Top, uitmuntend

Ben even de naam vergeten van onze monteur. Maar wat een topper is dat. Vol enthousiasme en passie aan het werk.

• Collectie: Design

Vriendelijke gedegen begeleiding bij oriëntarie en koop en op het juiste moment zorgvuldig geplaatst

Prettig professioneel

• Collectie: Modern

Excellent! Your sales representative was really patient and helpful.

From the beginning to the end it was great! Very patient and helpful sales representative, he designed everything on computer and the installation was the same as on computer. Delivery was efficient and quick in 1 hour. Montage was very professional as well. Congratulations!

• Collectie: Modern

Gastvrije en hartelijke ontvangst, goed advies van een zeer vriendelijke verkoper. Afspraken worden op tijd nagekomen. Tot nu toe goede service. Kortom prachtige keuken en erg tevreden.

• Collectie: Modern

Prima koopervaring en heel mooie keuken (montage maart 2020)

Het uitkiezen en kopen van de keuken en alle bijkomende zaken was een plezierige en positieve ervaring. Geen gedoe met zogenaamde kortingen. Goede adviezen en absoluut geen onnodige druk om te tekenen. Professioneel en vriendelijk. We hadden misschien iets meer moeten doorvragen over de keukenlijn van Hacker die gekozen is, maar de kwaliteit van de keuken is wat ons betreft helemaal in orde. Een zeer goede ervaring met de verkoper dus. Hij is ook tijdens de after sales correct en snel. Op locatie Bunnik hebben we via de verkoper van Voortman ook de vloer en vloerverwarming uitgezocht (bij een ander bedrijf, in dezelfde showroom). Ging ook prima. De montage/installatie was absoluut vakwerk, complimenten voor deze enthousiaste en kundige vakman. Er is wat servicewerk, maar dat gaat allemaal ook goed. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Misschien niet de goedkoopste (maar dat is nog maar de vraag), maar zeer zeker een kwalitatief zeer goede keuken.

• Collectie: Modern

Veel keuze, goede voorlichting en netjes geïnstalleerd

Het aankoopproces is prettig verlopen, de adviseur nam alle tijd voor ons. Levering verliep niet helemaal goed door een communicatiefout tussen Voortman en vervoerder Brinks maar dat is goed opgelost. Plaatsing moest in delen ivm verkeerd geleverd werkblad, ook dat is goed opgelost.

• Collectie: Modern

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Wij stellen het bijzonder op prijs dat u ons heeft beoordeeld met een 9! Wij wensen u heel veel plezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Volle tevredenheid

Ondanks een klein oponthoud bij de plaatsing toch tevreden en blij met de Voortman keuken.

• Collectie: Modern

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Wij vinden het fijn om te lezen dat u blij bent met uw nieuwe keuken! Wij wensen u heel veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

professioneel en vakkundig

Voortman keukens is een goed georganiseerde organisatie waar af en toe wel iets mis gaat in de communicatie , maar dat wordt dan ook weer meteen zonder zeuren opgelost

• Collectie: Trendy eigentijds

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Wij zijn erg blij met uw aanbeveling! Wij wensen u heel veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Prettig, deskundig en zeer correct contact met een prachtig resultaat.

Van begin tot einde zeer correct en vriendelijk behandeld. Meedenkend en attent. Deskundig opgebouwd keuken die er goed uitziet. Resultaat mag er zijn!

• Collectie: Modern

Een prima ervaring, waarbij geluisterd werd naar mijn wensen

De ontvangst was gastvrij. Het tot stand komen van de keuken naar mijn smaak verliep in goed overleg. Daarnaast lukte het ook om tot elkaar te komen qua budget. In mijn wens was opgenomen dat ik stille apparatuur wilde. Hierover denk ik dat ik zelf meer specifiek had moeten zijn, wat voor mij stil is en hoe dat is voor een ander, omdat de afzuigkap en vaatwasser naar mijn smaak te gehorig zijn. Nadat ik dit heb aangegeven, werd ik verwezen naar de afdeling service, om met hen in overleg te gaan voor een oplossing. Fijn dus dat ze het er niet zomaar bij laten zitten.

• Collectie: Klassiek

Deskundig, gedegen en plezierig

Wij zijn heel blij met onze nieuwe keuken. Advies van de adviseur deskundig en prettig. Nam alle tijd en geen flauwekul. Informatie van begin tot eind prima. Wij hebben de sloop van de oude keuken en de inbouw van de nieuwe keuken allemaal laten verzorgen door Voortman. Installatie door de monteur bijzonder prettig en vakkundig. Alles ziet er tiptop uit.

• Collectie: Modern

In overleg goed geplaast.

Vanaf het begin goed overleg mogelijk. Monteurs waren niet op de hoogte wat jullie hadden vermeld aan ons over de corona regels, zoals geen koffie schenken en in andere ruimte verblijven. - Waarom in 3 laden geen anti slip mat en in de rest wel? - Waarom maar in 1 lade een binnen lade meeneem houder geplaatst en niet bij alle 2.

Over het algemeen goed.

Levering met enkele horten, welke redelijk snel werden opgelost. Ons inziens een duidelijker uitleg m.b.t. het ssnrechtnlad was wel op zijn plaats geweest. Wat wel tegenvalt is dat de beloofde keukenmachine nu na 2 1/2 maand nog niet geleverd is. Wat is daar nu zo.mpeilijk aan?

• Collectie: Modern

Prima advies en goed geluisterd naar onze wensen!

