We zijn heel prettig geholpen door onze verkoper. ze hebben alle tijd genomen om alles rustig door te nemen. We hebben er heel wat uurtjes doorgebracht :) levering en montage verliep allemaal volgens plan! de keuken is geweldig geworden!! helemaal zoals wij het in onze gedachten hadden. bedankt!

• Collectie: Modern

Goeie ervaring, top after sale

Ongeveer 2 jaar geleden deze keuken uitgezocht, hij is onlangs geplaatst. De keuken, en de montage hebben voor de volle tevredenheid aan mijn verwachtingen voldaan, alles is exact zoals ik voor ogen had. Bijzonder tevreden!!!

• Collectie: Trendy eigentijds

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te mogen vernemen dat alles naar wens is verlopen! Mocht u in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u van dienst te zijn. Nogmaals hartelijk dank voor uw positieve feedback. We hopen dat u nog vele jaren plezier zult hebben van uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

top!

Mooie zaak met veel keuze in showroom. Terzake kundig en prettig verkoopgesprek. Verkoper deed heel veel moeite en had positieve inbreng. Goed werkende site met klantinlog, waarbij de voortgang en technische tekeningen te zien zijn. Planning prima aangehouden. Levering en plaatsing goed.

• Collectie: Design

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve feedback. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent over uw ervaring bij ons. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u verder te helpen. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf. We wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Wij hebben een heel goede totaalervaring bij Voortman. Een fijn en constructief adviesgesprek. Een representatieve showroom waar we precies vonden wat ons voor ogen stond. Een goed geplande en uitgevoerde installatie. En heel goede communicatie en nazorg. Van alle issues is direct een servicemelding gemaakt en die zijn ook voortvarend door de leveranciers opgelost. Onze keuze voor Voortman was gebaseerd op de keukenzaak met de beste review in onze omgeving en we kunnen die score ook zeker onderschrijven!

• Collectie: Trendy eigentijds

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met Voortman Keukens! We zijn enorm blij om te horen dat u zo tevreden bent over de totaalervaring die u bij ons heeft gehad. Het is ons streven om onze klanten een uitstekende service te bieden, vanaf het adviesgesprek tot aan de installatie en nazorg. We zijn verheugd dat u onze showroom als representatief heeft ervaren en dat u precies heeft gevonden wat u zocht. Wij vinden het belangrijk om eventuele issues snel en efficiënt op te lossen, en het doet ons goed te horen dat dit bij u het geval was. Nogmaals hartelijk dank voor uw vertrouwen in Voortman Keukens. We waarderen uw feedback enorm en wensen u heel veel kookplezier in uw prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Geweldig bedrijf

Onze eerste keuken hebben wij 27 jaar geleden gekocht bij Voorman Keukens. Nu wij opzoek waren naar iets nieuws liepen we natuurlijk ook weer bij Voortman naar binnen. Er was meteen een goed gevoel. Mooie showroom waar we iets naar onze smaak vonden. Samen met behulp van de adviseur, die er echt iets moois van gemaakt heeft, uiteindelijk onze droomkeuken gekocht. Het resultaat heeft volledig aan onze verwachtingen voldaan of zelfs overtroffen. Dank je wel, wij zijn er erg blij mee!!!

• Collectie: Modern

Geachte heer, mevrouw, Wat fantastisch om te horen dat u na 27 jaar opnieuw voor Voortman Keukens heeft gekozen en dat uw ervaring wederom zo positief was! We zijn vereerd dat we de kans hebben gekregen om voor een tweede maal uw droomkeuken te realiseren. Het doet ons enorm veel plezier te horen dat onze showroom en het advies van onze adviseur hebben bijgedragen aan het vinden van een keuken die perfect bij uw smaak en wensen past. Nogmaals hartelijk dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Bij het uitzoeken van de keuken zijn we uitgebreid geinformeerd over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Prijs/kwaliteit verhouding is goed te noemen. Alle afspraken zijn nagekomen en het resultaat is prachtig.

• Collectie: Modern

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wij doen altijd onze uiterste best om gemaakte afspraken samen met onze klanten naar tevredenheid na te komen. Wat fijn om te mogen vernemen dat dit ook naar uw volle tevredenheid is gebeurd!! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Bij de showroom top geholpen. Levering en montage super netjes en het resultaat precies zoals verkocht. Wij zijn er super blij mee.

• Collectie: Modern

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het verheugt ons enorm te horen dat uw keuken volledig aan uw verwachtingen voldoet! Wij hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw prachtige nieuwe keuken. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of verdere ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Prima geregeld, degelijke keuken

Ik heb een mooie keuken uitgezocht in de showroom. Het is een redelijk dure keuken geworden, maar alles ziet er degelijk uit en ik ga ervanuit dat de keuken lang meegaat. In de showroom had ik een bepaald plaatje in mijn hoofd, helaas waren die materialen / kleuren niet beschikbaar. Achteraf is het allemaal heel mooi uitgepakt en ben ik zeer tevreden. De montage medewerkers waren zeer aardig en vakkundig. Ze hebben de keuken goed gemonteerd.

