7

goed

netjes afgeleverd met uitzondering van het afkitten van het aanrecht en wasbak wat niet is gebeurd

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Trendy eigentijds
8

goed

Ervaring is goed. Toch een paar puntjes van kritiek, want daar hebben jullie wat aan: 1. Als je voor zoveel geld een keuken koopt met hoogwaardige AEG inbouwapparatuur, dan vind ik het storend dat bij deze apparatuur de stekker van de afzuigkap en de CR2032 batterij van de afstandbedie-ning ontbreken. 2. Wij hadden ook gevraagd om twee extra plankjes t.b.v. de twee bovenkasten boven de gootsteen en een extra plankje t.b.v. het gootsteenkastje zelf. Die willen wij graag alsnog met enige spoed geleverd hebben.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Modern
9

Fijne serieuze vakmannen

Zeer prettig

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Modern
10

Goed advies en prima montage

Mooie keuken, prima service en goede adviezen. Deskundige en vriendelijke monteur. Goede communicatie Voortman.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: N.v.t.
9

goede service

1 jaar nadat mijn keuken is geplaatst door Voortman Keukens Bunnik, ontdekte ik dat het opzetstuk (plintstuk) van de zijkant van een keukenkast niet goed was afgezaagd. Na het mailen van fotos ontving ik al snel een bericht dat ik zelf getekend had voor een goede oplevering van de keuken. Dit klopte ook. Dit had ik nog niet eerder gezien. Vanuit coulance werd een afspraak gemaakt en is een nieuw opzetstuk geplaatst, tot mijn tevredenheid. Conclusie: ik ben zeer tevreden en weer blij met mijn keuken. Bep Odijk Houten

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Trendy eigentijds
8

Op tijd geleverd en netjes in elkaar gezet

Keuken is op afgesproken tijd geleverd. En ook op afgesproken tijd gemaakt. Dat vonden wij erg prettig Wel zijn er een aantal op en aanmerkingen. Na t inmeten was niet duidelijk hoe diep het blad moest zijn 65cm in de tekening terwijl 68,5 nodig was om goed uit te komen. Dit heb ik zelf moeten aangeven, terwijl de beste man die kwam inmeten zelf aan gaf dat 68,5 zou moeten worden. We missen een bestekbak Karton en afval van de keuken werd niet meegenomen. Met 1 persoon de keuken plaatsen is niet altijd handig ivm zware werkbladen. Nu moest ik hierbij zelf helpen. Monteur was top! Fijne vent en werkte zeer netjes en dacht goed mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Modern
10

geweldig ! Van het uitzoeken tot opleveren!

Door Jos geholpen tijdens het uitzoeken en hij dacht dan ook echt met ons mee. Ik had een fijn gevoel bij hem en hij wilde niet perse de duurste keuken verkopen. Geweldige service. Door Khalid gemonteerd thuis, in maarliefst 1 dag! Terwijl hier 2 voor gepland stonden. Geweldig. Hartelijk dank voor deze service en klantvriendelijkheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Modern
10

super goed

GOEDE VERZORGING GOED PERSONEEL super

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Landelijk
8

goede service, op prettige manier meedenken.

Dit was de tweede keuken binnen korte tijd die wij bij Voortman kochten. En wederom top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Modern

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw compliment! Wat fijn om te lezen dat u ook deze keer weer voor ons heeft gekozen! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

8

Prima geplaatst

De keuken werd prima geplaatst, de monteur was wel veel aan het klagen over van alles en nog wat en had niet het juiste materiaal. Ik moest zelf koppelingen kopen bij de Hoza zodat hij de kraan kon aansluiten en het water er weer op kon. De 2e dag kwamen ze met 2 man en dit ging een stuk beter.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Modern

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Wij zijn blij te lezen dat uw keuken naar wens is geplaatst. Uw opmerking over de monteur vinden wij erg spijtig. Dit is zeker niet de bedoeling! Uw opmerking zullen wij dan ook intern meenemen ter verbetering. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

8

Goed, al kan er nog aan de puntjes geschaafd worden.

