Prima geholpen

Prima geholpen, op de hoogte gebracht wat er gedaan moet worden voor de A beurt en apk.Auto keurig gewassen afgeleverd.

• Reden bezoek N.v.t.

Zeer goeie service of het nu gaat om een auto kopen of onderhoudt Ze helpen je goed Een bedrijf wat zeker met je mee denkt

perfect

netjes / duidelijk / snel geregeld

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Altijd vriendelijk

Kom er al ruim 20 jaar. Helaas wel ook al een hoop kennis zien weggaan. Wat onvermijdelijk is pensioen of binnen de groep naar andere locaties. Daartegen de kwaliteit is goed gebleven.

Geweldig en klantgericht

Goede service en vriendelijk. Zelfs de auto werd gewassen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goedemiddag R, Bedankt voor uw beoordeling. Prettig om te lezen dat u een aangename ervaring bij ons heeft gehad. Een fijn weekend toegewenst! Shirley van Wensink

Prima geholpen, nette aflevering

Fijne verkoper, nette aflevering auto.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goedemiddag Raymond, Bedankt voor uw beoordeling. Prettig om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad met de aflevering van uw nieuwe auto. Gefeliciteerd en veel rij plezier! Shirley van Wensink

Goede service, snel geregeld.

Goede service, snel geregeld en aardige mensen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goedemorgen Lydia, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een mooie beoordeling te schrijven, dit waarderen wij erg! Nog een aangename dag toegewenst, Shirley van Wensink

Het snel afkunnen leveren zo dat wij op vakantie konden gaan

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goedemiddag Alex, Bedankt voor uw review, fijn dat uw bezoek aan ons aangenaam is geweest. Wij wensen u een prettige vakantie en nog veel veilige kilometers toe! Shirley van Wensink

Aanvankelijk zeer positief maar toch gezakt in de beoordeling

De aankoop ging snel en vlot al viel de inruilwaarde wat tegen. Teleurstellend is dat ik nog een afrekening kreeg van het servicecontract ondanks dat ik ook bij de nieuwe auto een servicecontract afgesloten heb. De ingeruilde auto staan nu weer te koop € 3.500,-- duurder dan de inruilwaarde. In de afleveringskosten zit ook bij deze auto de benodigde service beurt Maar daarvoor heb ik dus ook een afrekening van ontvangen. Dat is mooi dubbel verdienen voor Wensink. Over het schrappen van de afrekening viel niet te praten. Wel positief ben ik over de werkplaats, de nieuwe auto bleek een accuprobleem te hebben wat vaker bij dit type voorkwam. keurig en nieuwe accu geplaatst. Alleen waarom is dit niet gecontroleerd bij de servicebeurt en de controles voor de aflevering. Jammer is ook dat ik twee dagen na de aankoop, dus nog voor de aflevering heb gezien dat er behoorlijk wat vogelpoep op de linker raamstijl van de voorruit zat. Dit is wel voor de aflevering verwijderd maar na een paar fikse regenbuien was er wel degelijk een vlek zichtbaar van ingebeten vogelpoep. Er is aangeboden om dit nog een keer te polijsten maar informatie die ik inmiddels heb ingewonnen leert me dat alleen polijsten de vlek niet zal verwijderen. Hoe dit gaat aflopen is mij op dit moment niet bekend. Maar balen is het wel.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goed geholpen door Wensink Leeuwarden (Ronald Braaksma) en een prachtige nieuwe auto geleverd gekregen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goedemiddag Willem, Gefeliciteerd met uw nieuwe auto en bedankt voor het maken van een beoordeling. Ik zal mijn collega op de hoogte stellen van de prettig ontvangen service. Wij wensen u nog veel veilige en aangename kilometers toe! Shirley van Wensink

Al12jaar klant

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goedemiddag Dick, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat u al 12 jaar lang bij ons komt met goede service, wij zijn blij dat u voor ons kiest! Tot de volgende keer bij Wensink, Shirley van Wensink

Prima service.

Goed en snel geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goedemiddag Loohuis, Bedankt dat u ons heeft beoordeeld met een 10, prettig om te zien dat onze locatie in Deventer u goed en snel geholpen heeft! Nog een aangename dag toegewenst, Shirley van Wensink

Uitstekend, vriendelijk, klantgericht, flexibel en kundig.

