Goede ervaring in het verleden, nu onbereikbaar ?

Enkele jaren geleden een nieuw doek voor ons zonnescherm laten leveren en plaatsen. Niets dan lof: snelle service, goede kwaliteit, nog steeds heel blij mee. Maar nu proberen wij Sunsell te bereiken voor een reparatie en we krijgen geen contact. Telefoonnummer bestaat niet meer en op mails wordt niet gereageerd. Weet iemand of deze zaak nog bestaat ?

Vakman! Uitstekend werk.

100% tevreden. wat een vakman. Snel, accuraat en kwaliteit.

slechte ervaring

ik neem op 15 juni tel contact op , krijg vervolgens de vraag zet het even op de mail , dat doe ik dus, en zit nu , het is inmiddels 23 augustus nog steeds te wachten op een reactie. heb inmiddels maar weer een mail gestuurd met dat het wat ons betreft niet meer hoeft .

Prima zaak.

Doet wat hij belooft. Netjes geholpen.

Uitstekende kwaliteit zonneschermen en screens

Uitstekende kwaliteit zonneschermen en screens hebben wij en zijn er ontzettend blij mee. Super service, meedenkend en professioneel. Echt een aanrader.

Vakkundig, netjes en vriendelijk

Wij bestellen al jaren zonnewering of horren bij Peter. Snel en vakkundig installeert Peter. Als er wat aan de hand is komt Peter kijken en het probleem verhelpen. "Waar voor je geld" bij Sunsell!!

Super service! Keurig werk voor een keurige prijs!

Zeer tevreden met geleverd werk!

Snelle service, vriendelijk contact en goed geholpen

WoW dat is nog eens service met een belletje geholpen. Een onderdeel van mijn zonnescherm moest worden vervangen. Met een belletje en mailtje met foto’s was het geregeld, onderdeel besteld en reparatie wordt in gepland, top service dit terwijl het gaat om een zonnescherm van andere leverancier 👍

Over Sunsell Zonwering

COMFORTABEL ONDER DE ZON MET SUNSELL ZONWERING UIT WOERDEN De zon schijnt, daar wilt u van genieten. U gaat lekker buiten zitten. Wordt het u te warm, dan verplaatst u zich naar een schaduwrijke plek of een koele ruimte binnenshuis. Met Sunsell Zonwering uit Woerden geniet u comfortabel van de zon en de schaduw.