Goed geholpen door iedereee

We hebben fijn gewinkeld bij jullie

Twee fauteuilles en een driezitsbank. In prima overleg betaald en geleverd.

Vriendelijk personeel

Je bent een ervaring rijker na een bezoek aan deze winkel. Erg vriendelijk personeel en antwoord op alle vragen. Ga zo door! Ik hoop snel een nieuwe aankoop te doen bij jullie. Groetjes Sharon

Super goed geholpen, groot assortiment voor fijne , lage prijzen

We hebben eerst een nieuwe tafel en kasten gekocht. Hadden we al eens ergens anders gezien , maar dan meer dan twee keer zo duur. Kom je in eigen dorp de kast van je dromen tegen voor een hele lage prijs. Hadden we niet verwacht, maar was wel waar. Uitgezocht en super snel (zelfde dag) geleverd. Prima advies gehad. Nu een nieuwe bank met stoelen, zitten heerlijk. Advies om coating aan te brengen in verband met onze huisdieren. Goed meegedacht. We komen hier zeker terug.

goed behandelt dit was voor ons de 2de keer dat wij hier slaagden

goede service en keurige afhandeling

Garantie en service is uitstekend!

2 en 3 zits bankstel gekocht, helaas binnen een jaar verkleurd en doorgezakt. Zonder problemen is het bankstel gratis vervangen!

Zeer goed geholpen.

Goeie spullen voor weinig geld.

Vriendelijk personeel , mooie meubels en accessoires , aantrekkelijke prijzen

Vriendelijk geholpen goede adviezen en aantrekkelijke prijzen. Gratis gebruik van aanhanger, helemaal top. Tot de volgende keer , wij komen zeker weer 👍

Personeel denkt goed mee met de klant

Goeder ervaring. Personeel denkt met de klant mee. We konden de stoelen eerst thuis uitproberen (voor de aankoop) erg fijn.

Klantvriendelijk.

Geweldige service, goedkope meubelen met onwijs goed kwaliteit! Super

Hele mooie meubelen met goed kwaliteit! Daarbij een hele goede en vriendelijke service. Een mooie winkel met hele leuke en moderne spullen!

Mooie meubels en word goed geholpen.

Erg tevreden!

Erg tevreden over onze gekochte bank en de service! We konden de uitgekozen bank meteen meenemen en zelfs gratis een kar gebruiken! Echt super!

Een correcte behandeling. Vriendelijk en uitnodigend.

Veel keus! Dit hadden we eerder moeten weten!

Vriendelijk bedrijf met goeie service en scherpe prijzen!

Wij hebben onlangs een aantal meubels bij Ideko gekocht. Naast een vriendelijke behandeling ook een goeie prijs (niet geheel onbelangrijk) en een snelle levering. Al met al een hele prettige ervaring, we komen zeker terug!

op en top

snel geholpen en erg flexibel als het ophalen een maand niet uitkomt

Top service

Gingen goed en netjes te werk en verpakkingsmateriaal weer mee genomen. Echt top

Uitstekende service

Enorme keuze en bijna alles is direct te leveren! Ook de prijzen vallen heel erg mee!

Over Idéko