We hebben in december 2019, na een aantal leveranciers te hebben benaderd, uiteindelijk besloten om verder te gaan met Voortman Keukens. De belangrijkste reden hiervoor is dat we bijzonder professioneel zijn geholpen door de adviseur. Hij wist in no-time onze wensen te vertalen in een 3D model van onze keuken en gaf ook een aantal waardevolle suggesties. De keuken is inmiddels geïnstalleerd en voldoet volledig aan onze verwachting.

• Collectie: Modern

Prachtige keuken, klantvriendelijk bij uitzoeken en plaatsen

Wij zijn bij het uitzoeken van onze keuken in Apeldoorn goed geholpen door de adviseur. Het mailcontact ging vlot en een noodzakelijke aanpassing is correct afgehandeld. Het plaatsen ging razendsnel maar zorgvuldig en vriendelijk. Complimenten voor jullie service!

• Collectie: Modern

Geachte heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het delen van uw ervaring bij ons in de showroom! Wij zijn erg blij met uw positieve review en aanbeveling! Wij wensen u heel veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Ik ben blij met mijn nieuwe keuken.

Ik ben tevreden maar toch een paar puntjes: de verlichting op het bedieningspaneel van mijn whirl combioven is erg weinig. De dimbare spotjes hadden wat meer power mogen hebben en om de inductiekookplaat zit geen beschermrandje. Hier zal ik nog even contact over op nemen.. Mvg Marjan

• Collectie: Landelijk

Prima geholpen en alles verliep volgens plan zodat ik nu heerlijk sta te koken in de nieuwe keuken!

Verkoper heeft er voor gezorgd dat ik niet alleen een praktische kueken heb maar ook dat de keuken er net even 'anders dan anders' uit ziet en toch tijdloos is.

• Montage en levering

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw 5 sterren review! Uw aanbeveling en het geweldige cijfer maken ons er blij! Heel veel plezier toegewenst met uw prachtige nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Afspraak is afspraak

Zeggen wat ze doen, doen wat ze zeggen

• Collectie: Modern

Geachte heer / mevrouw, Bedankt dat u ons heeft beoordeeld met een 10! Uw mening is erg belangrijk voor ons! Wij vinden het dan ook fantastisch om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u heel veel plezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Ontzettend blij met onze vakkundig geplaatste keuken.

Het begon al in de showroom in Bunnik. We zijn goed geadviseerd en rondgeleid. Het transport van de keuken ging erg voorspoedig en voorzichtig. De volgende dag werd onze keuken geplaatst door een vakkundige monteur die onze prachtige keuken heeft weten te plaatsen in ons scheve maar onwijs charmante huis.

• Collectie: Trendy eigentijds

Denken mee en net even anders dan anderen

Wegens verhuizingen hebben wij onlangs onze 4e keuken bij Voortman Keukens gekocht. Het feit dat het onze 4e keuken is moet genoeg zeggen over hoe tevreden wij zijn over de dienstverlening van Voortman. Ze denken met je mee en vaak net even anders dan al die andere keukenzaken. Hierdoor hebben wij wederom een supergave en hele mooie keuken in ons huis. Ze stunten niet met keukens, je krijgt gewoon altijd een keuken voor de prijs wat de keuken waard is. Vele vrienden en bekenden hebben na onze aanbeveling inmiddels ook een Voortman Keuken en zijn net als ons erg tevreden. Als ik nu weer zou verhuizen zou ik wederom voor Voortman Keukens kiezen!

• Collectie: Design

Geachte heer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van deze positieve review! Wat fijn om te mogen vernemen dat wij u voor de vierde keer naar volle tevredenheid hebben kunnen helpen! Wij wensen u, uiteraard ook namens de verkoper heel veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

super

Dit is de 3e keer dat we bij Voortman komen om een keuken uit te zoeken. Dus dat zegt al genoeg :-))

• Collectie: Landelijk

Prachtige keuken en vakkundig gemonteerd.

De adviseur (Apeldoorn) heeft ons op een professionele wijze begeleid in de keuzes en aankoop van onze nieuwe keuken. Goede adviezen en vrijblijvend (helaas andere ervaringen bij keukenleveranciers).

Een 7

Acceptatie van gebreken of beschadigingen, accepteer je eerder bij deze door ons gekochte showroom keuken. De belachelijke meerprijs om de kraan te wisselen, moet volgens ons een fout zijn. Bij het kiezen getriggerd door de lage prijs van deze showroom keuken. Wellicht een andere keuze moeten doen.

• Collectie: Trendy eigentijds

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij vinden het erg spijtig om te lezen dat u gebreken of beschadigingen heeft aan uw keuken. Inmiddels hebben wij van onze serviceafdeling vernomen dat zij uw servicemelding hebben ontvangen. Zij zullen samen met u op zoek gaan naar een oplossing! Wij wensen u heel veel kookplezier toe in uw keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Echt een top bedrijf en deskundig personeel.

Keuken gekocht voor onze zoon in Barendrecht ,geholpen en geadviseerd door de adviseur, hij weet waar hij over praat en heeft ons geadviseerd voor het nemen van de juiste keuze al met al alles is super,

• Collectie: Modern

Geweldig niks op aan te merken

Word heel fijn geholpen ,

Over Voortman Groep

De Voortman Groep exploiteert een aantal succesvolle keukenformules verdeeld over verschillende regio’s in Nederland. Op dit moment telt onze organisatie ruim 200 medewerkers en zijn we een toonaangevende keukenorganisatie die op landelijk niveau opereert in zowel de particuliere als projectenmarkt. Om echt succesvol te zijn, houden we vast aan het principe dat in de 40 jaar waarin wij op de keukenmarkt actief zijn nooit veranderd is: ‘Een tevreden klant krijg je niet, die moet je verdienen’