Snelle en vakkundige medewerkers

Prima manier om aan potentiele klanten te laten zien dat de onderneming op de juiste manier met de bestaande klanten omgaat. begeleiding om dit doel te bereiken werkt goed. Op alle vragen word snel en vakkundig gereageerd, door de medewerkers van klanten vertellen.

Topper

Altijd snel geholpen

Bij dit bedrijf staat service hoog in het vaandel. Ze zijn snel en deskundig.

Bedankt!

Goed getest!

fff

ff

Top product!

Dat we dit niet al een paar jaar eerder gedaan hebben!

Dank voor de beoordeling! Groetjes Nicolien

testat

Prima service voor een goede prijs

Een vriend van mij raadde deze partij aan. Niets dan lof.

Hoi Jan, bedankt voor je reactie! groet, Hans van DTG Demo

Geweldig bedrijf, goede mensen

Zeer professionele service.

DTG Demo KV Plus heeft ons enorm geholpen met de renovatie.

Niet erg vriendelijke medewerkers

Heb bijna een uur moeten wachten en werd pas geholpen nadat ik er om vroeg.

Jammer hoor.

Goed maar prijs kan beter

Ik ben tevreden, maar de prijs zou beter kunnen.

Ik heb kozijnen besteld bij dit bedrijf, dat ging prima. Snelle levering en goede kwaliteit.

Snelle service, goede kwaliteit

Na mailcontact werd ik gebeld net op het moment dat ik nieuwe kozijnen wilde kopen. Alles was netjes en snel via de telefoon geregeld. Zeer uitgebreide informatieverstrekking vooraf. Via internet alles geregeld en dezelfde dag nog een telefoontje dat het geregeld was. Vriendelijk, klantgericht en snel afgehandeld!

Na mailcontact werd ik gebeld net op het moment dat ik een nieuwe auto wilde kopen. Alles was netjes en snel via de telefoon geregeld. Meteen goed verzekerd op pad kunnen gaan. Zeer uitgebreide informatieverstrekking vooraf. Via internet alles geregeld en dezelfde dag nog een telefoontje dat het geregeld was. Vriendelijk, klantgericht en snel afgehandeld! Ik raad DTG demo zeker aan!

Niet goed geholpen

Niet goed geholpen

Prettige samenwerking

Goed gedaan

Goed geholpen

Bedankt voor de goede review sjaak! Groet van DTG demo KV Plus!

Goed geholpen

Ik heb vorige maand kozijnen laten plaatsen door Demo bedrijf. Echte vakmensen met oog voor detail. Echt een aanrader!

Goed geholpen!

Ik werd uitstekend geholpen door de medewerkers van dit bedrijf. Ik zou hier zeker weer terug komen.

Alles prima geregeld

Snelheid van de ene verzekering naar de andere was prima. Snel geregeld en een goede prijs. Korte wachttijd aan de telefoon, je krijgt snel een medewerker te spreken. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en er wordt advies gegeven qua verzekering.

Beste Kees, Dank je wel voor de goede beoordeling. Wij zijn hier blij mee. groet, Demo Bedrijf

Over DTG Demo KV Plus

Met ongeveer 15 medewerkers zijn wij groot genoeg voor middelgrote projecten en klein genoeg voor korte lijnen en een persoonlijk contact. Kwaliteit en persoonlijke aandacht staat bij ons hoog in het vaandel.