afspraken niet nakomen.

Na de controlebeurt zou ik nog terugebeld worden over de update van het navigatiesysteem. De auto staat genoteerd als een geimporteerde auto uit scandinavie. Tot op heden nog geen enkele reactie gehoord!

Keurig geholpen.

Brengen en halen ging soepel. Netjes geholpen door de medewerker. Prima zo.

Prima geregeld

Was garantie ivm aankoop nieuwe auto. Auto werd opgehaald en na reparatie weer netjes afgeleverd. In tussentijd vervangend vervoer gekregen

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

super service

Hans Smeulder heeft me in het het hele aankoop proces goed begeleid. Je koopt natuurlijk niet iedere dag een nieuwe Spinter. Van de financiering tot en met de uitleg van de radio. Heel fijn deze service!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Prima!

Goede uitleg!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

service slordig, maar toch wel correct

de auto is keurig opgehaald en na 3 dagen weer "keurig" teruggebracht door een monteur uit het dorp. een zeer vriendelijk persoon met een duidelijke passie voor auto's. waarom moet het leveren van een paar banden 3 dagen duren? waarom heeft de ene band een productie datum uit 2023 en de andere uit 2024? waarom mis ik een ventieldop? waarom zit de auto onder het woestijnstof bij aflevering? waarom is het onderhoudsboekje niet ingevuld dat ik speciaal heb aangeschaft omdat het oude vol was...allemaal slordigheden die ik niet van Wensink verwacht. gaarne reactie

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Super vriendelijk en er wordt echt de tijd voor je genomen

Ivm een import auto (bij een dealer uit Duitsland) was ik nog geen klant bij Wensink Zwolle. Maar omdat de auto dealer onderhouden was wilde ik dit graag doorzetten. Ik heb een upgrade van de laadsnelheid laten doorvoeren en omdat het mijn eerst Mercedes is had ik behoorlijk wat vragen bedacht. Dit was geen probleem en er werd uitgebreid de tijd genomen om die vragen te beantwoorden. Hier kan een mede premium Duits automerk waarvan de dealer ook in Zwolle (niet die met de ringen in het logo) zit echt een voorbeeld aannemen!

ik voel mij klant

Geholpen bij het vinden van een Kia Sorento ondanks de krapte. Compliment naar Jeroen Wolters.

Tevreden

Prima snelle hulp!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Zo als het hoort bij mercedes

Duidelijke afspraak over de reparatie/onderhoud, een klein min puntje, er is iets gefactureerd wat niet afgesproken was, maar de kosten hier van worden gecrediteerd, hoewel het bedrag nog niet niet is terug gestort.

Redelijk

Dit was de 2e keer dat ik voor onderhoud kwam. 1e keer was een ramp. 2e keer was het goed

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima service, alles naar wens opgelost

In goed overleg opgelost Na het constateren van een aantal gebreken

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima garage die doet wat het belooft.

Prima service en duidelijke communicatie.

Prima ontvangst en uitleg

Zie hierboven

GeweldigIk ben

Ik ben heel erg blij met mijn Kia

• Reden bezoek N.v.t.

Pro actief, meedenken, niet storende verkoopduwen

Zeer klantvriendelijke vestiging

Al jaren klant bij deze vestiging en je voelt je altijd thuis, hoog familiair klant tot personeel/verkopers gehalte. Goede verkoop door Raymon en Robert.. zeer goede uitleg van de auto door Peter Mik

ik heb de vito nog niet

de mercedes is nog niet bedrijfsklaar

• Deskundigheid N.v.t.

geweldig

geweldig

Fijn verkoop contact

Heel goed ontvangen ,goed kunnen praten. Uitstekende service tot nu toe.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Nakomen zoals beloofd dat is waar Wensink voor staat.

Na een goed gesprek met Dhr Julius Elders over de aankoop van de MERCEDES GLC300 heeft het mij een vertrouwd beeld gegeven over te gaan van mijn Mercedes EQC400 naar de GLC300 Hybride. Overigens de EQC400 is een fantastische auto waarin ik fijne km mee heb kunnen rijden. Wat betreft aflevering van de GLC300 Top hoor. Vriendelijke groeten John loose.

Persoonlijk en kundig

Vanaf de proefrit , het bestel traject en de aflevering goed geholpen met kundig advies, tussentijdse opvolging en persoonlijke aandacht.

Klantcontact is ondermaats

Na 4 bezoeken voor dezelfde garantie reparatie weet ik nog steeds niet wat er in mijn auto veranderd is. Bij het afhalen van mijn auto is de info erg summier. Bij het doorvragen krijg ik helaas info die niet klopt, afwijkt van de vorige keer of waar ik niks aan heb.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer tevreden met onze nieuwe auto

Wij zijn erg goed geholpen door Jeroen Beekman. Hij is erg vriendelijk, meedenkend en geeft goed advies. Wij raden Wensink Arnhem aan iedereen aan.

Over Wensink Aangenaam

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.