Mooie keuken, goed geïnstalleerd

Wij zijn heel prettig geholpen in de zaak bij het uitzoeken naar een nieuwe keuken. Diegene die de keuken zou plaatsen had eerst zijn bedenkingen maar heeft het uiteindelijk toch gedaan, tot onze tevredenheid. Het pleisterwerk is nog niet helemaal droog, dus hij moet nog een keer terugkomen om de muur te verven. Bedankt!

• Collectie: Modern

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het delen van uw ervaring met Voortman Keukens! Wij zijn erg blij te lezen dat u prettig bent geholpen in onze showroom! Wij wensen u veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Positief

Prima geregeld allemaal

• Collectie: Modern

Topkwaliteit van ontwerp tot oplevering

Van het eerste contact, het uitwerken van onze wensen tot en met het plaatsen van de keuken, op alle fronten kwaliteit en meedenkende mensen.

Uitstekende ervaring

Professioneel, kwaliteit en ervaren mensen

• Collectie: Trendy eigentijds

Betrokken en duidelijke advisering met het maken van de persoonlijke keuze

Wij zijn op een betrokken, duidelijke en rustige manier geadviseerd waardoor we een weloverwogen keuze konden maken. Ook het communiceren via de mail was duidelijk en snel en waar nodig werden wij gebeld. Het plaatsen en installeren van de keuken is professioneel en zorgvuldig gedaan!

• Collectie: Landelijk

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Wij stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met Voortman Keukens te delen. Het maakt ons erg blij om te lezen dat u zo goed bent geadviseerd! Wij wensen u veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Mijn ervaring is prima

als ze de boel nog oplossen wat nog moet gebeuren dan is het geweldig

• Collectie: Modern

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Wij hebben inmiddels een melding voor u aangemaakt bij onze serviceafdeling. Zij zullen z.s.m. contact met u opnemen om uw opmerkingen te bespreken. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Prachtige eiken.

Ik kocht een nieuwgebouwd appartement boven winkelcentrum Anklaar. In Apeldoorn. Ik moest snel beslissen en ik was nog bezig met de verkoop van mijn huis en wist nog niet wat mijn budget zou zijn. Roland heeft mij prima geholpen om met een klein budget toch al mijn wensen te vervullen. Zoals zoveel mogelijk laden. Achteraf had ik iets meer kunnen besteden. Maar ik ben blij met wat er nu staat. Omdat ik zo snel moest handelen en in de winkel ook nog van kleur veranderde en niet buiten kon kijken naar de kleur, vond ik het iets te donker. Omdat er in de winkel lampen op schijnen is het niet helemaal zoals ik verwacht had. Maar Ik ben er nu wel aan gewend. Het is echt mooi. Één minpuntje. Van het blad was maar een klein stukje te zien en daarop was het werkje heel rustig. En toen de keuken geplaatst was, schrok ik erg van het drukke patroon. Dat vond ik jammer. Hou ik niet van. Ik zag later op andere plankjes dat er een foto achterop stond van een groter stuk blad. Zodat je een beter beeld hebt. Het is heel netjes geplaatsts. En ze zijn nog een keer teruggekomen om het af te kitten, omdat ik geen tegeltjes heb, maar verf met lak. Alles met elkaar wel blij.

• Collectie: N.v.t.

Alles klopte zoals uitgezocht.

Alles netjes geleverd en de keuken is netjes geplaatst. We zijn heel tevreden. Vr.gr. Fam. Daalhuizen.

• Collectie: Landelijk

Gewoon goed

Alles prima..geweldige monteur van de keuken. Pietje precies.

• Collectie: Trendy eigentijds

Great selection of products and even better customer care from Marcel

Never felt like we were being 'sold' or pressurised into buying a kitchen. Marcel listened carefully to our wishes and came up with design options that matched our taste. He quickly put the kitchen together using Voortman's software so we could see the kitchen in 3D. He then invited us back for a 2nd appointment in 1-month eg giving us time to think about the choices we made. This created an unpressurised environment for us where we were given room to think over the design and make changes. It really was an excellent experience from start-to-finish - the kitchen looks great!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Prachtige keuken,probleemloos traject

We zijn ontvangen in een prachtige showroom in lijnden, zijn prettig geholpen, en als mensen met problemen om keuzes te maken en besluiten te nemen zijn we samen tot een prachtige keukenopstelling gekomen. Plaatsen is probleemloos verlopen met een hele fijne monteur. Wij zijn heel blij met het uiteindelijke resultaat

• Collectie: Modern

Prettige ontvanst in de showroom met een mooi resultaat thuis.

In Bunnik werd ik uitstekend geholpen door de adviseur, die heel goed begreep wat ik wilde, goed meedacht en met uitstekende suggesties en oplossingen kwam. Bovendien wist hij ook maanden later, bij een tweede en derde bezoek nog precies de details te herinneren. De installatie is zorgvuldig gedaan en de restpunten netjes opgelost. Dit alles heeft geleid tot een mooie en fijne keuken, waar ik elke dag van geniet.

