Zeer klantvriendelijk en prima service
Tot nu toe ben ik heel tevreden met de behandeling en de nazorg. De vriendelijkheid en het omgaan met de klant is zeer geruststellend. Zeer kundige vakmensen.
Het zou fijn zijn als er een aparte wachtruimte zou zijn voor cliënten die voor een pruik komen. Op het moment dat ik er was is er een verbouwing gaande. Misschien dat dit de reden was datbik in de salon moest wachten. Verder fijn en ontspannen geholpen.
Goede ervaring
Professioneel, attent, relaxte sfeer
Na aanschaf van een nieuwe pruik bij bleek na een dag dat de lace rand op een plaats kapot was. Ik ging terug met de vraag wat daar aan gedaan kon worden. De reactie van mevrouw Peels vond ik BENEDEN ALLE PEIL! Dat ging in termen als: "Maar mevrouw, wat heeft u nu gedaan. U heeft er aan zitten trekken. Daar kan ik niets mee etc." Ik werd behandeld als een klein kind dat strafregels zou moeten krijgen, omdat het moedwillig haar pruik kapot had zitten maken. Mijn enige bedoeling was te vertellen dat ik het vreemd vond dat een pruik van om en nabij de €900,- na één dag al slijtage vertoonde en te vragen of ze gerepareerd kon worden. Ik had me zo voorgesteld dat er misschien contact moest worden opgenomen met de leverancier of dat er sprake kon zijn van een serie pruiken waar al vaker problemen mee waren geweest. Maar mevrouw Peels bleef- na overleg met haar broer- stug bij haar bewering dat het mijn eigen schuld was. Wel had ze nog het lef om me bij ons tamelijk koele afscheid, een setje "gratis" plakkertjes aan te bieden om de pruik vast te zetten. Ze voelde zich op dat moment waarschijnlijk erg royaal en ruimhartig. Ik heb het geval doorgegeven aan mijn ziektekostenverzekering. Die heeft daarop heel positief gereageerd en de kosten voor de reparatie van de lace rand bij een ander haarwerkbedrijf volledig vergoed. Ook heb ik het geval gemeld bij de Consumentenbond, maar aangezien ik geen lid ben van die organisatie kon die verder niets voor mij doen. Ik kan alleen maar constateren dat het geval me nog steeds hoog zit. Ik zal dan ook- gevraagd en ongevraagd - tegen iedereen zeggen die spreekt over de aanschaf van een pruik of haarwerk dat hij/zij zeker niet naar Peels haarwerken moet gaan. De zaak mag dan prat gaan op jarenlang vakmanschap en een goede naam die teruggaat tot ik weet niet wanneer; de manier waarop ik door mevrouw Peels werd behandeld vormde een dusdanige anti-reclame dat ik iedereen afraadt van de diensten van deze zaak gebruik te maken.
Zeer tevreden met behandeling en keuze pruik.
Goed. Nemen de tijd voor je. Wel hele lange levertijden. Soms een beetje chaotisch, rekening vergeten in te dienen bij zorgverzekeraar, waardoor ik nu 3 maanden langer met mijn haarwerk moet doen. Product is wel goed verder.
Bij Peels staan ze altijd voor mij klaar. Ze weten wie ik ben en nemen altijd de tijd voor mij. Zelfs als die tijd er misschien niet altijd is.
Prettig en vakkundig
Zeer fijn geholpen .
Kalende mannen zijn er genoeg...voor vrouwen is dat een "ding". De manier waarop ik ontvangen werd was/is weldadig!
Goed
Wij zijn zeer tevreden over het geleverde artikel
Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Niets is teveel en alles kun je vragen.
.
Hele goede en fijne service. Veel keus en snelle levering
Werd vlug geholpen en stellen je meteen op je gemak, zeer belangrijk.
Ik kom graag bij kapsalon Peels vanwege de zeer goede service en de zeer vriendelijke en vooral persoonlijke behandeling van alle medewerkers
Super fijn en vriendelijk geholpen. Deskundig en fijne omgeving. Zou het leuk hebben gevonden als ik na bijvoorbeeld een 3 maanden dragen van mijn haarstuk een berichtje?kaartje zou ontvangen of ik tevreden ben met het haarstuk of dat er misschien iets niet lekker zit en dat ik gratis terug mag komen voor een nagesprek. TIP: les hoe je je haarstuk moet wassen en fohnen, de pruik bleef niet zitten op het piep schuim hoofd wat ik erbij kreeg. Bijvoorbeeld dat je kunt inschrijven voor zo'n avond. Verkoop ook lange naalden en een zuigstukje wat je op je aanrecht kunt bevestigen zodat de kop beter blijft zitten. Of misschien nog betere koppen waar de pruik op kan liggen. Allemaal extra verkoop en service van jullie kant die ik zelf op internet heb moeten kopen en moeten zoeken. Vandaar de 3 sterren voor nazorg en garantie. En misschien na een jaar een kaartje voor een check up van het haarstuk, misschien dat deze geverfd moet worden. Of vervangen. verder alleen lof over jullie.
Heel goed in alles
recht door zee
Zéér goede ervaring met dit bedrijf. Je wordt geholpen door Jeroen en /of Joke, vaklieden met een jarenlange historie in deze branche. Goede after sales: Een beschadiging aan de pruik door mijn eigen schuld werd zéér coulant en vakkunding opgelost. Tevens een groot voordeel is dat ze diverse courante modellen fysiek op voorraad hebben, dit in tegenstelling tot andere bedrijfjes waarbij je eerst dagen moet wachten. Ik kan het bedrijf van harte aan iedereen aanbevelen.
Beste Petra en Jeroen, Het is iedere keer weer een feest om bij jullie een nieuw haarwerk uit te kiezen. De laatste keren neem ik steeds dezelfde, hij staat me zo goed, ik voel me helemaal mooi. Eindelijk eens geen schrik als ik in de spiegel kijk. Wat fijn dat jullie er zijn! Bedankt ook voor het adres in Groningen, dat komt vast goed. JvdL
Vreemde konden niet geloven dat ik een pruik droeg
Strijpsestraat 158
5616GT Eindhoven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.