Reservepunten Beitel 3mm, Voegenverf Beige

Onlangs heb ik de voegen van de keuken gedaan ! GEWELDIG ! De vloervoegen waren zo vies geworden , zelfs met schrobben niet proper te krijgen ! De beige stift besteld en geprobeerd en de voegen zijn als nieuw

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Voegenverf

Voegenstift Lichtgrijs

Erg tevreden over de voegenstiften. Er zit even wat tijd in, maar na een aantal voegen krijg je er al goed een handigheid in. De volledige badkamer hier gedaan. En ben zeer blij met het resultaat.

Voegenstift Wit

Ik zag een beetje tegen het witten van de voegen op maar het was gewoon leuk om te doen, super makkelijk in gebruik en gelijk resultaat! Het dekt mooi en het is waterbestendig.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Supergoede stift

Voegenstift Lichtgrijs

Kende het product niet maar werkt geweldig. De badkamer ziet er weer fris uit. Benieuwd hoe lang het blijft zitten

Voegenstift Zwart

Het werkt ontzettend goed! Waterresistent, genoeg inkt in een stift en makkelijk om te gebruiken! Niet te hard drukken, anders gaat het snel kapot. Daarnaast, goed nadenken over welke kleur voegen je hebt. Je kunt altijd mailen bij twijfel.

Kitstift Wit

Echt een aanrader net als voegenverf. Gewoon kopen en aan de slag. Het knapt er echt van op. Echt goed spul. Dikke 10

Voegenstift Zilvergrijs

Mijn douchruimte is weer als nieuw. Weer mooie frisse voegen.

Voegenverf Wit

Gebruikt om onze oubollige witte tegelvloer een wat strakkere en moderne look te geven, aangezien de grijze cementvoegen inmiddels bijna zwart waren. Het vergde goed schrobben met soda en daarna 2x verven (en randjes liefst na een half uurtje bij poetsen, dat vond ik het fijnste want anders veeg je de verf van de voeg ook deels weer weg). Eerst twee stiften gebruikt maar de eerste was zo snel op, dat we een potje hebben gekocht. Aangebracht met een kwastje van de schilderspullen van de kinderen, dat ging prima. Zeer tevreden met het resultaat - de vloer lijkt bijna nieuw!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf

Prima product. Goede beschrijving. Niet moeilijk

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Kitstift Donkergrijs / Antraciet

Werkt prima.

Voegenreparatie Grijs

De voegenvuller is makkelijk te bereiden met de bijgeleverde spuit. Water toevoegen aan de voegsel, roeren en met enkele minuten klaar voor gebruik. Ik had niet gedacht dat het zo makkelijk was. De behandelen voegen vullen en klaar. Na een uurtje na sponzen en de voegen zien er weer uit als nieuw. Geweldig!!

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Handige manier om je voegen op te frissen

Voegenstift Grijs

Zeer goed product. Nadat ik de badkamer heb gedaan, wat mij heel goed voldeed, andere kleur besteld en de keuken ook gedaan.

Voegenreparatie Grijs

De kwaliteit moet ik afwachten, maar de verwerking ging prima! Wel is de hoeveelheid minimaal voor de prijs

Voegenstift Wit

Super! De before en after foto’s zijn indrukwekkend. De stiften zijn heel eenvoudig te gebruiken. Aanrader!

Prima . Wel heel lichtgrijs

Voegenstift Wit, Ontvetter

Snelle verzending. Duidelijke beschrijving. Goed product!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Wit

De wc tegels zijn ontzettend opgeknapt door de voegenstift van Tulipaint. De kleur is precies goed. Niet te spierwit en ook niet te crèmekleurig. De wc ziet er echt weer als nieuw uit. Fantastisch product!

Voegenstift Zwart, Kitstift Wit, Ontvetter

Gewoon perfect, de zwarte vloer met grijze voegen heeft een metamorfose ondergaan. De opmerking “Goh, hebben jullie een nieuwe vloer in het toilet?” Zegt genoeg.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Kitstift, Tulipaint Ontvetter

Voegenreparatie Crèmewit

Werkt prima!een aanrader voor lelijke voegen in de badkamer en keuken

Voegenstift Wit

Topproduct! De voegen van Onze badkamer tegels waren grijs (30 jaar geleden gevoegd) en wilden de badkamer opfrissen totdat we een nieuwe laten plaatsen. Het oogt nu door de witte voeg VEEL frisser en hygiënischer! We gaan hier zeker vaker bestellen!

Voegenstift Wit

Fantastisch eindresultaat! Onze jaren 70 keuken is weer als nieuw! Tegels glanzen weer en de voegen zijn zo fris wit geworden.

Kitstift Wit

Werkt prima om verweerde kitnaad van de camper weer wit te maken, top

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm, Ontvetter

De ervaring is heel goed. Je denkt dat je maar heel kort doet moet met zo'n kleine stift. Maar het tegendeel is waar. Als je ze goed gebruikt kun je er lang mee doen en zijn heel gemakkelijk te vervangen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Ontvetter