Super tevreden

Genieten nu al weer een tijdje van onze prachtige nieuwe keuken! Zijn goed geholpen door Gerben rustige gezellige vent! Maar weet zeker waar hij het over heeft en heeft een verfrissend ontwerp gemaakt!

Begrepen wat we zochten

Hadden gelijk gelijk door naar wat we op zoek waren

• Collectie: Trendy eigentijds

Goed en degelijk bedrijf!

Erg tevreden met onze keuken. Onze adviseur Gerben Ter Maat begreep meteen onze wensen en voorkeuren. Hij heeft een origineel en creatief plan getekend waar we meteen enthousiast van waren! We genieten elke dag van onze keuken!

• Collectie: Klassiek

Hele slechte service

Zo gauw de keuken geplaatst is en er gaat iets stuk. Vergeet het maar. Ze verzinnen van alles maar een monteur sturen?

• Collectie: N.v.t.

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Wij begrijpen dat het ontzettend frustrerend kan zijn wanneer iets in uw keuken niet naar behoren werkt. Uiteraard zijn wij te allen tijde bereid een monteur in te plannen wanneer u tegen een probleem aanloopt. Echter, willen wij graag verduidelijken dat het vervangen van een batterij in een afstandsbediening iets is wat de klant zelf kan doen. Voor ons is het haast onmogelijk om voor dit soort werkzaamheden een monteur in te plannen. Mocht u in de toekomst onze hulp nodig zijn, dan staan wij uiteraard voor u klaar! met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Fijn bedrijf met vriendelijk meedenkend personeel

Van de eerste stap in de showroom tot het laatste stukje montage, over alles ben ik heel tevreden.

• Collectie: Trendy eigentijds

Prima, alles super geregeld!

Mooie showroom en prima en vakkundig geholpen door de verkoper. Op tijd een montagedatum doorgekregen en alles is keurig op tijd geleverd en geheel volgens eerste planning gemonteerd. Netjes op tijd bericht gehad van de vervoerder en alles is keurig op de plaats gezet. Al met al keurig verlopen en zeer tevreden.

• Collectie: Klassiek

prima verkoper, goed advies en zeer deskundige plaatsing

De verkoper dacht goed mee en luisterde naar onze wensen. We werden niet onder druk gezet. De afwikkeling na de koop verliep professioneel, we werden goed op de hoogte gehouden van de vervolg stappen. De plaatsing van de keuken verliep zeer efficiënt en heel netjes. De keuken zit er dan ook prima in. Bovendien werd alle het verpakkingsmateriaal de volgende dag opgehaald, een hele prettige bijkomstigheid.

• Collectie: Modern

Uitstekend geadviseerd met een prachtig eindresultaat

Door de verkoper van Voortman keukens uitstekend geadviseerd. Uiteindelijk heeft dit een prachtig eindresultaat opgeleverd. De installatie van de keuken is perfect uitgevoerd.

Zeer positieve ervaring

Fijne ontvangst, samenwerking en uitvoering.

meedenken en servicegericht!

De verkoopster luisterde goed naar onze wensen en wist daar adequaat op in te spelen. Ze was volop bereid om een nieuwe variant uit te werken. Ze kende de mogelijkheden, had dus een goede 'warenkennis'. Ze was vriendelijk en behulpzaam. De levering en de nazorg was goed georganiseerd en werd uitstekend uitgevoerd.

• Collectie: N.v.t.

De hele procedure als prettig ervaren.

Wij zijn zeer tevreden over het hele proces, van uitzoeken tot en met plaatsen. Alleen hebben ze met plaatsen de verpakkingsmateriaal laten liggen en volgens ons was de afspraak dat ze dat mee zouden nemen.

• Collectie: Modern

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Mocht het verpakkingsmateriaal nog niet zijn opgehaald, neemt u dan alstublieft contact met ons op. Dit kan telefonisch of per mail op het bij u bekende telefoonnummer / emailadres.

Top van verkoop tot aflevering, plaatsing en nazorg.

Voor de 2de keer een keuken gekocht en laten plaatsen. Wederom vol lof over de goede service van verkoopmedewerker Thom en de plaatsing door Rik. Ook het contact met het hoofdkantoor verliep naar wens.

• Collectie: Modern

Alles was volledig naar tevredenheid

Goed advies, heldere afspraken, tijdige levering en goede montage.

