Zeer netjes en goed

Goed en net advies altijd netjes geholpen, en Altijd de afspraken nagekomen.

Beste dhr. Scheepers, Hartelijk dank voor uw geweldige recensie! We zijn erg blij dat u onze service zo waardeert. We vonden het erg leuk om u te mogen adviseren over de Audi Q4 e-tron en we hopen dat u er veel plezier van heeft. We stellen het ook erg op prijs dat u vermeldt dat we altijd onze afspraken nakomen. Betrouwbaarheid is voor ons erg belangrijk, en we willen onze klanten er graag zeker van stellen dat ze op ons kunnen rekenen. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groeten, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Al jaren klant

Beste Helma, Hartelijk dank voor 10! Fijn om te lezen dat u ons vijf sterren geeft! Dank voor het vertrouwen in Van Tilburg-Bastianen. Wij waarderen het enorm dat u bij ons terugkomt. Wij streven naar klanttevredenheid en verbondenheid met onze klanten. Voor nu wensen wij u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Volkswagen Golf. Met vriendelijke groet, Ryan & Lucas Tb Volkswagen Halsteren

Fijne ervaring gehad en goed geholpen!

Goede service van zowel proefrit, aankoop auto en bezit auto.

Beste mevr. Karrad, Fantastisch om te horen dat u een fijne ervaring heeft gehad en goed bent geholpen! We zijn erg blij dat u zo tevreden bent over onze service, van de proefrit tot aan het bezit van uw auto. We streven ernaar om onze klanten een optimale ervaring te bieden en uw compliment bevestigt dat we op de goede weg zijn. Geniet van uw nieuwe auto! En mocht u in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Ruben & Luuk Audi Centrum Roosendaal

We hebben onze tweede auto ook gekocht bij Van Tilburg Bastianen. Wederom een goeie ervaring en prima service. Een paar dagen nadat we de e golf hadden opgehaald bleken de ruitenwissers veel herrie te maken. Er werden zonder problemen nieuwe opgestuurd. Geweldig. Een echte aanrader

Beste Hans, Dankuwel voor deze uitstekende review! Wat fijn om te lezen dat u voor de tweede keer geslaagd bent bij ons en dat we het kleine probleem goed hebben opgelost voor u! Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe auto! Met vrolijke groet, Tjeu en Jelte TB Occasion Center

Een dealer waar anderen een voorbeeld kunnen nemen.

Vanaf moment dat wij de showroom binnen zijn gelopen tot het moment dat we naar buiten zijn gelopen. Zijn we super geholpen.

Beste Drazen, Wauw een 10! Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve feedback! Iedere dag staan wij graag klaar voor onze klanten. Wij vinden het belangrijk om dit proces van begin tot eind goed te begeleiden. Fijn dat u onze service goed heeft ervaren! Voor nu wens ik u veel prettige kilometers toe in uw nieuwe Volkswagen T-Cross! Met vriendelijke groet, Ryan & Lucas Tb Volkswagen Halsteren

Goede hulp om de juiste auto uit te zoeken

Door verschillende omstandigheden waren we aan een andere auto toe. Op internet hadden we een occasion bij TB gezien en een afspraak gemaakt voor een proefrit. Bij aankomst was de indruk van de auto toch niet zoals verwacht. We hebben de wensen met de verkoper doorgenomen waarna we verschillende auto’s/merken hebben bekeken. Er sprong er één uit waar we een heel goed gevoel bij hadden. De auto werd uit de showroom gereden voor een proefrit. Die is prima bevallen en we hebben direct de koop gesloten met inruil van onze eigen auto. Aflevering was top, met een kleine attentie. Als ik over een aantal jaar weer de behoefte aan een andere auto heb zal ik zeker weer bij TB gaan kijken.

Beste Andreas, Wauw bedankt voor deze fantastische review! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Onze verkopers helpen de klanten altijd graag met de juiste keuze maken en nemen daar ook ruim de tijd voor. Leuk dat u uiteindelijk uw droomauto bij ons heeft gevonden! Wij wensen u veel plezierige kilometers toe in uw nieuwe Seat Ateca! Tot ziens in Roosendaal. Met vrolijke groet, Aarnoud en Nathalie TB Occasion Center

Beste Andi, Dankuwel voor deze positive review! Wat fijn om te lezen dat u goed bent geholpen. Hopelijk mogen wij u nog vaker verwelkomen bij ons in de showroom. Wij wensen u nog veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Bram en Jelte TB Occasion Center

Top service, ongekend, enorm blij.

