Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van Wensink.

Ik ben zeer tevreden.

Heel attent en deskundig

In deze coronatijd is het ook bij het kopen van een nieuwe auto anders. Op gepaste afstand werd toch op deskundige wijze tekst en uitleg over de auto en het verdere koopproces gesproken. Kortom prima.

Goed en zakelijk

Na de vorige keer!! Was het nu een wereld van verschil gewoon goed en vriendelijk

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Beroerde service

Jammer genoeg is de service sinds de wisseling van eigenaar niet voldoende.

• Reden bezoek N.v.t.

Meedenkend zelfs in deze vreselijke tijd!

Super verkoper, meedenkend, oplossend vermogen, niks is hem teveel! Echt een klantbinder!!!!!

Ok

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Aflevering van de nieuwe auto ging zoals verwacht

Geweldig geholpen!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Goed advies en een keurige aflevering volgens afspraak

Een goed advies gekregen van de verkoper, deze was erg betrokken en had kennis van zaken. Ook de aflevering verliep prima.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ik heb nu 3 auto's gekocht bij Wensink Harderwijk. Ik ben altijd zeer tevreden met de manier waarop alles gaat.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima, al mijn specifieke wensen waren in één keer goed uitgevoerd.

Proefrit C5 Aircross bij Wensink Drachten, daarna was ik betreffende de bijzondere vering 'om'. Voorraadauto besteld met specifieke aanvullende wensen. Alles is accuraat besteld en uitgevoerd. De aflevering ging geheel volgens wens.

Voelde me gelijk thuis

Goed en vlot geholpen.

Prima geregeld!

Goed contact met Rienk Elzinga van Wensink. Berlingo Van Driver aangeschaft uit de voorraadactie. Zeer fijne auto! Aanschaf en aflevering waren ondanks Corona zeer goed geregeld! Mooie deal geweest! Auto keurig afgeleverd.

Genieten...

In deze tijd een heerlijke bijkomstigheid om de tijd soms door te komen. Veel instellingen maar spreekt voor zich.

uitlevering is prima verlopen

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

good presales..not so good after sales

I was really happy with the presales experience. The car had problems before I picked it up and I got a free car for the time. I was kept up to date on the situation of the repair as well. Only issue I had with presales was that: a) they could have updated me more often b) they should have tried to fix the problem earlier - they had 2 weeks before I picked up the car and they only tried the day before The aftersales was so far a mixed experience. I had problems with the car since day 3 and I spent a month, so far, trying to get them solved and going to the showroom. So far haven't reached a proper conclusion. Also reaching by phone is not very convenient so far. I have to call many times to eventually reach someone who can help me.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Bandenwissel (winter naar zomer) plakkers niet verwijderd, probleem uitlaatgeronk niet verholpen,

Slordig om de stikkers van nieuwe banden niet te verwijderen. Verder is de gemelde storing (ronkend geluid uitlaatsysteem) niet verholpen. Werd bij aflevering gezegd dat de fabriekssoftware update dat zou verhelpen. Kennelijk geen moeite gedaan dat even te controleren. Betekend nieuwe afspraak. Niet echt fijn voor de klant!

Vriendelijk en deskundig!

Prettig contact, goede deskundige service. Video boodschap geeft vertrouwen!

Naar volle tevredenheid

Uitstekende informatie, de techniek van de auto heel duidelijk uitgelegd en zeer netjes behandeld

Prima services

• Reden bezoek N.v.t.

Prima, alles volgens afspraak

oke

veel beloven weinig doen

Teleurstelling op teleurstelling bij Wensink Apeldoorn. Gemaakte afspraken zijn niet nagekomen. Verkoper reageert niet op app- berichtjes of telefoontjes. Zodra je met een onbekend nummer belt wordt er echter wel meteen opgenomen? Belofte op belofte wordt dan gedaan, excuses worden keer op keer aangeboden maar de oplossing komt maar niet. Je moet steeds zelf overal achteraan en dat verwacht je niet bij een erkende dealer toch ? Het vertrouwen is nu volledig weg en we hebben lang genoeg geduld gehad en ze het voordeel van de twijfel gegeven. 1 belofte is nog steeds niet nagekomen waardoor we uiteindelijk toch een officiële klacht hebben ingediend. Hier zouden ze binnen 4 werkdagen op reageren en we gaan nu de 3de week al in na deze officiële melding. En ook op deze officiële klachtmelding hebben we niets meer gehoord ! Ze hebben ons gevraagd om onze negatieve review op de site om te zetten in een positieve en dit hebben wij weken geleden meteen gedaan op basis van het vertrouwen dat ook de laatste afspraak nagekomen zou worden. Helaas is ook dit vertrouwen beschaamd en is de afspraak alsnog niet nagekomen. Dit is de reden dat we nu toch maar weer een extra review op de site hebben geplaatst om iedereen te waarschuwen ! Trap niet in de loze beloftes bij vestiging Wensink in Apeldoorn !

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Na aanschaf van mn eerste mercedes helaas een paar probleempjes geconstateerd, goed geholpen en problemen lijken vooralsnog opgelost !

Prima geholpen, geadviseerd

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vlot en informeel, voelde ons goed aan!

Goede service, goede sfeer.

Over Wensink Aangenaam