Beoordelingen NH Slotenmakers

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,5

Joost uit: Purmerend

11-07-2017
7,8

Snelle service en kwaliteit. Prijzen zijn vooraf wel enigszins onduidelijk.

Linda uit: Heiloo

05-07-2017

Mijn buurvrouw had haar voordeur laten dichtklappen met de sleutels er nog in. In paniek kwam ze bij mij. Via goolge gezocht naar slotenmakers en zo kwam ik bij NH slotenmakers uit. Paul legde alles duidelijk uit en na een kleine vertraging,( hij belde netjes dat het 15 min later werd) hadden ze snel de deur weer open. Mannen super bedankt!

Otto uit: Hoorn

05-07-2017

5 redenen waarom ik deze slotenmaker promoot:
Sommige ondernemers creëren ambassadeurs door de verwachtingen te overtreffen. NH Slotenmakers is zo'n bedrijf. https://www.nhslotenmakers.nl/. Want:
1) Ze zijn niet de goedkoopste want ze gebruiken alleen de beste materialen
2) Hun adviezen snijden hout. (Logisch, met houten kozijnen, maar dit terzijde...)
3) Ze zijn bescheiden en plezierig aanwezig en laten alles keurig achter
4) Ze hebben een perfecte after-sales: toen bleek dat een nog bruikbaar slot per ongeluk was meegenomen en weggegooid stuurden ze een nieuw exemplaar (t.w.v. € 45,00) per post!
5) Ze hebben een perfecte service: gister leek een slot te blokkeren, waarop ze vanmorgen direct op de stoep stonden. Toen het smeermiddel dat ik er gister in had gespoten het vuil had losgeweekt en de deur het opeens weer bleek te doen, was dat voor hen geen enkel probleem. Ze keken de andere sloten nog even na en met een net zo vrolijk gezicht reden ze de 45 minuten weer terug.
Dit is ondernemerschap met hoofdletter S. Van Service. Dank, lof-en-hulde voor NH Slotenmakers!

V. uit: Amsterdam

20-06-2017

kundige en vriendelijke vakmensen.

Ton uit: Haarlem

14-06-2017

Werk is perfect uitgevoerd. Maar wat meer telt was het advies vooraf. NH Slotenmakers was de enige die ons attendeerde op de zwakke plek van ons huis en daar op maat een oplossing voor bood.

Welmoed uit: Hoorn

22-05-2017
9,5

Paul wekte meteen ons vertrouwen en heeft keurig werk geleverd. Wij zijn erg blij met ons veiliger huis, dat slaapt toch een stuk rustiger!

Sander uit: Heemstede

29-04-2017
9,5

Ze werken zeer snel, netjes, zijn sevicegerichr en komen 100% gemaakte afspraken na.
We hadden allemaal oud hang en sluitwerk en zijn zeer tevreden met onze nieuwe sloten. Zeer veilig en alle sloten zijn met dezelfde sleutel te bedienen.
Al met al super!

Maaike uit: Vijfhuizen

24-04-2017

Een telefoontje met NH slotenmakers was voldoende om voor mij het juiste codeslot te verzorgen. Ik was een tijdje op zoek op internet maar kon dit speciale codeslot niet vinden. NH Slotenmakers heeft door de drukte zelfs het slot op zaterdag voor mij geplaatst. Dat noem ik nu nog eens service!

Mariann uit: Haarlem

24-04-2017
7,8

Zeer goede ervaring met dit bedrijf en de monteurs. Goed advies (bestaande uit meerdere opties en bijbehorende prijzen), en vakkundige en kwalitatief goede uitvoering. Naast een hoge mate van professionaliteit ook prettige en vriendelijke monteurs. Kortom, een aanrader!0

Wim uit: Wormerveer

18-04-2017

Ondanks de paasdagen erg snel aanwezig, veel kennis van zaken en klantvriendelijk (zie rapportcijfers)