Klant vriendelijk .goeie service

top

Duidelijk en eerlijk

Wij kregen mooi de kans om even rustig rond te kijken. Iets wat ik heel fijn vond.

Wij mijn man en ik zijn zeer tevreden.

Schitterende meubels

Zeer goed.

Het is altijd een feest om ideko te bezoeken. Op woongebied is er altijd wel wat nieuws en leuke woon accessoires.

Mooie prijzen voor een goede kwaliteit! Met een top service!

Ontzettend goed geholpen. En dan ook nog de service om het bankstel meteen mee te nemen!

Leuke winkel en leuk personeel.

We zijn op tweede kerstdag bij u in de zaak geweest . Het is een knusse winkel met volop keus . Het personeel is vriendelijk maar dringt niks op , dat heb ik elders wel anders meegemaakt . Ik ben zeker van plan nog eens terug te komen.

Leuk bedrijf ruime keuze goeie service

Super tevreden met onze nieuwe meubels

Vakmensen die openstaan voor suggesties en hier daadwerkelijk iets meedoen.

We hebben in de zomervakantie de hoekbank Lars bij jullie besteld. We zijn er ontzettend blij mee. We zijn goed voorgelicht over de extra mogelijkheden. Kortom wij zitten er heerlijk op.

Prettig, met deskundig hulp!

Was een mooie informele sfeer. Waar je goed geholpen werd en duidelijke antwoorden op je vragen krijgt! Ook de service is top geregeld!

Super mooie winkel

Na dagen van zoeken kwamen we bij ideko uit. Gevonden via reclame facebook. Wij waren hier binnen een uur klaar. Een fantastische bank gevonden. Leuk en zit voortreffelijk. 3 mooi salon tafeltjes en een grote tv meubel.

Zeer klant vriendelijk en een perfecte service.

Goede communicatie, correcte afhandeling en aankoop keurig thuis geïnstalleerd. Wij zijn dik tevreden.

perfecte service en heel vriendelijk

Ik kijk met plezier terug aan het bezoek van de winkel Ben super goed geholpen en de meneer nam ook alletijd voor je. de koffie staat klaar. Zal Ideko zeker aan bevelen bij familie en vrienden Bedank voor de goede hulp en service groetsjes Fam. van der Meer

Prachtig mooi familie bedrijf.

Vriendelijke en vooral hele gewone mensen. Goede adviezen. Niet opdringerig

Zeer goed klantcontact en service.

De medewerkers hebben ons alle informatie gegeven over de bank die we wilde en al onze vragen kunnen beantwoorden. De service was uitstekend en wij zullen zeker terug komen in de toekomst voor een nieuwe bank of voor 1 van de andere leuke meubels in de zaak.

Leuke mensen goed gehandeld

Heel veel mooie meubels gekocht. Dealtje afgesproken zodra ik het geld had, dan kon ik de meubels ophalen👍🏻 Goede service voor herhaling vatbaar!

Mooie producten voor een redelijke prijs

Goed.

Goed advies, klantvriendelijk

Goede service en kwaliteit meubelen

Een mooi familie bedrijf met een snelle levering en kwaliteit meubelen

Mooie zaak en goed geholpen.

Mooie zaak en goed geholpen, mooie aparte spullen.

Zeer positief.

Heel vriendelijk en zeer behulpzaam.Top.

Behulpzaam, vriendelijk en een goede service.

Onze ervaring is supper! We halen al een x aantal jaren onze meubels hier vandaan. Dit keer hadden ze niet wat we zochten. Maar dat was geen enkel probleem. We hebben aangegeven wat we zochten ,en nu wordt voor ons opmaat gemaakt. Ideko bedankt!

Goede service en erg vriendelijk personeel.

Heel vriendelijk en behulpzaam ,en niet opdringerig fijn om er te schoppen ben blij met mijn aankoop goed en niet te duur raad het iedereen aan om er es ff langs te gaan, niks moet alles mag goede service,vriendelijk personeel

Behulpzaam

Goede ervaring, heel behulpzaam. Ik ging even oriënteren en viel gelijk op een bank die daar stond. Echter moest ik nog om praktische redenen naar een Ikea bank kijken. De mevrouw die daar werkte snapte me gelijk en liet me eventueel nog een andere kleur zien voor de bank die ik leuk vond. Ik wist toen eigenlijk al dat dit de bank zou worden maar zoals ik al zei, moest ik ook praktisch denken. Ze gaf me een eventuele datum dat de bank geleverd zou worden bij Ideko. Met dit in mijn achterhoofd heb ik zonder spijt de Ikea afgekeurd en staat de bank van Ideko nu in mijn appartement. Super service en mooie spullen!

Al weer zeer prettige zaken gedaan.

Ik denk dat het inmiddels de 5e keer is dat wij zaken met jullie hebben gedaan, wij ervaren dit altijd als zeer aangenaam, De gemaakte afspraken worden nagekomen, en de service is uitstekend. Alle meubelen die inmiddels bij ons in de woonkamer staan hebben we bij jullie gekocht, en mocht er wat aan vervanging toe zijn dan zullen we zeker weer neer jullie toekomen.

Over Idéko