Alles is top geregeld

Alles is goed geregeld

• Betrouwbaarheid

Emmy en Ingrid zijn toppers!

Fijne persoonlijke begeleiding en goede tips waar je echt iets mee kunt!!!

Geweldige praktijk met 2 geweldige dames

Ik heb de voor mij korte gang naar deze praktijk zeer prettig ervaren.....zeer deskundig en lieve mensen Ook bij mijn vorige zwangerschap zeer goed begeleid

• Betrouwbaarheid

Zeer tevreden over de begeleiding!

Persoonlijk en gemoedelijk contact, waaruit veel vertrouwen ontstaat. Professionele begeleiding met veel zorg en aandacht.

Bijzonder

Het was prettig om bij Ingrid&Emmy op controles te gaan, ook omdat t een kleine praktijk is gaf t mij de rust dat ik een van hen bij de bevalling zou hebben, en geen hele vreemde. Mocht er ooit een 2e komen, gaan we sowieso terug!

• Betrouwbaarheid

Professionele en betrokken begeleiding tijdens de gehele (hobbelige) zwangerschap

Al vanaf het begin voelde het heel vertrouwd, Emmy en Ingrid waren professioneel en betrokken gedurende de zwangerschap, ik kon altijd met mijn vragen cq zorgen bij hen terecht. Ik voelde me bij hen in goede handen!

Prettige peridode ervaren

prettige ‘samenwerking’, fijne advieseb en vertrouwd gevoel

Super begeleiding in alles

Alle 3 mijn zwangerschappen laten begeleiden door hun. Van begin tot eind altijd aardig en bij vragen altijd een duidelijk antwoord of een geruststelling. Dat ze vooral zo door blijven gaan.

• Betrouwbaarheid

Met hart en alle zorg voor het nieuwe leven en dat van aanstaande ouders werken deze 2 verloskundige

Wanneer je in Corona tijd zo je vak weet uit te oefenen, verdien je alle lof! Dan kan het niet anders dan dat je passie hebt voor je werk. Waar aanstaande en kersverse ouders bij deze verloskundigen in goede handen zijn!

• Betrouwbaarheid

Wat een mooie en goede begeleiding en ondersteuning tijdens de zwangerschap en bevalling.

Warm huiselijke gevoel,een gevoel als of je onder een warme douche staat.

• Betrouwbaarheid

Alleen maar complimenten voor deze 2 dames.

Super fijne verloskundige praktijk met 2 top verloskundige die altijd voor je klaar staan. Je word goed begeleid en ze weten wat ze doen en waar ze het over hebben. Je voelt je er zeker geen nummertje of de zoveelste zwangere vrouw. Wij zijn super tevreden!!

Prima begeleiding

Fijne ervaring

Heel prettig

Ingrid en Emmy zijn beiden erg betrokken, namen de tijd en altijd bereikbaar voor vragen. Waren bereid om (zover als mogelijk) mee te gaan in mijn wensen en leken goed aan te voelen wat ik nodig had. Twee mooie bevallingen gehad dankzij hun steun en dat is de beste start die je als (nieuwe) mama voor jezelf en je kindje kunt krijgen.

• Betrouwbaarheid

Altijd vriendelijk, eerlijk en ondersteunend

2 zwangerschappen en bevallingen bij Verloskundige Praktijk De Roerstreek. Ik heb dit als super fijn ervaren. Het idee dat er geluisterd wordt en gehandeld wordt als je iets aangeeft. Ook tijdens de onrustige periode de laatste zwangerschap/bevalling in de corona-tijd bleven Emmy en Ingrid duidelijk en eerlijk. Dit vond ik heel fijn. Er komt als het goed is geen 3e meer, maar ik beveel ze zeker aan!

• Betrouwbaarheid

Twee top verloskundige, super kundig en goed!

2 zwangerschappen bij verloskundige de roerstreek meegemaakt. Ze nemen veel tijd voor je. Ze nemen je serieus. Ze geven goede adviezen en ze hebben mij in mijn eerste zwangerschap super op het juiste moment doorgestuurd! Top dames!

Betrokken en deskundig

Emmy en Ingrid zijn goed op elkaar ingespeeld en hebben mijn zwangerschap samen heel goed begeleid. Ze hebben de kennis en kunde in huis om te informeren, gerust te stellen, bekwaam te werk te gaan en uiteindelijk de bevalling in goede banen te leiden.

