
Prima ervaring met mevrouw Petra Peels. Samen haarwerk uitgezocht, dat ik achteraf niet nodig bleek te hebben. Geduldige en empathische werkwijze. Complimenten!👍
We kregen een kwaliteitspruik maar na een paar maanden kwam er kaal stuk in. Dus contact opgenomen met Peels. Daar hadden ze in plaats van om netjes een nieuwe pruik te bestellen , hadden ze maar stukken haar op het kale stuk gedaan. Om het netjes af te handelen hadden ze wel een nieuwe kunnen bestellen mede omdat hij nog niet zo oud was.
Slecht haar werk en slechte service
Ben erg tevreden!Niemand ziet dat het mijn eigen haar niet is!
Vlotte gezellige Service Duidelijk bekend met de gevolgen van chemo en aanverwante zaken. Jeroen geeft meteen de juiste passende kleuren aan . Ook het financiële plaatje is helder en duidelijk bij aanschaf
komt afspraken na.
Tijdens mijn behandelingen voor borstkanker zeer deskundig geholpen met het kiezen en ook tijdens het dragen van het haarwerk was er altijd tijd om te zorgen dat het dragen zo comfortabel mogelijk werd. Heb heel veel profijt gehad van het haarwerk en heb ook veel complimenten mogen ontvangen over het haarwerk, dat je er echt niets van zag en ze dachten dat het gewoon mijn eigen haar was! Dus top geholpen tijdens het dragen van het haarwerk!!
Aankoop van mijn haarwerk vandaag. Dit is mijn 2e haarwerk sinds 1 jaar. En ik ben er weer heel blij mee.
Het is heel wat als je door chemotherapie je haren verliest en een pruik moet gaan dragen. Ben blij dat ik voor Peels heb gekozen, ben erg goed geholpen door mw Peels. Ze nam alle tijd voor me en ben tevreden over de pruik. Aanrader!
zorgen dat ze het goede haarstuk voor mij hebben ivm. een heel kleine maat
Prettig dat er een aparte ruimte was voor het gesprek en het passen van de pruiken. Goede uitleg van de mogelijkheden. Er werd geluisterd naar mijn inbreng en vragen. Ben heel tevreden met het resultaat. In mijn directe omgeving hadden ze niet door dat ik inmiddels een pruik droeg!
Nvt
Een ervaring met veel impact die mede door de fijne behandeling van de mensen bij Peels goed is verlopen.
het is een hele stap om een pruik te nemen, zeker als je weet dat je eigen haar niet meer terug komt. Bij Peels Haarmode wordt daar heel discreet mee omgegaan.
Een perfecte service, vooral met het kaalscheren werd dit op een subtiele manier gedaan. Goed advies bij kleur en model.
Goed en zorgvuldig fijn dat ze de haarstukken op voorraad hebben. 👍
Vakmanschap. Prima service
Zeer tevreden op de wijze waarop ik geholpen ben om een keuze te maken en het resultaat van de aanschaf. Veel gemeende positieve reacties/ complimenten mogen ontvangen over t haarwerk. Velen die niet eens zagen dat ik een haarwerk droeg. Al met al een zeer tevreden klant die een ieder aan zal bevelen om bij Peels een haarwerk aan te schaffen!
Ik ben goed geholopen tijdens uitzoeken van de pruik.
Zeer klantvriendelijk en prima service
Tot nu toe ben ik heel tevreden met de behandeling en de nazorg. De vriendelijkheid en het omgaan met de klant is zeer geruststellend. Zeer kundige vakmensen.
Het zou fijn zijn als er een aparte wachtruimte zou zijn voor cliënten die voor een pruik komen. Op het moment dat ik er was is er een verbouwing gaande. Misschien dat dit de reden was datbik in de salon moest wachten. Verder fijn en ontspannen geholpen.
Goede ervaring
Professioneel, attent, relaxte sfeer
Na aanschaf van een nieuwe pruik bij bleek na een dag dat de lace rand op een plaats kapot was. Ik ging terug met de vraag wat daar aan gedaan kon worden. De reactie van mevrouw Peels vond ik BENEDEN ALLE PEIL! Dat ging in termen als: "Maar mevrouw, wat heeft u nu gedaan. U heeft er aan zitten trekken. Daar kan ik niets mee etc." Ik werd behandeld als een klein kind dat strafregels zou moeten krijgen, omdat het moedwillig haar pruik kapot had zitten maken. Mijn enige bedoeling was te vertellen dat ik het vreemd vond dat een pruik van om en nabij de €900,- na één dag al slijtage vertoonde en te vragen of ze gerepareerd kon worden. Ik had me zo voorgesteld dat er misschien contact moest worden opgenomen met de leverancier of dat er sprake kon zijn van een serie pruiken waar al vaker problemen mee waren geweest. Maar mevrouw Peels bleef- na overleg met haar broer- stug bij haar bewering dat het mijn eigen schuld was. Wel had ze nog het lef om me bij ons tamelijk koele afscheid, een setje "gratis" plakkertjes aan te bieden om de pruik vast te zetten. Ze voelde zich op dat moment waarschijnlijk erg royaal en ruimhartig. Ik heb het geval doorgegeven aan mijn ziektekostenverzekering. Die heeft daarop heel positief gereageerd en de kosten voor de reparatie van de lace rand bij een ander haarwerkbedrijf volledig vergoed. Ook heb ik het geval gemeld bij de Consumentenbond, maar aangezien ik geen lid ben van die organisatie kon die verder niets voor mij doen. Ik kan alleen maar constateren dat het geval me nog steeds hoog zit. Ik zal dan ook- gevraagd en ongevraagd - tegen iedereen zeggen die spreekt over de aanschaf van een pruik of haarwerk dat hij/zij zeker niet naar Peels haarwerken moet gaan. De zaak mag dan prat gaan op jarenlang vakmanschap en een goede naam die teruggaat tot ik weet niet wanneer; de manier waarop ik door mevrouw Peels werd behandeld vormde een dusdanige anti-reclame dat ik iedereen afraadt van de diensten van deze zaak gebruik te maken.
Strijpsestraat 158
5616GT Eindhoven
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.