kundig en vriendelijk personeel die duidelijke info verstrekken

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Geweldige ervaring,zeer vakkundig en niet duur!!

Zeer goede ervaringen met ideko en zeker met de vakkundige en vriendelijke mensen die hier werken Een aanrader mooie meubels en vloerbedekking/laminaat vloeren ze hebben alles in huis voor een mooi interieur Fam hoekstra

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ideko wonen voor de vriendelijkheid en service met een goede recensie belonen

Op een prima manier geholpen, geduld, uitleg en expertise is top. Er wordt mee gedacht en de keuze is reuze, zeer tevreden.

GEWELDIG !!!!!!

Ben bijna bij alle meubelzaken geweest , bij de meesten creëren ze hoekjes, ipv een verdieping vol banken. Had nog 1 optie en dat was ideko, de hele bovenverdieping vol met banken, dan kun je echt vergelijken. Dus direct geslaagd, en goedkoop, En wat een geweldige service, 7 september is de bank bij mij afgeleverd, ben er heeeeeel blij mee

Vriendelijk personeel

Vriendelijk en hulpvaardig personeel en een goeie service .... zeker een aanrader.

Zeer goede service

Afspraak gemaakt net na sluitingstijd en direct de nieuwe hoekbank uitgezocht en meegenomen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

de service is goed, klant vriendelijke en behulpzaam

we hebben een bank en stoel gekocht. ziet er top en goed uit.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede prijs, kwaliteit en service!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede, snelle service en meedenkend!

Goede en snelle servicec en meedekend tijdens het maken van een keuze. De nieuwe bank en fauteuil bevallen ons heel goed en passen perfect bij de rest van ons interieur!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Erg mooie vloer bij jullie gekocht veel complimenten over gekregen. Alleen zou onze pvc/vinyl vloer en in gelijmd worden en daarvoor hoefde de vloer niet te worden geegaliseerd, echter hebben ze de vloer en los op gelegd.. want de vloer moest wel worden geefaliseerd als het er op moest worden gelijmd.. dat vind ik wel jammer.. Vloer komt omhoog met stofzuigen... als ze ons dit hadden gezegd hadden wij dit wel gedaan!!! Maar het was er al in gelegd zonder overleg verder.. dat vinden wij wel een minpunt. Verder wel erg tevreden met de vloer. Maar we hadden deze dus liever vast gehad met lijm.

Ruime keuze goede service

Erg goede vriendelijke service . Ruime keuze erg goed meedenken met ons om een goede keuze te maken en top thuisbezorgd in mekaar gezet en alle afval weer meegenomen

Geweldig!

Ik raadt Ideko budget wonen zeker aan! Erg vriendelijke mensen, en kwalitatieve meubels voor een goede prijs. Mijn vriend en ik zijn beide erg tevreden met onze bank ''Joop''. Dus mocht ik weer nieuwe meubels/decoratie nodig zijn, dan kom ik zeker weer langs!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Grote sfeervolle aangeklede winkel, met een ruim aanbod van moderne eigentijdse meubels en woonaccessoires. Maar ook voor vloerbedekking en tuinmeubelen een goed adres. Vriendelijk, goede service en klantgericht personeel die met je meedenken. Perfect, zeker aan te bevelen!

Tevreden

Na 10 weken wachten eindelijk onze nieuwe bank binnen. Foute van fabrikant dat de armleuning vergeten maar Ideko heeft goed opgelost, binnen 1 week Is armleuning terecht. Comunicatie en service was naar wens.

goeie service

goeie service en Vriendelijke mensen mooie meubels voor een goeie prijs Top!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

mooi tapijt gelegd door vakman, dik tevreden

Prima dik tevreden

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed behandeld. Fijne service.

Erg fijn geholpen in de winkel, maar ook daarna. Meubels die speciaal op maat voor ons gemaakt werden en fijn contact tussendoor.

Geweldig kan niet beter

Vriendelijk personeel en zeer klantvriendelijk de service en aflevering van de goederen zijn zeer goed word nauwkeurig met de spullen om gegaan

Al Jaren Favoriet !

Wij komen al jaren bij Ideko. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en prijs van deze mooie winkel ! Altijd vriendelijk ontvangst en een bakje koffie staat er altijd klaar... waar vind je dat nog!? Ideko staat voor kwaliteit , klantvriendelijkheid en is toegankelijk voor de mens met de kleine en de Grote portemonnee .. Ga zo door !!!

Dikke 10

Alle meubels keurig afgeleverd .Wij.mochten zelf met de tijd van levering schuiven. Pluimpje Willem en Emmy

We zijn zeer tevreden

Vriendelijk personeel, in voor een praatje en zeker alle tijd voor het zoeken naar mogelijkheden. Ook niet opdringerig zoals zoveel zaken. We komen hier zeker weer

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel goed. komen afspraak na zoals je hebt afgesproken. En keurig op tijd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Bank op de juiste bank geplaatst en in elkaar gezet, goeie service!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede hulp bij het uitzoeken en flexibel met levertijden

Tijdens het bezoek aan de showroom werd er goed mee gedacht en geholpen met het uitzoeken van meubels. Tevens flexibel met levertijden.

vriendelijk en goed geholpen

goed geholpen en heel blij met de bank. Ik ben alleen benieuwd of ik ook op de hoogte was gebracht van het feit dat de levering een paar weken langer ging duren als ik deze vraag niet had geappt.

Over Idéko