Perfect, heel persoonlijk

Beide bevallingen en de weg ernaartoe waren super! Persoonlijk en helemaal op ons gemak bij jullie 2.

Betrokken bij hun cliënten

Zeer tevreden beide zijn erg betrokken. Deskundig weten als het nodig is je gerust te stellen

• Betrouwbaarheid

super fijne begeleiding tijdens zwangerschap,bevalling en kraambed gehad

Tijdens alle twee de zwangerschappen, bevallingen en kraambed fijne begeleiding gehad. Eerste bevalling bewust gekozen om in het ziekenhuis te bevallen. Laatste bevalling was een niet geplande thuisbevalling; ging super snel allemaal. Door de fijne begeleiding van Emmy waren we er allebei gerust op dat het goed zou komen. Achteraf een hele mooie ervaring om de bevalling ook op een andere manier mee te mogen maken. Omdat het z’n kleinschalige praktijk is voelden we ons helemaal op ons gemak.

• Betrouwbaarheid

Twee keer bevallen. Beide andere bevallingen en heel goede en fijne begeleiding. Twee was een thuisbevalling en mede door hun ging het fantastisch en was ik erg gerustgesteld.

Kundig/geduldig

Bij verloskundige praktijk de Roerstreek neemt men alle tijd die nodig is om je vragen te beantwoorden. Ook geen probleem om buiten de consulten contact te leggen en vragen te stellen. Emmy en Ingrid vinden het belangrijk dat de zwangere zich goed op haar gemak voelt. Ik heb mij erg thuis gevoeld in deze praktijk. Ook toen het ziekenhuis de bevalling overnam waren beiden erg betrokken en was Emmy gedeeltelijk aanwezig bij de bevalling. Wanneer er een volgende zwangerschap zou komen zou ik weer terug gaan naar deze praktijk.

Geïnteresseerde en betrokken medewerkers

Mijn ervaring met Verloskundige Praktijk de Roerstreek is erg positief. Ik ben voorzien van alle nodige informatie, handvatten en tips. Ik voel me begrepen en gehoord door de medewerkers.

• Betrouwbaarheid

Een vakkundige verloskundige waar ik me op mijn gemak voel.

Een fijn gevoel overgehouden aan de 36 weken bij deze verloskundige praktijk. Alles werd serieus genomen, en er werd liever op zeker gespeeld dan ons in twijfel te laten in bepaalde situaties. Mocht er een tweede komen, dan gaan we zeker weer hier naartoe.

• Betrouwbaarheid

Zeer vriendelijk, begriep en deskundigheid

Lieve dames, hartelijk dank voor jullie inzet! Ben super blij dat jullie me begeleid hebben bij mijn twee zwangerschappen. Altijd vriendelijk en deskundig, af en toe humor ;) het hoort er ook bij! Succes met alkes! Liefs van ons vieren

Perfect!

Zowel tijdens de zwangerschap, de bevalling en de periode erna wordt er goed naar je (wensen) geluisterd.

Super ervaring!

Een super ervaring gehad met praktijk de roerstreek, als er een 2de mag komen zal ik me zeker weer bij hun aanmelden!

• Betrouwbaarheid

Lief, betrokken en kundig.

Het was heel prettig. Er werd altijd tijd gemaakt voor alle zorgen en vragen.

Goede begeleiding

Goede begeleiding gehad tijdens de zwangerschap. Vragen werden altijd uitvoerig behandeld.

• Betrouwbaarheid

Enorm goede begeleiding aangepast op jou.

Juist omdat ik een enorm nuchter persoon ben, en mijn man ook, zijn wij niet altijd de meest makkelijke mensen om mee te werken. Ingrid en Emmy wisten zich hier ontzettend goed op aan te passen en ons daardoor super te begeleiden met het op de wereld zetten van onze kleine meid! Ook tijdens de bevalling en naverzorging was de begeleiding erg fijn!

Fijne kleinschalige praktijk.

Altijd goed geholpen en begeleid tijdens de zwangerschap en bevalling.

Altijd beschikbaar en vriendelijk

Goede ervaring

Twee hele lieve dames die je alles kunt vragen en die je heel erg op je gemak stellen en je heel goed begeleiden tijdens de zwangerschap en de bevalling

• Betrouwbaarheid

Prettige en kundige praktijk/medewerkers van begin tot eind van de zwangerschap

Emmy en Ingrid zijn zeer kundig en betrokken. Ook tijdens deze tweede zwangerschap zijn we weer heel goed geïnformeerd en begeleid. Dit doen zij op een zeer vriendelijke en warme manier.

• Betrouwbaarheid

Klantvriendelijk, professioneel en uitstekende begeleiding !

• Betrouwbaarheid

Zeer behulpzaam. Uitstekende zorg! Ze nemen de tijd voor je wat heel belangrijk is.

Hele fijne samenwerking tussen beide partijen. Jullie hebben ook na de bevalling klaar gestaan voor ons. Heel erg bedankt!

Heel fijn

Betrokken, oprecht geinteresseerd, goed bereikbaar

• Betrouwbaarheid

Goed begeleid in de zwangerschap en tijdens de bevalling, perfect! 2 lieve dames!!

• Betrouwbaarheid

Persoonlijke aandacht en deskundig.

Wij hebben de controles steeds als erg prettig ervaren. Er werd de tijd genomen voor vragen indien nodig. We hebben ons in goede en deskundige handen gevoeld tijdens onze eerste zwangerschap.

• Betrouwbaarheid

Erg fijne begeleiding van onze 2 zwangerschappen en bevallingen!

Vertrouwde, persoonlijke en professionele begeleiding. Erg fijne praktijk die ik iedere aankomende moeder kan aanraden!!!

Perfect!

Very professional but personal service.... Emmy and Ingrid really tried to fit in with our birth ideals and were always available when we needed advice. We ended up with a lovely home water birth which is exactly what we wanted. We would recommend them to everyone.

• Betrouwbaarheid

Super. Ze staan altijd voor je klaar en helpen je waar bij nodig

Over Verloskundige Praktijk De Roerstreek