Keurig geholpen

Ik heb niets te wensen over.

• Reden bezoek N.v.t.

Goede service (zoals verwacht), keurig op de hoogte gehouden van eventuele extra kosten. Auto op tijd gehaald en netjes gewassen ook op tijd terug gebracht.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Mijn problemen zijn goed in kaart gebracht, de reparatie is perfect uitgevoerd en de auto rijdt weer fantastisch. Vakkundig en plezierig te woord gestaan en goed geholpen. Echter wat mij zwaar tegenvalt dat de startmotor, al na 140.000 km vervangen moest worden, dit is niet echt Mercedes kwaliteit. Zeker ook, omdat ik geen trekhaak heb en zeker ook geen aspiraties heb om coureur te worden.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goede service door vriendelijk personeel

snel geholpen en eerder gereed dan verwacht

Uitstekend geholpen

EEn motorprobleem met een cylinder...er was nauwelijks tijd in de werkplaats vanwege drukte. Voor ons stond een paar dagen later een vakantie gepland. Geen probleem... auto om 08.00 uur gebracht en eind van de dag klaar en probleem opgelost. Dat is echt meedenken en iemand helpen !!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Goed op de hoogte gehouden van de kosten en werkzaamheden.

Eerlijke duidelijke service

Men nam de tijd voor mijn vragen en namen die serieus. Prima dus.

Zoals altijd, uitstekend

Het maakt niet uit waar je voor komt de persoonlijke benadering is altijd vriendelijk en de verleende service uitstekend. 10 met een griffel

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

ik was er maar ook weer niet echt...

Bij aankomst voelde ik mij niet gezien als klant. Er was een medewerker ergens mee bezig die zei: "ik kom zo bij u" en die bleef vervolgens zitten en doorwerken waar hij mee bezig was. Een passerende verkoper vroeg ik die mij ergens mee kon helpen En vervolgens kwam pas weer wat later een andere medewerker die mij uiteindelijk hielp. Ik was op de afgesproken tijd om mijn auto van banden te laten wisselen, dus men wist dat ik kwam. De auto was binnen de gestelde tijd klaar. Wat ik niet zo goed begrijp waarom de receptionist mee moet lopen om het plastic in de auto te verwijderen. Is dat alleen om te laten zien dat het er in gezeten heeft? De monteur kan dat namelijk toch ook gelijk doen na de auto geparkeerd te hebben? Beetje zonde van de tijd van de receptionist, hij moet er ook speciaal daarvoor naar buiten.

jammer

auto gebracht voor batterij afstandsbediening, ruitenvloeistof, piepend geluid linksvoor en trillingen in mijn speakers kansen voor volgende keer : - leenauto was niet afgetankt ( nog 40 km in de tank ) - bij ophalen geen informatie wat er was gedaan, bij omdraaien werkorder bleek de batterij en ruitenvloeistof bigevuld - piepend geluid links voor bestaat nog steeds - en trillingen geluid , daarvoor zag ik wijzigingen in mijn instellingen al met al niet een goed gevoel gekregen

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Fijn dat je kan wachten als je auto voor een beurt moet

Service van Guus is top

Jammer dat het zo lang moest duren met het leveren van de auto. Echter heeft Wensink hier geen invloed op. De communicatie en service van Guus Kok is superieur.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima overleg en duidelijke uitleg

Nieuw ivm aanschaf eqa, contacten en uitleg tot nu toe is prima

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Service was zeer goed. Vriendelijk geholpen, zover ik nu kan beoordelen zijn alle problemen verholpen. En kreeg ook nog een leenauto mee.

Tevreden

Ervaring conform verwachting

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima geholpen, goede kwaliteit geleverd

De service is zijn hoge prijs waard. Originele onderdelen zijn nu eenmaal duurder maar de kwaliteit is gegarandeerd.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Even wennen aan ander personeel dan personeel bij vh Martens

Even wennen aan ander personeel, hetgeen mij bevreemde dat al het personeel van auto martens in zevenaar weg is. Ook bij bezoek op 11 januari geen navigatie update beschikbaar. Moest een week laten nog een keer terug vanuit 's-Heerenberg.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Prima garage, veel deskundigheid.

Uurtje wachten en toen had ik mijn winterbanden .

• Service N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Er moet altijd ruimte overblijven voor verbetering

Correct en volgens afspraak

Hartelijk, gastvrij en deskundig

Ik werd uitstekend op de hoogte gehouden van de status van mijn auto. De ontvangst was allerhartelijks en uitstekend dat de chef werkplaats tot 2x toe kwam toelichten wat er was gebeurd en wat de oorzaak was. Dank voor jullie service!

goed geholpen

De winterbanden zoals afgesproken gemonteerd. Geen lange wachttijd en met koffie doorstaan.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goed en vlot geholpen

Prima geholpen.

als ik een keer kom dan is men vriendelijk en zeer behulpzaam. Ondanks de verbouwingsperikelen!! Chapeau!!

Redelijk tevreden

Geen echte problemen met Wensink, maar de enorme negatieve ervaring met de KIA zelf werpt een schaduw over het geheel. Ik kan niet anders zeggen na 5000 kilometer dat ik zeer ontevreden ben over de auto. Kachel werkt niet goed maar ook andere spookzaken als radio soms uit, telefoon soms uit, beveiliging om binnen de lijnen te blijven vlat soms uit etc. etc.. Ik ben al teruggeweest en as vrijdag moet ik opnieuw naar de garage. Maar jullie begrijpen dat de lol er gauw af is als je grote stukken in een steen koude auto zit of erger dat tijdens het rijen de ramen in een keer volldig gaan besllan met vochtige (wel warme) lucht. Ik vind het een schadaal dat een importeur zo een wagen durft af te leveren aan een klant. Jullie kunnen er niets aan doen maar zijn wel de eerste waar ik naar toe wordt gestuurd door dezlefde importeur die het ernstig laat afweten.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Wensink Prima Mercedes dealer en technische dienst

Wij hadden accu problemen thuis bij starten auto, Wensink gebeld en we moesten klacht via pechhulp Mercedes Benz melden. Dit gedaan en kregen na tijdje Wensink Emmen weer aan de lijn die toen probleem bij ons thuis netjes heeft verholpen door nieuwe accu te plaatsen. Bij controle monteur bleek oude accu er al vanaf 2008 in onze auto te hebben gezeten en bij grote onderhoudsbeurt nooit te zijn gecontroleerd op zijn staat, dit hoort toch ook bij onderhoud.

Over Wensink Aangenaam