Super vriendelijk en zeer deskundig

Zeer tevreden over hun manier van werken. Ze nemen ruim de tijd voor je en begeleiden je ontzettend goed naar de bevalling toe.ook de nazorg was zeer prettig en heb me echt op mijn gemak gevoeld! Top Ingrid en Emmy....

Fijne begeleiding gehad

Fijne verloskundigen, werken fijn samen. Kennen de patienten. Fijne begeleiding gehad tijdens de zwangerschap en de kraamtijd.

Betrokken,betrouwbaar en bekwaam.

Prettig.

Fijne persoonlijke aandacht

Zie hierboven

• Betrouwbaarheid

Super vriendelijk en goed en altijd met je meedenkend!

Ik ben altijd fijn geholpen en er is altijd goed naar mij geluisterd geworden. Ik kon met vragen of twijfels altijd bellen en er werd meteen actie ondernomen. Emmy en Ingrid jullie zijn een top team!

Zeer professionele verloskundigen

Zeker aan te bevelen

• Betrouwbaarheid

Super fijne en leuke ervaring

Ik werd heel fijn en super goed geholpen tijdens de zwangerschap en bevalling!

• Betrouwbaarheid

Altijd een vertrouwd gezicht en als er zorgen zijn staan ze direct voor je klaar.

Ik ben zeer tevreden over alle zorg die ik heb mogen ontvangen! Van bezoek 1 tot de bevalling en de nazorg, ik ben heel blij met jullie!

• Betrouwbaarheid

Deskundige verloskundigen en zeer prettig in de omgang

Twee leuke dames met veel ervaring. Altijd bereikbaar voor je vragen en onzekerheden. Stralen rust en vertrouwen uit tijdens de bevalling.

• Betrouwbaarheid

Fijne begeleiding gehad tijdens beide zwangerschappen

Bij beide zwangerschappen heb ik goede ervaringen met Emmy en Ingrid, ik voel me op mijn gemak bij hun en kan er terecht met alle vragen. Begeleiding is top!

• Betrouwbaarheid

Persoonlijke zorg tijdens de zwangerschap..

Bij allebei de zwangerschappen zijn we super goed geholpen door Ingrid en Emmy!

Perfect, heel persoonlijk

Beide bevallingen en de weg ernaartoe waren super! Persoonlijk en helemaal op ons gemak bij jullie 2.

Betrokken bij hun cliënten

Zeer tevreden beide zijn erg betrokken. Deskundig weten als het nodig is je gerust te stellen

• Betrouwbaarheid

super fijne begeleiding tijdens zwangerschap,bevalling en kraambed gehad

Tijdens alle twee de zwangerschappen, bevallingen en kraambed fijne begeleiding gehad. Eerste bevalling bewust gekozen om in het ziekenhuis te bevallen. Laatste bevalling was een niet geplande thuisbevalling; ging super snel allemaal. Door de fijne begeleiding van Emmy waren we er allebei gerust op dat het goed zou komen. Achteraf een hele mooie ervaring om de bevalling ook op een andere manier mee te mogen maken. Omdat het z’n kleinschalige praktijk is voelden we ons helemaal op ons gemak.

• Betrouwbaarheid

Twee keer bevallen. Beide andere bevallingen en heel goede en fijne begeleiding. Twee was een thuisbevalling en mede door hun ging het fantastisch en was ik erg gerustgesteld.

Kundig/geduldig

Bij verloskundige praktijk de Roerstreek neemt men alle tijd die nodig is om je vragen te beantwoorden. Ook geen probleem om buiten de consulten contact te leggen en vragen te stellen. Emmy en Ingrid vinden het belangrijk dat de zwangere zich goed op haar gemak voelt. Ik heb mij erg thuis gevoeld in deze praktijk. Ook toen het ziekenhuis de bevalling overnam waren beiden erg betrokken en was Emmy gedeeltelijk aanwezig bij de bevalling. Wanneer er een volgende zwangerschap zou komen zou ik weer terug gaan naar deze praktijk.

Geïnteresseerde en betrokken medewerkers

Mijn ervaring met Verloskundige Praktijk de Roerstreek is erg positief. Ik ben voorzien van alle nodige informatie, handvatten en tips. Ik voel me begrepen en gehoord door de medewerkers.

• Betrouwbaarheid

Een vakkundige verloskundige waar ik me op mijn gemak voel.

Een fijn gevoel overgehouden aan de 36 weken bij deze verloskundige praktijk. Alles werd serieus genomen, en er werd liever op zeker gespeeld dan ons in twijfel te laten in bepaalde situaties. Mocht er een tweede komen, dan gaan we zeker weer hier naartoe.

• Betrouwbaarheid

Zeer vriendelijk, begriep en deskundigheid

Lieve dames, hartelijk dank voor jullie inzet! Ben super blij dat jullie me begeleid hebben bij mijn twee zwangerschappen. Altijd vriendelijk en deskundig, af en toe humor ;) het hoort er ook bij! Succes met alkes! Liefs van ons vieren

Perfect!

Zowel tijdens de zwangerschap, de bevalling en de periode erna wordt er goed naar je (wensen) geluisterd.

Super ervaring!

Een super ervaring gehad met praktijk de roerstreek, als er een 2de mag komen zal ik me zeker weer bij hun aanmelden!

• Betrouwbaarheid

Lief, betrokken en kundig.

Het was heel prettig. Er werd altijd tijd gemaakt voor alle zorgen en vragen.

Goede begeleiding

Goede begeleiding gehad tijdens de zwangerschap. Vragen werden altijd uitvoerig behandeld.

• Betrouwbaarheid

Enorm goede begeleiding aangepast op jou.

Juist omdat ik een enorm nuchter persoon ben, en mijn man ook, zijn wij niet altijd de meest makkelijke mensen om mee te werken. Ingrid en Emmy wisten zich hier ontzettend goed op aan te passen en ons daardoor super te begeleiden met het op de wereld zetten van onze kleine meid! Ook tijdens de bevalling en naverzorging was de begeleiding erg fijn!

Fijne kleinschalige praktijk.

Altijd goed geholpen en begeleid tijdens de zwangerschap en bevalling.

Over Verloskundige Praktijk De Roerstreek