• Collectie: Design

goede verkoop, support en levering

ruim assortiment, kwaliteit spul

• Collectie: Trendy eigentijds

Wij zijn keurig geholpen, ontzettend goed mee denken en advies geven. Hierdoor hebben wij de juiste keuken uit kunnen zoeken. Fijn geholpen.

Positief

Zeer positief over verkoopadviseur resp montagebedrijf. Service montage behoeft qua communicatie verbetering. Een telefoontje dat vorige serviceklus uitloopt is hé minste wat verwacht kan worden. Tot 2 keer toe zelf actie moeten ondernemen waar servicemonteur bleef. Wat ook opviel in negatieve zin was dat servicemonteur materiaal moest verwerken dat fabrieksmatig niet was voorbereid. Voorbeeld. Geen spotjesgaten voorgeboord, geen snoersleuven gefreesd. En dat leidt dus tot fors uitlopen van de serviceklus.

• Persoonlijk advies N.v.t.
  • Collectie: Modern

Onze ervaring is voor de 3de keer weer zeer goed ontvangen.

We hebben voor ons huis aangeklopt bij de firma Voortman en zijn hierbij zeer goed geholpen. We kwamen er tussentijds achter dat onze keuken eigenlijk te klein was en hebben deze uitbreiding besproken met Bo Wolterink. Dit was allemaal geen probleem en hebben het vervolg hierop ook als zeer prettig ervaren. Mochten we in de toekomst nog weer wat willen dan komen we zeer zeker bij Voortman terug.

• Collectie: Trendy eigentijds

Tevreden over begeleiding en verkoop, uitvoering en service

• Collectie: N.v.t.

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Jammer genoeg heeft u het aantal sterren voor onze (net verbouwde) showroom niet toegelicht. Wij hadden heel graag van u vernomen wat u anders hadden willen zien. Wij wensen u in ieder geval heel veel plezier met uw nieuwe keuken!

De keuken is prachtig

Onze ervaring met Voortman keukens is uitstekend!

• Collectie: Landelijk

Alles super geregeld

Plezierige ontvangst in de showroom tijdens lock down. Hulpvaardige medewerker van Voortman. Alle tijd voor het uitzoeken van keuken. Goede afspraken kunnen maken die ook nagekomen zijn.

• Collectie: Modern

Probleemloze bestelling van mijn keuken

Na het prettige persoonlijke verkoopgesprek is er vanaf dat moment uitstekend gecommuniceerd tot het moment van de werkelijke plaatsing, ruim twee jaar later.

• Collectie: Modern

Prachtige keuken van hoog kwaliteit.

Alles naar wens verlopen. Keuken die we met de medewerker hebben ontworpen is naar onze verwachtingen geleverd en geplaats.

• Collectie: Modern

Verkoopfase prima, orderafwikkeling onder de maat

Na prettige verkoop fase, kwamen in afronding meerdere schoonheidsfoutjes aan het licht. Materiaal en kwaliteit van de keuken zelf prima. Na bestelling Nov 2020 incl Miele vaatwasser, begin Maart 2021 verzoek door Voortman ander type, dit geaccepteerd tegen meerprijs. Dag voor afleveren, zonder uitleg, geld op onze rekening gestort. Tijdens afleveren bleek vaatwasser niet meegeleverd te zijn, dit verklaarde ontvangst geld. Na diverse pogingen tot contact met centrale, geen enkele reactie. Ontbreken vaatwasser leidde tot complicatie bij afronden installatie in eigen beheer. Via locale verkoper (Elst) werd verklaard dat Miele leveringsproblemen zou hebben. Zelf vaatwasser besteld, die probleemloos werd geleverd en keurig kostenloos werd geplaatst binnen 3 werkdagen. Konklusie: het gaat Voortman te goed, kijkend naar hautaine opstelling bij orderafhandeling.

Fijne keukenleverancier

Goede service, wordt goed op de hoogte gehouden van wijzigingen. Aflevering en plaatsing is prima verlopen.

Over Voortman Groep

In de 50 jaar dat wij bij Voortman met keukens bezig zijn, hebben we veel geleerd. Vooral dit: dat elke keuken uniek is. Omdat iedere klant uniek is. We hebben immers allemaal onze eigen lifestyle en voorkeuren. Voor al die verschillende mensen ontwerpen we een keuken die heel precies op hun situatie, smaak en wensen is afgestemd. Dat doen we ook voor u, helemaal op maat volgens uw persoonlijke ideeën en wensen. Een keuken voor vele jaren woon- en kookplezier. Die keuken, uw droomkeuken, brengen we bij Voortman Keukens graag tot leven.