Zie hierboven

Beste Jeroen, Bedankt voor deze mooie en positieve review! Fijn om te lezen dat u uitermate tevreden bent over onze service. Wij wensen u veel rijplezier en zien u in de toekomst graag terug in Roosendaal. Met vrolijke groet, Aarnoud en Nathalie TB Occasion Center

Een goed autobedrijf met echte service en klantvriendelijkheid!

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Ryan, met de aankoop van onze VW. Vooraf afspraak gemaakt voor de proefrit, de auto stond netjes opgeladen klaar en kregen alle tijd voor de auto. Ook met de offerte zijn we goed door Ryan geholpen en hij heeft echt zijn best gedaan voor een goede inruilprijs. Kortom, een autobedrijf met naast mooie occasions, zeer klantvriendelijk en goede service !

Geachte Nancy, Hartelijk dank voor uw fantastische review! Het doet ons enorm veel plezier om te lezen dat u zo tevreden bent met de service van ons. We vinden het belangrijk dat onze klanten zich prettig voelen en alle tijd en ruimte krijgen om de auto te bekijken en te ervaren. We streven er altijd naar om de beste inruilprijs te bieden, en fijn om te horen dat Ryan u daar goed mee heeft geholpen. We wensen u veel rijplezier met uw nieuwe Volkswagen! Met vriendelijke groet, Ryan & Luuk Volkswagen Halsteren

uitstekend

Na een hele tijd zoeken kwam ik bij dit bedrijf terecht, Ik kreeg een melding dat een auto onder favoriet opgeslagen afgeprijsd was en ben gelijk gaan kijken ondanks wat twijfel. Prima geholpen door Joep, eerlijk over de auto en achtergrond daarvan, na een proefrit en een gesprek met Joep was alle twijfel weg en heb ik besloten de auto te kopen en er werd goed meegedacht want ik kon vanwege mijn werk pas veel later de auto ophalen heerlijke auto en geniet er volop van Joep nogmaals bedankt

Beste Dave, Wauw deze positieve review doet ons erg goed! Wat fijn om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad met onze collega Joep, dit compliment gaan we ook zeker met hem delen! Geniet van uw nieuwe Karoq en we zien u graag terug in Roosendaal. Met vrolijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Prima geholpen en snel een goede occasion gevonden

Wij kwamen kijken naar een van de occasions die op webpagina werden aangeboden. Een proefrit kon meteen gemaakt worden en daarna was de keuze snel gemaakt. We hebben er een goede automaat.

Beste Hans, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening! Van zulke reviews worden wij erg enthousiast. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Roosendaal. Voor nu veel rijplezier gewenst in uw nieuwe Volkswagen T-Cross! Met vrolijke groet, Tjeu en Nathalie TB Occasion Center

Klantvriendelijk

Snelle, duidelijkeuitleg. Wij waren op zoek naar een auto voor mijn vrouw, betrouwbaar leuk zuinig en zijn zeer goed geholpen. Fijn gesprek en snelle afhandeling

Beste Toine, Wat fijn om te lezen dat u uw ervaring als klantvriendelijk heeft ervaren! Dankuwel voor het fijne gesprek en dat alles goed en duidelijk is overgekomen bij u. Wij wensen u nog veel plezier met de nieuwe Volkswagen Up! Met vriendelijke groet, Tjeu en Jelte TB Occasion Center

Prima geholpen

Zeer netjes geholpen

Beste Frank, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review! Wij zijn blij om te lezen dat u onze service goed heeft ervaren. Als wij in het vervolg iets kunnen betekenen dan horen wij dat graag! Voor nu wensen wij u veel veilige en vooral prettige kilometers toe in uw nieuwe Volkswagen T-Cross. Met vriendelijke groet, Jasper & Lucas Volkswagen Halsteren

uitstekende service aankoop en aflevering

aankoop auto, inruil oude auto en aflevering auto prima geregeld

Geachte Andre, Hartelijk dank voor uw geweldige review over onze service bij de aankoop en aflevering van uw nieuwe auto. Wij zijn erg blij dat u tevreden bent over de manier waarop de inruil van uw oude auto en de aflevering van uw nieuwe auto is geregeld. Wij hopen dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe auto. Mocht u in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Ryan & Luuk Volkswagen Halsteren

Zeer klant vriendelijk en behulpzaam

Fantastisch hoe wij geholpen zijn bij de aankoop van de Audi A1, leuke, vriendelijke verkoper en de vrouwelijke balie medewerkster die je welkom heten. Zeer tevreden met de aankoop.

