Goede begeleiding tijdens de zwangerschap

Goede begeleiding tijdens de zwangerschap. Oplettend op momenten dat het nodig was.

Heel prettig en betrokken

Erg blij met de begeleiding van Emmy en Ingrid. Ze zijn erg betrokken en hebben hart voor de zaak. Ben heel blij dat we voor de Roerstreek hebben gekozen.

Deskundig en klantgericht

Deskundig en klantgericht

• Betrouwbaarheid

Goede en prettige begeleiding gedurende zwangerschap, bevalling en kraamtijd.

Professionele verloskundigen met hart voor het vak. Kundige en prettige begeleiding gedurende zwangerschap, bevalling en kraamtijd.

• Betrouwbaarheid

Deskundig, vriendelijk en huiselijke sfeer.

Fijne praktijk. Kleinschalig. Doordat er 'maar' 2 verloskundigen zijn, kregen wij snel een band en voelden we ons erg op ons gemak. Fijn dat ze een avondspreekuur hanteren en we hebben zelden hoeven te wachten voordat we aan de beurt waren. Ook tussendoor kon ik terecht als ik me zorgen maakte. Emmy en Ingrid zijn makkelijk in de omgang. Ook leuk met onze 2 andere dochters. Werden op een fijne manier betrokken als ze meegingen. De dames zijn (uiteraard) deskundig, zijn betrokken en nemen de tijd voor je. Ik zou iedereen deze praktijk van harte aanbevelen! Wij hebben ook ervaring met verloskundigenpraktijk in Roermond. Het grote verschil vinden wij, dat Roermond grootschaliger is, meer wisseling van verloskundigen en lange wachttijden. Vaak lang moeten wachten voordat we aan de beurt waren bij een afspraak, maar ook moeilijk om er tussen te komen als er iets 'aan de hand was'.

• Betrouwbaarheid

Super begeleiding en ondersteuning!

Voor de tweede keer uitstekende begeleiding en ondersteuning gehad van Emmy en Ingrid! Zeker een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Bij afspraken alle tijd, vertrouwd en kunnen al je vragen beantwoorden.

Bij afspraken alle tijd, vertrouwd en kunnen al je vragen beantwoorden.

Erg prettig

Beiden verloskundigen zijn kundige vrouwen die met hun hart werken. Ze hebben ons goed begeleid tijdens en na de zwangerschap. Wij zijn zeer tevreden over de samenwerming en rekening houden met onze wensen.

• Betrouwbaarheid

Ik heb de tijd dat ik bij deze praktijk ben gekomen erg prettig ervaren

Goede deskundigheid

Ik heb me altijd erg op mijn gemak gevoeld.

• Betrouwbaarheid

Persoonlijk, betrokken en altijd bereikbaar voor vragen

De begeleiding van Emmy en Ingrid tijdens mijn inmiddels twee zwangerschappen was super! Persoonlijke aandacht van twee gedreven en gemotiveerde dames die letterlijk 24/7 bereikbaar zijn voor al je vragen.

• Betrouwbaarheid

Super vriendelijk en zeer deskundig

Zeer tevreden over hun manier van werken. Ze nemen ruim de tijd voor je en begeleiden je ontzettend goed naar de bevalling toe.ook de nazorg was zeer prettig en heb me echt op mijn gemak gevoeld! Top Ingrid en Emmy....

Fijne begeleiding gehad

Fijne verloskundigen, werken fijn samen. Kennen de patienten. Fijne begeleiding gehad tijdens de zwangerschap en de kraamtijd.

Betrokken,betrouwbaar en bekwaam.

Prettig.

Fijne persoonlijke aandacht

Zie hierboven

• Betrouwbaarheid

Super vriendelijk en goed en altijd met je meedenkend!

Ik ben altijd fijn geholpen en er is altijd goed naar mij geluisterd geworden. Ik kon met vragen of twijfels altijd bellen en er werd meteen actie ondernomen. Emmy en Ingrid jullie zijn een top team!

Zeer professionele verloskundigen

Zeker aan te bevelen

• Betrouwbaarheid

Super fijne en leuke ervaring

Ik werd heel fijn en super goed geholpen tijdens de zwangerschap en bevalling!

• Betrouwbaarheid

Altijd een vertrouwd gezicht en als er zorgen zijn staan ze direct voor je klaar.

Ik ben zeer tevreden over alle zorg die ik heb mogen ontvangen! Van bezoek 1 tot de bevalling en de nazorg, ik ben heel blij met jullie!

• Betrouwbaarheid

Deskundige verloskundigen en zeer prettig in de omgang

Twee leuke dames met veel ervaring. Altijd bereikbaar voor je vragen en onzekerheden. Stralen rust en vertrouwen uit tijdens de bevalling.

• Betrouwbaarheid

Fijne begeleiding gehad tijdens beide zwangerschappen

Bij beide zwangerschappen heb ik goede ervaringen met Emmy en Ingrid, ik voel me op mijn gemak bij hun en kan er terecht met alle vragen. Begeleiding is top!

• Betrouwbaarheid

Persoonlijke zorg tijdens de zwangerschap..

Bij allebei de zwangerschappen zijn we super goed geholpen door Ingrid en Emmy!

Perfect, heel persoonlijk

Beide bevallingen en de weg ernaartoe waren super! Persoonlijk en helemaal op ons gemak bij jullie 2.

Betrokken bij hun cliënten

Zeer tevreden beide zijn erg betrokken. Deskundig weten als het nodig is je gerust te stellen

• Betrouwbaarheid

super fijne begeleiding tijdens zwangerschap,bevalling en kraambed gehad

Tijdens alle twee de zwangerschappen, bevallingen en kraambed fijne begeleiding gehad. Eerste bevalling bewust gekozen om in het ziekenhuis te bevallen. Laatste bevalling was een niet geplande thuisbevalling; ging super snel allemaal. Door de fijne begeleiding van Emmy waren we er allebei gerust op dat het goed zou komen. Achteraf een hele mooie ervaring om de bevalling ook op een andere manier mee te mogen maken. Omdat het z’n kleinschalige praktijk is voelden we ons helemaal op ons gemak.

Over Verloskundige Praktijk De Roerstreek