uitstekend

Na een hele tijd zoeken kwam ik bij dit bedrijf terecht, Ik kreeg een melding dat een auto onder favoriet opgeslagen afgeprijsd was en ben gelijk gaan kijken ondanks wat twijfel. Prima geholpen door Joep, eerlijk over de auto en achtergrond daarvan, na een proefrit en een gesprek met Joep was alle twijfel weg en heb ik besloten de auto te kopen en er werd goed meegedacht want ik kon vanwege mijn werk pas veel later de auto ophalen heerlijke auto en geniet er volop van Joep nogmaals bedankt

Prima geholpen en snel een goede occasion gevonden

Wij kwamen kijken naar een van de occasions die op webpagina werden aangeboden. Een proefrit kon meteen gemaakt worden en daarna was de keuze snel gemaakt. We hebben er een goede automaat.

Klantvriendelijk

Snelle, duidelijkeuitleg. Wij waren op zoek naar een auto voor mijn vrouw, betrouwbaar leuk zuinig en zijn zeer goed geholpen. Fijn gesprek en snelle afhandeling

Prima geholpen

Zeer netjes geholpen

Beste Frank, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review! Wij zijn blij om te lezen dat u onze service goed heeft ervaren. Als wij in het vervolg iets kunnen betekenen dan horen wij dat graag! Voor nu wensen wij u veel veilige en vooral prettige kilometers toe in uw nieuwe Volkswagen T-Cross. Met vriendelijke groet, Jasper & Lucas Volkswagen Halsteren

uitstekende service aankoop en aflevering

aankoop auto, inruil oude auto en aflevering auto prima geregeld

Geachte Andre, Hartelijk dank voor uw geweldige review over onze service bij de aankoop en aflevering van uw nieuwe auto. Wij zijn erg blij dat u tevreden bent over de manier waarop de inruil van uw oude auto en de aflevering van uw nieuwe auto is geregeld. Wij hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe auto. Mocht u in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Ryan & Luuk Volkswagen Halsteren

Zeer klant vriendelijk en behulpzaam

Fantastisch hoe wij geholpen zijn bij de aankoop van de Audi A1, leuke, vriendelijke verkoper en de vrouwelijke balie medewerkster die je welkom heten. Zeer tevreden met de aankoop.

Beste mevrouw Deckers- van der Muren, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve beoordeling! Positief om te lezen dat u onze service als goed heeft ervaren. Bedankt dat u gekozen heeft voor Audi Centrum Roosendaal. Voor nu wensen wij u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Audi A1 Sportback! Met vriendelijke groet, Eric & Lucas Audi Centrum Roosendaal

Prima service!

Geachte dhr. Wolfis, Bedankt voor uw korte maar krachtige review! Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Audi! Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Deskundig

Zakelijk vriendelijk en deskundig. Ik ben heel blij met mijn auto.

Beste Claudia, Wat fijn om te leven dat u heel blij bent met uw auto! Wij proberen onze deskundigheid en vriendelijkheid goed over te brengen en dat is wederom goed gelukt. Wij wensen u veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Joep & Jelte TB Occasion Center

Heel goed geholpen bij de aankoop van mijn auto

Beste Martin, Dankuwel voor het vertrouwen in van Tilburg-Bastianen! Wat goed om te lezen dat dat u zo goed bent geholpen bij de aankoop van uw auto. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Lynk & Co! Met vriendelijke groet, Bram en Jelte TB Occasion Center

zeer goed

goed geholpen Roel van der wee is en super kerel

Beste Richard van Rijsinge, Dank voor deze mooie review! Wij zien u in de toekomst graag terug in Roosendaal. Voor nu heel veel rij plezier gewenst! Met vrolijke groet, Roel en Nathalie TB Occasion Center

prima service

We kwamen voor een update van de navigatie van mijn Audi. en toen hebben we een andere auto bij jullie gekocht. Het was een hele fijne ervaring. Prettig geholpen. Goed gesprek gehad.

Beste mevrouw Wauben-ten Rouwelaar, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review! Ondanks dat u langs bent gekomen voor ander doel bent u geslaagd voor een nieuwe Audi A5 Cabriolet. Fijn om te lezen dat u onze service als goed heeft ervaren. Voor nu wens ik u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Audi A5 Carbiolet. Met vriendelijke groet, Eric & Lucas Audi Centrum Roosendaal

Tevreden klant

Al jaren tevreden VW rijder en ook in het verleden altijd goed geholpen bij dit bedrijf. De hiervoor gekochte auto (geen VW) bleek echter een miskoop met verborgen gebreken. Ook voor de verkopende partij is dit natuurlijk erg vervelend en zij hebben het dan ook netjes opgelost. Nu weer heel blij met een hopelijk goede VW.