Beste mevrouw Deckers- van der Muren, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve beoordeling! Positief om te lezen dat u onze service als goed heeft ervaren. Bedankt dat u gekozen heeft voor Audi Centrum Roosendaal. Voor nu wensen wij u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Audi A1 Sportback! Met vriendelijke groet, Eric & Lucas Audi Centrum Roosendaal

Prima service!

Geachte dhr. Wolfis, Bedankt voor uw korte maar krachtige review! Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Audi! Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Deskundig

Zakelijk vriendelijk en deskundig. Ik ben heel blij met mijn auto.

Beste Claudia, Wat fijn om te leven dat u heel blij bent met uw auto! Wij proberen onze deskundigheid en vriendelijkheid goed over te brengen en dat is wederom goed gelukt. Wij wensen u veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Joep & Jelte TB Occasion Center

Heel goed geholpen bij de aankoop van mijn auto

Beste Martin, Dankuwel voor het vertrouwen in van Tilburg-Bastianen! Wat goed om te lezen dat dat u zo goed bent geholpen bij de aankoop van uw auto. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Lynk & Co! Met vriendelijke groet, Bram en Jelte TB Occasion Center

zeer goed

goed geholpen Roel van der wee is en super kerel

Beste Richard van Rijsinge, Dank voor deze mooie review! Wij zien u in de toekomst graag terug in Roosendaal. Voor nu heel veel rij plezier gewenst! Met vrolijke groet, Roel en Nathalie TB Occasion Center

prima service

We kwamen voor een update van de navigatie van mijn Audi. en toen hebben we een andere auto bij jullie gekocht. Het was een hele fijne ervaring. Prettig geholpen. Goed gesprek gehad.

Beste mevrouw Wauben-ten Rouwelaar, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review! Ondanks dat u langs bent gekomen voor ander doel bent u geslaagd voor een nieuwe Audi A5 Cabriolet. Fijn om te lezen dat u onze service als goed heeft ervaren. Voor nu wens ik u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Audi A5 Carbiolet. Met vriendelijke groet, Eric & Lucas Audi Centrum Roosendaal

Tevreden klant

Al jaren tevreden VW rijder en ook in het verleden altijd goed geholpen bij dit bedrijf. De hiervoor gekochte auto (geen VW) bleek echter een miskoop met verborgen gebreken. Ook voor de verkopende partij is dit natuurlijk erg vervelend en zij hebben het dan ook netjes opgelost. Nu weer heel blij met een hopelijk goede VW.

Beste Connie, Wauw een 10! Heel erg bedankt voor dit mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat u al jaren een tevreden Volkswagen rijder bent! Het geeft ons een goed gevoel dat u ook keer op keer voor ons mooie bedrijf kiest. We zijn blij met u als vaste klant en we zouden het leuk vinden u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Roosendaal. Veel rijplezier gewenst in uw nieuw VW! Met vriendelijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Goede prijs en service

De auto die we zochten hier gevonden tegen een goede prijs en inruilwaarde. Aardige en deskundige verkoper (Bram) die bij aflevering de tijd nam om divers uit te leggen.

Beste Adriaan, het doet ons veel plezier om te lezen dat u bij ons heeft gevonden wat u zocht en ook nog eens tegen een goede prijs! Wat fijn om te lezen dat onze ervaren Verkoopadviseur Bram zo goed de tijd voor u heeft genomen en alles rustig heeft uitgelegd. Wij wensen u nog veel veilig kilometers toe! Met vriendelijke groet, Bram & Jelte TB Occasion Center

Bedrijf heeft goede uitstraling

Perfecte oplevering

Geachte dhr. Pols, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn erg blij dat u tevreden bent met onze uitstraling en de oplevering van ons werk. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten een goede ervaring hebben met ons bedrijf, en wij waarderen uw feedback dan ook enorm. Wij hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Vriendelijk en professioneel

Prettige ervaring, deskundige verkoper, ongedwongen sfeer.

Beste heer Van den Berg, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve feedback! Wij proberen de klant ten alle tijden mee te nemen in de Audi beleving doormiddel van onze deskundigheid en de daarbij behorende service. Voor nu wensen wij u veel veilige kilometers toe in uw nieuwe Audi A5 Sportback en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Storm & Lucas Audi Centrum Roosendaal

Goed en vriendelijk personeel

Goede inruilprijs en vriendelijk personeel

Beste Leon, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve feedback. Goed om te lezen dat u het verkoopproces en het personeel als prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Volkswagen T-Cross. Met vriendelijke groet, Ryan & Lucas Volkswagen Halteren