• Collectie: Modern

Zeer goed , geweldige uitleg van top tot teen en nemen de tijd voor je. Goede kwaliteit. De verkoper die is zeer deskundig.

• Collectie: Modern

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve review, en dit prachtige cijfer! Wij wensen u heel veel plezier met uw prachtige nieuwe keuken! met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Voortman keukens Apeldoorn werd in het nieuwbouwproject toegewezen. Prima ervaring gehad in showroom Apeldoorn met vriendelijk personeel en mijn keuken uitgezocht. Ik had het liefst nog iets meer keuze gehad uit materialen. Uiteindelijk werd mijn gewenste keuken een behoorlijke investering, maar ik ben meer dan tevreden met het resultaat. Er werd ook een mogelijkheid geboden om later eventueel toch nog veranderingen aan te brengen in het ontwerp tot aan het moment dat de keuken daadwerkelijk besteld werd.

• Collectie: Modern

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over uw ervaring bij Voortman Keukens Apeldoorn. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met het vriendelijke personeel in onze showroom en met het eindresultaat van uw keuken. We nemen uw opmerking over de keuze aan materialen graag ter harte en streven ernaar om onze klanten zoveel mogelijk materiaalkeuzes te kunnen tonen. Mocht u in de toekomst vragen hebben, dan stuur wij graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Fijne winkel

Heel goed geholpen. Er werd goed meegedacht met wat de mogelijkheden waren. Ik heb een oud huis waarvan de muren verspringen en waar rare hoeken inzitten, maar daar werd heel goed over meegedacht!

• Collectie: Modern

Geweldig geadviseerd en goede plaatsing

Heel goed advies van de verkoper. Niets was teveel. Heel klantvriendelijk. De levering goed verzorgd en plaatsing door de medewerker heel goed. Kortom bijzonder tevreden over Voortman

• Collectie: Design

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Heel fijn om te mogen vernemen dat u zo tevreden bent. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Mooie keuken

Mijn keuken is heel mooi geworden. Fijn geholpen en er werd goed overlegd.

• Collectie: Klassiek

Geachte heer, mevrouw, Wat geweldig om te horen dat u tevreden bent met uw nieuwe keuken! Als u in de toekomst nog vragen heeft, staan we graag voor u klaar. Veel kookplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Goed geholpen!

We zijn heel fijn geholpen door de verkoper. hij heeft ons alles laten zien, en ook uitleg gegeven wat we het beste wel en niet konden doen. Ook toen de keuken kwam, liep alles heel soepel. monteur was er al vroeg, en heeft de keuken heel netjes erin gezet.

• Collectie: Landelijk

We zijn ontzettend fijn geholpen in de winkel. Winkel is nog niet zo lang geleden verbouwd, en is heel mooi geworden!!! Er werd alle tijd genomen. We waren nog wat aan het twijfelen over de kleur, maar dat was geen enkel probleem. Ook het plaatsen van de keuken ging heel soepel! een dikke pluim aan de monteurs!

Mooie keuken

Alles verliep naar wens, snelle levering, goeie montage, aardige werklui en een goede na service. Heel tevreden met het eindresultaat!

• Collectie: Klassiek

Geachte heer, mevrouw, Wat fijn om te horen dat we u naar volle tevredenheid hebben mogen helpen bij het realiseren van uw nieuwe keuken!! Wij wensen u heel veel kookplezier in uw prachtige nieuwe keuken. Indien wij u in de toekomst ergens mee van dienst kunnen zijn, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Gewoon goed

Prima begeleiding in het ontwerpproces, goede catering in de showroom, betrokken medewerkers en een mooie kwaliteit keuken. We hebben wel wat druk ervaren met de planning van het plaatsen. Dat lag ook aan onze verstoorde planning (overmacht) maar alles is uiteindelijk terecht gekomen. Monteurs hebben strak werk geleverd. Alles was aanwezig.

• Collectie: Modern

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent over onze begeleiding tijdens het ontwerpproces en de kwaliteit van onze keukens. Onze monteurs streven altijd naar een hoogwaardige installatie en het is geweldig om te horen dat ze strak werk hebben geleverd en dat alles naar wens was. Als er in de toekomst iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen u veel plezier met uw prachtige nieuwe keuken!

fantastisch !

