Netjes te woord gestaan en geholpen.

Netjes en goed te woord gestaan en geholpen.

Goed geholpen, prima service!

Snel en kordaat geholpen. Fijn en vriendelijk contact die openstaan voor suggesties.

Slechte en klant onvriendelijke ervaring !!!

Na aankoop verloopt het contact stroef en klantonvriendelijk. Het beantwoorden van vragen in een email vindt de verkoper niet nodig. Ook blijkt achteraf dat de verkoper onjuiste product informatie heeft gegeven. Tevens wordt de mondeling afgesproken afleverdatum niet nagekomen door de verkoper. Bij de uiteindelijke aflevering stond het stuur scheef waardoor de auto weer de werkplaats ingereden werd. Kortom een zeer slechte en klant onvriendelijke ervaring welke je niet verwacht van een merkdealer.

Goed geholpen bij de aankoop

Goed geholpen en fijne communicatie in het aankoopproces

Netjes en niet opdringerig verwelkomt

We waren op zoek naar een occasion met weinig km . We zagen een Audi a3 sportback en hebben een afspraak gemaakt om proef te rijden. De verkoper was zeer vriendelijk en na goede onderhandeling wat betreft de inruil hebben we deze Audi aangeschaft. De sleuteloverdracht en de uitleg over de auto was erg goed. Dus ik ben een tevreden klant!!

Fijne medewerkers Audi Centrum Roosendaal

Na enig onderhandelen tot een overeenkomst gekomen tot het aanschaffen van de een occassion Audi A5. Prima nazorg, kaartje van de receptioniste, foto auto met strik daags voor ophalen van de auto. Een weekje later een lekkernij thuisgestuurd gekregen voor de aanschaf van de auto.

gewoon goed

super

Beste Lilian, Hartelijk dank voor deze 10! een kort en bondige beoordeling. Fijn om te lezen dat uw ervaring super is! Wij wensen u veel rijplezier en elektrische kilometers toe met de Volkswagen e-Up! Graag tot ziens in Roosendaal. Met vriendelijke groet, Joep en Shaula TB Occasion Center

Snelle aflevering

Dank aan Joep van TB Roosendaal voor het snel gereed maken en afleveren van mijn nieuwe auto.

Beste Rick, Hartelijk dank voor deze 10! Soms duurt wachten lang, ik dit geval hadden we geluk! Fijn dat we jou zo snel op weg hebben kunnen helpen. Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met de Seat Leon Sportstourer. Graag tot ziens. Met vrolijke groet, Joep & Shaula TB Occasion Center

keurig

keurig ontvangen, goede uitleg, niks teveel om een andere auto van stal te halen en te testen.

Geachte heer Johan, Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Het juiste gevoel bij een auto... dat vinden wij belangrijk, een proefrit is daar een belangrijk onderdeel van. Fijn om te lezen dat uw ervaring zo positief is! Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe met de Audi Q3. Graag tot ziens in Oud-Gastel. Met vrolijke groet, Eric en Luuk Audi Centrum Roosendaal

Een dikke 10

Van aankoop tot afleveringen goed geadviseerd

Geachte heer Rien, Wauw! Niet zomaar een 10 maar een dikke 10! Hartelijk dank voor deze hoge beoordeling, fijn om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad: voor, tijdens en na het aanschaffen van de Audi. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe met de Audi Q3. Graag tot ziens in Oud-Gastel. Met vrolijke groet, Storm & Shaula Audi Centrum Roosendaal

Prima geholpen

Geachte heer van Hassel, Een kort maar krachtige beoordeling! Hartelijk dank voor de 9, fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst met de Audi Q2. Graag tot ziens in Oud-Gastel. Met vriendelijke groet, Storm en Shaula Audi Centrum Roosendaal

zie boven

Geachte heer Schot, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze beoordeling! Soms is één woord voldoende, fijn dat u onze dienstverlening als 'goed' beschrijft en ons zou aanbevelen. Dank voor het vertrouwen in onze organisatie. Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst in de Audi A1. Met vriendelijke groet, Eric & Shaula Audi Centrum Roosendaal

Great attitude and service

I was very happy with the experience, the personnel was friendly and walked me through the entries process of buying a car.

Dear Ms Mileva, A 10, wow! We are happy to read that you had a pleasant experience with us. We wish you many safe kilometers in your new Skoda Fabia! We hope to see you again in the future. Best regards, Nathalie & Joep TB Occasion Center

Ik heb een zeer goede ervaring in het algemeen met een kleine uitzondering

Het enige minpunt was dat er geen instructie boek in de auto aanwezig was en dat het apart besteld moest worden, hetgeen pas op de dag van aflevering geconstateerd werd.

Beste Eelko, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze review. Ondanks het ontbrekende instructieboekje (in backorder op dit moment) is het fijn om te lezen dat uw ervaring met onze organisatie verder zeer goed is! Zodra het boekje bij ons binnen is sturen wij dit direct aan u toe. Wij wensen u veel veilige, plezierige en vooral zonnige kilometers toe zodat u optimaal kunt genieten van de Audi A3 cabriolet! Graag tot ziens in Oud-Gastel. Met vrolijke groet, Eric & Shaula

Prettige ervaring, goed geholpen

De verkoopadviseur die ons bij ons eerste bezoek te woord stond, was zeer vriendelijk en heeft ons goed op weg geholpen. Ook de proefritten met twee auto’s heeft hij keurig voorbereid, waarna de koop snel gesloten was. De aflevering van de “nieuwe” auto was een beleving op zich, waarbij de verkoopadviseur zich van zijn beste kant liet zien!

