Hele fijne vriendelijke bruidszaak.

Wat ben ik tevreden over Ann & John. Een hele fijne zaak waar je meteen warm wordt ontvangen en vriendelijk geholpen wordt. De dame Lonneke die me die dag hielp was erg vriendelijk en begreep meteen wat ik graag wilde als trouwjurk. Na een aantal jurken gepast te hebben bleek ook dat de eerste gepaste jurk het mooist was. Ik twijfelde, maar de dag erna wist ik het meteen al zeker, ik ga bellen en bestellen. Een top zaak.

Fijn geholpen

Ik ben heel tevreden over mijn ervaring met Ann&John tot nu toe. Ik kon zeer kort dag terecht bij het filiaal bij mij om de hoek (de outlet). Aldaar werd ik op een prettige manier geholpen en werd er goed met mij mee nagedacht over de mogelijkheden en mijn wensen. Ik ging binnen 4 weken al trouwen en was blij verrast over de mogelijkheden! Mijn tweede passessie, bij de hoofdvestiging, was prima. De naaister was iets kortaf en gaf me het gevoel dat ik te veel van haar tijd in beslag nam. Zeker toen ik aangaf dat bij mijn eerste afspraak was afgesproken dat we ook nog een kleine aanpassing aan het decolleté zouden maken. Ik ben heel benieuwd naar de derde en laatste afspraak binnenkort!

Grote keuze, fantastische hulp

Alleen maar lof voor de kennis en hulp van het personeel en de enorme keuze aan jurken.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Heel vriendelijk en ervaren personeel!

Ik was op zoek naar een fishtail model, maar op dat moment hadden ze dat heel weinig in de collectie. Het personeel heeft heel goed met me meegedacht en is eerlijk geweest over wat wel en niet aangepast kan worden aan een jurk. Ik heb de mazzel gehad dat die ene jurk die ik zocht er precies in mijn maat was en helemaal perfect bleek te zijn! Maar dat weet je als je bij een outlet gaat shoppen: genoeg mooie keuzes, maar de juiste moet er maar net bijzitten in jouw maat.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Hele lieve medewerkster die echt oog heeft voor de bruid. Meerdere jurken aan gehad om te kijken wat mooi staat en wat niet. Met als resultaat.. DE perfecte jurk voor mij!

Aanrader op alle vlakken

Geweldige, lieve en geduldige verkoper .Hele prettige sfeer in de zaak en een prachtige collectie. De verkoper (Fred) had precies door wat mij goed stond, maar ook dat ik het tegenovergestelde wilde passen om er zeker van te zijn dat ik dat niet wilde. Ondanks de coronamaatregelen fantastisch en persoonlijk geholpen. Mijn droomjurk gevonden! ♥️

Fantastische service zonder tijdsdruk

Ik heb echt een fantastische ervaring gehad bij deze outlet. Vanwege de corona regels heeft mijn moeder me in de jurken geholpen en dat maakte de ervaring eigenlijk nog bijzonderder. Ik mocht zelf door de winkel lopen en jurken aanwijzen en de consulente had binnen no time door wat mijn smaak was en sloot hier perfect op aan. Ik heb mijn droom jurk gevonden en geen moment het gevoel gehad dat er een tijdslimiet was. Echt een hele fijne ervaring die ik iedereen zou aanraden

Fijn, professioneel en behulpzaam

11 december j.l. mocht ik eindelijk jurken gaan passen bij Ann & John. Ondanks de coronamaatregelen een hele bijzondere ervaring. Al vanaf het begin een positieve indruk. Het contact is makkelijk en soepel, we werden erg vriendelijk ontvangen, ze zijn heel meedenkend en geven je een heldere en duidelijke uitleg over hoe het allemaal in z’n werk gaat. Niks meer dan lof voor de medewerkers, dus een absolute aanrader!

• Vestiging Your Style Wedding Fashion

Aangename ervaring met veel aandacht voor de wensen van de klant

Bij Ann & John bruidsmode werden we hartelijk ontvangen door onze bruidsconsulente. Ik ben blij dat ik de grens ben overgestoken (ik kom uit België) om mijn bruidsjurk hier aan te kopen. Het ging er allemaal heel ongedwongen aan toe. Fijne sfeer en veel ruimte voor het passen van de jurk en het tonen van de jurk aan de entourage. Geen 'last' van andere bruiden die in de winkel aan het passen zijn. Fijne ervaring en zeker een aanrader.

Fijne ervaring

Bij binnenkomst was ik een beetje verbaasd toen we door een jongeman geholpen gingen worden. Maar vanwege corona moest sowieso iemand van mijn gezelschap me helpen met passen dus dat was geen probleem. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen en verschillende jurken getoond. Goed meegedacht over mijn stijl jurk en bijpassende accessoires. Uiteindelijk met een prachtige jurk en sluier naar huis gegaan, met een kaartje van een coupeuse bij mij in de buurt (ik kom niet uit de buurt van Eindhoven). En dat voor een super budget, wat wil je nog meer? Heel erg bedankt!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Fijne winkel met mooie jurken en vriendelijk personeel.

Een paar weken heb ik mijn trouwjurk hier gekocht, ik werd goed geholpen door een vriendelijke en eerlijke vrouw, ze liet me zelf de jurk aan doen en hielp me met het dicht maken van de jurk dat vond ik fijn omdat het niet ongemakkelijk was. Het personeel is ook heel eerlijk over de jurk en geeft goede tips voor thuis en de trouwdag zelf.

