Zonder zorgen

Auto werd volgens afspraak opgehaald, daarna duidelijk telefonisch contact over de benodigde zaken. Auto weer keurig voor de deur afgeleverd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Ontvangst in de ochtend was minder, maar service prima.

Ontvangst in de ochtend was minder. Er zaten 3 mannen in het kantoor bij de ontvangstbalie en die keken niet op of om. Ik heb een tijdje staan wachten voordat er iemand "goedemorgen" zei en me ging helpen. Daarentegen had ik een heel andere ervaring eind van de middag toen ik mijn auto op kwam halen. Zeer vriendelijke ontvangst en medewerker. Auto schoon opgeleverd, helemaal prima

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Duidelijke uitleg van het gedane onderhoud. Wel jammer dat alleen de voorkant van binnen was gezogen en de achterkant was overgeslagen.

Goed geholpen en vriendelijk

Goed geholpen en vriendelijk personeel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Alles precies volgens afspraak.

Uitgebreid verslag van de wzh. Netjes geïnformeerd over meerwerk met keuze wel of niet uitvoeren. Auto mooi schoon afgeleverd. Prettig om hier te komen.

uitstekend

Mijn eerste kennismaking met het merk Kia niks zeer goed bevallen. Bij de aankoop zeer goed en deskundig advies. Bij aflevering thuis ook zeer goede service an alle tijd om gebruik van de auto uit te leggen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Alles geregeld zoals afgesproken

Altijd vriendelijk geholpen

prima geholpen!

Snelle correcte service

Zeer tegenvallend, na 20 jaar klant bij Wensink

Meer dan 200 euro vragen voor een onduidelijke diagnose die geen recht doet aan de aanwezige lastige storing, waar een standaard oplossing voor wordt geboden, zonder dieper op de storing in te gaan... Ik ben de afgelopen 20 jaar bij Wensink in Deventer en in Apeldoorn klant geweest en heb technisch gezien nog nooit zo'n oppervlakkige, ongeïnteresseerde houding ondervonden. Klantopvang bij de balie was wel netjes, maar daar was verder geen technische knowhow aanwezig.

Snelle service

Snelle service

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Prima service ook eventueel bijkomende zaken zijn geen probleem bij onderhoud. Ben zeker tevreden

super geregeld

Prima de lux.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Uitstekende service

Buitengewoon vriendelijke ontvangst. Tijdens de onderhoudsbeurt heb ik rustig kunnen werken onder het genot van een espresso. Er is een spijker in één van de banden ontdekt. Die is zonder extra kosten verwijderd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

ik ben tevreden over verleende service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

De Kia Niro is geweldig! Past helemaal bij ons!

Heerlijke auto! Rijdt zuinig! Is ontzettend comfortabel / lux. Lekker hoog. Niet te groot, niet te klein. Precies goed.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Kwam voor APK Keuring, is prima verlopen. Dan nog een dingetje ivm met uitschuifbare hoedenplank. Na de laatste beurt in november, "hing" deze los en rolde niet meer op. Daar ik de bagageruimte nagenoeg niet meer frequent gebruik (voorheen voor een rolstoel) kwam ik er pas een paar weken later achter. Omdat er ook een APK aan zat te komen, in overleg via telefoon, gewacht tot keuring. Deze laatste is verschoven naar eind februari door de recente gladheid. Het is voor mij een raadsel, dat dit euvel zich openbaarde, te meer, dat ik de hoedenplank altijd (sinds de aanschaf bij Vanemann in 2018) opgerold was. Hij werd dus nooit gebruikt, maar werkte wel. Ook de melding dat de kosten voor een nieuwe ruim € 600 zou bedragen deden mij schrikken, te meer ik mij nergens van bewust ben. Ik heb daar natuurlijk een naar gevoel over. Uw baliemedewerker heeft nu een nieuwe afspraak (maart) gemaakt en zou kijken of deze nog onder garantie kan vallen. Daar is het wachten nu op en hoop op een goede oplossing.

Aardige medewerkers.

