Enorm vriendelijke dames. Niets was teveel gevraagd. Er werd rustig de tijd genomen om verschillende jurken en modellen te tonen. Zeker een aanrader!

Was echt een superdag

We waren er op tijd in het weekend want het is in het weekend zonder afspraak. Vandaar dat we als eerste aan de beurt waren, maar het was al snel vol. We werden rustig geholpen en een drankje aangeboden. De hulp met jurken kiezen was superfijn! Het is zelfs een jurk geworden waarvan ik omschreef wat ik wilde maar toen ik hem zag hangen vond ik er niks aan. Ondanks dat heb ik hem wel geprobeerd omdat ze dacht dat deze wel bij mijn stijl past, maar goed ook! Dit is namelijk de jurk geworden die ik uiteindelijk gekozen heb en ben er super blij mee!

Super goed geholpen

Bij ann en john outletstore geweest voor mijn trouwjurk daar werden we warm onthaald en mochten een rondje lopen om aan te wijzen wat ik mooi vond. Mocht zoveel passen als ik wilde zonder druk! Uiteindelijk geslaagd en met mijn gewonnen bon een hele mooie prijs betaald voor de jurk! Bedankt!!

Prima geholpen!

We moesten even wachten bij binnenkomst vanwege drukte, en kregen wat te drinken. Voordat ons drinken op was, waren we al aan de beurt. Veel jurken kunnen passen en geslaagd! Enige wat jammer was is dat mijn gezelschap tussendoor niet nog een drankje kregen aangeboden en dat onze verkoopster regelmatig een collega moest ondersteunen, waardoor we niet de volle aandacht hadden.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Fijne service en goed geholpen!

Bij binnenkomst bij Ann en John wordt je goed ontvangen. De medewerkster vraagt wat je wensen zijn qua trouwjurk. Naar aanleiding hiervan gaat ze voor je op zoek naar de perfecte match. Tijdens mijn afspraak heb ik op een lekker vlot tempo veel verschillende jurken kunnen passen. Na een uurtje had ik mijn trouwjurk al gevonden!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Vriendelijk personeel en goede service

Vriendelijk personeel, nemen echt de tijd voor je en denken goed met je mee. Ze had gelijk door wat mijn smaak was en wat mij goed stond. Ik zou deze winkel echt aan iedereen aanraden.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Super ervaring, veel keuze maar had mijn droomjurk al in mijn hoofd. Vriendelijk personeel en goed geholpen, ik raad ann en John aan iedereen aan!

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Erg prettig geholpen. Goed advies en ze nemen de tijd!

Omdat ze zonder afspraak doen kon ik niet meteen terecht toen ik aankwam. Het is echter op loopafstand van de stad dus we zijn even een terrasje gaan doen en werden gebeld toen er plek was. Vervolgens erg fijn geholpen. Ik heb me geen moment gehaast gevoeld en deskundig advies ontvangen.

Fijn geholpen!

Voor de 1e keer trouwjurken passen. Ik werd erg fijn geholpen door de medewerkster. Dacht goed met me mee, en was eerlijk in haar professionele mening. Meteen verliefd op de 1e jurk, maar op advies van haar de rest ook gepassen. Medewerkster betrok degene die met me mee waren er ook leuk bij.

Super fijn geholpen

Een hele fijne geduldige medewerker nam alle tijd om met mij jurken uit te zoeken en te passen. Ann en john heeft een laagdrempelige sfeer en je merkt dat ze veel ervaring hebben.

Super vriendelijk

Hier heb ik mijn trouwjurk dan eindelijk gevonden. Na lang zoeken hebben we dan toch de winkel gevonden waar ik mezelf ook achter kon zetten. Vriendelijk personeel. Goede hulp. En eerlijke meningen en dat vind ik het belangrijkste. Ik raad deze winkel zeker aan om langs te komen. Na 2 winkels in Belgie gedaan te hebben waren zij mijn eindbeslissing.

Aanrader

Een aanrader voor elke toekomstige bruid. We zijn vriendelijk onthaalt door Mia. Zij heeft ons heel professioneel onthaalt en begeleid.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Goed ontvangen en vriendelijk verder geholpen. De verkoopster wist wat de wensen waren en vervulde deze zo goed mogelijk. Ze toverde een simpel trouwjurk om tot mijn droom jurk.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik vond het een heel fijne ervaring bij jullie langs te komen. Ik werd goed begeleid en geholpen door een heel vriendelijke medewerker. Ze stelde me direct op mijn gemak en gaf heel goed advies in het vinden van de juiste jurk. Dankjewel, ik kijk al uit naar mijn dag en om te mogen shinen in de mooie jurk die ik bij jullie vond!

Ontspannen

Op het gemakje ontvangen. Geen druk om iets te kopen. Rustig zelf laten beslissen en raad geven als we erom vroegen. Toffe ervaring en met een kleed naar huis!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Zoals het hoort te zijn: een prachtig moment als toekomstige bruid!

Wat een service… Ze zijn professioneel, vriendelijk, geduldig,… Wij kwamen uit Aalst om daar mijn kleed te zoeken (en vinden!) Het vier uur ik de wagen zitten helemaal waard!!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Hele fijne ervaring gehad!

Ik vond het spannend om de eerste keer te gaan passen maar door de verkoopster werd ik op m'n gemak gesteld waardoor ik er erg van genoten heb. De verkoopster nam echt de tijd voor me en liet allerlei opties zien, wat ik erg prettig vond. Hopelijk gaan de vervolgafspraken net zo zijn als de eerste.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Geweldige ervaring! Uitgebreid mogen passen en natuurlijk geslaagd!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Hele fijne begeleiding en alle tijd en ruimte

Men neemt ruim de tijd. Denkt en kijkt echt mee. Relaxe sfeer. Alles mag gepast worden. Goede adviezen. Echt een aanrader

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ik werd vriendelijk onthaald. Toffe service, klantvriendelijk en ik ging met een jurk buiten.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Het was een super ervaring. De consulente die mij geholpen heeft, heeft mij super bijgestaan. Goed advies gegeven. En zag dingen die ik niet zag waardoor de jurk nog mooier werd. Heb dan ook mijn droomjurk gevonden.

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

We hebben een afspraak gemaakt en konden met het hele gezelschap terecht om mijn trouwjurk te passen. We zijn goed verzorgd en er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Er werd de tijd genomen om te passen om een goede keuze te maken. Hele vriendelijke dames en natuurlijk geslaagd de deur uitgestapt!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Het was een onvergetelijke ervaring, goed geholpen, goed advies. Gastvrij en zeer op mijn gemak gesteld. Mooie jurk uitgezocht.

Geslaagd!

Bij binnenkomst werden we al goed ontvangen. Verkoopster kwam gelijk naar ons toe en was heel aardig. Wij hadden een plekje achter in de winkel waar niemand anders kwam. Lekker rustig en we werden daar niet gestoord. Verkoopster begreep heel goed mijn wensen en heeft me daar heel goed in geholpen. Ze wist precies wat ik wel mooi zou vinden en wat niet. Verschillende jurken aan gehad, maar ik bleef toch bij mijn eerste keuze. Ik zou de outlet zeker aanbevelen. Goede service en mooie prijzen.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ze luisteren goed naar je mening en nemen echt de tijd voor je. Ruim aanbod aan jurken om te passen en vriendelijk personeel.