Fijne dealer

Fijne dealer met persoonlijke aandacht.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Top, aandacht tot aan de laatste vezel.

Goed geholpen en geïnformeerd tijdens de aankoop van de Mercedes Benz.

Zeer goed.

Buitengewoon professioneel en persoonlijk behandeld bij de offerte, uiteindelijke deal en bij de aflevering. Bijzonder compliment voor de heer Bas Cremers voor zijn goede begeleiding!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

De gehele aflevering was een mooie beleving

Het ging om een voorraad auto die geleverd is via Dutchlease. Het is in een enorm snel tempo voor elkaar gekregen. Ik heb de auto opgepikt, hij stond prachtig klaar onder een doekje.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

De auto was later kaar dan afgesproken

de service is redelijk ik moest zelf einde van de dag bellen of de auto al klaar was en ik zou ook een overzicht van het gedaande onderhoud krijgen via de mail tot heden heb ik dat nog niet gehad.

• Deskundigheid N.v.t.

Bus niet gemaakt

De bus heeft nog steeds het zelfde probleem na het bezoek.

Waardeloos

Slechte medewerkers, onvriendelijk en echt waardeloos. Ons auto heeft nog geen half jaar terug een grote beurt gehad. De auto gaf weer een onderhoudsbeurt aan. Opnieuw afspraak gemaakt volgens de medewerker was me auto weer toe aan een grote beurt. Hij had de factuur al klaar liggen. Toen ik hem probeerde uit te leggen dat ik nog geen half jaar een grote beurt heeft gehad. Nee, dat kon niet...naar veel discussie moest ik met hem mee naar zijn hokje achter de balie. Daar moest ik met hem uitzoeken..Opgegeven moment zij hij..ja maar je auto was dan toe aan een kleine beurt. Ik heb het betaald voor de kleine beurt. Maar kan me gewoon niet voorstellen dat mijn auto binnen een half jaar zowel een grote als een kleine beurt moet ondergaan. In dat half jaar hebben wij nog geen 10000km gereden. Ik denk max 8000km. Er is ook geen navigatie update gevoerd. Terwijl ik specifiek om vroeg. Ik ben nu erg klaar mee...Met een woord Arnhem wensink is waardeloos. Dit is ook niet de eerste keer. Wij zijn meerdere malen naar Wensink geweest..met elke keer een grote teleurstelling. Medewerker die mij paar keer heeft geholpen is echt waardeloos, ik kan niet snappen dat er dit soort gasten bij zo een groot bedrijf kunnen en mogen werken. Ze moeten eerst leren hoe ze klant vriendelijk moeten zijn. Dat moet op nummer een staan. Maar blijkbaar werkt dat bij Wensink anders. Zonet gebeld met de Mercedes dealer in Veenendaal. Voor een afspraak omdat ik uiteraard niet tevreden ben over Wensink in Arnhem. Daar heb ik dit ook uitgelegd. Volgens de medewerker in Veenendaal kan en mag dit niet. Dus de medewerker heeft mij tenonrechte dubbele kosten in rekening gebracht. Dit bevestigd weer mijn gevoel over Wensink Arnhem. Echt belachelijk!

super geregeld

Snel en deskundig

Wederom top geholpen

Ik kon snel terecht en binnen een halve dag was mijn probleem weer opgelost. Top service en vriendelijke medewerkers!

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Wordt altijd keurig, snel en goed geholpen.

Wordt altijd keurig, snel en goed geholpen.

Zeer goede service meer dan 100%

Alles meer dan 100 % behalve garage tarief iets aan de hoge kant.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Ben zeer vlot geholpen voor een terugroep aktie!!

Helaas geen enkele respons

Na een jaar dan eindelijk weer een Mercedes en vanwege goede ervaringen uit het verleden mijzelf als eerste bij Wensink gemeld (voor een terugroepactie). Helaas geen reactie gehad.

• Deskundigheid N.v.t.

Geweldige ervaring

Marcel Roseboom heeft ons van af de eerste minuut op een nette ongedwongen manier geïnformeerd. We zijn over alle facetten tevreden. Het aanvangsgesprek, tussentijdse bezoeken, offerte traject en uiteindelijk de deal. Ga zo door👍

Heel goed

Prettig, service erg goed

Goede ervaring

Omdat de Ford garage niet in dezelfde plaats is zijn we met onze bedrijfsbus gebonden aan een leenauto. Huur vragen voor een leenauto zou voor mij een reden zijn om niet persoonlijk naar jullie garage te gaan. Ik vind dat een service moet zijn voor klanten die echt niet anders kunnen. Verder een professioneel en goed ervaring. Op kundigheid en afhandeling zou ik jullie zeker aanbevelen, maar voor de stukje huurauto niet.

gehouden aan afspraken

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goed geholpen en geattendeerd op alle garantie onderdelen , die vervangen moesten worden, iets van een gaskabel of zo.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Klantvriendelijk, denkt mee in oplossingen, en je krijgt je voertuig altijd weer schoon terug.

Een goed geolied bedrijf.

Prima ontvangst

Prima ontvangst, snelle afhandeling. Resultaat is nog even afwachten

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De gemaakte afspraken wederom niet nagekomen

Afgesproken dat de auto in de avond buiten gezet zou worden zodat ik deze met de reserve sleutel kon komen ophalen na sluitingstijd. rond half elf met de taxi naar de garage om de auto op te halen, bleek dat ze de auto binnen hadden laten staan. dus extra taxi kosten en laat op de avond nog vervangend vervoer moeten regelen voor de volgende dag wensink bedankt!!!!!!!!!

Prachtig bedrijf!

Echt een veel mooiere winkel dan de vorige Kia dealer. Daarnaast echt superservice. Ik kreeg zelfs een rode roos mee omdat het Valentijn was. Sympathiek van de garage om ook hierin te investeren en niet alleen maar voor de omzet te gaan. Simon en Jelle Ga zo door!

top

top

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Bij Wensink word stelt men altijd het belang van de klant voorop!

Het motormanagement lampje in de smart bleef branden. Oorzaak onbekend. De kleur oranje betekende dat ik mijn niet ongerust behoefde te maken. Wordt het rood, dan direct bellen was het advies van de heer Oscar Verkaik. De afspraak was snel gemaakt en zo ging dat ook met de aandacht om het weer te herstellen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

is heel goed mijn ervaring was goed

leo kwam zijn afspraak goed naar zelf een paar dagen later bel hij ons op hoe met auto was ik kan de volgen auto ook wel weer uit hoogeveen halen

Filter op locatie

Over Wensink Aangenaam