Technisch ben ik onkundig. Service is mijn pré. Dan is het verwonderlijk, dat ik een afspraak heb gemaakt om 11.00 uur, met vraag hoe lang duurt deze "olie-beurt", met antwoord een uurtje. Geheel ingepland in mijn agenda(later nog andere afspraken). Tevens een paar dagen later een fiets gevraagd in wachttijd, want kon dan het geheel combineren met aan andere afspraak kn de tijd van onderhoud. Auto om 11.00 uur gebracht en dan zegt baliemedewerker "zullen wij u informeren wanneer de auto in de loop van de dag gereed is" Effe verbazing, want het zou eenuurtje duren en dat gepland in mijn agenda. "Oeps", zegt balieman. Heb hem verteld, wat ik telefonisch aan een dame had gezegd i.v.m. afspraken. Dit stond niet op zijn papieren. (beetje slordig) Balieman heeft "rode map" gepakt met aantekening 12.00 uur en zegt "komt goed" Fiets gekregen -op naar andere afspraak. Kom om 12.00 uur terug en monteur kwam met auto uit werkplaats. Rekening opgemaakt, betaald en ik verder. Prima medewerkers in Leeuwarden, die mij goed geholpen hebben. Advies - de afspraak dame wel effe alles zo optimaal laten noteren. (PS-kwaliteit prijs geen idee - zeer tevreden met onze auto)

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer tevreden over service Lelystad. Zeer ontevreden over Wensink afspraken bureau.

Dag, Ik ben zeer tevreden over de vestiging Lelystad. Ik ben echter zeer ontevreden over Wensink afsprakenbureau. Het is de afgelopen twee jaar nog niet een keer goed gegaan. Ik zou graag zelf rechtstreeks afspraken maken met de vestiging Lelystad. Maar ik moet het kennelijk via het centrale nummer doen. Als ik dit van te voren geweten had, dan had ik geen KIA gekocht maar een auto bij een dealer waarbij ik niets met Wensink te maken had. Groet, Beatrix van Driel

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

niet te bereiken

aan de telefoon krijg je een aardig dame waar je niets aan hebt , kan erg weinig voor je doen , overbodig schakel in het geheel . Als er op de vestiging niet de telefoon beantwoordt kan ze een mail sturen die niet op gevolgd wordt . erg slecht , beter dan lang wachten bij de werkplaats zoals het vroeger was bij Dijkstra . Comunicatie met de werkplaats was goed en duidelijk door de receptie

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed qua afgeleverd werk. Slecht qua prijs

Leveren prima werk. Ik schrik telkens wel van de hoogte van de rekening. Dat maakt dat ik binnenkort wel op zoek ga naar een andere garage.

Teleurgesteld

Na opnieuw melden van "krakende" remmen. (óók al bij eerste beurt, toen besproken dit probleem bij grote beurt op te lossen wanneer banden er af zouden gaan) remmen zouden nu zijn schoongemaakt, is het probleem er nog steeds!!! Bij het op laten komen van de rem is dit probleem nog steeds hoorbaar. Al eerder teleurgesteld na melding van afbreken voetsteun (links) waarbij geen service aangeboden werd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Geweldige begeleiding bij de keuze van de nieuwe auto

• Reden bezoek N.v.t.

Keurig ontvangen en duidelijke uitleg

Van te voren keurig aangegeven dat is door garantie afhandeling het herstel wel even zou gaan duren. Heb keurig fiets meegekregen en zelfs auto ophalen en terugbrengen was een optie. Op hetzelfde moment is ook een terugroep actie uitgevoerd

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Afspraak was snel te maken Ontvangst aan receptie was snel en vriendelijk Ophalen auto was een fluitje van een cent.

Top geregeld

Het mooiste vond ik het filmpje van de monteur, hier duidelijk aangegeven wat er gedaan moest worden buiten de normale zaken om, top. Ook de afhandeling daarna was zeer klantvriendelijk, dit maal geen koffie vanwege Covid. Klein puntje, huurauto was niet af-getankt, dit ervaarde ik bij inlevering dat dit eigenlijk wel moest. Ik kreeg hem ook niet af-getankt vandaar dat ik daar niet aan gedacht had.

Over Wensink Aangenaam