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik voelde me nog nooit zo mooi

Ik was eerst al naar een andere bruidsmodezaak geweest, waar ik me in elk kleedje slechter en slechter ging voelen. Ik dacht niet dat ik me ooit als een bruid zou voelen, en door mijn twijfelachtige aard dacht ik zeker niet dat ik het 'AHA' moment zou beleven. Maar wat een goede beslissing was het om naar An en John te gaan! Het voelt alsof je met een vriendin gaat shoppen, ze stellen je helemaal op je gemak, gidsen je door het keuzeproces, en geven heel goeie (en eerlijke) raad. Ze gaan met je door de winkel, luisteren naar wat jij wilt en ze kennen hun aanbod door en door. Ze hebben overigens ook veel geduld voor de twijfelaars en ze stonden ook direct klaar voor me toen ik (en mijn vriendinnen) met tranen in de ogen stonden. Top service, top personeel, het was gewoon een perfecte ervaring!

Geweldige hulp

Ik ben heel goed geholpen geweest tijdens de zoektocht naar mijn trouwkleed. Desondanks ik grote complexen heb over mijn buik, wist de verkoper me toch steeds op mijn gemak te stellen. Hij luisterde goed naar wat ik zocht, en naar wat mijn gezelschap mooi vond. Na anderhalf uurtje kwam ik buiten met de aankoop van mijn kleed! Dol gelukkig!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ik werd goed verwelkomt en door Brian perfect geholpen! Uiteindelijk met de perfecte jurk naar huis gegaan.

Super geholpen!

Uitgebreid de tijd genomen, er wordt geluisterd naar je wensen maar ook gezorgd dat je bevestigd krijgt of dat klopt en bij je past. Erg vriendelijk personeel en keuze genoeg!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Top geholpen, veel keuze en uiteindelijk DE jurk gevonden

Leuke ontvangst, marieke heeft ons top geholpen. Ruimte voor eigen inbreng maar de mensen daar weten ook precies wat wel of niet past bij je. Later mochten we nog even terugkomen om de gekozen jurk nogmaals aan te doen. Hij is echt super!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Ik raad toekomstige bruiden aan

Ik ben gelukkig. alles was prima. Een grote keuze aan jurken. Aardig en behulpzaam personeel.

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Zijn goed geholpen en hadden alle tijd

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Ik voelde me eindelijk een bruid en ging naar huis met mijn droomjurk!

Fijne ontvangst van mij en mijn bridecrew. We kregen een tasje thee of koffie aangeboden en er werd duidelijke uitleg gegeven. Daarna werd ik als bruid meegenomen door de winkel om aan te geven welke stijl van jurk ik in gedachten had. Hierop ging de verkoopster dan jurken uitzoeken en ik mocht beginnen aan mijn paservaring. En ja hoor bij de eerste jurk vloeiden er al traantjes, van geluk en opluchting na een eerste nare ervaring in een andere bruidwinkel, nu voelde ik het, hier ging ik mijn jurk vinden! Na nog enkele jurken te passen, ben ik een heel aantal keer, ja echt vaak, gewisseld van de eerste jurk naar de 3e jurk. ps. Wauw wat een geduldige en lieve mensen die je hier helpen!! Conclusie: Droomjurk gevonden, zéér goed geholpen, allemaal traantjes van geluk laten vloeien. Een geweldige ervaring. (Once in a lifetime hé ;-) )

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Zeer vriendelijk personeel met een mooi aanbod in de winkel voor een aantrekkelijke prijs

Zeer vriendelijk personeel met een mooi en groot aanbod in de winkel voor een aantrekkelijke prijs. Mocht meerdere jurken passen, wisselend aanbod waardoor ik goed kon kijken wat wel en niet paste bij mij.

Suppeerrr

In de outlet mijn jurk gevonden!! Enorm veel respect voor de expertise en het geduld van Marieke! Zij heeft mij super fijn geholpen! Mede dankzij haar was dit een onvergetelijk en super speciale ervaring!

Wat een leuk bezoek!

Ik had een fantastisch bezoek bij de Outlet store van Ann & John. Ik voelde mij dadelijk op mijn gemak, er werd tijd genomen voor mij en op een uur tijd had ik mijn prachtige jurk gekozen. Dankuwel voor de goede service!

overweldigend

We werden vriendelijk ontvangen en kregen allemaal iets aangeboden om te drinken. Er werd heel veel aandacht geschonken aan al mijn wensen waardoor ik na enkele jurken, mijn perfecte bruidsjurk had. En ja...the feeling is real <3

• Vestiging Ann & John bruidsmode

Geweldige zaak en medewerkers!

Enorm goed geholpen door Simone. Erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie zaak met een geweldig aanbod trouwjurken! Zeker een aanrader om naartoe te gaan!

• Vestiging Bruidmode Outlet Store

Goed geholpen, prijs kwaliteit verhouding is top!

Ik ben bij het uitzoeken van mijn bruidsjurk enorm goed geholpen. Ook bij de vervolgafspraak om een laatste keer de jurk te passen alvorens ik deze zou gaan bestellen, ben ik heel goed geholpen. De prijs kwaliteit verhouding is netjes.