• Betrouwbaarheid

Zeer fijne en kundige praktijk

Een fijne, vriendelijke en kundige praktijk. Wij konden er met al onze vragen terecht en kregen zeer uitgebreid antwoord. Tijdens en na de zwangerschap.

Goede begeleiding

Geen bevalling ervaren met de verloskundigen van de praktijk, maar wel het voortraject. Goede begeleiding, kon altijd bellen bij ongerustheid en ze speelden hier goed op in. Proberen goed mee te denken in de wensen van de zwangere en haar partner.

• Betrouwbaarheid

Superbegeleiding tijdens de zwangerschap en de bevalling

Heel deskundige begeleiding, klantvriendelijk, goed bereikbaar.

• Betrouwbaarheid

Hele fijne ervaring van een zeer deskundige praktijk!

Ik kon heel snel bij jullie terecht en altijd heel goed geholpen tot en met het kraambed!

• Betrouwbaarheid

Overgestapt naar een andere praktijk

Tot en met de 3e afspraak een positieve ervaring met deze praktijk, echter ontstond er vanwege een gebrek aan informatievoorziening en flexibiliteit een conflict. Gezien het feit dat wij de eerste keer in verwachting zijn, was iets meer inlevingsvermogen in de situatie op zijn plaats geweest. Hierdoor kwam het gevoel van “een. nummer ipv een klant” helaas naar boven. Eenmaal thuis hebben wij ons ongenoegen telefonisch geuit, toegegeven met een ietwat emotionele ondertoon.... Afgewimpeld en gedesillusioneerd vanwege het desinteresse over de situatie besloten we het toch hier even bij te laten. We hadden hierna wel een telefoontje verwacht om even de plooien recht te trekken, dit bleef echter uit. Toen besloten we, dat als diegenen die op sommige vlakken tijdens en na de zwangerschap onze steun en toeverlaat moeten zijn, niet eens het fatsoen en ruggengraat hebben om even terug te bellen, om van praktijk te wisselen. Zelfs na de aankondiging van overstap niets meer vernomen. Hieruit blijkt de bevestiging van onze keuze.

• Betrouwbaarheid

De consulten zijn voor ons gevoel normaal verlopen. Blijkbaar was er sprake van ongenoegen na het laatste consult. Meteen hierop heb ik een telefoontje ontvangen, waarbij ik me respectloos behandeld heb gevoeld en waar grenzen voor mij als zorgverlener zijn overschreden. Tijdens dit telefoontje had ik andere cliënten bij me zitten, waardoor ik het telefoontje heb afgebroken. Door bovenstaande geen behoefte aan contact vanuit mij. Contact of excuses had ik van jullie verwacht. Snel erna kwam de mail van overstap naar een andere praktijk, wat een goede keuze is omdat de vertrouwens/zorgrelatie verstoord is geraakt. Hierop heb ik meteen gezorgd voor overdracht naar de andere praktijk. Toch wens ik jullie een goede zwangerschap en bevalling toe.

Super gedreven en professionele dames welke ons gedurende 9 maanden fantastisch hebben begeleid

De deskundigheid maar en er ook de betrokkenheid van beide dames hebben wij als ontzettend plezier ervaren. Geen vraag was teveel. Bij een twijfel of onzeker moment gedurende de zwangerschap konden we hen bellen en werd je snel gerustgesteld. Ook de begeleiding bij de thuisbevalling was in 1 woord fantastisch.

• Betrouwbaarheid

Super begeleiding gedurende de gehele zwangerschap!

Begeleiding was super tijdens de zwangerschap en bevalling. Staan altijd klaar voor vragen, altijd bereikbaar. Dit stelt gerust.

• Betrouwbaarheid

2 kundige dames die altijd voor je klaar staan.

Ik ben heel blij dat ik wederom voor deze praktijk heb gekozen. Bij vragen en onzekerheden kon ik altijd even bellen of langskomen. Helaas noodgedwongen overgedragen naar de gynaecoloog. Wat was ik blij dat ze toch bij de bevalling, zij het als toeschouwer, aanwezig waren. Fijn om een vertrouwd gezicht erbij te hebben.

• Betrouwbaarheid

Emmy en Ingrid zijn zeer vakkundige, betrouwbare en leuke verloskundigen!

Hagelkruisweg 13

6077HA Sint odilienberg