Voegenstift Zilvergrijs, Voegenreparatie Wit

Eenvoudig een goed resultaat!

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Voegenreparatie

Voegenreparatie Donkergrijs / Antraciet

Een handig zakje van 100 gram met duidelijke instructies. Ik heb een deel gebruikt en de rest bewaar ik voor een volgende keer. Ook goed te doen voor mensen die normaal niet tegelen.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenreparatie

Werkt super makkelijk!

Voegenstift Zwart

Werkt super goed en geeft een mooi resultaat.

Voegenstift Wit

Top product! Werkt goed en een prachtig fris resultaat!!

Voegenstift Zwart

Heel snelle levering. Werkt goed. Onze voegen zijn wat onregelmatig, dus moet je steeds kleine stukjes verven. Ook tussentijds schudden en drukken. Maar ben heel blij met het resultaat, zwarte tegels met mooie zwarte voegen!

Voegenstift Crèmewit

Deking is enorm Aanbrengen vereist wat oefening maar is goed te doen Goed produkt maar ietwat prijzig

Voegenstift Wit, Ontvetter

Werkt goed. Kon ook best een groot oppervlak doen met 1 stift.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Ontvetter

Voegenstift Lichtgrijs

Geweldig de juuste kleur en makkelijk in gebruik ik ben er super blij mee

Voegenstift Wit, Reservepunten Kogel 5mm

Brilliant product used in my kitchen on dirty grouting my tiling looks like new.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint Reservepunten Kogel 5mm

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Werkt perfect en gemakkelijk aan te brengen

Voegenstift Donkergrijs / Antraciet

Geweldig product dekt goed en makkelijk aan te brengen Mooi resultaat

Voegenreparatie Zilvergrijs

Zoals verwacht. Gemakkelijk aan te brengen. Heeft probleem van gescheurde voegen opgelost.

Voegenstift Lichtgrijs

Voegenverf Wit

Top! Gaat over een donkergrijze voeg dus moet wel 2 keer. Maar het verft supermakkelijk Echt top! Vooral de middelgrote kwast vind ik fijn qua gebruik.

• Snelheid/Levertijd
  • Met welke van de onderstaande producten heeft u ervaring? Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Voegenreparatie Lichtgrijs

Doet waar ik het voor gekocht heb en de service is snel.

Voegenstift Grijs

Top spul!! Niks meer te zien van de schimmel, dikke aanrader.

Voegenstift Wit

Ik was de vieze voegen van mijn douche helemaal zat en wilde hem eigenlijk nieuw laten betegelen. Maar omdat dezelfde tegels ook bij het bad zijn gebruikt, zou ik de hele badkamer moeten laten revoveren. Daar had ik het budget niet voor. Toen kwam ik voegensitft.nl tegen en alhoewel ik skeptisch was, heb ik er toch twee besteld. Makkelijk in gebruik met een super dekking en de douche lijkt weer als nieuw! Zo kan hij (hopelijk) nog een paar jaar mee.

Voegenstift Zwart

Dekt goed makkelijk in gebruik ruikt niks van gewoon goed product .je kan snel je voegen een kleurtje te geven

Voegenverf Wit, Kwasten, Ontvetter

Hecht enorm goed en is echt spierwit Makkelijk te verwerken

Voegenstift Wit

Completely transformed my bathroom floor in one easy step.

Voegenstift Wit

In mijn badkamer mijn voegen gedaan de voegenstift en de voegen zijn weer mooi wit. Ik raad het iedereen aan.

Voegenstift Wit

Dit product werkt prettig en het geeft een goed resultaat. Ben er tevreden over! En snel geleverd.

Voegenstift Wit

Ik heb jullie voegenstift 1 week geleden gebruikt op +/- 40 lopende meter voegen waarvan 5 meter met eender welk product niet meer te reinigen waren (bleekwater, soda kristallen, backing soda, HG, en andere mengelingen. Enkel de voegen in onze douche nu ingestreken met ammoniak (om te ontvetten) en laten uitdrogen. Met 1 stift heb ik deze klus kunnen klaren en op de 5 meter slechte heb ik 2 x deze verf aangebracht. Resultaat : spierwitte voegen! Echt een aanrader !

Voegenstift Wit

Eenvoudig aan te brengen. Dekt vrij goed. Punt gaat er wel vrij snel aan maar ik vrees dat dit logisch is. Beter reservepunten steeds bijvoegen. Conclusie TOP product.

• Snelheid/Levertijd

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.