• Collectie: Modern

Van begin tot en met de levering meedenkend, creatief en zeer klantvriendelijk .

• Collectie: Modern

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel kookplezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Bijzonder prettig en vakkundig geholpen.

Vriendelijk , vakkundig , en niet opdringerig personeel.

Super fijne ervaring

Ik ben heel goed geholpen en goed geadviseerd, de keuken is keurig afgeleverd en heel netjes geplaatst

Absoluut een aanrader

Van het begin tot het einde keurig geholpen.

Geweldige service, Top kwaliteit

Super goed geholpen door Marco. Erg deskundig weet waar hij het over heeft. Wij hebben onze droom keuken!

• Collectie: N.v.t.

Mijn ervaring met Voortman is redelijk goed.

• Collectie: Trendy eigentijds

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Wij zijn erg blij met uw aanbeveling! Wij wensen u veel kookplezier in uw nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Top, uitmuntend

Ben even de naam vergeten van onze monteur. Maar wat een topper is dat. Vol enthousiasme en passie aan het werk.

• Collectie: Design

Vriendelijke gedegen begeleiding bij oriëntarie en koop en op het juiste moment zorgvuldig geplaatst

Prettig professioneel

• Collectie: Modern

Excellent! Your sales representative was really patient and helpful.

From the beginning to the end it was great! Very patient and helpful sales representative, he designed everything on computer and the installation was the same as on computer. Delivery was efficient and quick in 1 hour. Montage was very professional as well. Congratulations!

• Collectie: Modern

Gastvrije en hartelijke ontvangst, goed advies van een zeer vriendelijke verkoper. Afspraken worden op tijd nagekomen. Tot nu toe goede service. Kortom prachtige keuken en erg tevreden.

• Collectie: Modern

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor het plaatsen van uw 5 sterren review! Wij zijn erg blij met uw aanbeveling. Wij wensen u heel veel kookplezier in uw prachtige nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Prima koopervaring en heel mooie keuken (montage maart 2020)

Het uitkiezen en kopen van de keuken en alle bijkomende zaken was een plezierige en positieve ervaring. Geen gedoe met zogenaamde kortingen. Goede adviezen en absoluut geen onnodige druk om te tekenen. Professioneel en vriendelijk. We hadden misschien iets meer moeten doorvragen over de keukenlijn van Hacker die gekozen is, maar de kwaliteit van de keuken is wat ons betreft helemaal in orde. Een zeer goede ervaring met de verkoper dus. Hij is ook tijdens de after sales correct en snel. Op locatie Bunnik hebben we via de verkoper van Voortman ook de vloer en vloerverwarming uitgezocht (bij een ander bedrijf, in dezelfde showroom). Ging ook prima. De montage/installatie was absoluut vakwerk, complimenten voor deze enthousiaste en kundige vakman. Er is wat servicewerk, maar dat gaat allemaal ook goed. We zijn erg blij met onze nieuwe keuken. Misschien niet de goedkoopste (maar dat is nog maar de vraag), maar zeer zeker een kwalitatief zeer goede keuken.

• Collectie: Modern

Wij danken u hartelijk voor uw positieve review. Ook namens uw adviseur wensen wij u bijzonder veel kookplezier in uw prachtige nieuwe keuken. Wij zijn bijzonder verheugd dat wij u van dienst hebben kunnen zijn. Wij hebben van onze serviceafdeling begrepen dat de servicepunten inmiddels naar alle tevredenheid zijn opgelost. Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Veel keuze, goede voorlichting en netjes geïnstalleerd

Het aankoopproces is prettig verlopen, de adviseur nam alle tijd voor ons. Levering verliep niet helemaal goed door een communicatiefout tussen Voortman en vervoerder Brinks maar dat is goed opgelost. Plaatsing moest in delen ivm verkeerd geleverd werkblad, ook dat is goed opgelost.

• Collectie: Modern

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Wij stellen het bijzonder op prijs dat u ons heeft beoordeeld met een 9! Wij wensen u heel veel plezier in uw nieuwe keuken! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Volle tevredenheid

Ondanks een klein oponthoud bij de plaatsing toch tevreden en blij met de Voortman keuken.

• Collectie: Modern

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Wij vinden het fijn om te lezen dat u blij bent met uw nieuwe keuken! Wij wensen u heel veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Voortman Keukens

Over Voortman Groep

De Voortman Groep exploiteert een aantal succesvolle keukenformules verdeeld over verschillende regio’s in Nederland. Op dit moment telt onze organisatie ruim 200 medewerkers en zijn we een toonaangevende keukenorganisatie die op landelijk niveau opereert in zowel de particuliere als projectenmarkt. Om echt succesvol te zijn, houden we vast aan het principe dat in de 40 jaar waarin wij op de keukenmarkt actief zijn nooit veranderd is: ‘Een tevreden klant krijg je niet, die moet je verdienen’