Voegenstift Wit

Makkelijk in het gebruik, effect op lange termijn moet ik nog ontdekken

Makkelijk aan te brengen

Voegenverf Crème

praktischer dan de stiften en voordeliger in gebruik

Voegenverf Beige

Fantastisch middel. Heb de voegenverf 2 jaar geleden aangebracht op de voegen van onze plavuizenvloer in woonkamer, hal en keuken. Het houdt zich prima! Heel tevreden over het product.

Voegenstift Grijs

Prima product, werkt goed en makkelijk aan te brengen. Zonder promotie wel aan de prijs.

Voegenreparatie Wit

Snelle levering en makkelijk in gebruik met prima resultaa5

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Grijs, Voegenverf Wit, Kwasten

fijne kwasten werken goed

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenverf Zwart

Er is geen betere voegenverf dan dit. Een aanrader voor iedereen. Werk zelf 35 jaar in de bouw en heb zo'n super kwaliteit nooit eerder ervaren . Het tegelwerk blijft schoon omdat het makkelijk en snel schoon te maken. Is. Ik geef liever10 sterren

Voegenstift Lichtgrijs, Ontvetter

makkelijk hanteerbaar, werkwijze wijst zichzelf, kwaliteit en productprijs zijn klasse in balans.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

Voor de 2 e x aangeschaft, mijn keuken lijkt als nieuw. Niet normaal makkelijk in gebruik en wat een verschil voor een laag bedrag! Nu gaan we de badkamer nog doen en zijn we weer klaar voor een aantal jaar.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Werkt perfect!! en zeer gemakkelijk om aan te brengen zeer gebruiksvriendelijk en het eindresultaat is uitstekend!!

Voegenverf Grijs, Ontvetter

Prima product boven verwachting

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Crèmewit

De voegenstift is heel makkelijk aan te brengen. Als je dan toch een beetje "buiten de lijntjes gekleurd" hebt kan je met een droge/natte doek de verf van de tegel halen zonder dat de kleur op de voeg weer wordt weggeveegd. In alle eerlijkheid: mijn vloer ziet er weer uit zoals ik hem 7 jaar geleden liet invoegen. Er straalt meer rust uit en het geeft steeds een echt opgekuist gevoel.

Voegenstift Wit

Ik stond er een beetje sceptisch in maar blijkt echt te werken. Onze voegen in de badkamer waren op enkele plekken beschimmeld en stoorde me mateloos. Met schimmelreinigers kreeg ik het niet weg, nu wel. Ben benieuwd hoe lang het mooi blijft. Kleur die ik gebruikt heb is wit, lastig kleur bepalen via foto op de site helaas. Dus dat is het enige nadeel, ik vond deze stift veel te geel voor onze voeg en heb daarna nog een bestelling moeten doen.

Voegenverf Donkergrijs / Antraciet

Snelle en Correcte levering , heb het nog wel niet kunnen uittesten of de kwaliteit goed is ?

Voegenstift Grijs

Stift werkt prima voegen zijn opgeknapt zeker een aanrader .

Voegenbeschermer Nano, Ontvetter

Wat een fantastisch product. Makkelijk in het gebruik en ijzersterk. Er komt geen druppel water doorheen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenbeschermer Nano, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

Ik was sceptisch, maar de grijze voegen van mijn toilet zijn nu mooi wit. Ik heb twee stiften gebruikt, omdat met één stift de dekking niet helemaal was zoals ik het wilde. Als je witte voegen hebt die je wilt bijwerken is één stift genoeg. Als je een andere kleur wilt met goede dekking of een grotere oppervlakte doet (zoals een badkamer), dan is het denk ik voordeliger om de pot verf te kopen met de speciale kwasten erbij. Wees ook niet bang als je buiten de lijnen komt met je verf. Het is heel makkelijk van de tegels te reinigen. Het resultaat is erg mooi .

Top product !!

• Communicatie N.v.t.

Voegenstift Lichtgrijs

dit is super! alles ziet er weer netjes en fris uit, ik raad dit iedereen aan omop een goedkope makkelijke manier zijn voegen op te knappen of te veranderen voor een ander kleurtje!

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm, Ontvetter

Makkelijk in gebruik, geen vieze of schadelijke dampen. Het is wel wat lastiger om wandvoegen te doen, dan moet je vaker drukken om de verf te laten stromen. Bij ruwe voegen moet je ook echt je best doen en - na droging - nog minstens een keer over de voegen gaan. Het eindresultaat is wel heel mooi! Uiteindelijk bleek de originele voegenstiftpunt het beste te werken en heb ik deze bijbestelde 3mm-beitelpunten niet verder gebruikt. Werkt prima! Fijn is dat je zelf de benodigde hoeveelheid kunt mengen. Het resultaat is echt goed.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Lichtgrijs, Ontvetter

Mooi resultaat, erg makkelijk in gebruik

• Communicatie N.v.t.

Voegenreparatie Wit