Goede, snelle service en meedenkend!

Goede en snelle servicec en meedekend tijdens het maken van een keuze. De nieuwe bank en fauteuil bevallen ons heel goed en passen perfect bij de rest van ons interieur!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Erg mooie vloer bij jullie gekocht veel complimenten over gekregen. Alleen zou onze pvc/vinyl vloer en in gelijmd worden en daarvoor hoefde de vloer niet te worden geegaliseerd, echter hebben ze de vloer en los op gelegd.. want de vloer moest wel worden geefaliseerd als het er op moest worden gelijmd.. dat vind ik wel jammer.. Vloer komt omhoog met stofzuigen... als ze ons dit hadden gezegd hadden wij dit wel gedaan!!! Maar het was er al in gelegd zonder overleg verder.. dat vinden wij wel een minpunt. Verder wel erg tevreden met de vloer. Maar we hadden deze dus liever vast gehad met lijm.

Ruime keuze goede service

Erg goede vriendelijke service . Ruime keuze erg goed meedenken met ons om een goede keuze te maken en top thuisbezorgd in mekaar gezet en alle afval weer meegenomen

Geweldig!

Ik raadt Ideko budget wonen zeker aan! Erg vriendelijke mensen, en kwalitatieve meubels voor een goede prijs. Mijn vriend en ik zijn beide erg tevreden met onze bank ''Joop''. Dus mocht ik weer nieuwe meubels/decoratie nodig zijn, dan kom ik zeker weer langs!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Grote sfeervolle aangeklede winkel, met een ruim aanbod van moderne eigentijdse meubels en woonaccessoires. Maar ook voor vloerbedekking en tuinmeubelen een goed adres. Vriendelijk, goede service en klantgericht personeel die met je meedenken. Perfect, zeker aan te bevelen!

Tevreden

Na 10 weken wachten eindelijk onze nieuwe bank binnen. Foute van fabrikant dat de armleuning vergeten maar Ideko heeft goed opgelost, binnen 1 week Is armleuning terecht. Comunicatie en service was naar wens.

goeie service

goeie service en Vriendelijke mensen mooie meubels voor een goeie prijs Top!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

mooi tapijt gelegd door vakman, dik tevreden

Prima dik tevreden

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed behandeld. Fijne service.

Erg fijn geholpen in de winkel, maar ook daarna. Meubels die speciaal op maat voor ons gemaakt werden en fijn contact tussendoor.

Geweldig kan niet beter

Vriendelijk personeel en zeer klantvriendelijk de service en aflevering van de goederen zijn zeer goed word nauwkeurig met de spullen om gegaan

Al Jaren Favoriet !

Wij komen al jaren bij Ideko. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en prijs van deze mooie winkel ! Altijd vriendelijk ontvangst en een bakje koffie staat er altijd klaar... waar vind je dat nog!? Ideko staat voor kwaliteit , klantvriendelijkheid en is toegankelijk voor de mens met de kleine en de Grote portemonnee .. Ga zo door !!!

Dikke 10

Alle meubels keurig afgeleverd .Wij.mochten zelf met de tijd van levering schuiven. Pluimpje Willem en Emmy

We zijn zeer tevreden

Vriendelijk personeel, in voor een praatje en zeker alle tijd voor het zoeken naar mogelijkheden. Ook niet opdringerig zoals zoveel zaken. We komen hier zeker weer

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel goed. komen afspraak na zoals je hebt afgesproken. En keurig op tijd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Bank op de juiste bank geplaatst en in elkaar gezet, goeie service!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede hulp bij het uitzoeken en flexibel met levertijden

Tijdens het bezoek aan de showroom werd er goed mee gedacht en geholpen met het uitzoeken van meubels. Tevens flexibel met levertijden.

vriendelijk en goed geholpen

goed geholpen en heel blij met de bank. Ik ben alleen benieuwd of ik ook op de hoogte was gebracht van het feit dat de levering een paar weken langer ging duren als ik deze vraag niet had geappt.

Best genoch!

Klantvriendelijk! Deskundig advies!

Wij hebben bij Ideco een bankstel gekocht. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Keuze uit een ruim assortiment. Bij het ophalen kan men gebruik maken van een aanhangwagen van het bedrijf.

Erg vriendelijke medewerker('s)

Paar weken geleden jullie winkel bezocht, en voor een voordelige prijs een mooie bank gekocht. We werden goed geïnformeerd door de medewerker en ook alles was meteen duidelijk. Ik vond de medewerker erg klantgericht en vriendelijk. Dus hier krijgen jullie van mij een flinke pluspunt voor! :-) Ik zou de winkel zeker aanraden aan andere mensen omdat je hier mooie meubels kan kopen voor aannemelijke prijzen. + dat je gewoon gratis een kar daar kan lenen om je gekochte meubels thuis te brengen, wat ook wel fijn is.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mooie winkel, met veel uitgestalde meubels, vriendelijke service, die ook nog eens meedenken

Na de afgelopen jaren verschillende keren een kast bij Ideko te hebben gekocht. Hebben we nu mooie eettafel met stoelen gevonden. Werden (tegen vergoeding) thuis geplaatst.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ideko geeft goede service aan hun klanten. Ze geven de juiste adviezen over hun producten Ik raad iedereen aan om een kijkje te nemen bij ideko Gr Lars

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

klantvriendelijkheid, klantgerichtheid en klanttevredenheid: Het gaat niet om jou, het gaat om de kl

Idéco is een mooie winkel en goede service en kwaliteit. Wij hebben een mooie bank gekocht bij Idéco met alle tevredenheid . Jullie zijn klant vriendelijk ,en klant gericht een fijne winkel om je keus te maken, en om nog een keer terug te komen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Top service en vakkundig en vriendelijk personeel!

Wij zijn eerst een paar keer in de winkel geweest om te oriënteren en elke keer weer zijn we vriendelijk en vakkundig geholpen, zodat we de juiste keuze konden maken. Een prachtige winkel met een zeer uitgebreid assortiment. Uiteindelijk hebben we een prachtige vinyl vloer dynamic stone in visgraat motief uitgezocht (we mochten eerst de proefstalen even mee naar huis nemen, zodat we de juiste kleur konden uitkiezen) tevens is deze vloer vakkundig gelegd, we zijn er dan ook super blij mee! Ook hebben we een prachtige hoekbank met chaise-longue besteld, precies op de maat die in onze woonkamer past. (De hoekbank die in de winkel stond was te groot voor onze woonkamer, maar het kan dus gewoon besteld worden in een kleinere maat) En om het geheel af te maken hebben we nog een mooie salontafel set Robin erbij gekocht, wij zijn dik tevreden! Het geheel lijkt nu allemaal veel ruimer en gezelliger. Kort samengevat: Goede service, vriendelijk personeel, je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling, gewoon TOP!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en zeer behulpzaam personeel

Goed advies, goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer vriendelijke behulpzame bezorgers.

Over Idéko