Bedrijf straalt vertrouwen en professionaliteit uit.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goedemiddag Nico, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat wij een goede uitstraling en service bij u hebben achtergelaten tijdens uw bezoek aan ons. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink

Zelden zo'n slechte garage meegemaakt

Een maand m'n Mercedes B-klasse bij de garage moeten laten staan omdat het kapotte onderdeel niet op voorraad was. Omdat ik afhankelijk ben van een auto heb ik op eigen kosten een maand lang een auto moeten huren. Bij deze dealer is dit schijnbaar vrij normaal en ook van Mercedes Nederland hoef je niet veel te verwachten. Zolang je garantie hebt ben je bij deze garage de koning, maar zodra deze afloopt dan bekijk je het maar. Bijna 20 jaar met plezier MB gereden maar dit was voorlopig wel de laatste en deze dealer daar kom ik zeker nooit weer.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima ervaring met de aankoop en aflevering

Hoewel ik niet erg veel contact heb gehad met de verkoopafdeling van Wensink is de aanschaf (via Fleetkennis en Alphabet) prima verlopen. Aflevering was prima geregeld (autotransport) conform afspraak.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goedemorgen Wilco van Scherpenzeel, Fijn dat de aflevering conform afspraak is verlopen. Bedankt voor uw beoordeling en nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink

Prima mensen met teveel interne regeltjes.

Verkoop, en werkplaats hebben ondanks wat interne missers er alles aan gedaan om het allemaal alsnog in orde te maken.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goedemorgen Dick, Bedankt voor het schrijven van een beoordeling. Fijn om te lezen dat de missers die helaas zijn gemaakt als nog zijn verholpen. Wij wensen u nog veel veilige en aangename kilometers toe! Shirley van Wensink

Reparatie conform afspraak en offerte uitgevoerd

Zie boven

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goedemiddag René, Fijn dat uw bezoek aan Wensink conform afspraak is uitgevoerd, bedankt voor het schrijven van een beoordeling! Aangename dag toegewenst, Shirley van Wensink

Ik was schandalig laat met het maken van een afspraak voor mijn wielenwissel. Ondanks dat het erg druk was kon ik erg snel terecht en was er alle begrip. Chapeau voor de mannen van de receptie en de werkplaats.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles perfect geregeld wat voor de afhandeling nodig was.

Een voorstel keuze van de afdeling Polisbeheer bracht zelfs een voordeel van de maand premie op.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Tevreden en verrast dat de auto gewassen en van binnen gezuigd was. De prijs was ca 100 euro hoger dan de A-beurt die ik vorig jaar bij een ander mb-garage heb betaald. Zij hadden de auto niet gewassen en getuigd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goedemorgen Simon, Bedankt voor uw beoordeling. Leuk om te lezen dat wij u hebben kunnen verrassen en uw afspraak bij ons naar tevredenheid is verlopen. Nog een aangename dag toegewenst! Shirley van Wensink

goed, zorgvuldig en snel

na een offerte voor de oude die goed viel afspraak gemaakt voor een proefrit. een goed en vriendelijke verkoper (Maurits) heeft ons bij gestaan bij de inkoop van onze tweede hands auto GLC. na een paar dagen bleek er toch iets niet correct te zijn van de achterbumper maar daar werd na een mail snel en adequaat op gehandeld. dank hier voor Wensink Heereveen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goedemorgen Siem Appelman, Bedankt voor uw mooie beoordeling en aanbeveling. Ik zal uw aangename ervaring delen met onze verkoper die u heeft geholpen met de koop van uw auto. Nog veel aangename en veilige kilometers toegewenst! Shirley van Wensink

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Goedemorgen Tonnie, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat wij u goed hebben kunnen helpen. Nog een aangename dag toegewenst. Shirley van Wensink

Heel goed.

Wij hebben gekocht bij Michael v.d Broek. Super goed geholpen. Alles positief. Verkoper waar je zuinig op moet zijn. Heel behulpzaam. We zijn blij met de auto. Groeten. Ben v.d. meer.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goedemorgen Ben, Bedankt voor uw positieve beoordeling en nog gefeliciteerd met uw nieuwe voertuig! Ik zal uw ervaring delen met de verkoper. Nog een aangename dag toegewenst, Shirley van Wensink

Betrokken en persoonlijk

Het traject wat wij doorlopen hebben bij de aankoop van onze nieuwe Mercedes was aangenaam en persoonlijk. Verkoop adviseur Bas Cremer is de juiste man op de juiste plaats.

Gewoonweg geweldig

Wij hebben een super geweldige auto auto gekocht bij een even zozeer geweldige verkoper. Vriendelijk, zeer bekwaam en eerlijk. Wij zijn erg tevreden over Wensink als totaalplaatje.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goedemorgen Jef Gerards, nog gefeliciteerd met de koop van uw nieuwe auto. Wij willen u bedanken voor deze mooie beoordeling en het kiezen van Wensink. Nog veel aangename en veilige kilometers toegewenst! Shirley van Wensink

Best beoordeeld uit 38 leden

- Wensink Arnhem | 9.7