Goed snel en vriendelijk

Mijn auto moest nagekeken worden i.v.m. terugroepactie

Prettig en deskundig

Verkoper voelt goed aan wat belangrijk voor mij was. We waren er snel uit, en hij nam bij de aflevering voldoende tijd om alles uit te leggen.

Prima,

alles naar wens, alleen jammer dat ik moest wachten op het kenteken.

• Reden bezoek N.v.t.

Uitstekend geholpen door de verkoop afdeling

Door vooraf enige informatie te hebben uitgezocht en door de ervaring met de uitstekende verkoper Matthijs van der Kuip overgegaan tot aankoop van de demo B-klasse.

• Service N.v.t.

Kan veel beter

Auto stond niet klaar op afgesproken tijd, moest hier de volgende dag weer voor terug komen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Het probleem met de achteras is (onder Garantie) uitstekend verholpen. Wel jammer dat aan de kras op het achterspatbord, waarover ik met de werkplaats-receptionist sprak, ondanks zijn toezegging uiteindelijk niets is gedaan.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Aflevering ging vlekkeloos. Prima instructie gehad.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Al bij de eerste kennismaking met het bedrijf was onze ervaring zeer positief.

We werden vriendelijk ontvangen en door een deskundig medewerker te woord gestaan. De hele private leaseprocedure is duidelijk uitgelegd en de afhandeling van het geheel verliep zonder problemen. Wij zijn nu heel tevreden Kia rijders!

• Reden bezoek N.v.t.

zeer slecht, je wordt gewoon een oor aangenaaid.

met het online plannen van de afspraak komt er al verwarring, maar goed, snap ik nog een keer en werd moet ik zeggen goed op gelost. er wordt namelijk een melding gedaan NA inplannen van "er is een mail verstuurd van jouw afspraak" maar dan zie je niets. gebeld en blijkt dat je die pas krijgt als definitief alles is ingeplant. ZEG/MELD dit dan in die zin. want je wacht op niets een denkt dat er iets is mis gegaan. over de afspraak zelf ben ik helemaal niet te spreken. (Snap trouwens ook niet waarom er eerst een afspraak wordt gepland voor het kijken wat er moet gebeuren. mijn eigen garage repareert hem 9 van de 10x gelijk!!!! ) Maar goed, kom 10 min eerder binnen zoals gevraagd en zit de man van Personenauto's er helemaal niet, wordt geholpen door zijn collega bedrijfswagens. vervolgens wordt de auto pas een dik kwartier later pas gepakt, want ik zie hem buiten staan door het raam. dan komt de auto weer naar buiten om 09:05 en zie vervolgens de monteur met de baliemederwerker praten om 09:10. vervolgens kan ik gewoon blijven wachten tot 09;30 ! dus ik loop naar de balie en vraag of mijn auto klaar is. Zegt hij ja, maar moet even kijken wat er moet gebeuren (zij bonnetjes verwerken). Dus dat duurt ook nog weer even en komt hij met de conclusie dat er een complete nieuwe airbagmodule ter waarde van dik 600,- euro in moet. Ik zeg laat maar zitten. want daar geloof ik helemaal niets van. Trouwens in die tussentijd dat ik daar zat heeft hij wel 10x koffie gehaald en volgens mij wel 3x gebeld met prive telefoon / vrienden. Algemeen beeld is niet klantvriendelijk en onbeschoft gedrag. Vandaag bij mijn eigen Garage geweest en het kabellint in het stuur was gescheurd. gerepareerd en storing eruit gehaald, top. 1 UURTJE WERK!!! GRATIS. wat moet ik nog meer zeggen. 1 ding weet ik wel, ga niet gauw meer naar jullie toe. en dan druk ik mij zachtjes uit. Laat dat "AANGENAAM" maar weg op jullie site.

Slecht

Dingen gedaan die niet afgesproken waren ivm sjoemel software, Heel erg kutgevoel aan over gehouden! Lulverhaal van chefwerkplaats! Ga dit nog verder uitzoeken!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

uitstekende service en merdrnken met de klant

denken mee en service is uitstekend

Tip Top in orde

Aardige mensen en ze doen wat ze moeten doen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mijn ervaring met Kia Drachten is tot nu toe positief en zeer prettig.

Op een zeer correcte manier werd er toelichting gegeven op alle vragen. Het gaf ons het juiste gevoel om een beslissing te nemen om voor jaren met Kia de weg op te gaan.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

De hele beleving klopte: van begin tot eind!

Dankjewel voor de goede zorgen! Heel erg blij met het hele proces en natuurlijk de nieuwe auto; het is een feestje om te rijden!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ondanks het lange wachten ivm corona ben ik heel goed en professioneel geholpen. Uitgebreide uitleg over de wagen, kosten, onderhoud etc. Waarom het zo lang duurde. Ook goed ontvangen door de verkoper, prima service allemaal.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Erg goed geholpen vanaf begin aankoop tot aflevering

Jullie verkoper, dhr. R. van Someren, heeft mij vanaf de eerste ontmoeting tot en met de aflevering van de auto erg prettig geholpen. Tevens was het mogelijk het voor de verzekering benodigde alarm te laten inbouwen door een externe partij, bij jullie in de showroom. Nogmaals dank daarvoor!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Makkelijk afspraak plannen en daarna goeie afwikkeling

Zie hierboven

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Vriendelijk en deskundig geholpen. Prima service.

zie hierboven.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vervangen van NOX sensor van ruim Euro 500 excl. montage en onderzoekskosten ad Euro 85,00 onder coulange gerepareerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed product KIA, afspraken met Wensink daar ligt een verbeterpunt.

De 1e proefrit ging niet door, de gekozen kleur ging tot 2 keer toe niet door, ik ben 3 keer benaderd voor het doorgeven van persoonlijke gegevens door 3 verschillende medewerkers, de gemaakte afspraak voor de levering ging niet door... Oordeel zelf hoe u dit vindt en doe er iets mee. Ik hecht aan het doorgaan van gemaakte afspraken!

Goed en keurig geholpen

Bij de aanschaf met inruil zijn alle vragen en bespreekpunten goed opgelost.

Hulpvaardig en klantvriendelijk

Alerte verkoper die er echt voor zijn klant is en zijn klant ontzorgd.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Vakkundig service met brede glimlach

Vriendelijke ontvangst Heldere uitleg Vakbekwaamheid Goed en eerlijke advies

xx