Voegenstift Grijs

Super mooi resultaat. Net als nieuw.

Voegenverf Wit

Ik heb dit product nu al voor de derde keer besteld. Nadat de keldervloer de afgelopen periode onder een laagje grondwater had gestaan, is hij nu weer prachtig dankzij mijn inzet en de voegenverf. Het ziet er weer als nieuw uit!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf

Voegenstift Wit

Deze stift is geweldig. De voegen zijn gemakkelijk te verven en de verf dekt prima. Zelfs de stift punt is om te draaien. Kortom een échte aanrader. Ik heb de witte en de antraciet kleurige stift gebruikt in de badkamer.

Voegenreparatie Crème

Werk simpel en goed.

Voegenverf Wit

Het bestellen gaat heel gemakkelijk, alles heel duidelijk. Na de bestelling word je goed op de hoogte gehouden wanneer het geleverd gaat worden, heel strak geregeld. Het product werkt heel gemakkelijk en blijft heel mooi na het aanbrengen. Echt een aanrader.

Voegenstift Wit

De stift doet goed zijn werk. Ik heb mijn keuken, badkamer, en toilet gedaan, en de stift is nog steeds goed gebleven. Voor mij dus zeker een aanrader voor schone voegen!!!!

Voegenstift Crèmewit

Ik wil dit absoluut aanbevelen top

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Super stift! even schudden en de vloeistof uit de punt drukken op papiertje en de stift is klaar voor gebruik. Vervolgens kan u gemakkelijk lijnen met de stift op de voegen zetten. Heb deze gebruikt voor de keuken. Zeer tevreden! !

Voegenstift Lichtgrijs

Wat knapt dit op, blij mee. Dekt goed. Is wel een klusje om de woonkamer te doen, maar dan heb je ook iets.

Voegenreparatie Wit

Goede service EN het doet wat het moet. Aanrader!

Voegenstift Wit

Werkt prima! Voegen van de badkamer waren niet meer wit. Met de voegenstift haal je de kleur wit weer helemaal op. Snel en makkelijk in gebruik.

Voegenbeschermer Nanostift, Voegenreparatie Zilvergrijs

Zeer makkelijk in gebruik. Werkt zo fijn dat je gelijk meerdere plekken onder handen wilt nemen. Dan is een optie van een iets grotere verpakking fijn.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Zwart

Ik heb mijn voegen zwart gemaakt met een voegenstift. Prima geluk, mooi product, makkelijk in gebruik. Aanrader

Voegenstift Crèmewit

Dekt in een keer de gehele badkamer en het washok ermee gedaan. Een tip is wel bestel er een reserve punt bij.

Voegenreparatie Wit, Ontvetter

Het was heel makkelijk in gebruik, wel droogte het sneller dan verwacht dus gelukkig had ik het in delen klaar gemaakt en niet alles tegelijk. Het oogt veel frisser in de badkamer. Ik had voor het mooie nog een verpakking extra moeten bestellen want ik kwam toch een beetje te kort, maar ik ben kieskeurig.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Crème, Reservepunten Kogel 5mm

Opnieuw gekozen voor Voegenstift omdat het resultaat altijd prima is. Ook ditmaal. Aanrader!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Wit

Het resultaat beantwoordde geheel aan mijn verwachting.

Voegenstift Crèmewit

Supergoed. Onze badkamer ziet er weer helemaal fris uit. Makkelijk op te brengen ook. Kind kan de was doen. En net als de vorige keer supersnelle levering. Toppie

Voegenstift Wit

Matig product: ik moest minder dan 1 strekkende meter van een grijze voeg wit maken, maar dat is nauwelijks tot slecht gelukt. De grijze kleur van het voeg komt er gewoon nog doorheen, en de punt van de stift was vrijwel meteen kapot. Werkt in ieder geval niet zoals op het filmpje…

• Snelheid/Levertijd

Beste Felix, De dekking van de Voegenstift is hoofdzakelijk afhankelijk van de voegen zelf. Dit komt door hoe de voegmortel tijdens het aanleggen van de voeg is gemengd gezien dit niet exact gebeurt waardoor er verschil kan zitten in het ratio voegmortel tot water. Dit zorgt ervoor dat de verf dieper intrekt in de voeg waardoor er meer verf nodig is om een goede dekking te krijgen. Dit is van te voren helaas niet te zien of te controleren. Hoeveel verf er dan nodig is om wel een goede dekking te krijgen hangt hierdoor ook af van de voeg en hoeveel water er dan te weinig gemengd is bij de voegmortel. Verder als de punt snel beschadigd raakt kan het zijn dat er te veel druk op de stift wordt gezet, hoe snel deze beschadigd raakt hangt volledig af van hoe ruw de voeg is en hoeveel druk er op de stift wordt gezet. Het advies om goed te letten op hoeveel druk u zet op de stift kan hierdoor nooit kwaad. Bij problemen met een product kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat we u hiermee kunnen helpen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Grijs, Voegenverf Wit

Snelle en goede levering. Prima produkt. Ik ben nog niet helemaal klaar daarna stuur ik wel wat foto's

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenverf

Kitstift Wit

Snelle levering, product werkt prima

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift

Voegenstift Lichtgrijs

Perfect spul is heel makkelijk in gebruik.

Voegenstift Beige

Kleur kom overeen met de afbeelding op de side. Goed product voor een goeie prijs. Het super makkelijk aan brengen en je bent snel klaar. Snelle levering door de brievenbus.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Reservepunten Kogel 5mm

De instructies waren eenvoudig op te volgen. Cement grijze voegen tussen zwarte tegels vloer toilet zijn nu antraciet. Resultaat is prachtig!

Kitstift Lichtgrijs

Dekt erg goed en is heel eenvoudig aan te brengen door middel van een kwastje. Drogen gaat ook snel. De kit rond mijn doucheputje ziet er weer als nieuw uit! Ook snelle verzending.

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift