Super!!

Bij de meeste keukenzaken wil men zo snel mogelijk een keuken verkopen,bij Voortman niet!! De verkoper neemt uitgebreid de tijd. Men wil een klant met een goed gevoel naar huis laten gaan,en wil meedenken aan oplossingen. Bij Voortman heeft men verstand van zaken!!

• Collectie: Design

Prima kontakt en we genieten van onze keuken

Vakmensen allemaal!!

• Collectie: Modern

Prettige persoonlijke benadering, prima afwerking en service.

Perfecte keuken op maat!

prima geholpen

Onze ervaring is dat we prima zijn geholpen in de zaak bij het uitzoeken van een nieuwe keuken.

Voldoende

Helaas konden we niet helemaal de naar ons gewenste keuken uitzoeken omdat we in een project zaten. De flexibiliteit werd ons niet geboden. Uiteindelijk hebben we het toch nog redelijk naar onze wensen kunnen aanpassen, maar niet helemaal.

Gewoon goed

Een prettig bedrijf.. mooie showroom prettige adviseurs en meedenkend, perfecte levering alleen de monteur ( zzp er) liet wat steekjes vallen die dan weer gped zijn opgelost door voortman. Zeker aan te bevelen.

• Collectie: Modern

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw aanbeveling! Wij vinden het leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over Voortman Keukens. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Top service

Van uitzoeken tot installatie. Alles top geregeld. Superblij met onze keuken!

• Collectie: Design

Prima advies goede keuken en alles op tijd en perfect voor elkaar

Begint met het advies in de winkel. Ruim de tijd. Daarna goede adviezen bij opmeten. En als laatste natuurlijk het plaatsen. Vakkundig en binnen afgesproken tijd perfect geregeld

• Collectie: Modern

Uitstekende service. Keurige, nette, vriendelijke,vakbekwame monteur. Heel tevreden van het begin tot aan het einde.

• Collectie: Modern

Ruime keuze in keukens en personeel met kennis van zaken.

Een showroom met ruime keus in keukens en apparatuur. Ze geven je ruimte om rustig rond te kijken , dringen zich niet op , zitten verspreid over de showroom dus als je hulp wenst hoef je niet te zoeken. Ze luisteren naar je wensen en houden in het ontwerp daar zeker rekening mee.

• Collectie: Modern

Keuken uitzoeken perfect, daarna wat issues

Tijdens het uitzoeken van de keuken ging alles perfect. Jos dacht echt mee. Echter na levering waren er problemen met de kookplaat en magnetron. De vervanging hiervan hebben we zelf moeten regelen met de leverancier. Dit heeft uiteindelijk tijd gekost. Dit had anders gekund. Tevens heeft men geen contact meer opgenomen om de keukenkastjes te laten stellen, zal hier ook achteraan moeten......jammer

• Collectie: Modern

Zeer goede ervaring en mooi eindresultaat

Bij aanschaf nieuwbouwwoning was de keuken zorgenkindje, echter bleek niets minder waar. Voortman Elst was projectleverancier, uitgenodigd in showroom, fijn orientatiegesprek en advies gehad. Bij tweede gesprek keuze gemaakt. Vlak voor definitieve bestelling nog kort opfris gesprek gehad om te zien of we nog achter onze keuzes stonden, kleine aanpassingen mogen doen. Levering was op tijd en super, montage leek spannend ivm ziektemelding monteur op dag voor plaatsing maar dezelfde dag werd nog vervanger gestuurd. Deze heeft supermooi werk geleverd! Eindresultaat is prachtig. Ook service en nazorg verloopt soepel.

• Collectie: N.v.t.

Prima werk, volgens afspraak

Het was een hele verbouwing van onze keuken, maar alles werd op tijd geleverd en volgens plan uitgevoerd. We zijn een tevreden klant van Voortman, en zijn blij met onze nieuwe keuken.

• Collectie: Modern

Geachte heer / mevrouw, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Voortman Keukens! Uit uw woorden begrijpen wij dat u tevreden bent over uw nieuwe keuken! Hier zijn wij erg blij mee! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groeten, Voortman Keukens

Goede dienstverlening van ontwerp tot levering

Luisteren naar wensen, passend aanbod en prima levering!

• Collectie: Trendy eigentijds

prima op tijd en volgens afspraak geleverd

de levering en plaatsing is volgens afspraak . Enige punt van aandacht is het meenemen van de verpakkingsmateriaal dit moeten wij zelf afvoeren .

