geweldige service!

Zeer vriendelijke benadering, meedenkend en deskundig advies en leveren werkelijk een geweldige service!

goed bedrijf

meedenkend en een goede service. Vriendelijk personeel.

Goed geholpen door zeer vriendelijk personeel

Om een keuze te maken voor onze eetkamerstoelen zijn we erg goed geholpen. Er werd genoeg tijd genomen en goed advies gegeven. Personeel is erg vriendelijk, zowel in de showroom als achter de balie als in het magazijn. Zeker komen wij graag bij jullie terug!

Fantastisch

Lieve Ideko-mensen, Alweer ben ik, en mijn vriendin nu ook, zo fantastisch geholpen, zowel in de woonwinkel als door de brenger! Jullie zijn fijne mensen en we kunnen zeker vaker, aanwippen en alleen rondkijken is al leuk en de koffie staat altijd klaar!

IDEKO IS TOP IN: KLANTGERICHT- MEEDENKEND - DESKUNDIG ZIJN.

- Ze verstaan hun vak - hebben kennis van de producten en kunnen dat ook goed aan de klant overbrengen. - Stralen vertrouwen uit konden het product goed omschrijven waardoor wij de "gok" durfden wagen om een t.v. en vitrine-kast vanaf een foto die ze ons stuurden te bestellen. - in coronatijd was de levertijd niet exact aan te geven maar ze houden indien nodig contact met de klant om ze op de hoogte te stellen van de stand van zaken. - service staat hoog in het vaandel en begint vanaf het eerste contact tot en met het zorgvuldig afleveren van de producten. - Kortom, bij hen "is de klant nog koning"

Klantvriendelijkheid

Kopen bij Ideko is ons heel goed bevallen,we komen zeker weer!

Mooie winkel , dichtbij, gemoedelijk , mooie spullen!

Top winkel alles naar wens verlopen Wat we hebben gekocht

Heel goed product

Uitstekende service

Zeer professioneel en vriendelijk personeel. Erg goede iinformatie. Zeer betrouwbaar.

Fantastisch

Zeer leuke mensen, reageren direct op mail. En de winkel is zeer zeker de moeite waard. Erge goede ervaring.

Geweldig ..wat een fijne mensen ..niks was hun te veel .je kon ze alles vragen ... Wij limburgers zijn er heel goed geholpen ..en zijn heel blij met onze nieuwe aanwinst Gaan er zeker nog eens terug Kees & Wera ..Maastricht

Snelle beslissers voor maximaa woonplezier

Wij willen graag een bank, bij ideko staat er een goeie. Bij andere woonzaken is het dan 14 weken wachten. Bij ideko gewoon snel denken en schakelen en 5 dagen later zitten we al pp de gewenste bank....

Ruime keus, gastvrij, behulpzaam en prima service!

Verrassend groot assortiment van unieke spullen. Van bankstellen tot aankleding. Je wordt vriendelijk en gastvrij geholpen met kennis van zaken. Bovendien is de service uitstekend. Hier winkelen is een uitje!

Tevreden

Uitstekende service doen echt hun best om je te helpen tot je tevreden bent

Top service

Alles snel en netjes geregeld!

Vriendelijke en behulpzaam .

Fijne behandeling.

Een uitstekende zaak

uitstekend je wordt vriendelijk geholpen

vriendelijk en behulpzaam

Bij de aanschaf van onze hoekbank en stoel kregen we uitgebreid advies waardoor we een goede keus hebben kunnen maken. we zijn er dolblij mee!

Goed!

Een goede ervaring bij Ideko, we zijn ontzettend blij met onze bank!

Geweldige service

Correct en vriendelijke medewerkers super

Goeie hulp in winkel. Zelfs in huis van eigenaren mogen kijken voor de laminaat. Niet opdringerig maar wel goed meegedacht. Meubels netjes thuisgebracht. Klacht (tot nu toe) netjes behandeld

Prettige sfeer en fijne service

Goede balans tussen zelf kunnen kijken en geholpen worden. Goede service. Prettige sfeer.

Goede service en prachtig product

In de winkel werd ik erg goed geholpen door Anja. Erg goed geholpen en kennis van zaken en de deal was dan ook gauw gesloten

Veel keus en een vakkundig advies door enthousiast personeel.

Ideko is een gezellige woonwinkel met een uitgebreid assortiment in meubels en accessoires. Het personeel is vriendelijk, kundig en hulpvaardig. De keuze is ruim en divers en de winkel nodigd uit voor een bezoek. Zeker de moeite waard!

Over Idéko

In onze meubelzaak vindt je bijna alles op het gebied van Wonen. Al 26 jaar zitten wij gevestigd in Westergeest en zijn we een begrip in de regio. Wij zijn door de jaren heen veranderd van een budget outlet winkel naar een trendy woonwinkel waar je werkelijk alles vindt op het gebied van wonen en de laatste trends. Wel hebben we nog steeds onze "Giant Take Away formule" in stand gehouden. Heel veel goederen kunnen direct worden meegenomen zodat u niet weken hoeft te wachten! De unieke combinatie van direct meenemen of goederen bestellen zorgen voor een passende oplossing voor elke consument. Wij willen u van harte uitnodigen om een kijkje te komen nemen in onze vernieuwde woonwinkel!