Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm, Voegenreparatie Wit

Top, makkelijk te gebruiken Goed product en gemakkelijk te gebruiken

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Wit

Ik had het product vroeger al eens gebruikt en de ervaring was zeer positief. Voldoet volledig aan de verwachtingen !

Voegenstift Lichtgrijs

Werkt makkelijk . Nu ook kijken of het ook waterdicht blijkt

Voegenstift Wit

Geweldig product! Super makkelijk om aan te brengen. Onze badkamer is weer als nieuw. De punt van de stift slijt wel door de voegen, maar je kunt de tip omdraaien, dat is top.

Super spul !

Voegenstift Wit

Werkt perfect! Zelfs wit op oude donkergrijze voeg. Goed product.

Voegenstift Crèmewit

Doet wat het moet doen. Resultaat is wat het moet zijn

Voegenstift Zwart

Werkt top! Tussen onze zwarte tegels zaten grijze voegen en met deze stift heb ik deze binnen no-time omgetoverd naar mooie zwarte voegen!

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Super product , zeer makkelijk aan te brengen, en met een stift zeer veel voegen te doen , prijs kwaliteit top, zeer aan te bevelen

Voegenstift Crèmewit

Stiften snel geleverd, kleur perfect, makkelijk aan te brengen.

Voegenreparatie Crèmewit

Werkt super! Had er eerst niet zoveel vertrouwen in maar is echt goed gelukt en blijft mooi zitten! Blij mee!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Crèmewit

Heel efficiënt in gebruik, de voegen kunnen netjes in orde gebracht worden met weinig arbeid..

Voegenstift Zilvergrijs

Mijn ervaring wordt gevraagd maar ik heb het product nog niet ontvangen na 5 dagen

• Snelheid/Levertijd

Beste Blondiau, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. Dat is vervelend om te horen. Alle bestellingen welke voor 17:00 zijn ontvangen worden dezelfde dag nog verzonden. Bij drukte of omstandigheden kan het voorkomen dat we er niet aan toe komen een bestelling te verzenden waarbij deze bij de eerstvolgende mogelijkheid verzonden wordt. Echter ligt de daadwerkelijke levering bij PostNL en hebben wij hier geen verdere controle over. Afhankelijk van drukte en omstandigheden kan het zijn dat een zending vertraging oploopt bij PostNL waardoor deze later aankomt dan verwacht. Verder kan het voorkomen dat zendingen naar België langer onderweg zijn dan binnenlandse zendingen. Over het algemeen zijn vrijwel alle (binnenlandse) bestellingen met een dag hoogstens twee geleverd waardoor we onze levertijd op deze manier aangeven. Het beste kunt u de levering eventjes afwachten maar mocht de levering lang op zich laten wachten kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice per mailen indien deze u een TTC heeft ontvangen kunt u het beste deze in de gaten houden. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Crèmewit, Reservepunten Beitel 3mm

De Voegenstift is waarlijk een echte TOVERSTOK! Bedankt!

Voegenverf Crèmewit

Werkt makkelijk , resten op de steen zijn makkelijk te verwijderen met een doek of huishoudpapier . Geeft goede dekking . Zeer zuinig in gebruik.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Ontvetter

Vandaag de voegen bewerkt met de voegenstift. Vooralsnog ziet het er goed uit. Maar een definitief oordeel kan ik pas met een week of 3 geven.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

Makkelijk in gebruik. Douche ziet er weer als nieuw uit!

Werkt perfect

Voegenreparatie Crèmewit

Ik ben heel tevreden over het verwerken en resultaat. Ik moest de voegen van de verticale tegels in de douchecabine aansmeren omdat daar kieren waren ontstaan tussen voeg en tegelwerk. Tot nu toe goed resultaat. Ptoduct is goed verwerkbaar. Ik heb maar een half zakje gebruikt.

Voegenverf Wit

Geweldig product zowel de stiften als de verf

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm, Reservepunten Beitel 3mm

Werkt top

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm

Voegenstift Wit

Prima product werkt makkelijk en snel

Voegenstift Crèmewit, Kitstift Crèmewit

Werkt uitstekend

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Kitstift

Voegenstift Lichtgrijs

Mijn badkamer is als nieuw en ook nog eens makkelijk in gebruik!

Voegenstift Wit

Top product! Lang gezocht naar een goede oplossing voor verkleuringen, maar dit is echt de uitkomst!

• Snelheid/Levertijd

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.