• Collectie: Landelijk

Geachte heer / mevrouw, Leuk dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld in deze 4 sterren review! Wat fijn dat de levering en plaatsing volgens afspraak zijn gegaan! Uw punt van aandacht nemen wij intern mee ter verbetering. Wij wensen u vele jaren kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Goed product, goede begeleiding

Met al ver uitgewerkte plannen naar de showroom gekomen. Goed begeleid en commentaar gehad op de plannen. Snel een definitief plan gemaakt en alternatieven bekeken. In de showroom de verschillende onderdelen bekeken. Waren er dan ook snel uit en konden een definitieve keuze maken.

• Collectie: Modern

nette ontvangst, goede uitleg, goede levering, installatie petfect, afwerking perfect.

zeer tevreden. Aandacht voor de klant.

• Collectie: Modern

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Wij zijn erg blij met dit geweldige cijfer! Wij wensen u veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

zeer goed

Goede aankoopbegeleiding Goede communicatie en bereikbaarheid Goede montage

• Collectie: Design

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw 5 sterren review! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Voortman Keukens! Wij wensen u veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

netjes afgeleverd met uitzondering van het afkitten van het aanrecht en wasbak wat niet is gebeurd

• Collectie: Trendy eigentijds

Ervaring is goed. Toch een paar puntjes van kritiek, want daar hebben jullie wat aan: 1. Als je voor zoveel geld een keuken koopt met hoogwaardige AEG inbouwapparatuur, dan vind ik het storend dat bij deze apparatuur de stekker van de afzuigkap en de CR2032 batterij van de afstandbedie-ning ontbreken. 2. Wij hadden ook gevraagd om twee extra plankjes t.b.v. de twee bovenkasten boven de gootsteen en een extra plankje t.b.v. het gootsteenkastje zelf. Die willen wij graag alsnog met enige spoed geleverd hebben.

Fijne serieuze vakmannen

Zeer prettig

• Collectie: Modern

Goed advies en prima montage

Mooie keuken, prima service en goede adviezen. Deskundige en vriendelijke monteur. Goede communicatie Voortman.

• Collectie: N.v.t.

goede service

1 jaar nadat mijn keuken is geplaatst door Voortman Keukens Bunnik, ontdekte ik dat het opzetstuk (plintstuk) van de zijkant van een keukenkast niet goed was afgezaagd. Na het mailen van fotos ontving ik al snel een bericht dat ik zelf getekend had voor een goede oplevering van de keuken. Dit klopte ook. Dit had ik nog niet eerder gezien. Vanuit coulance werd een afspraak gemaakt en is een nieuw opzetstuk geplaatst, tot mijn tevredenheid. Conclusie: ik ben zeer tevreden en weer blij met mijn keuken. Bep Odijk Houten

• Collectie: Trendy eigentijds

Op tijd geleverd en netjes in elkaar gezet

Keuken is op afgesproken tijd geleverd. En ook op afgesproken tijd gemaakt. Dat vonden wij erg prettig Wel zijn er een aantal op en aanmerkingen. Na t inmeten was niet duidelijk hoe diep het blad moest zijn 65cm in de tekening terwijl 68,5 nodig was om goed uit te komen. Dit heb ik zelf moeten aangeven, terwijl de beste man die kwam inmeten zelf aan gaf dat 68,5 zou moeten worden. We missen een bestekbak Karton en afval van de keuken werd niet meegenomen. Met 1 persoon de keuken plaatsen is niet altijd handig ivm zware werkbladen. Nu moest ik hierbij zelf helpen. Monteur was top! Fijne vent en werkte zeer netjes en dacht goed mee.

• Collectie: Modern

geweldig ! Van het uitzoeken tot opleveren!

Door Jos geholpen tijdens het uitzoeken en hij dacht dan ook echt met ons mee. Ik had een fijn gevoel bij hem en hij wilde niet perse de duurste keuken verkopen. Geweldige service. Door Khalid gemonteerd thuis, in maarliefst 1 dag! Terwijl hier 2 voor gepland stonden. Geweldig. Hartelijk dank voor deze service en klantvriendelijkheid.

Filter op locatie

Over Voortman Groep

De Voortman Groep exploiteert een aantal succesvolle keukenformules verdeeld over verschillende regio’s in Nederland. Op dit moment telt onze organisatie ruim 200 medewerkers en zijn we een toonaangevende keukenorganisatie die op landelijk niveau opereert in zowel de particuliere als projectenmarkt. Om echt succesvol te zijn, houden we vast aan het principe dat in de 40 jaar waarin wij op de keukenmarkt actief zijn nooit veranderd is: ‘Een tevreden klant krijg je niet, die moet je verdienen’