Voegenbeschermer Nanostift

Geweldig product!! Kan hem iedereen aanbevelen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenbeschermer Nanostift

Voegenstift Zilvergrijs

Het voldoet aan de verwachting

Voegenstift Zwart

Prachtige strakke voegen. Dekt mooi, ik heb het na 24 uur nog een keer gedaan en nu diepe zwarte voegen. Heel blij mee!

Voegenverf Wit

Snelle levering en een prachtig resultaat. De voegen zijn weer mooi wit. Ik ben er heel blij mee.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Het product is gemakkelijk in gebruik, droogt snel en het resultaat is heel goed. De voegen zien er weer uit als nieuw!

Voegenstift Crème

Wat een verschil kan deze voegenstift maken! Een hele nieuwe look. Tevreden :)

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Beitel 3mm

Is een heel fijn product. Potje kan wat goedkoper uitkomen ,maar stift heel handig in gebruik … je moet niets afplakken Heb er de platte beiteltjes bij gebruikt Heel mooi resultaat !

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Voldoet volledig aan de beschrijving en verwachting. Top!

Voegenstift Grijs

Super product. Gemakkelijk te gebruiken en doet wat het moet doen!

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet

Makkelijk en snel met goed resultaat

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm

Werkt perfect! Na 20 jaar waren de voegen in de badkamer dringend aan vernieuwing toe. Zeer tevreden, dit product doet wat het beloofd. Ook de smalste voegen kunnen met deze beitel van 3mm perfect worden ingekleurd. We zijn 100% tevreden over over dit product. Een echte aanrader!

Voegenreparatie Lichtgrijs

Ik ben zeer tevreden over de vroegenreparatie /voegveller. Duidelijke beschrijving ,werkt perfect en snelle levering

Voegenstift Crème, Reservepunten Beitel 3mm

Het was niet ons proefstuk, het bewijs dat het produkt schitterend werk aflevert samen met een goede doe het zelver. Zijn de voegen alleen vuil kan je na het opkuisen direct aan de slag. Snel droog, en na een dag reeds slijtvast. Bij beschdigde voeren hebben we toch eerst met de stift gewerkt op die manier zie je gemakkkelijker waar je dan met het voegsel moet bij werken. Kort gezegd geslaagd produkt, ook het voegsel, maar volg nauwkeurig de gebruiksaanwijzing.

Voegenreparatie Grijs

Is zeer makkelijk te verwerken en te bewerken. Fijn product!

Kitstift Zwart

Zat met een witte kitrand onder grote raamkozijnen, waarbij de binnenkanten juist zwarte randen hadden. Wilde dus eigenlijk een zwarte kitrand onder. Ik dacht dat ik het helemaal weg moest halen en opnieuw moest kitten, maar toen stuitte ik op de kitstift. Eentje besteld en snel bezorgd gekregen. Heb schilderstape gebruikt om de kozijnen en vloer af te dekken. Was heel eenvoudig te gebruiken en aan te brengen. Blijft voorlopig (nu een week) goed zitten! Wel lastig om soms uitgeschoten stukjes op het kozijn te verwijderen. Heel blij met het resultaat!

• Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift

Voegenstift Zwart, Voegenreparatie Grijs

Topproduct. Een aanrader om uw voegen er snel terug als nieuw te laten uitzien! En zeer gemakkelijk in gebruik

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Wit

Doet wat het belooft. Een extra viltpunt zou welkom zijn. Slijt rap af op de voegen.

Voegenstift Wit, Ontvetter

Dit is perfect. Wat een hemelsbreed verschil. Badkamer lijkt wel nieuw! Ondanks mijn correcte berekening bleek 1 voegenstift toch te weinig. Nog een bestellen dus; Werkt heel goed. Voegen perfect ontvet!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenreparatie Grijs

Héél handig product, gemakkelijk om te verwerken. Ik raad het voor voegreparaties.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Het werkt prima, alleen naar mijn idee gaat het wel heel snel leeg. Gelukkig heb ik 6 stiften besteld, waarvan ik er bijna 5 heb gebruikt voor alleen de keuken.

• Snelheid/Levertijd

Beste Vera, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Dat is vervelend om te horen. Elke Voegenstift is zeker geschikt voor maximaal 40 tot 60 meter aan voeglengte bij een voegbreedte van 5mm. Problemen met verf uit de stift halen worden 99% van de tijd veroorzaakt door de stiftpunt. Er wordt helaas vaak al snel overschat hoeveel druk op de stift nodig is wat leidt tot vroegtijdige slijtage. Als de punt beschadigd raakt kan deze een mechanisme in de stift niet meer openen welke de verf goed houdt waardoor er geen verf meer uit de stift komt. Hierdoor kan een stift leeg lijken terwijl er nog voldoende verf in zit. Het vervangen van de stiftpunt lost dit probleem dan altijd op. Verder kan het gebeuren bij het verven van wandvoegen dat de Voegenstift minder presteert, dit doordat door de manier van vasthouden de verf achterin de punt kan lopen in plaats van naar het werkeinde waar deze nodig is. Bij het verven van wandvoegen kan het helpen om de stift zo veel mogelijk onder een hoek te houden en regelmatig voorzichtig met de stift te drukken om de punt verzadigd met verf te houden. Bij problemen met een product kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice zodat we u hiermee kunnen helpen. In onze webshop hebben we ook setjes reservepunten beschikbaar om het maximale uit uw Voegenstift te halen. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Voegenstift.nl

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Prima product, doet wat het beloofd. Snelle en correcte service. Van harte aan te bevelen.

Voegenstift Wit

Top oplossing voor vervuilde voegen, heb zelf uitgeprobeerd zeker een aanrader. Werkt prima en de tegels blijven schoon! Voor een klein bedrag alles weer netjes!

Voegenstift Lichtgrijs

top en snelle levering

Voegenstift Lichtgrijs, Kitstift Crèmewit

Super spul, heb mijn keuken en badkamer ermee opgefrist. Ziet er weer als nieuw uit

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Kitstift

Voegenstift Wit

Ik heb nog maar een klein stukje gedaan en dat ziet er schitterend uit, gewoon als nieuw.