Ik ben zeer goed geholpen in de aankoop en aflevering van mijn EQS door Luuk

Vriendelijk en deskundig

Daniel Plantinga is een vriendelijke en deskundige verkoper, waarmee je goed kunt onderhandelen. De entourage van de showroom doet prettig en klantvriendelijk aan.

Fijn geholpen!

Enorm fijn geholpen, snelle en goede service

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

we hebben nog niet zoveel met gereden maar tot nog gaat het best naar onze zin alleen missen we de adaptieve cruiscontrol wel

Voldoet aan verwachting

Goede uitleg en op tijd klaar

• Reden bezoek Werkplaats Bedrijfswagens

Goede service en fijn contact

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop, Marcel is een fijne verkoper, duidelijk en zeer vriendelijk.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Prima geholpen en uitgelegd.

Prima geholpen.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

zeer snelle en goede service

top service

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Deze week een probleem gehad werd netjes door vertegenwoordiger geholpen naar half 7. Top

Prima!

De auto rijdt uitstekend. Bij het afleveren ging er door een storing bij de RDW iets niet goed. Maar dat is prima opgelost.

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

Heb het eerste bezoek als aangenaam ervaren.

Eerste bezoek I.v.m. kleine storing. Aangename kennismaking. Rij MB C 180. Zeer tevreden over!

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Klantvriendelijk en goede garage.

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Zeer slechte ervaring met bereikbaarheid

Heb meerdere malen geprobeerd contact te leggen met de werkplaats bedrijfsauto’s in Heerenveen. Meer elke keer wordt ik doorverbonden met centrale nummer van Wensink in Zwolle. Daar sta ik dan vervolgens 5 tot 10 minuten in de wacht, om dan mij weer terug te verbinden met Heerenveen. Hoezo omslachtig. En dan vervolgens weer geen contact te krijgen. Tenenkrommend slecht. Mercedes doe hier wat aan, ik ga jullie zeker niet aanbevelen.

afspraken niet nakomen.

Na de controlebeurt zou ik nog terugebeld worden over de update van het navigatiesysteem. De auto staat genoteerd als een geimporteerde auto uit scandinavie. Tot op heden nog geen enkele reactie gehoord!

Keurig geholpen.

Brengen en halen ging soepel. Netjes geholpen door de medewerker. Prima zo.

• Reden bezoek N.v.t.

Prima geregeld

Was garantie ivm aankoop nieuwe auto. Auto werd opgehaald en na reparatie weer netjes afgeleverd. In tussentijd vervangend vervoer gekregen

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

super service

Hans Smeulder heeft me in het het hele aankoop proces goed begeleid. Je koopt natuurlijk niet iedere dag een nieuwe Spinter. Van de financiering tot en met de uitleg van de radio. Heel fijn deze service!

• Reden bezoek Verkoop Bedrijfswagens

Prima!

Goede uitleg!

• Reden bezoek Verkoop Personenwagen

service slordig, maar toch wel correct

de auto is keurig opgehaald en na 3 dagen weer "keurig" teruggebracht door een monteur uit het dorp. een zeer vriendelijk persoon met een duidelijke passie voor auto's. waarom moet het leveren van een paar banden 3 dagen duren? waarom heeft de ene band een productie datum uit 2023 en de andere uit 2024? waarom mis ik een ventieldop? waarom zit de auto onder het woestijnstof bij aflevering? waarom is het onderhoudsboekje niet ingevuld dat ik speciaal heb aangeschaft omdat het oude vol was...allemaal slordigheden die ik niet van Wensink verwacht. gaarne reactie

• Reden bezoek Werkplaats Personenwagens

Super vriendelijk en er wordt echt de tijd voor je genomen

Ivm een import auto (bij een dealer uit Duitsland) was ik nog geen klant bij Wensink Zwolle. Maar omdat de auto dealer onderhouden was wilde ik dit graag doorzetten. Ik heb een upgrade van de laadsnelheid laten doorvoeren en omdat het mijn eerst Mercedes is had ik behoorlijk wat vragen bedacht. Dit was geen probleem en er werd uitgebreid de tijd genomen om die vragen te beantwoorden. Hier kan een mede premium Duits automerk waarvan de dealer ook in Zwolle (niet die met de ringen in het logo) zit echt een voorbeeld aannemen!

ik voel mij klant

Geholpen bij het vinden van een Kia Sorento ondanks de krapte. Compliment naar Jeroen Wolters.

Tevreden

Prima snelle hulp!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek N.v.t.

Zo als het hoort bij mercedes

Duidelijke afspraak over de reparatie/onderhoud, een klein min puntje, er is iets gefactureerd wat niet afgesproken was, maar de kosten hier van worden gecrediteerd, hoewel het bedrag nog niet niet is terug gestort.

Redelijk

Dit was de 2e keer dat ik voor onderhoud kwam. 1e keer was een ramp. 2e keer was het goed

Over Wensink Aangenaam