Communicatie verliep netjes en correct, montage idem, monteur uitstekend. Schaafpuntjes: - niet bij mij bekend dat ik zelf voor afval-verwijdering moet zorgen (karton, piepschuim en plastics) -helaas is niet kenbaar gemaakt dat voor de esthetische waarde de koelkast niet uiterst rechts geplaatst zou worden maar 1 kast meer naar het midden. Snap deze keuze en ben er ook tevreden mee, maar had aangegeven mogen worden. - apothekerskast sluit niet 100%, volgens de monteur zou dit komen omdat de kast nog niet geladen is. Nu na het inruimen echter nog steeds niet 100% sluitend. Jammer voor een dergelijk duur product. Al met al prima en net bedrijf met prettig manier van omgang en werken. Er mag wel nog aan de genoemde punten geschaafd worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom N.v.t.
  • Montage en levering
  • Collectie: Modern

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Uw punten van kritiek nemen wij intern mee ter verbetering. Wij hebben vernomen dat onze afdeling planning inmiddels contact met u heeft opgenomen voor het plannen van een afspraak voor uw apothekerskast. Wij wensen u veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

10

Top service met goed en vriendelijk personeel en monteurs.

Zeer goed ervaring met Voortman Keuken Rijssen. De keuken is zeer goed geplaatst!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom N.v.t.
  • Montage en levering
  • Collectie: Trendy eigentijds
1

Onaanvaardbaar gedrag en communicatie

Tot aan het tekenen van de orderbevestiging ging alles goed, daarna is het een drama qua communicatie, meedenken, uitvoeren en opvolgen van de bestelling in de meesten gevallen moesten wij zelf overall achteraan bellen en regelen. Bleek dat de Verkoper ondeskundig was en nergens mee rekening had gehouden. Wij hadden voor Voortman gekozen omdat het als partner door de aannemer voorgesteld was, uiteindelijk werkte dit alleen maar nadelig. Om het kort te maken SERVICE zat helemaal niet bij, heb nog nooit zo slechte afhandeling meegemaakt vooral als je bedenkt dat het om een bedrag van €14 000 gaat. Enkel de elektricien deed zijn best om ons verder te helpen en kwam zijn afspraken na.

  • Aanbevelen? Nee
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Modern
10

Een droomkeuken met vlekkeloos advies en montage proces

Door het super deskundige advies van mevr. C., hebben we nu onze droomkeuken. Het klinkt cliché: 'droomkeuken', maar het is écht onze droomkeuken geworden. Mevr. C. dacht heel symmetrisch en praktisch mee, precies zoals we zelf ook naar onze keuken wilden kijken: mooi én praktisch. Ze schatte onze smaak heel goed in en kwam met slimme oplossingen voor problemen waar we zelf niet uitkwamen. Omdat we een oud en niet recht huis hebben, zagen we een beetje tegen het proces van kopen en montage op, maar dat was nergens voor nodig! Ook de montage verliep vlekkeloos. De monteur was zeer professioneel en liet zich niet van de wijs brengen door ons oude huisje.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Geachte heer / mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Wat fijn om te lezen dat u zo goed bent geholpen door onze adviseuse! Wij wensen u veel kookplezier in uw droomkeuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

6

Bij verkoop en levering perfect, echter niet alles was meteen in orde.

Tijdens de verkoop is goed met ons meegedacht. We hebben daardoor een nieuwe keuken waar we blij mee zijn. De keuken is op tijd geleverd. De monteur die de keuken gemonteerd heeft was vriendelijk en gaf prima uitleg, waardoor we de keuken meteen in gebruik konden nemen. Wat vervelend was, dat de goede slang niet geleverd was bij de cooker, waardoor dit voor de nodige trubbels zorgde. Dit is wat ons betreft echter minder adequaat opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: N.v.t.
10

Zeer vakkundig geholpen, geleverd en geplaatst.

Ik ben super fijn geholpen door de vakkundige manier van meedenken van de medewerkstervan Voortman Keukens. Bijvoorbeeld tijdens het uitzoeken van het aanrechtblad vroeg ze mij hoe onze keukenvloer eruit zag. Want het blad moet daar natuurlijk bij passen (misschien heel dom maar had ik zelf nog helemaal niet bij stil gestaan🤦🏼‍♀️) Verder werden onze vragen erg snel vakkundig beantwoord, ook in de weken die volgden. Toen de keuken geleverd werd werd die keurig binnen gebracht en goed neergezet. En de volgende anderhalve dag later waren nodig om de keuken te plaatsen, zo’n fijne rustige man aan het werk gehad, hij redde zichzelf met de hele keuken ik heb niet iets hoeven aan te geven of vast te houden (wou ik best wel maar was gewoon niet nodig😄) En nu zijn we alweer 3 maanden verder en ik ben zo blij met m’n nieuwe keuken. Hij bevalt erg goed en ik heb nergens iets kunnen ontdekken wat niet goed is. Ik ben een zeer tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Landelijk
9

Zeer tevreden over Voortman Elst

De keuken is op afgesproken dag geleverd en vervolgens op afgesproken dagen netjes en vakkundig gemonteerd. Eén onderdeel was verkeerd geleverd maar is snel en correct hersteld. Kortom, wij zijn dik tevreden over Voortman Elst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Design
8

Ik ben tevreden met hoe alles gelopen is.

