Idéko gaf ons een wauw gevoel. Wat een keuze.

Na even rond neuzen in de winkel vonden we precies wat we zochten. Een prachtige ronde eettafel. En waar we niet voor kwamen ging ook mee, een hele mooie relax stoel. Zo zie je maar, het loont de moeite om eens naar Idéko te gaan. Erg vriendelijk geholpen. En..... de service is ook prima.

Heel veel keuze en mogelijkheden en geweldige service

Een woord geweldig

Erg goeie service

Leuke winkel, goeie service. Prijs kwaliteit erg goed.

Vriendelijke familie met elk hun eigen expertise

Bij het uitzoek van een nieuwe eettafel en stoel zijn wij vriendelijk geholpen. Er werd vrijblijvend een tafelblad voor ons besteld, die we uiteindelijk wel hebben gekocht. Ook werden er duidelijke onderhoudsadviezen gegeven en de benodigde middelen daarvoor (Teak fix en inpregneerspray) werden kosteloos aangeboden.

Vriendelijk goede uitleg zoals ik al zei goede service zou ze bij vrienden aanbevelen daarom de 5 sterren

Mooie meubels met prima kwaliteit/prijs verhouding

Mooi bedrijf, met ruime keus in meubels en accessoires, waar prettige sfeer, vriendelijkheid en service de boventoon voert.

prima!!

Wij zijn keurig en vakkundig geholpen. Het contact was uitermate goed. Prima sfeer en ruime keuze. Wij komen graag terug.

Vriendelijk, professioneel, Snel en top kwaliteit.

PVC vloer beneden verdieping Tapijt boven verdieping zeer goed geholpen en alles zit er super mooi/goed in. zeer tevreden.

Zeer klantvriendelijk.

We zijn zeer correct en netjes behandeld. Goed uitgelegd over de producten die wij hebben gekocht. Echt de tijd genomen om op onze vragen te antwoorden. Goed mee geholpen met het afhandelen van het laden van de spullen in onze aanhanger. Onze teakkast, tafeltjes en elektrische stoel bevallen ons erg goed en is een goede kwaliteit. Als wij weer iets nodig hebben dan hebben wij de rit van 1 uur er weer voor over. Vriendelijke groeten Jolanda Kolkman

Prima geholpen

Vriendelijk en zeer goed geholpen.

Prima service!

Mijn nieuwe meubels mochten kosteloos in de opslag blijven tot ik ze kon plaatsen. Een gedeelte van de bank paste niet door de deur naar de kamer, de jongens van de bezorging moesten naar een volgend adres, omdat ze anders in tijdnood kwamen. De baas belde later met het aanbod dat mocht het niet lukken, hij het zou regelen.Dat noem ik goede service!

Goed meegedacht en geweldige service

Ze hebben heel fijn meegedacht en alles voor ons geregeld en thuisgebracht Echt geweldig Dankjewel

Geweldige hulp in de winkel en thuis

In de winkel werd goed ontvangen en geen opdringen om te kopen . Meubels gisteren thuis bezorgd deze mannen deed ook goed hun werk en namen alle vepakkingsmatriaal weer mee. Meubels werden zo weer verplaatst toen ik het anders wou hebben staan. Zou het bij anderen aan bevelen.

Super goed geregeld allemaal

Zeer prettig geholpen en goed advies ontvangen

Zeer betrouwbaar

Vriendelijke mensen goed verzorgd kom zeker terug Super

Goed geholpen, en vriendelijk mensen.

Bijna alle meubels in ons huis hebben wij hier aangeschaft. De mensen zijn vriendelijk en staan je altijd bij met goede adviezen. De service is top 👌🏻

Zeer goed.

Goed geholpen. Op tijd aangeleverd. De banken zitten goed.

kwaliteits meubels voor een betaalbare prijs!

vriendelijk personeel, goed advies, kwaliteit is hoog voor een betaalbare prijs.

PRETTIG WINKELEN

Onze ervaring was : Grote ruimte met een uitgebreid assortiment en een gezellige sneuphoek. Maar vooral dat we samen rustig en ongestoord konden rondlopen om een keuze te kunnen maken .

Vriendelijke en accurate service

We werden goed geholpen in de winkel. Ook de levering verliep volgens afspraak.

Een goeie service... Heel leuke mensen, die, je helpen. Zeer klantvriendelijk.. Echt top👌👌👍👍

Vlotte service en gezelligheid

Uitstekende service en nemen de tijd voor je!

Klantvriendelijk. Niet opdringerig. Laten je eerst rustig rondlopen. Geven goed advies.

Over Idéko

In onze meubelzaak vindt je bijna alles op het gebied van Wonen. Al 26 jaar zitten wij gevestigd in Westergeest en zijn we een begrip in de regio. Wij zijn door de jaren heen veranderd van een budget outlet winkel naar een trendy woonwinkel waar je werkelijk alles vindt op het gebied van wonen en de laatste trends. Wel hebben we nog steeds onze "Giant Take Away formule" in stand gehouden. Heel veel goederen kunnen direct worden meegenomen zodat u niet weken hoeft te wachten! De unieke combinatie van direct meenemen of goederen bestellen zorgen voor een passende oplossing voor elke consument. Wij willen u van harte uitnodigen om een kijkje te komen nemen in onze vernieuwde woonwinkel!