Prima ervaring!

De reparatie duurde langer dan verwacht. Alle beschikbare lectuur in de koffiehoek was al doorgenomen toen verteld werd dat de reparatie nog wel een uur zou gaan duren. Daarop werd ik welwillend door de vestigingsleider bij huis afgezet en werd 's avonds de auto teruggebracht.

geweldig

van een kia rio naar een mercedes cla 180 amg is een heel groot verschil al het comfort dat deze auto heeft is echt geweldig dus mijn eerste rij ervaring was heerlijk ik kan niet anders zeggen echt een fijne auto

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

De afspraken zijn niet goed nagekomen.

In het voorjaar 2022 bij een service beurt kwam ik terug op het afgesproken tijdstip maar de service beurt was nog niet gedaan, vergeten. Bij de laatste service beurt 17 juni werd een opdracht niet uitgevoerd{linker voor spatbord zat los} ik kon dit gelukkig zelf constateren.! De opdracht stond wel op de nota. Na overleg kreeg ik een nieuwe nota met het nieuwe bedrag zonder de kosten van het spatbord.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Service van de werkplaats prima

Service van de werkplaats prima maar alles eromheen gaat niet zoals het zou moeten. De afspraak gemaakt via de online planner ruim van tevoren om vervolgens 2 dagen voor de afspraak gebeld te worden waar je eigenlijk voor komt. Want wat je online afspreekt kunnen ze blijkbaar bij de werkplaatsreceptie niet zien. Of we niet een andere afspraak kunnen maken. Na wat discussie mocht ik toch komen. De auto gebracht op de dag van de afspraak, vriendelijk ontvangen. Tijdens het wachten hoor je zo af en toe wat collega's achter de schermen mopperen over hoe het allemaal gaat en zou moeten gaan. De auto was netjes op tijd, sneller dan verwacht klaar. Ik heb toen aangegeven graag zsm de factuur te ontvangen aangezien dat de vorige keer ruim 6 maanden heeft geduurd. Dat zou direct opgepakt worden. Desondanks is het weken stil totdat er in de mail een herinnering verschijnt. Die heb ik wegens omstandigheden even genegeerd. Een paar dagen later alsnog de factuur in de post. De postbode heeft blijkbaar een maand nodig om van Nijmegen naar Elst te komen. Diezelfde dag telefonisch contact hierover opgenomen, ook weer netjes te woord gestaan. Hierna de factuur direct per IDeal voldaan. Vervolgens krijg je bijna een week later alsnog een aanmaning in de mail! Kortom, service van de werkplaats prima. Geplande werkzaamheden goed en netjes uitgevoerd. Bij de receptie netjes te woord gestaan. Afdeling facturatie en debiteurenbeheer klote.

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Factuur werkplaatsbezoek na meer dan 4 maanden!

22-02-2022 de werkplaats bezocht voor een nieuwe accu en een set remblokken voor. Vandaag dik 4 maanden later de factuur op de mat €585,72 Snapte er eerst niks van maar bij controle op mijn rekening blijkt idd dat ik deze factuur nog steeds niet had ontvangen. Ook deze mail voor de beoordeling van een “kort geleden” werkplaats bezoek vond ik al apart, maar dit gaat dus over mijn bezoek afgelopen februari! Ik vraag me af wat de reden is dat deze verassingsfactuur na dik 4 maanden nog eens komt.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

afgezien van de lange levertijd alles goed en tevreden

uiteindelijk tevreden over de service

Snelle en correcte service

• Reden bezoek N.v.t.

levering

We hebben de auto nog steeds niet!!!!!!!

• Reden bezoek N.v.t.

eventjes voor een apk

Jaarlijkse apk check. Plezierig ontvangen, rustig een boekje gelezen terwijl vakkundige mensen mijn auto onderhanden hebben genomen

Snelle correcte service

Telefonisch goed bereikbaar. Duidelijke uitleg. Nette wachtruimte. Vlotte service. Netjes afgeleverd. Fijn geholpen door mederwerkers.

Klantvriendelijk en snelle service

Reparatie werd vakkundig uitgevoerd en netjes op de hoogte gehouden van de voortgang.

Goede communicatie.

Duidelijk en in goed overleg werkzaamheden uitgevoerd.

Prima geholpen

Afspraak prima Gelijk geholpen.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed geholpen bij zowel selectie als aflevering

Goede uitleg van de verkoper bij de bezichtiging en proefrit, waardoor een goed beeld van de mogelijkheden van de auto is gekregen. Bij de aflevering was het gewone personeel niet aanwezig en deed een junior de aflevering, maar die nam ondanks de drukte de tijd en bleef bijzonder kalm en vriendelijk. Heel professioneel.

Toper

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Ontvangst is prima. Aandacht voor de klant is uitstekend

Je wordt goed geholpen.

Ik vind het prettig als je een probleem met je auto hebt dat je serieus wordt geholpen. En dat doen ze bij Wensink.

Alles uitstekend uitgevoerd

Prettig behandeld door de receptie en onderhoud prima uitgevoerd en keurige leenauto stond klaar. Bert

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer vriendelijk en efficiënt geholpen bij mijn autostoring

Menselijk, betrokken en voortvarend

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Staan altijd voor je klaar.

Vriendelijk personeel, staat je goed te woord. Voor kleine dingen (lampje vervangen bv.) kan ik altijd zo terecht en word gelijk opgepakt. Ivm drukte, zat er een lange periode tussen het maken van de afspraak en het uitvoeren van de werkzaamheden (onderhoudsbeurt)

prima service

uitstekend

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede diagnose en top service

Prima geholpen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prettig ontvangen bij de aankoop van een occasion.

Op zoek naar een SUV kwam ik via Internet uit bij Wensink Leeuwarden voor een 1 jaar oude SUV. Prettig geholpen door de aanwezige verkoper. Aflevering duurde een paar dagen langer dan was geraamd, maar was ook weer prettig en vriendelijk.

geweldig

dank voor de nieuwe airbags en het wassen van de auto. Super in een woord.

Over Wensink Aangenaam