vriendelijk en en betaalbare prijsen

netjes thuis gebracht goede kwaliteit vriendelijk geholpen

goede service vriendelijk personeel

goed, top zaak

Heerlijke nononsense winkel en vriendelijk personeel.

Heerlijke nononsense winkel en betaalbare meubelen.

Klantvriendelijk mooie zaak!

Geeft de klant de tijd om rustig rond te kijken en een keuze te maken. Mooie nette zaak met leuke meubels ed.

Zeer tevreden !

Goeie service in de winkel en bij bezorgen. Er werd alle tijd genomen om mijn wensen te realiseren. Top!

Prima service en klantvriendelijk

Prima service en klantvriendelijk

Veel keus en zeer klantvriendelijk

Zeer positief

Vriendelijk,behulpzaam. Aanhanger lenen. Erg handig en mooi service

Fijn

Goede medewerking

Zeer vriendelijk!

goed en gemoedelijk

We hebben ideko beleefd als een gemoedelijk bedrijf met korte lijnen. We hebben met tevredenheid terug gekeken en zullen ideko zeker aanbevelen.

leuk overzichtelijk assortiment en vriendelijk personeel

behulpzaam, vriendelijk en nooit opdringerig!

Ze hebben alles gedaan, zoals in de overeenkomst werd gezegd. Keurig gebeld op tijd en bij het ophalen ook prima geholpen

Vriendelijk en gepassioneerde medewerkers

Tijdens het zoeken naar nieuwe bank bij Ideko terecht gekomen via advertentie op FB. Tijdens het bekijken vd meubels werden al onze vragen vriendelijk en deskundig beantwoord en nam het personeel alle tijd om met ons een voor ons gezin goed passende bank uit te zoeken. Bij het ophalen vd bank werd ik ook zonder enig probleem geholpen met inladen vd bank. Super service !

Goede service en behulpzaam personeel

Er werd goed meegedacht over de ruimtelijke inpassing, en verschillende opties zijn besproken. Prima service en meubels thuisgebracht.

Altijd prima ervaring met Ideko.

Vriendelijke mensen welke een afspraak goed nakomen.

veel keus en vriendelijk personneel !

Mooie winkel en vriendelijk personeel, er werd goed naar ons geluisterd..

Prima winkel

voorlichting over het product was uitstekend en een vriendelijke verkoper.

Klantvriendelijk en super fijne winkel

Na verschillende offertes voor een pvc vloer bij jullie uitgekomen. Gelijk een goed gevoel en jullie kwamen met een eerlijke prijs. De vakmannen die de pvc vloer hebben gelegd hebben fantastisch werk verricht! Meer dan tevreden we zullen jullie en hun bij iedereen aanbevelen!

Wij zijn erg tevreden over onze tafel

Door een vriendelijke mevrouw zijn wij aan onze mooi lamulux tafel geholpen en door een snelle levering kunnen we nu heerlijk dineren aan onze nieuwe tafel in ons nieuwe huis Mvg peter vd mossel

Duidelijk, punctueel en degelijk.

Hoekbank Grace gekocht in het leer. Zeer goede kwaliteit bank en zeker het geld waard. De service in de winkel was uitstekend en duidelijk, de bank was in goede staat toen we hem kwamen ophalen en werd goed meegedacht en geholpen met het plaatsen op de aanhangwagen. Zou er zo weer iets kopen! 10/10!

Vriendelijk en behulpzaam personeel en goede service!

Eetkamerstoelen met een zitbankje gekocht. Na een goed advies gelijk tot koop overgegaan. Duidelijke afspraken en binnen de afgesproken termijn thuis afgeleverd. Uitstekende service!

Goede service en prima behulpzaam

Prima geholpen zeer blij met onze aankoop

Vlotte bediening goed advies en prima service

Over Idéko

In onze meubelzaak vindt je bijna alles op het gebied van Wonen. Al 26 jaar zitten wij gevestigd in Westergeest en zijn we een begrip in de regio. Wij zijn door de jaren heen veranderd van een budget outlet winkel naar een trendy woonwinkel waar je werkelijk alles vindt op het gebied van wonen en de laatste trends. Wel hebben we nog steeds onze "Giant Take Away formule" in stand gehouden. Heel veel goederen kunnen direct worden meegenomen zodat u niet weken hoeft te wachten! De unieke combinatie van direct meenemen of goederen bestellen zorgen voor een passende oplossing voor elke consument. Wij willen u van harte uitnodigen om een kijkje te komen nemen in onze vernieuwde woonwinkel!