Beste Connie, Wauw een 10! Heel erg bedankt voor dit mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat u al jaren een tevreden Volkswagen rijder bent! Het geeft ons een goed gevoel dat u ook keer op keer voor ons mooie bedrijf kiest. We zijn blij met u als vaste klant en we zouden het leuk vinden u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Roosendaal. Veel rijplezier gewenst in uw nieuw VW! Met vriendelijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Goede prijs en service

De auto die we zochten hier gevonden tegen een goede prijs en inruilwaarde. Aardige en deskundige verkoper (Bram) die bij aflevering de tijd nam om divers uit te leggen.

Beste Adriaan, het doet ons veel plezier om te lezen dat u bij ons heeft gevonden wat u zocht en ook nog eens tegen een goede prijs! Wat fijn om te lezen dat onze ervaren Verkoopadviseur Bram zo goed de tijd voor u heeft genomen en alles rustig heeft uitgelegd. Wij wensen u nog veel veilig kilometers toe! Met vriendelijke groet, Bram & Jelte TB Occasion Center

Bedrijf heeft goede uitstraling

Perfecte oplevering

Geachte dhr. Pols, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn erg blij dat u tevreden bent met onze uitstraling en de oplevering van ons werk. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten een goede ervaring hebben met ons bedrijf, en wij waarderen uw feedback dan ook enorm. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Vriendelijk en professioneel

Prettige ervaring, deskundige verkoper, ongedwongen sfeer.

Beste heer Van den Berg, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve feedback! Wij proberen de klant ten alle tijden mee te nemen in de Audi beleving doormiddel van onze deskundigheid en de daarbij behorende service. Voor nu wensen wij u veel veilige kilometers toe in uw nieuwe Audi A5 Sportback en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Storm & Lucas Audi Centrum Roosendaal

Goed en vriendelijk personeel

Goede inruilprijs en vriendelijk personeel

Beste Leon, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve feedback. Goed om te lezen dat u het verkoopproces en het personeel als prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Volkswagen T-Cross. Met vriendelijke groet, Ryan & Lucas Volkswagen Halteren

Gewoon goed

Gewoon goed.

Beste Jean Paul, Hartelijk dank voor uw review! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn, en we waarderen uw feedback dan ook enorm. Met vriendelijke groet, Jasper & Luuk Volkswagen Halsteren

Fantastische service

Ruben was onze verkoopadviseur en heeft ons heel prettig geholpen. Hij was goed bereikbaar, betrokken, vriendelijk en kundig. Kortom een aanrader!

Geachte mevr. van Loo, Hartelijk dank voor uw fantastische review! We zijn erg blij dat u tevreden bent met de service die Ruben u heeft verleend. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich prettig voelen tijdens het koopproces en dat ze goed worden geholpen door onze medewerkers. We zullen uw complimenten zeker met Ruben delen. Hij zal er erg blij mee zijn. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Gewoon goed geregeld!!

Gewoon goed geregeld!!

Beste heer/mevrouw, Wat fijn om te lezen dat alles gewoon goed geregeld was! Een 10 is het hoogste cijfer dat we kunnen krijgen vandaar dat we hier enorm trots op zijn! Wij wensen u veel mooie kilometers toe met uw nieuwe auto! Met vrolijke groet, Jasper & Jelte Volkswagen Halsteren

Goed service en aardig medewerkers

Beste Abdulaziz Kaddou, Dank voor deze positieve review! Fijn om te lezen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Eerlijk, betrouwbaar, goede service

Eerlijke prijs, goede inruil van de oude auto. Geen kletsverhalen maar gewoon duidelijk en eerlijk. Fijne aflevering van de nieuwe auto met alle tijd voor uitleg.

Beste Martijn, Wat fijn om te lezen dat u onze service als eerlijk, betrouwbaar en goed heeft ervaren! Wij proberen altijd eerlijk en transparant te communiceren, gelukkig is dat bij u wederom goed gelukt! Wij wensen u nog veel mooie kilometers toe met uw Seat Leon Sportstourer! Met vrolijke groet, Bram & Jelte TB Occasion Center

Fijn geholpen en een fantastische auto!

Wij zijn heel goed geholpen aan een mooie auto. Bedankt!

Netjes en vriendelijk geholpen

Beste Carla, Dank voor deze kort maar krachtige review! Wij wensen u nogmaals veel rijplezier in uw nieuwe Lynk & Co. Tot ziens in Roosendaal! Met vrolijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Top service!

Goed en professioneel geholpen

Snelle correcte advisering en afwerking

Beste George, Wauw een 10! Dat lezen wij uiterst graag! Bedankt. Wij vinden het belangrijk dat wij onze klanten inhoudelijk goed informeren over de auto's die wij te koop aanbieden. Fijn dat u dat ook zo ervaren heeft. Voor nu wensen wij u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Volkswagen ID.3! Met vriendelijke groet, Joep & Lucas TB Occasion Center

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.