Beoordelingen NH Slotenmakers

• Afspraken nakomen 9,3
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,5

Ben uit: Zaandam-kogerveld

24-11-2017

Goede service, vakkundige mensen. Ik had mijzelf bij het testen per ongeluk buitengesloten. Zij hebben mij direct geholpen geweldig!

Reinout uit: Ijmuiden

04-11-2017

Keurige snelle service, sloten mooi afgewerkt, vriendelijke monteurs. Een aanrader

Kim uit: Ijmuiden

04-11-2017

Super service. Na sleutels te hebben gekregen nieuwe woning meteen gebeld en binnen no time is onze nieuwe woning voorzien van nieuwe sloten. En veilig. Zeer vakbekwame en vriendelijke monteurs die snel en netjes werken. En ook alles weer netjes achterlaten. Kortom top!

Jos uit: Bloemendaal

21-10-2017

Vakbekwame mensen, komen afspraken na en bieden goede service

Joost uit: Purmerend

11-07-2017
7,8

Snelle service en kwaliteit. Prijzen zijn vooraf wel enigszins onduidelijk.

Linda uit: Heiloo

05-07-2017

Mijn buurvrouw had haar voordeur laten dichtklappen met de sleutels er nog in. In paniek kwam ze bij mij. Via goolge gezocht naar slotenmakers en zo kwam ik bij NH slotenmakers uit. Paul legde alles duidelijk uit en na een kleine vertraging,( hij belde netjes dat het 15 min later werd) hadden ze snel de deur weer open. Mannen super bedankt!

Otto uit: Hoorn

05-07-2017

5 redenen waarom ik deze slotenmaker promoot:
Sommige ondernemers creëren ambassadeurs door de verwachtingen te overtreffen. NH Slotenmakers is zo'n bedrijf. https://www.nhslotenmakers.nl/. Want:
1) Ze zijn niet de goedkoopste want ze gebruiken alleen de beste materialen
2) Hun adviezen snijden hout. (Logisch, met houten kozijnen, maar dit terzijde...)
3) Ze zijn bescheiden en plezierig aanwezig en laten alles keurig achter
4) Ze hebben een perfecte after-sales: toen bleek dat een nog bruikbaar slot per ongeluk was meegenomen en weggegooid stuurden ze een nieuw exemplaar (t.w.v. € 45,00) per post!
5) Ze hebben een perfecte service: gister leek een slot te blokkeren, waarop ze vanmorgen direct op de stoep stonden. Toen het smeermiddel dat ik er gister in had gespoten het vuil had losgeweekt en de deur het opeens weer bleek te doen, was dat voor hen geen enkel probleem. Ze keken de andere sloten nog even na en met een net zo vrolijk gezicht reden ze de 45 minuten weer terug.
Dit is ondernemerschap met hoofdletter S. Van Service. Dank, lof-en-hulde voor NH Slotenmakers!

V. uit: Amsterdam

20-06-2017

kundige en vriendelijke vakmensen.

Ton uit: Haarlem

14-06-2017

Werk is perfect uitgevoerd. Maar wat meer telt was het advies vooraf. NH Slotenmakers was de enige die ons attendeerde op de zwakke plek van ons huis en daar op maat een oplossing voor bood.

Welmoed uit: Hoorn

22-05-2017
9,5

Paul wekte meteen ons vertrouwen en heeft keurig werk geleverd. Wij zijn erg blij met ons veiliger huis, dat slaapt toch een stuk rustiger!