Prima producten

Voegenstift Zilvergrijs

De voegen van de tegels in de keuken met de voegenstift gedaan. Werkt perfect. Dekt in één keer. De voegen waren erg vies. Geweldig spul.

Voegenstift Wit

Van goede kwaliteit die stiften

Voegenverf Zwart

Super product daarbij correcte levering precies zoals beloofd Zeer goed

Kitstift Wit, Ontvetter

ok

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Kitstift, Tulipaint Ontvetter

Voegenreparatie Beige

fantastisch hoe de verkleurde en kapotte voegen weer als nieuw zijn! zelfs met 2 linker handen makkelijk te fixen!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Voegenstift Wit, Reservepunten Beitel 3mm, Ontvetter

De voegenstift geeft een mooi resultaat en werkt fijn. Ik mocht er even handigheid in krijgen en toen ging het makkelijk. De verticale voegen gingen iets makkelijker dan de horizontale. Ik ben blij met het resultaat. Vooraf had ik nog een vraag, daarmee werd ik netjes geholoen door de klantenservice. En o ja, check even goed de breedte van de voeg voor de juiste punt van de stift.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet

Ik was bang voor lekkages en een dure klus toen er stukjes voeg kapot bleken te zijn in de badkamer van ons nieuwe huis. Maar met de voegenvuller heb ik zelf in een middagje de voegen weer prachtig hersteld! Geen lekkages en mooi resultaat.

• Snelheid/Levertijd

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Kogel 5mm, Voegenreparatie Lichtgrijs, Ontvetter

Dit product heeft zijn werk heel goed gedaan, top

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Voegenreparatie, Tulipaint Ontvetter

Zeer gebruiksvriendelijk

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Ontvetter

Heel makkelijk in gebruik, na 1 laag zien de voegen er al als nieuw uit. Maak erg goed en makkelijk de voegen schoon.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Makkelijk in gebruik en bij morsen op gladde tegel makkelijk schoon te maken.

Voegenstift Lichtgrijs, Reservepunten Kogel 5mm, Ontvetter

Prima product! De vloer van onze toilet knapt hier echt van op, we gaan het ook elders in huis toepassen. Heel tevreden dus, 5 sterren als het ook langdurig mooi blijft.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenreparatie Grijs

Eenvoudig in gebruik, aanbrengen gaat makkelijk. Vinger handiger dan met het stokje. Zeer tevreden over het resultaat.

Voegenverf Grijs, Kwasten, Ontvetter

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten, Tulipaint Ontvetter

Voegenverf Wit, Kwasten, Ontvetter

De grijze voegen moesten wel twee keer gedaan worden, maar toen was het resultaat ook goed.

Voegenstift Crèmewit

Ik had tegels geverfd en ondanks aftapen was de verf hier en daar in de voegen gekomen. Het was een erg donkere kleur verf en met 2 lagen voegenstift is er niks meer van te zien. Werkt erg goed, dik tevreden.

Voegenstift Crèmewit

Wij zijn erg tevreden over de voegenstift. Het is niet veel werk en de douchehoek is weer als nieuw!!! Een echte aanrader!!

Voegenstift Wit

In mijn huurhuis heb ik witte tegels in de keuken met donkere voegen. Wie heeft dat bedacht? De voegenstift heeft mij geholpen om alles weer netjes wit te maken. Over de donkere voegen dekte de witte stift prima. Het ziet er gelijk een stuk strakker uit. Ik ben helemaal blij!

Voegenstift Wit

Heel tevreden over het product!

Voegenstift Zilvergrijs

Wij willen binnenkort ons huis verkopen en zijn volop bezig het verkoopsklaar te maken. We huiverden al bij het feit dat we oude, wat vuil geworden voegjes moesten opfrissen. We zagen het niet goed zitten om alles te schrobben, en gelukkig botsten we toen op deze voegenstiften. Het gaat heel snel en geeft een mooi, natuurlijk resultaat. Top!

Voegenstift Lichtgrijs, Ontvetter

Ik ben zeer tevreden met uw product. Ik heb de voegen van mijn 50 jaar oude tegelvloer in de keuken ermee behandeld en het is nu alsof er een nieuwe vloer in ligt. Een metamorfose dus!

Voegenreparatie Crèmewit

Mijn ervaring is heel goed. Ik begreep alleen niet het nut zo van de bijgeleverde spuit.

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet, Reservepunten Beitel 3mm

Hadden we dit product maar eerder ontdekt! Zeer tevreden met de stiften die we hebben aangeschaft in de kleuren wit en antraciet. Toegepast voor de badkamer en de woonkamer. Doet wat het belooft, dikke aanrader!

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

We zijn er heel blij mee en het resultaat is prima! Een fijn product om er voor te zorgen dat je nog even verder kunt met deze badkamer!