Beste Torben, Wij zijn u dankbaar voor deze 8! Het is leuk om te lezen dat u een fijne ervaring heeft gehad en dat de aflevering van uw nieuwe Volkswagen Polo een beleving op zich was. Veel veilige en fijne kilometers toegewenst in de auto. Graag tot ziens. Met vrolijke groet, Aarnoud & Luuk TB Occasion Center

Is zeer goed geweest

Hartelijk ontvangst inleving in mijn wensen en meedenkend.

Beste Willem, Wij zijn heel erg blij met een 10 als beoordeling. Hartelijk dank daarvoor! Fijn dat wij u het juiste gevoel hebben kunnen geven, uw wensen zijn tenslotte zeer belangrijk bij het vinden van de perfecte auto voor u. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe in uw nieuwe Seat Ateca! Hopelijk tot in de toekomst. Met lachende groet, Jasper & Nathalie TB Occasion Center

Eerlijke verkoper, service loopt en is prima

Nou ja vw is okay, we kunnen niet allemaal Porsche rijden

Beste meneer Haak, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Nogmaals gefeliciteerd met uw nieuwe Volkswagen T-ROC Cabrio. Wij wens u veel veilige, plezierige en zonnige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Aarnoud en Olivier

Beste ervaring tot nu toe

Koop regelmatig, eens in de paar jaar een gebruikte auto. De ervaring met TB occasion center was uitstekend te noemen. Snel, accuraad en de gekochte auto is perfect in orde. De service ter plekke ook. Mocht iemand een tweede hans auto willen kopen dan raad ik dit bedrijf aan. Dank nog voor de goede service.

Geachte Johannes, Hartelijk dank voor deze 10 en positieve beoordeling! Wij krijgen energie van deze review, fijn dat u de ervaring als uitstekend heeft ervaren en dat zowel de service en auto u zo goed zijn bevallen. Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met uw nieuwe BMW 5-serie. Graag tot ziens in Roosendaal. Met vrolijke groet, Tjeu & Luuk TB Occasion Center

Superb!

Vriendelijk geholpen. Auto netjes afgeleverd. Ben tevreden!

Beste Eric, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zijn super(b) blij te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening, tevreden klanten...dat vinden wij belangrijk. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe met de Skoda Superb! Graag tot ziens. Met vrolijke groet, Joep en Shaula TB Occasion Center

Prima ervaring met TB

Vriendelijk en netjes geholpen, duidelijke afspraken gemaakt.

Geachte heer Verhoek, Wauw, een 10! Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u een prettige herinnering heeft aan de aanschaf en aflevering van de prachtige Volkswagen. Veel sportieve, veilige en vooral plezierige kilometers toegewenst met de auto. Graag tot ziens. Met vrolijke groet, Aarnoud en Shaula TB Occasion Center

Alles goed geregeld.

Correcte aflevering conform afspraken.

Beste mevrouw Tuinier, Hartelijk dank voor het schrijven van deze review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en afhandeling van de eerder gemaakte afspraken. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe met de Volkswagen. Graag tot ziens in Roosendaal. Met vriendelijke groet, Tjeu & Shaula TB Occasion Center

Zeer gastvrij!

Keurige informatie! Ik mis alleen het Nederlandse instructieboekje.

Geachte heer Bram, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u het bezoek aan onze showroom als prettig heeft ervaren en u voldoende geïnformeerd bent. Het boekje is voor u besteld bij ons magazijn, wellicht is het ondertussen al bij u afgeleverd per post en anders volgt deze snel. Bedankt voor uw vertrouwen en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Eric en Shaula Audi Centrum Roosendaal

Met enorm veel enthousiasme is mij een mooie auto verkocht

Enthousiaste verkoper die overtuigend en geloofwaardig ons in het koopproced heeft bijgestaan.

Beste Ed, Hartelijk dank voor deze 10! Fijn om te lezen dat u het aanschafproces zo prettig heeft ervaren en dat het enthousiasme daarbij een grote rol heeft gespeeld. Wij worden enthousiast van onze leuke klanten. :) Veel veilige, comfortabele en sportieve kilometers toegewenst met de prachtige BMW! Graag tot ziens. Met vrolijke groet, Bram & Shaula TB Occasion Center

Fijn en goed!

Fijne ontvangst, goed geholpen, auto extra gewassen om de kleur goed te laten zien. Bij het ophalen zat er een leuke strik op. Daarnaast goede uitleg gekregen van de verkoper. En een week later thuis een pakketje met lekkere koeken ontvangen. Bedankt Eric.

Beste Saskia, Wauw! Wat een mooie beoordeling hebben wij van u mogen ontvangen, dank voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te lezen dat u een prettige ervaring heeft gehad tijdens en na het aanschafproces van de Audi. Wij wensen u nog veel rijplezier en veilige kilometers toe met de Audi A1. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Eric & Shaula Audi Centrum Roosendaal

Uitstekende verkoopervaring.

Goed geholpen door de Deskundige en aardige verkoper.

Beste John, Wauw! Wat een mooie beoordeling hebben wij van u mogen ontvangen, dank voor het delen van uw positieve ervaring. Wij vinden het altijd prettig om te lezen dat onze klanten écht tevreden zijn. Nog veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met de Volkswagen Polo. Graag tot ziens in Roosendaal. Met vrolijke groet, Bram & Shaula TB Occasion Center