Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Reservepunten Kogel 5mm

Dekt goed, handig, kopjes slijten wel snel dus best mee bestellen.

Voegenstift Wit

Ik ben heel blij met mijn aankoop van dit product En heel snel ontvangen Heel top bedankt Voor snel service perfect Groetjes Henry

Voegenstift Wit

Snelle levering! Netjes verpakt, ga binnenkort de stift uitproberen

• Kwaliteit N.v.t.

Voegenstift Wit

Goed product, werkt naar behoren. Snelle levering.

• Snelheid/Levertijd

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet, Ontvetter

Handig om bij te kleuren als de kleur van den voeg nog wat afwijkt! Verpakking oogt groter op de website. Voor kleine scheuren/reparaties zou het genoeg moeten zijn. Heel handig dat diverse kleuren leverbaar zijn. Klein potje, maar zou genoeg moeten zijn voor een paar liter ontvetter. Wel handig dat het een passend product is bij het voegsel.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Lichtgrijs, Voegenreparatie Lichtgrijs, Reservepunten Beitel 3mm

Prima product om schade aan voegwerk te herstellen

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Wit, Ontvetter

Snelle levering. De stiften doen echt wat ze moeten! Super product en de verf is van goede kwaliteit. Doet wat het beloofd.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Heel fijn en degelijk product. Ik deed er een deel van de voegen van de badkamer mee die erg bevuild waren en in twee laagjes was het mooi gedekt en heel mooi wit! Makkelijk in gebruik en het is snel duidelijk wanneer de punt van de stift niet goed meer is en je hem moet omdraaien/vervangen. Na een tijdje had ik door dat ik voor heel de badkamer wel best de verf kon kopen in plaats van de stiften, omdat het een grote oppervlakte was. Maar hoe dan ook heel tevreden van! Ik zou dit product aan iedereen aanraden!

Voegenstift Crèmewit

Mijn douche heeft bruine tegels van de 70er jaren, het is een huurwoning dus 25 jaar lang ergernis! De voegen waren ook beige. Ik heb de creme wit gekozen en wat een verschil! De voegen zijn nu een tintje lichter en zien er als nieuw uit en de kleur van de tegels lijken ook minder bruin en saai. Mijn hele doucheruimte ziet schoner er frisse uit. Ik ben heel tevreden, en het is makkelijk te doen. Ik ben zelf 70 en het was heel makkelijk zelf te doen. De stift werkt net zoals in de video. Ben heel tevreden en zou het aan iedereen aanbevelen.

Voegenstift Wit

Goed product. De voegen zien er weer mooi uit.

Voegenstift Wit

Goede kwaliteit voor een goede prijs. Snelle levering.

Voegenstift Crèmewit

Top product! Mijn voegen zijn als nieuw.

Voegenstift Zwart

Top product! Ik wilde onze keuken goedkoop opknappen omdat we aankomend jaar gaan verbouwen. Ik zag de voegenstift via Instagram voorbij komen en dacht: voor dat geld kan ik het weleens gaan proberen. De reviews waren goed, dus why not. En ik kan het 100% beamen: de voegenstift werkt als een trein. Het is makkelijk om aan te brengen, je kan eigenlijk niet knoeien want de stift pakt alleen op de voeg (op de tegen veeg je de stift zo weg) en het resultaat is oprecht verbluffend. Ik heb de witte voeg van onze witte tegels zwart gemaakt en ben er súper blij mee.

Voegenverf Crèmewit

De verf werkt goed. zeker samen met het fijne borsteltje. We gaan nu nog een creme kleur uittesten, waarna de gehele badkamervloer zal worden gedaan. Snelle levering

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf

Voegenstift Wit

Prima product. Handig en gemakkelijk in gebruik.

Voegenstift Wit, Ontvetter

Ik heb de voegenstift voor het toilet gebruikt. Gebruik was makkelijk, schudden en pompen en klaar voor gebruikt. Mijn witte voegen waren donker geworden en hiermee is het echt opgefrist. De stift ziet er klein uit maar ik verbaasde me dat ik het voor het hele toilet kon gebruiken. Kan alleen niet zien hoeveel er nog in zit.

Voegenstift Lichtgrijs, Ontvetter

Het was een proef maar na jaren eindelijk mooie voegen in dit oude huis.

Voegenstift Wit

Mijn ervaring met de voegenstift is heel goed. Vorig jaar al het toilet opgeknapt, voegen waren grauw en nu sprankelend wit! Vorige week de keuken bijgekleurd, is ook heel mooi geworden!

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Super! Gore douche weer als nieuw! Wel meer stift nodig dan ervoor staat (maar had ook donkere plekjes in de voegen) en bestel gelijk extra stiftpuntjes mee!

Voegenstift Crèmewit, Reservepunten Kogel 5mm, Voegenbeschermer Nanostift

Ideale voegen stift,mooi helder resultaat ,en makkelijk op te brengen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift

Voegenstift Wit

Het doet zn werk!! Zeer tevreden over!

Voegenstift Wit

werkt heel goed, wel goed laten drogen, voegen zijn mooi wit

Voegenstift Crèmewit, Voegenreparatie Crèmewit

Werkt perfect!

Voegenstift Crème

Zeer goed product en snel geleverd

Voegenverf Wit

Geweldig product, totaal geen spijt. Badkamer weer als nieuw