Super ervaring

Super ervaring mogen hebben met verloskundigepraktijk Roerdalen. 2 professionele, kundige en toegankelijke dames. Bij iedere afspraak een vertrouwd gezicht die echt de tijd nemen voor het beantwoorden van je vragen en je voorzien van uitgebreide uitleg. Een praktijk die echt luisterd en met je meedenkt.

Vertrouwd en fijne omgang

Erg prettige ervaring, lief behulpzaam en professioneel

In een woord: Top!

Verloskundige praktijk De Roerstreek heeft mij voor de derde keer mogen begeleiden tijdens de zwangerschap en de bevalling. Emmy en Ingrid zijn twee super lieve dames die de tijd voor je nemen, ook weten ze je gerust te stellen als je je ergens zorgen om maakt. Ik zou iedereen Verkoskundige praktijk De Roerstreek kunnen aanbevelen.

Very good

I was happy coz when im Calling them to see my baby im worried bout the weight of my baby ( my baby 2weeks old for that moment) im a New mother thats why lil bit worrie. but they came to our house for make sure everything its good with my baby. And Yes my baby perfect Thank u God bless u

Prettige zwangerschaps periode gehad

Als er iets was mocht ik altijd bellen en werd ik fijn tewoord gestaan. Ook na de bevalling was het fijn dat ik goede tips kreeg en een goede nacontrole!

Prima begeleiding en zeer behulpzaam

Ik heb niet zo lang bij jullie gelopen omdat door verwezen ben naar ziekenhuis maar wat ik heb ervaren was verder super fijn ook na de bevalling toen ze weer overname

Zeer kundige en prettige praktijk.

Wij hebben verloskundige praktijk De Roerstreek als zeer prettig ervaren, vanaf de eerste afspraak t/m de nacontrole.

Echt de liefste verloskundige! Je kunt ze altijd bereiken en ze zijn er heel snel! Beter dan dit had ik niet kunnen wensen Emmy en ingrid bedankt!

Een super ervaring zeer te vreden

Ik ben super te vreden: emmy en ingrid hebben mij overal goed door heen geholpen. Ik raad ze zeker aan voor andere zwangere vrouwen

Emmy en Ingrid zijn leuke, kundige dames! Ze nemen de tijd voor je, leggen alles duidelijk uit, ze hebben fijne tips en weten je gerust te stellen.

Zeer kundige verloskundigen en heel prettig en betrokken in de omgang.

Heel goed.

Prettige en kundige begeleiding

Al 2x tijdens de zwangerschap begeleid door deze twee leuke dames. Erg prettig in de omgang en ze nemen uitgebreid de tijd voor je.

Kundige en prettige begeleiding

Kundige en prettige begeleiding gehad rondom mijn zwangerschap en bevalling.

fijne begeleiding niks op aan te merken.

Altijd tijd genoeg om vragen te stellen, werd gerustgesteld en serieus genomen wanneer ik vragen had of onzeker was. Prettig bijgestaan tijdens de bevalling.

Fijne en ervaren verloskundigen

Mede door deze verloskundigen kijk ik terug op een fijne bevalling en zwangerschap. Ik heb de bezoeken altijd als prettig ervaren. De praktijk bestaat uit twee verloskundige. Het zijn 2 verschillende types maar beide heel prettig in de omgang en ervaren. Ze stelde me gerust en gaven mij vertrouwen. Je bouwt een vertrouwensband op. Ik beveel ze van harte aan!

Prettige hulp/zorg rondom de zwangerschap, bevalling en nazorg!

Meedenkend in de wensen van de zwangere. Prettige begeleiding in wensen en vragen. Al verschillende vriendinnen naar jullie verwezen!

Liefste verloskundigen

Helaas heb ik niet samen met jullie mogen bevallen, maar de weg er naartoe is mede dankzij jullie prachtig geweest! Ook hebben jullie mij geholpen met de juiste keuze voor anticonceptie en is de spiraal door jullie geplaatst. Bedankt voor het hele fijne totaalplaatje!

Onwijs betrokken, goede zorg en nazorg!

Niet alleen de prenatale zorg kun je gerust aan Emmy en Ingrid over laten, ook de nazorg is super. Ze zijn altijd heel betrokken geweest en nemen de tijd voor je wanneer je met vragen of zorgen zit.

Altijd bereikbaar en luisteren naar je

Ingrid en Emmy zijn altijd bereikbaar en luisteren goed naar je vraag en/of verhaal. Ze denken goed met je mee. Ook proberen ze je altijd geruststelling te geven als je je een beetje zorgen maakt.

fijne begeleiding gedurende de zwangerschap

Fijne ervaring!

Een fijne begeleiding tijdens de zwangerschap. Heb alle afspraken als zeer positief en prettig ervaren!

Fijn !

Geweldige begeleiding. Je wordt goed voorbereid op je bevalling en ze zijn echt persoonlijk betrokken.

Fijne ondersteuning bij zwangerschap en bevalling

Ik ben met drie zwangerschappen, twee bevallingen en één miskraam, ondersteund door de dames van verloskundigenpraktijk de Roerstreek. Dit hebben we altijd als heel prettig ervaren, kan er niets anders over zeggen. Professioneel maar toch met ruimte voor gevoel. Ook kon ik er terecht voor het plaatsen van een spiraaltje, ook fijn geholpen.

2 super verloskundigen

Super fijne hulp bij alle vragen, controles en de bevalling was een super fijne en prettige ervaring met goede hulp van emmie!! Bedankt

Toppers!

Emmy en Ingrid hebben mij een heel fijn gevoel gegeven tijdens mijn zwangerschappen. Ook tijdens de momenten waarop ik het zwaar had waren ze erg betrokken en kon ik altijd bij ze terecht. Ze zijn ontzettend kundig en erg lief!