Geweldig kan niet beter

Vriendelijk personeel en zeer klantvriendelijk de service en aflevering van de goederen zijn zeer goed word nauwkeurig met de spullen om gegaan

Al Jaren Favoriet !

Wij komen al jaren bij Ideko. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en prijs van deze mooie winkel ! Altijd vriendelijk ontvangst en een bakje koffie staat er altijd klaar... waar vind je dat nog!? Ideko staat voor kwaliteit , klantvriendelijkheid en is toegankelijk voor de mens met de kleine en de Grote portemonnee .. Ga zo door !!!

Dikke 10

Alle meubels keurig afgeleverd .Wij.mochten zelf met de tijd van levering schuiven. Pluimpje Willem en Emmy

We zijn zeer tevreden

Vriendelijk personeel, in voor een praatje en zeker alle tijd voor het zoeken naar mogelijkheden. Ook niet opdringerig zoals zoveel zaken. We komen hier zeker weer

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel goed. komen afspraak na zoals je hebt afgesproken. En keurig op tijd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Bank op de juiste bank geplaatst en in elkaar gezet, goeie service!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede hulp bij het uitzoeken en flexibel met levertijden

Tijdens het bezoek aan de showroom werd er goed mee gedacht en geholpen met het uitzoeken van meubels. Tevens flexibel met levertijden.

vriendelijk en goed geholpen

goed geholpen en heel blij met de bank. Ik ben alleen benieuwd of ik ook op de hoogte was gebracht van het feit dat de levering een paar weken langer ging duren als ik deze vraag niet had geappt.

Best genoch!

Klantvriendelijk! Deskundig advies!

Wij hebben bij Ideco een bankstel gekocht. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Keuze uit een ruim assortiment. Bij het ophalen kan men gebruik maken van een aanhangwagen van het bedrijf.

Erg vriendelijke medewerker('s)

Paar weken geleden jullie winkel bezocht, en voor een voordelige prijs een mooie bank gekocht. We werden goed geïnformeerd door de medewerker en ook alles was meteen duidelijk. Ik vond de medewerker erg klantgericht en vriendelijk. Dus hier krijgen jullie van mij een flinke pluspunt voor! :-) Ik zou de winkel zeker aanraden aan andere mensen omdat je hier mooie meubels kan kopen voor aannemelijke prijzen. + dat je gewoon gratis een kar daar kan lenen om je gekochte meubels thuis te brengen, wat ook wel fijn is.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mooie winkel, met veel uitgestalde meubels, vriendelijke service, die ook nog eens meedenken

Na de afgelopen jaren verschillende keren een kast bij Ideko te hebben gekocht. Hebben we nu mooie eettafel met stoelen gevonden. Werden (tegen vergoeding) thuis geplaatst.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ideko geeft goede service aan hun klanten. Ze geven de juiste adviezen over hun producten Ik raad iedereen aan om een kijkje te nemen bij ideko Gr Lars

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

klantvriendelijkheid, klantgerichtheid en klanttevredenheid: Het gaat niet om jou, het gaat om de kl

Idéco is een mooie winkel en goede service en kwaliteit. Wij hebben een mooie bank gekocht bij Idéco met alle tevredenheid . Jullie zijn klant vriendelijk ,en klant gericht een fijne winkel om je keus te maken, en om nog een keer terug te komen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Top service en vakkundig en vriendelijk personeel!

Wij zijn eerst een paar keer in de winkel geweest om te oriënteren en elke keer weer zijn we vriendelijk en vakkundig geholpen, zodat we de juiste keuze konden maken. Een prachtige winkel met een zeer uitgebreid assortiment. Uiteindelijk hebben we een prachtige vinyl vloer dynamic stone in visgraat motief uitgezocht (we mochten eerst de proefstalen even mee naar huis nemen, zodat we de juiste kleur konden uitkiezen) tevens is deze vloer vakkundig gelegd, we zijn er dan ook super blij mee! Ook hebben we een prachtige hoekbank met chaise-longue besteld, precies op de maat die in onze woonkamer past. (De hoekbank die in de winkel stond was te groot voor onze woonkamer, maar het kan dus gewoon besteld worden in een kleinere maat) En om het geheel af te maken hebben we nog een mooie salontafel set Robin erbij gekocht, wij zijn dik tevreden! Het geheel lijkt nu allemaal veel ruimer en gezelliger. Kort samengevat: Goede service, vriendelijk personeel, je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling, gewoon TOP!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en zeer behulpzaam personeel

Goed advies, goede prijs-kwaliteit verhouding en zeer vriendelijke behulpzame bezorgers.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

klant vriendelijk, goede persoon service

klant vriendelijk, goede persoonlijke service , de problemen worden goed en meteen op gelost, snelle levering , gezellige sfeer

Erg goed

Prachtige winkel met voor ieder wat wils. Heel goed geslaagd voor een fateuil en salontafel voor een scherpe prijs. Goede hulp bij het vinden van wat ik graag wil. Dankjewel. Ben zeer tevreden met mijn nieuwe spullen!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk personeel en goed advies!

Wij hebben een zeer goede ervaring met ideko. Wij hebben goed advies gekregen en zijn zeer blij met onze nieuwe tafel en stoelen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Erg betrokken bij de klant, meedenkend en een top service!

Vooraf veel informatie over de meubels gekregen, dit is erg fijn. Daarnaast werd er met mij als klant meegedacht, dat geeft net even dat extra stukje service. Dankzij Ideko ben ik nu een hele 'happy customer', ik heb eindelijk de perfecte bank gevonden!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Via internetsite een fauteuil gevonden bij Ideko, bij bestelling per telefoon zeer vriendelijk geholpen , snelle verzending en ontvangst van fauteuil, deze bevalt goed, kortom, zeer tevreden!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Geweldig wat een schitterende zaak en voor elk wat wils!!

Nooit gedacht toen ik bij Idéko binnenkwam dat ik zoveel keuze had in meubels voor binnen en buiten. Maar daarnaast ook zoveel andere woonaccessoires zoals kleinmeubelen, verlichting en zoveel andere leuke en verassende woonartikelen, en dat voor zéér redelijke prijzen. Ik woon in Assen, maar in die omtrek is er nergens zo een leuke winkel te vinden als in Westergeest. Niet naast de deur, maar goed bereikbaar en zeker de moeite waard om daar een bezoek te gaan brengen. Ik weet zeker dat je met iets daar de deur uitgaat bestemd voor achter je eigen huisdeur of kamerdeur. Ik heb deze winkel gevonden via internet, en ben met een hele mooie tafel en een bijpassende lamp zeer tevreden naar huis gegaan. Zeker binnenkort voor herhaling vatbaar.

zeer vriendelijk

zeer vriendelijke geholpen, in een gemoedelijke sfeer, en belangrijk een mooie collectie meubelen voor aantrekkelijke prijzen. Wij komen daar wel eens terug!

prima winkel

Goed binnen komen daar ook vriendelijk ontvangen ruime keuze enz allemaal prima er is wel een min puntje en dat is de 50 euro voor bezorging dat hoort niet bijna overal wordt gratis thuis bezorgd verder allemaal prima..

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

goed geholpen mbt advies en levering

Goed geholpen mbt advies en levering van de gekochte artikelen. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Over Idéko