Goede service, duidelijke communicatie

Top ervaren

Goed geholpen met goeie service!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Persoonlijke benadering. Telefonisch overleg over de werkzaamheden. Auto door wasstraat, ook vanbinnen gereinigd.

Positief

They done good job on my Merc!!!

Geweldig, adequate service en afhandeling

Geweldig, adequate service en afhandeling

goede service !!

Goede service ,alles goed geregeld!!

uitstekende service

vlotte afwerking en de koffie is lekker

Gemengd

Bij de werkplaatswas de service correct en vriendelijk. Moest wel drie keer naar de garage voor een klein onderdeel dat later kwam dan gedacht. Had een telefoontje wel op prijs gesteld. Maar ben verder prima geholpen. Het maken van een afspraak vond ik onnodig ingewikkeld en bureaucratisch. Had het gevoel te maken te hebben met iemand die niet wist hoe het werkte en zich hield aan het een of andere protocol. Over een terugroepactie werd ingewikkeld gedaan. Verder leek de chat eerst veelbelovend en klantgericht na gedane belofte om er op terug te komen niets mee gehoord. Bij de werkplaats werd zonder problemen ook de actie uit de terugroepactie opgelost. Dat liep dan weer keurig.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Net als voorheen Martens top.bedrijf

Vanaf het aannemen van de auto, en het weer klaar zijn, was allemaal top.

• Reden bezoek N.v.t.

Zoals altijd uitstekend

Zoals boven vermeld

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Zeer prettig

Er is wel iets veranderd sinds het Wensink is geworden, maar de service is eigenlijk gelijk gebleven. Het enige wat ik mis zijn de vertrouwde gezichten, maar dat was waarschijnlijk ook zo geweest als het Martens was gebleven en deze medewerkers weg waren gegaan.

Relaxed en vriendelijk.

Beleefde personen en goede afspraak.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mooie auto en vriendelijke aflevering

Auto is keurig afgeleverd. Gereden kilometers waren 30.000 in plaats van de opgegeven 12.000 maar daarvoor gratis onderhoud voor twee jaar aangeboden gekregen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima, goede professionele ontvangst.

Nvt

Slechte service

De medewerkers lopen alleen maar te telefoneren, terwijl er diverse klanten aan de balie staan. Daarna lopen ze naar de garage en telefoneren verder, terwijl ze de klanten laten staan

Goed 8

Goed maar kan beter. In juni kreeg ik bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt een aanwijzing dat mijn remmen, accu en 2 banden aan vervanging toe waren. Bij nader inzien konden constateerde ik dat mijn nog wel 6 maanden mee konden, gezien het aantal kilometers die rijd. De accu heb ik nog steeds niet vervangen want deze functioneert prima. De banden heb ik vervangen bij een andere leverancier gekocht want de prijs was daar vooor de zelfde banden 25% goedkoper. Dus ik kreeg het gevoel dat men de omzet wilde verhogen zonder noodzaak op dat moment. Dus kan beter door meer aandacht voor de klant te hebben en een goede inschatting te maken van het gebruik van de auto., dat komt professioneler over.

Gewoon top!

Netjes geholpen en super snel!

Prima ervaring

Ik ben prima geholpen en mijn auto is als nieuw afgeleverd na alle reparaties.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Tegen gevallen omdat de motor nog steeds hoorbaar is

Ik bracht mijn auto omdat de elektrische motor vervangen zou worden, bij het ophalen was voor de tweede keer de motor ophanging vervangen. De opmerking was dat het geluid van de lager niet meer te horen zou zijn. Afgesproken dat ik de auto mee zou nemen en twee dagen gebeld zou worden over mijn bevindingen. Het was snel duidelijk dat het geluid minder was maar zeker niet weg en nog steeds irritant. Ik ben netjes na 2 dagen gebeld en heb mijn ervaring verteld, afgesproken dat ik even langs de garage zou komen om een rondje te rijden met de monteur. Dit heb ik gedaan en hij zij dat hij en de hoofd monteur het geluid ook hoorde maar het niet opneembaar was en ze daarom geen nieuwe motor konden aanvragen. Ik vroeg of ze geen opname apparatuur hadden om naast de motor te plaatsen zodat het geluid wel beter op te nemen was, deze apparatuur hadden ze niet zover hij wist. Terug naar de garage en daar mijn verhaal gedaan. Ze gingen hun best doen. De volgende dag gebeld dat er een toch besloten was om een de motor te vervangen. Hopelijk gebeurt dit snel, ik hoor het elke keer als ik rijd . Ook erg irritant dat mijn afspraken historie niet klopt, gelukkig had ik alle sms’jes nog en had ik bewijs van mijn voorgaande afspraken. De motor steunen zouden al eerder vervangen zijn. Ik heb de auto al 2 keer eerder achter gelaten. Een keer voor de compressie pomp en een keer om de motorsteunen te vervangen.

Prettig geholpen

Goede uitleg gehad over wat de monteur gedaan heeft.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

voorwerk is matig, uitvoering is goed.

via de mail op de hoogte gebracht dat ik aan de beurt was voor een APK controle. Dit aangemeld via de mail/link die mij was gegeven. Via de link aangegeven dat ik graag wou dat mijn auto bij mij thuis zou worden opgehaald. Dit heeft nog al wat voeten in de aarde gehad en heb ik meerdere keren zelf achterna moeten bellen of dit zou gebeuren. Ook is er een jaarlijkse controle zonder overleg toegevoegd aan de keuring. Communicatie en overzicht moeten beter.

Super!

Persoonlijk, deskundig en servicegericht. Dag na ophalen gebeld met wat de ervaringen zijn en of ik nog vragen heb. Dit als zeer prettig ervaren.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goed maar mis feedback op onze vragen

We hadden vragen over dakdragers en voetjes voor de dakdragers, men had het druk en zou het uitzoeken voor ons en prijs opgave maken. Maar toen we de auto haalden was het nog druk en men heeft er niet meer op gereageerd. Dat vind ik jammer nu moet ik er weer achteraan. Gr A van Dijk

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijke ontvangst en goede vakkennis en goede service.

Bij binnenkomst aan de balie wordt ik snel en vakbekwaam geholpen. Als ik een vraag heb over wat ik niet zelf kan oplossen loopt een baliemedewerker direct mee naar de auto en laat zien hoe je het probleem kunt oplossen. Verder na de beurt loop de wagen weer als en zonnetje en is aan de buitenzijde gewassen. Het is belangrijk dat de klant contact heeft met zijn eigen Wensink servicebedrijf.

Zeer vakkundig geholpen!

Over Wensink Aangenaam