Zonder afspraak binnengelopen bij Voortman Keukens in Rijssen en een medewerker heeft ons prima geholpen en meegedacht met diverse oplossingen i.v.m. de beperkte ruimte. Zeer deskundig advies over de kleurstelling met betrekking tot het werkblad. Keuken werd bezorgd door Brink Transport wat ook perfect en correct ging. Monteurs hebben de keuken keurig geplaatst en alles opgeruimd. Al het verpakkingsmateriaal zoals karton en piepschuim is een dag later opgehaald door een bedrijf. in ééñ woord dus fantastisch !

• Collectie: Modern

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wat fijn om te mogen vernemen dat alles naar wens is verlopen! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Keuken nodig? Ga eerst naar Voortman Keukens

Soms zie je in keukenland door de bomen het bos niet meer, totdat je bij Voortman Keukens komt. Daar ineens hadden ze helder wat wij eigenlijk willen en hoe dat gerealiseerd kon worden. We werden goed geholpen bij alle keuzes. Kleur, aanrechtblad, apparatuur, handgrepen, noem maar op. Zij weten wat mooi staat bij elkaar en zorgen ervoor dat de keuken die je wilt, nog net even naar een hoger level wordt getild. Perfect verlopen, alle werkzaamheden op elkaar afgestemd en nu zijn wij aan het genieten van onze droomkeuken. Dank je wel voor de geweldige hulp bij al die lastige keuzes!

• Collectie: Design

Geachte heer, mevrouw, Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent met uw ervaring bij Voortman Keukens! We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen bij het realiseren van uw droomkeuken en bedanken u voor uw vriendelijke woorden. Wij wensen u veel plezier met uw prachtige nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Levering, plaatsing aardig, keuken mooi maar matig

Inmiddels hebben we de keuken een jaar in gebruik. Een goed moment voor een recensie. Levering en montage verliepen netjes. De bezorger en de technische mensen waren aardig en kundig. Wij vinden de keuken erg mooi geworden. De apparatuur werkt goed en ziet er strak uit. De keuken is in het gebruik niet optimaal: - wasbak is niet verzonken, wat gewoon hinderlijk is met het schoonmaken van het werkblad; - kruimels en dergelijke komen tussen de gasplaat en het werkblad, dit moet je verwijderen met een tandenstoker; de kraan-wasbakcombinatie is ongelukkig te noemen: nog nooit heb ik zo'n spetterkraan gehad. Tijdens het verkoopgesprek heb ik aangegeven dat ik graag en vaak kook. Je verwacht dan dat met voornoemde punten rekening wordt gehouden. Daarnaast werd met het verstrekken van de technische tekening pas duidelijk dat een extra groep nodig was, terwijl wij in het verkoopgesprek aan hadden gegeven niet te willen klussen. Dit had wat mij betreft uitgelegd mogen worden tijdens het gesprek en ieder geval kort na aanschaf. Je bent toch vrij overdonderd na zo'n dag in een showroom. De communicatie van de adviseur was sowieso bedroevend, na verkoop moet je het echt zelf doen. Hierdoor voel je ook niet de behoefte om verdere aanpassingen (extra plank, betegelde muur) na te bestellen bij Voortman.

• Collectie: Modern

Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw feedback. Uw mening is zeer belangrijk voor ons. We zijn blij dat de levering en montage soepel zijn verlopen en dat u tevreden bent met het uiterlijk van uw keuken en de werking van de apparatuur. We betreuren echter de genoemde punten met betrekking tot het gebruiksgemak en de communicatie tijdens het verkoopproces. We zullen uw opmerkingen daarom zorgvuldig evalueren om onze dienstverlening in de toekomst te kunnen verbeteren. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op! Met vriendelijk groet, Voortman Keukens

Vanaf het eerste bezoek tot de oplevering van de keuken, complimenten!

Vanaf het eerste bezoek aan de showroom, het ontwerpen, de prijs / kwaliteit en de montage door MW, het was voor ons een prettige ervaring. Complimenten voor de kundigheid, het meedenken in zowel het ontwerp, de tijdsplanning en afwerking. Alles was op tijd geleverd, compleet en de montage verliep prima. Al met al zeer aan te bevelen.

• Collectie: Landelijk

Geachte heer/mevrouw, Fijn om te horen dat u zo goed bent ontvangen in onze showroom! Dank u wel voor uw mooie woorden en complimenten! heel veel kookplezier toegewenst in uw prachtige nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Voortman keukens

Over Voortman Groep

In de 50 jaar dat wij bij Voortman met keukens bezig zijn, hebben we veel geleerd. Vooral dit: dat elke keuken uniek is. Omdat iedere klant uniek is. We hebben immers allemaal onze eigen lifestyle en voorkeuren. Voor al die verschillende mensen ontwerpen we een keuken die heel precies op hun situatie, smaak en wensen is afgestemd. Dat doen we ook voor u, helemaal op maat volgens uw persoonlijke ideeën en wensen. Een keuken voor vele jaren woon- en kookplezier. Die keuken, uw droomkeuken, brengen we bij Voortman Keukens graag tot leven.