Zeer positief.

Heel vriendelijk en zeer behulpzaam.Top.

Behulpzaam, vriendelijk en een goede service.

Onze ervaring is supper! We halen al een x aantal jaren onze meubels hier vandaan. Dit keer hadden ze niet wat we zochten. Maar dat was geen enkel probleem. We hebben aangegeven wat we zochten ,en nu wordt voor ons opmaat gemaakt. Ideko bedankt!

Goede service en erg vriendelijk personeel.

Heel vriendelijk en behulpzaam ,en niet opdringerig fijn om er te schoppen ben blij met mijn aankoop goed en niet te duur raad het iedereen aan om er es ff langs te gaan, niks moet alles mag goede service,vriendelijk personeel

Behulpzaam

Goede ervaring, heel behulpzaam. Ik ging even oriënteren en viel gelijk op een bank die daar stond. Echter moest ik nog om praktische redenen naar een Ikea bank kijken. De mevrouw die daar werkte snapte me gelijk en liet me eventueel nog een andere kleur zien voor de bank die ik leuk vond. Ik wist toen eigenlijk al dat dit de bank zou worden maar zoals ik al zei, moest ik ook praktisch denken. Ze gaf me een eventuele datum dat de bank geleverd zou worden bij Ideko. Met dit in mijn achterhoofd heb ik zonder spijt de Ikea afgekeurd en staat de bank van Ideko nu in mijn appartement. Super service en mooie spullen!

Al weer zeer prettige zaken gedaan.

Ik denk dat het inmiddels de 5e keer is dat wij zaken met jullie hebben gedaan, wij ervaren dit altijd als zeer aangenaam, De gemaakte afspraken worden nagekomen, en de service is uitstekend. Alle meubelen die inmiddels bij ons in de woonkamer staan hebben we bij jullie gekocht, en mocht er wat aan vervanging toe zijn dan zullen we zeker weer neer jullie toekomen.

Ze hebben meegedacht aan de perfecte oplossing

Na veel wikken en wegen van ons hebben de medewerkers van Ideko ons goed geholpen en geïnformeerd naar de mogelijkheden van onze vloer. Resultaat is echt een perfecte vloer

Uitstekende voorl, niet opdringend

Fijn op te winkelen echt aan te bevelen.

Super goed

Snelle en goede service. Dikke pluim!

Super!!

15 jaar getrouwd en al 15 jaar een Ideko interieur. Van meubels, bankstel, grote potten enz. Dat wij ontzettend tevreden zijn blijkt wel dat we na 15 jaar nog steeds onze meubels geweldig vinden. En inmiddels ons 2e hoekbank ook weer bij Ideko hebben gekocht!! Daarbij is de service helemaal toppie!!

super....geweldig......fijn personeel......toppers !!!!

bijzonder tevreden over dit bedrijf met heel vriendelijk personeel dat je ontzettend helpt ook met het vervoeren van je meubels en je geen dekens e.d. bij je hebt ......wij zijn super tevreden !!!!!

plezierig gewinkelt en een leuke verkoper

vriendelijk behandeld ,en al onze vragen werden leuk beantwoord

vriendelijk, behulpzaam, goed

Toen wij er niet uit kwamen in de winkel om een tafel naar onze zin te vinden werd ons in een catalogus een prachtige ronde robuuste tafel getoond.Het was mogelijk om hem eerst in de winkel nog te komen bewonderen maar wij waren op slag verkocht en inmiddels staat het pronkstuk samen met 6 mooie stoelen in onze eetkamer.Team van Ideko: bedankt!

Goed geholpen door iedereee

We hebben fijn gewinkeld bij jullie

Twee fauteuilles en een driezitsbank. In prima overleg betaald en geleverd.

Vriendelijk personeel

Je bent een ervaring rijker na een bezoek aan deze winkel. Erg vriendelijk personeel en antwoord op alle vragen. Ga zo door! Ik hoop snel een nieuwe aankoop te doen bij jullie. Groetjes Sharon

Super goed geholpen, groot assortiment voor fijne , lage prijzen

We hebben eerst een nieuwe tafel en kasten gekocht. Hadden we al eens ergens anders gezien , maar dan meer dan twee keer zo duur. Kom je in eigen dorp de kast van je dromen tegen voor een hele lage prijs. Hadden we niet verwacht, maar was wel waar. Uitgezocht en super snel (zelfde dag) geleverd. Prima advies gehad. Nu een nieuwe bank met stoelen, zitten heerlijk. Advies om coating aan te brengen in verband met onze huisdieren. Goed meegedacht. We komen hier zeker terug.

goed behandelt dit was voor ons de 2de keer dat wij hier slaagden

goede service en keurige afhandeling

Garantie en service is uitstekend!

2 en 3 zits bankstel gekocht, helaas binnen een jaar verkleurd en doorgezakt. Zonder problemen is het bankstel gratis vervangen!

Zeer goed geholpen.

Goeie spullen voor weinig geld.

Vriendelijk personeel , mooie meubels en accessoires , aantrekkelijke prijzen

Vriendelijk geholpen goede adviezen en aantrekkelijke prijzen. Gratis gebruik van aanhanger, helemaal top. Tot de volgende keer , wij komen zeker weer 👍

Personeel denkt goed mee met de klant

Goeder ervaring. Personeel denkt met de klant mee. We konden de stoelen eerst thuis uitproberen (voor de aankoop) erg fijn.

Klantvriendelijk.

Geweldige service, goedkope meubelen met onwijs goed kwaliteit! Super

Hele mooie meubelen met goed kwaliteit! Daarbij een hele goede en vriendelijke service. Een mooie winkel met hele leuke en moderne spullen!

Mooie meubels en word goed geholpen.

Over Idéko