Super vriendelijk en geduldig geadviseerd

We mogen graag bij jullie winkelen. Lekker dichtbij met prima service.

Ruime keus in kwaliteit in het assortiment.

Als enigste in de buurt ruime keus van landelijke meubels met goeie prijzen.

Vriendelijk en goed geholpen

Gelaagd bij Ideko voor direct te leveren meubels.

vaste klant al vele jaren

vriendelijke mensen komen vertrouwd over

goed geholpen

jullie zijn aanwezig

Prima personel en goede service

Na een lange reis zeer haretelijk welkom. de koffie was uitstekend en je alle tijd om rustig rond te kijken. Geen opdringende verkoper. Goede kwaliteit

Zijn goed bezig

Mooie zaak

Goeie snelle service

Goed advies en snelle service

Prettige benadering

Erg goed geholpen bij aanschaf van onze nieuwe bank en fauteuil, ziet er zeer goed uit!

Ik zou het iedereen aanraden leuke meubels en ook alles voor je vloer

Een geweldige ervaring, alles werd thuisgebracht en keurig in elkaar gezet met nog de nodige tips voor onderhoud. Mijn man is n.l. gehandicapt en kan dus niets zelf doen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijke personeel

Eerst een mooie zaak in Westergeest waar Ik goed geholpen Ben. Ook aan de telefoon vriendelijke en correct. De aflevering Prima, vriendelijke personeel en goede service.

Wij hebben het heel plezierig ervaren, goede service en klantvriendelijk, en niet opdringerig. Koffie was ook goed.

Top service

Bank gekocht zelfde dag nog geleverd. Helemaaal blij.

Fijn geholpen nemen alle tijd ,nemen verpakking weer mee .alles netjes op zijn plaats gezet .

Zeer aangenaam

Prettig geholpen. Goede service

Zeer prettig en vriendelijk

Prima bedrijf met vriendelijk personeel , konden rustig rond kijken en sneupen 2 hele mooie stoelen gekocht zeer blij mee

Goed advies en direct leverbaar.

We zijn vriendelijk geholpen nadat we eerst zelf ongedwongen alles konden bekijken. Een groot pluspunt was dat de tafel en stoelen direct meegenomen konden worden op een leenkar van Ideko.

Gezellig en professioneel. Ook via whatsapp....

Mooi spul. Heerlijke sneupwinkel, gezellig en proffesioneel.

Erg behulpzaam en meedenkend.

Goeie prijs goede service

Snelle en correcte levering

De service in de winkel en bij de levering was erg goed. Gastvrij, snel en correct. Ik zou het een ieder aanbevelen, super!

Prachtige meubels en decoratie in de winkel. De vragen die we stelden werden duidelijk beantwoord. Nadat we de meubels hadden besteld kregen we twee weken later een belletje dat deze binnen waren. Top service!

Zeer klant vriendelijk en behulpzaam niet duur en perfecte apparte meubelen fijne zaak om te shoppen

Geweldig!

Wij hebben begin augustus onze nieuwe bank uitgezocht, na zelf wat rondgekeken te hebben in de winkel kregen we de vraag of we geholpen wouden worden, graag! We hebben toen 3 verschillende banken bekeken. De laatste is het geworden.. duidelijke antwoorden op of dat het geschikt was met kinderen dieren etc hebben we hem gekocht, Vorige week vrijdag is hij binnen gekomen, de gratis kar geleend, en zo zitten wij al een week heerlijk op onze nieuwe bank! Wij raden ideko zeker aan, goede service en voldoende informatie/antwoorden op vragen.

Prachtige kwaliteitsvolle meubels

Bijna het complete interieur gekocht bij ideko. Alles is goed te bekijken in de showroom en de service is prima.

Over Idéko