Warm en professioneel

Fijne begeleiding tijdens de zwangerschap en bevalling. Ik had het gevoel dat ik zelf de regie had wat voor mij belangrijk was. Er is ook altijd tijd en ruimte voor vragen.

Fantastische begeleiding

Hele fijne en deskundige begeleiding.

Vriendelijke en juiste begeleiding

Ingrid en Emmy zijn beide kundige en lieve vrouwen. Ze geven jou het vertrouwen wat je nodig hebt in deze o zo spannende tijd.

Goeie hulp.

2 lieve behulpzame dames. Nemen leuk de tijd om alles uit te leggen en te laten zien. Als er iets is en je je zorgen maakt zijn ze ervoor je. Ik heb hier een hele fijne ervaring opgedaan.

Warm en betrokken

Emmy en Ingrid zijn twee deskundige, liefdevolle en betrokken verloskundigen. Ze willen altijd het beste voor moeder en baby en denken mee over de mogelijkheden die er zijn. De nazorg is warm en betrokken.

Beste verloskundige praktijk in Roerdalen en omstreken!

Ik ben bevallen van mijn eerste kindje en ik heb een super begeleiding gehad tijdens mijn zwangerschap en kraamweken. Ik raad het iedereen aan! Het voelt heel huiselijk aan wat ik als heel prettig ervaren heb. Ingrid en Emmy zijn hele fijne, professionele dames met veel ervaring en kennis.

Hele fijne praktijk en goede begeleiding gehad.

Als er een tweede zwangerschap mag komen ga ik zo weer terug. Goede ervaringen dus!

Toegankelijk en professioneel

Kon je goed terecht mer vragen en gingen professioneel met alles om. Dik tevreden

Hele fijne begeleiding

Emmy en Ingrid zijn hartelijk, stellen je op je gemak en hebben veel kennis en kunde.

Klein team, prettige communicatie!

Ik heb het contact met de dames van verloskundige praktijk de Roerstreek als heel erg prettig ervaren. Géén vraag was teveel en werd met veel aandacht beantwoord. Ik kijk met een tevreden en fijn gevoel terug aan de bijdrage en goede zorgen van beide en dames in mijn zwangerschap.

Goede zorg bij mensen waarin je kunt vertrouwen

Goede hulp gehad tijdens zwangerschap en bevalling.

Highly recommend

I chose this practice because it is very close to my home. And I was very lucky. Ingrid and Emmy are professionals and really love the work they do. I have always felt calm and confident with them. And I was able to completely trust them. They were always very attentive, helpful and kind to me. Their advice and support made my pregnancy happy and carefree. Childbirth is always unpredictable and exciting. And I am very grateful to Ingrid for her support and help, at this not an easy moment for me. And I want to say to both of you, thank you very much for my healthy little son. This is the most important and dearest thing that you helped to make. Thank you for your humanity, kindness and professionalism.

Heel goed geholpen er word altijd naar je geluisterd!

Ik heb heel goed begeleid door Emmy en Ingrid. Beide dames zijn heel lief en zorgzaam en luisteren oprecht naar je klachten of problemen. Ook na de bevalling kon ik er nog altijd terecht met mijn vragen. Ik vond het fijn dat er niet heel veel personen in dienst waren zodat de gesprekken en onderzoeken persoonlijk waren en ik niet het gevoel had dat ik, een van de zoveel was. Ik zou de praktijk zeker aanraden!

• Betrouwbaarheid

2 lieve verloskundige Ze hebben goede luisterende oren Komen je wensen tegemoet als dit mogelijk / haalbaar is Ze hebben bij beide kids (2) ontzettend goed hun best gedaan Tevens krijg je er een heel persoonlijk contact mee omdat het niet veel medewerkers zijn. Wij zijn nu als gezin compleet, anders waren we zeker terug gekomen!

• Betrouwbaarheid

Hele fijne, persoonlijke, kundige praktijk

Emmy en Ingrid zijn beiden heel kundig en staan altijd voor je klaar. Je voelt je al snel op je gemak bij hun en zij bieden goede, professionele begeleiding met een zeer persoonlijke touch.

Betrokken.

Bij het kiezen van een verloskundige praktijk viel onze keuze op Verloskundige Praktijk De Roerstreek. Wij hebben de begeleiding, betrokkenheid, en deskundigheid van beide verloskundigen als zeer prettig ervaren. Zowel in het voortraject naar de bevalling toe als de bevalling en de nacontrole.

• Betrouwbaarheid

Fijne begeleiding tijdens zwangerschap en bevalling

Emmy en Ingrid zijn beiden vriendelijk, betrokken en kundig. Ze geven je het vertrouwen, aanwijzingen en advies op het juiste moment, maar wel in overleg waar mogelijk. Hierdoor heb je altijd het gevoel zelf de regie in handen te hebben, op een verantwoorde wijze.

Super goede begeleiding

Luisteren goed naar je wensen en begeleiding is top

Op maat

Emmy en Ingrid maken de begeleiding gedurende de zwangerschap en kraambed helemaal op maat. Ook wanneer er iets extra's nodig is kijken ze met je mee op welke manier dit te realiseren is. De contacten voelde heel persoonlijk en vertrouwd. Nog een keertje extra na bespreking? Geen probleem! ❤️

• Betrouwbaarheid

Een fijne en begripvolle praktijk

2 zwangerschappen laten controleren , super gegaan, en laatste thuis ook dit was betrouwbaar gegaan ❤

• Betrouwbaarheid

Luisteren goed naar de wensen die je zelf hebt!

• Betrouwbaarheid

- kon altijd bellen, het is nooit te veel. - twee leuke lieve dames! - goede kennis en kunde.

• Betrouwbaarheid

Fijne persoonlijke begeleiding tijdens zwangerschap

De dames van verloskundige praktijk de Roerstreek hebben mij tijdens mijn zwangerschap heel goed begeleid. Ze verlenen goede persoonlijke zorg. Ik voelde me erg op mijn gemak en niets was teveel gevraagd.

Fijne mensen fijne praktijk

Tot de overstap naar het ziekenhuis altijd goed begeleid en prettig contact! Zeer deskundige verloskundigen. Ook in de nazorg

Prettig en vertrouwd

Er is voldoende tijd tijdens een consult waarbij er voldoende ruimte is om vragen te stellen en zaken te bespreken. Door het kleine team leer je beide verloskundigen goed kennen en kan er vertrouwen opgebouwd worden.

Hagelkruisweg 13 6077HA Sint odilienberg