Verbetering is nog mogelijk bij het gesprek in de showroom en bij oplevering van de keuken de uitleg over de apparatuur. Daar heb ik nog wel iets gemist. Voor de rest ben ik uitermate tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: N.v.t.
8

Goed

Het hele traject was prima, totdat we de keuken kregen en bleek, dat we geen no frost koelkast hadden gekregen, hetgeen ik pertinent wilde en ook in de veronderstelling was, dat dit ook besteld was. Hier was ik uitermate ontstemd over, omdat dit ook discussies gaf met de verkoopster. We konen het voorstel aannemen, om ca. 575 euro bij te betalen alsnog de no frost koelkast konden krijgen. Ik was daar niet mee eens. De koelkast, die ik had moest ik inleveren en dan zou de no frost geplaatst worden. De plaatsing moest wel betaald worden. Met elkaar een duur koelkastje van over de 1000 euro totaal. De verkoopster wilde mij ook niet meer ontvangen voor een gesprek Ik had echt een katergevoel. Jammer

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Modern
9

Goede voorlichting en uitleg over de aanschaf van de keuken, terwijl ook de montage perfect was

Het hele proces van de aanschaf en levering van de keuken verliep perfect. Bij de aanschaf werden we uitstekend ingelicht over de mogelijkheden die er waren bij onze wensen en werden onze ideeën over hoe wij het wilden hebben uitstekend verwerkt, waarbij door de verkoper nog diverse nuttige aanvullingen en tips werden gegeven. Ook de werking van de apparatuur werd uitstekend uitgelegd. Er werd alle tijd genomen. Tussen aankoop en levering zat een aardig lange periode omdat de bouw enigszins vertraagd werd, maar de levering verliep uitstekend. De keuken werd op de afgesproken tijd geleverd en er werd door het transportbedrijf uiterst behoedzaam met de keuken omgesprongen. De montage verliep snel en soepel en werd uitstekend uitgevoerd door een vakkundige monteur. De nazorg verliep eveneens uitstekend. We hadden een klein probleempje, maar die werd soepel en snel opgelost. Al met al dus een prima ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Trendy eigentijds
10

Super!!

Perfect geholpen, geregeld en gemonteerd..helemaal top!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Design
10

betrouwbaar kwalitatief hoogstaand bedrijf en zeer deskundig en enthousiast ( Manon Nijkamp ) advie

top

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Modern
8

Afgezien van wat hobbels, verder prima

Goed. Conform afspraken en tijdschema. Maar je moet wel zelf directie voeren. bijv. verzwaring van mijn hoofdaansluiting waarvan ik zelf ontdekte dat hij te licht was (1x25A ipv..1x35A)

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Modern
10

professionele en deskundige medewerkers

Wij zijn in alle stappen goed begeleid en vriendelijk en deskundig geholpen. Levering, montage en afvoer van restmateriaal: Top! Wat een nette en deskundige mensen hebben jullie aan het werk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Modern
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg goede begeleiding en advies over inrichting en proces. De installatie had wat nauwkeuriger gemogen.
  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Communicatie
  • Persoonlijk advies
  • Showroom
  • Montage en levering
  • Collectie: Design

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review en deze mooie cijfers! Uw punt van kritiek nemen wij intern mee ter verbetering. Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Filter op locatie

Filter op taal

Over Voortman Groep

De Voortman Groep exploiteert een aantal succesvolle keukenformules verdeeld over verschillende regio’s in Nederland. Op dit moment telt onze organisatie ruim 200 medewerkers en zijn we een toonaangevende keukenorganisatie die op landelijk niveau opereert in zowel de particuliere als projectenmarkt. Om echt succesvol te zijn, houden we vast aan het principe dat in de 40 jaar waarin wij op de keukenmarkt actief zijn nooit veranderd is: ‘Een tevreden klant krijg je niet, die moet je verdienen’