Veel keus en zeer klantvriendelijk

Zeer positief

Vriendelijk,behulpzaam. Aanhanger lenen. Erg handig en mooi service

Fijn

Goede medewerking

Zeer vriendelijk!

goed en gemoedelijk

We hebben ideko beleefd als een gemoedelijk bedrijf met korte lijnen. We hebben met tevredenheid terug gekeken en zullen ideko zeker aanbevelen.

leuk overzichtelijk assortiment en vriendelijk personeel

behulpzaam, vriendelijk en nooit opdringerig!

Ze hebben alles gedaan, zoals in de overeenkomst werd gezegd. Keurig gebeld op tijd en bij het ophalen ook prima geholpen

Vriendelijk en gepassioneerde medewerkers

Tijdens het zoeken naar nieuwe bank bij Ideko terecht gekomen via advertentie op FB. Tijdens het bekijken vd meubels werden al onze vragen vriendelijk en deskundig beantwoord en nam het personeel alle tijd om met ons een voor ons gezin goed passende bank uit te zoeken. Bij het ophalen vd bank werd ik ook zonder enig probleem geholpen met inladen vd bank. Super service !

Goede service en behulpzaam personeel

Er werd goed meegedacht over de ruimtelijke inpassing, en verschillende opties zijn besproken. Prima service en meubels thuisgebracht.

Altijd prima ervaring met Ideko.

Vriendelijke mensen welke een afspraak goed nakomen.

veel keus en vriendelijk personneel !

Mooie winkel en vriendelijk personeel, er werd goed naar ons geluisterd..

Prima winkel

voorlichting over het product was uitstekend en een vriendelijke verkoper.

Klantvriendelijk en super fijne winkel

Na verschillende offertes voor een pvc vloer bij jullie uitgekomen. Gelijk een goed gevoel en jullie kwamen met een eerlijke prijs. De vakmannen die de pvc vloer hebben gelegd hebben fantastisch werk verricht! Meer dan tevreden we zullen jullie en hun bij iedereen aanbevelen!

Wij zijn erg tevreden over onze tafel

Door een vriendelijke mevrouw zijn wij aan onze mooi lamulux tafel geholpen en door een snelle levering kunnen we nu heerlijk dineren aan onze nieuwe tafel in ons nieuwe huis Mvg peter vd mossel

Duidelijk, punctueel en degelijk.

Hoekbank Grace gekocht in het leer. Zeer goede kwaliteit bank en zeker het geld waard. De service in de winkel was uitstekend en duidelijk, de bank was in goede staat toen we hem kwamen ophalen en werd goed meegedacht en geholpen met het plaatsen op de aanhangwagen. Zou er zo weer iets kopen! 10/10!

Vriendelijk en behulpzaam personeel en goede service!

Eetkamerstoelen met een zitbankje gekocht. Na een goed advies gelijk tot koop overgegaan. Duidelijke afspraken en binnen de afgesproken termijn thuis afgeleverd. Uitstekende service!

Goede service en prima behulpzaam

Prima geholpen zeer blij met onze aankoop

Vlotte bediening goed advies en prima service

Winkel waar goed meegedacht word

Ik ben zeer positief over de winkel Zeer snelle levering Er is veel mogelijk

Uitstekend zeer tevreden cijfer 10 perfect

Nou fantastish hoor leuk geholpen.heel erg meeingenomen!!mooi bankstel de kleur goed eethoekstoelen en relaxstoelen...boomworteltafels 1 van meter en 1van 50cm prachtigmooi !!!n aanrader om naar jullie toe niet duur Wij zijn zeer tevreden blij dat we de koop bijjullie hebben gedaan! De bank zit uitstekend de relaxstoelen nou dat is helemaal top!!! En eethoekstoelen ook!!!dus zeer tevreden klanten uit damwoude!!!!!we hopen hier lang genot van mogen hebben!!!!!

Veel keus aan meubels, vriendelijke mensen, behulpzaam!

Blij met de meubels!

Geweldige service en klantvriendelijkheid

Wij hebben een mooie bankstel gekocht en een draai stoel ! Zeer goede informatie en uitleg gekregen ! Kregen helaas problemen met onze draai stoel , maar dat werd direct goed opgepakt en onder garantie geregeld ! Ga zo door met jullie mooie winkel en klantvriendelijkheid!

Super mooie winkel met vriendelijk personeel

Na binnenkomst viel ons oog direct al op een mooie hoekbank, na nog even rondgekeken te hebben in deze mooie zaak hebben we besloten om deze bank te kopen.omdat we de kleur van het showmodel mooi vonden konden we de bank direct meenemen en staat de bank nu te pronken in onze woonkamer 😊..enige nadeel ze hebben te veel leuke mooie meubels ( dag later weer heen geweest voor een mooi kastje die ik niet uit mn hoofd kon krijgen ) en ben bang dat ik hier vaker ga komen 😁

Goed en deskundig personeel

vlot en goed geholpen, leuke winkel

Over Idéko

In onze meubelzaak vindt je bijna alles op het gebied van Wonen. Al 26 jaar zitten wij gevestigd in Westergeest en zijn we een begrip in de regio. Wij zijn door de jaren heen veranderd van een budget outlet winkel naar een trendy woonwinkel waar je werkelijk alles vindt op het gebied van wonen en de laatste trends. Wel hebben we nog steeds onze "Giant Take Away formule" in stand gehouden. Heel veel goederen kunnen direct worden meegenomen zodat u niet weken hoeft te wachten! De unieke combinatie van direct meenemen of goederen bestellen zorgen voor een passende oplossing voor elke consument. Wij willen u van harte uitnodigen om een kijkje te komen nemen in onze vernieuwde woonwinkel!