Beoordelingen NH Slotenmakers

• Afspraken nakomen 9,3
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,5

Marie uit: Haringhuizen

25-05-2018

Vandaag Mike en Jeffrey over de vloer gehad voor de beveiliging van mijn nieuwe woning. De heren waren zeer vakkundig, vriendelijk en geduldig, en zelfs niet te beroerd om aan het eind van de dag nog te helpen met mijn kattenluik!! Echt superservice. Een aanbeveling!

Ron uit: Purmerend

25-05-2018

De monteur Paul Ruijgrok heeft alle moeite gedaan om onze schuifpui weer open te krijgen. Dat was niet zomaar gebeurd. Keurig en vooral creatief opgelost. Wij zijn heel blij met Paul!

Martin uit: Zaandam

24-05-2018
9,8

Super. Na bezoek van Paul en offerte alles perfect uitgevoerd door Mike.
Perfect gewerkt. Alles netjes opgeruimd en zelfs alles stofgezogen zoals de deurmat.
Perfect uitgevoerd en netjes afgewerkt.
Vriendelijk. Netjes en we zijn zeer tevreden
EEN AANRADER. WE ZITTEN ER WIL VEILIG BIJ met ons nieuwe 3 punt slot met 5 jaar garantie.

Tom uit: Amsterdam

22-05-2018

Zeer positief

Charles uit: Almere Haven

21-05-2018
9,8

Nog geen uur nadat ik had gebeld stonden de monteurs van NH Slotenmakers bij mij op de stoep. Supersnel!
Vakkundig en snel was de klus gereed en werkt het slotsysteem perfect. Echte aanrader!

Marjolein uit: Amsterdam

15-05-2018

Helemaal blij, uitermate vriendelijk geholpen. Binnen 2 dagen afspraak, goed en duidelijk advies en tevreden met resultaat. Vriendelijke mensen, betrouwbaar gewoon perfect!

Dennis uit: Velserbroek

09-04-2018
9,8

We wilden onze woning beter beveiligen en kwamen toen bij NH Slotenmakers uit. Tijdens de inspectie goed advies gekregen van Paul en een duidelijke offerte ontvangen. Prijzen waren zeer scherp, alleen de kosten voor het PKVW certificaat was wat aan de hoge kant. Op vragen werd zeer snel gereageerd, zelfs in de avonduren. Vandaag is onze woning beveiligd en zijn de voor- en achterdeur voorzien van een meerpuntssluiting en zijn enkele ramen voorzien van bijzetsloten. Het keukenraam en de achterdeur zijn gratis voorzien van dievenklauwen. Alles is zeer netjes gedaan en de monteurs waren erg klantvriendelijk. Top bedrijf!

Herman uit: Haarlem

24-01-2018
9,5

Zeer tevreden met de service. Van tevoren is duidelijk wat de kosten zijn en die zijn lager dan "vergelijkbare" slotenmakers. Ik had angst voor oplichting door alle horrorverhalen, maar daar hoef je bij NH Slotenmakers totaal niet bang voor te zijn.

Ben uit: Zaandam-kogerveld

24-11-2017

Goede service, vakkundige mensen. Ik had mijzelf bij het testen per ongeluk buitengesloten. Zij hebben mij direct geholpen geweldig!

Reinout uit: Ijmuiden

04-11-2017

Keurige snelle service, sloten mooi afgewerkt, vriendelijke monteurs. Een aanrader