Perfect!

Zowel tijdens de zwangerschap, de bevalling en de periode erna wordt er goed naar je (wensen) geluisterd.

Super ervaring!

Een super ervaring gehad met praktijk de roerstreek, als er een 2de mag komen zal ik me zeker weer bij hun aanmelden!

• Betrouwbaarheid
Lief, betrokken en kundig.

Het was heel prettig. Er werd altijd tijd gemaakt voor alle zorgen en vragen.

Goede begeleiding

Goede begeleiding gehad tijdens de zwangerschap. Vragen werden altijd uitvoerig behandeld.

• Betrouwbaarheid
Enorm goede begeleiding aangepast op jou.

Juist omdat ik een enorm nuchter persoon ben, en mijn man ook, zijn wij niet altijd de meest makkelijke mensen om mee te werken. Ingrid en Emmy wisten zich hier ontzettend goed op aan te passen en ons daardoor super te begeleiden met het op de wereld zetten van onze kleine meid! Ook tijdens de bevalling en naverzorging was de begeleiding erg fijn!

Fijne kleinschalige praktijk.

Altijd goed geholpen en begeleid tijdens de zwangerschap en bevalling.

Altijd beschikbaar en vriendelijk

Goede ervaring

Twee hele lieve dames die je alles kunt vragen en die je heel erg op je gemak stellen en je heel goed begeleiden tijdens de zwangerschap en de bevalling

• Betrouwbaarheid
Prettige en kundige praktijk/medewerkers van begin tot eind van de zwangerschap

Emmy en Ingrid zijn zeer kundig en betrokken. Ook tijdens deze tweede zwangerschap zijn we weer heel goed geïnformeerd en begeleid. Dit doen zij op een zeer vriendelijke en warme manier.

• Betrouwbaarheid

Klantvriendelijk, professioneel en uitstekende begeleiding !

• Betrouwbaarheid
Zeer behulpzaam. Uitstekende zorg! Ze nemen de tijd voor je wat heel belangrijk is.

Hele fijne samenwerking tussen beide partijen. Jullie hebben ook na de bevalling klaar gestaan voor ons. Heel erg bedankt!

Heel fijn

Betrokken, oprecht geinteresseerd, goed bereikbaar

• Betrouwbaarheid

Goed begeleid in de zwangerschap en tijdens de bevalling, perfect! 2 lieve dames!!

• Betrouwbaarheid
Persoonlijke aandacht en deskundig.

Wij hebben de controles steeds als erg prettig ervaren. Er werd de tijd genomen voor vragen indien nodig. We hebben ons in goede en deskundige handen gevoeld tijdens onze eerste zwangerschap.

• Betrouwbaarheid
Erg fijne begeleiding van onze 2 zwangerschappen en bevallingen!

Vertrouwde, persoonlijke en professionele begeleiding. Erg fijne praktijk die ik iedere aankomende moeder kan aanraden!!!

Perfect!

Very professional but personal service.... Emmy and Ingrid really tried to fit in with our birth ideals and were always available when we needed advice. We ended up with a lovely home water birth which is exactly what we wanted. We would recommend them to everyone.

• Betrouwbaarheid

Super. Ze staan altijd voor je klaar en helpen je waar bij nodig

• Betrouwbaarheid
Een zeer goede begeleiding.

Ze zijn altijd zeer behulpzaam en luisteren goed na je en geven goed advies

fijne praktijk

heel vriendelijk en waar ze je mee kunnen helpen helpen ze je bij.

• Betrouwbaarheid
Kleinschalige praktijk waarbij de verloskundigen zeer betrokken zijn

Ingrid en Emmy zijn verloskundigen in hart en nieren en zijn altijd zeer betrokken. Ze denken met je mee en houden voor zover mogelijk rekening met je bevalplan. Mocht ons ooit nog een zwangerschap gegeven zijn, dan zou ik zeker nog een keer voor de Roerstreek kiezen. Gewoon, omdat het fijne mensen zijn die hun vak verstaan.

• Betrouwbaarheid
Goede begeleiding tijdens de zwangerschap

Goed en vriendelik

Deskundig en betrokken

Doordat het een kleine praktijk is is het Persoonlijk deskundig en zeer prettig. Dit hebben wij als pluspunten ervaren.

Super goed

Lieve professionele dames die de gehele zwangerschap, bevalling en ook daarna voor je klaar staan met tips, steun en adviezen. Super bedrijf. Wij zullen het bij iedereen aanbevelen en komen een volgende keer zeker terug

Perfecte verloskundigen!

Emmy en Ingrid zijn erg fijne en bekwame verloskundigen. Ik ben bij beide zwangerschappen zeer professioneel en prettig begeleid. Ze staan dag en nacht voor je klaar met advies en een luisterend oor. Ik zou de praktijk aan iedereen aanbevelen!

• Betrouwbaarheid
Ik had me geen betere begeleiding kunnen wensen!

Top verloskundigen! Lief, aandacht voor de cliënt, betrouwbaar, behulpzaam, respectvol!

Over Verloskundige Praktijk De Roerstreek