Goede service en zeer klantvriendelijk

Bram, een zeer goede verkoper en als er problemen zijn, staat hij er, echt TOP!!

Beste Hans, Dankuwel voor deze geweldige review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Het is altijd fijn om te horen dat onze medewerkers zoals Bram zo gewaardeerd worden. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen en wensen u veel rijplezier met uw nieuwe Polo! Met vriendelijke groet, Bram & Jelte TB Occasion Center

goed geholpen

geholpen zoals het hoort!

Beste heer Eversdijk, Dankuwel voor deze mooie review! Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent en dat u ons zelfs beloont met een 10! Wij hopen u nog vaak te mogen verwelkomen bij ons in de showroom en wensen u veel veilige kilometers toe met uw nieuwe Audi Q8 Met vriendelijke groet, Eric & Jelte Audi Centrum Roosendaal

Prima bedrijf

Goed advies, scherpe prijzen en een grote voorraad.

Correct geholpen

Deskundig en correct geholpen, kwamen de gemaakte afspraken na.

Beste mevr. Suiker, Bedankt voor uw positieve review! We zijn erg blij dat u tevreden bent met onze service en dat u ons deskundig en correct vindt. We vinden het belangrijk dat onze afspraken nagekomen worden, en we zijn dan ook trots dat u dit expliciet benoemt. We hopen u nog lang van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal

Goed ontvangen en uitgebreide info voor en na aflevering

Beste Geert, Graag wil ik u bedanken voor uw positieve review! We zijn erg blij dat u tevreden bent met de service die wij u hebben geboden, zowel voor als na de aflevering. Wij wensen u nog veel zonnige kilometers met uw nieuwe Cabrio! Met vrolijke groet, Bram en Jelte TB Occasion Center

Verkeerde voorlichting over de laadcapaciteit van de Peugeot.

Ondanks herhaalde voor en na aankoop bleek het een fase 1 te zijn ipv fase 3

Dank voor het achterlaten van deze review. De ervaring van onze klanten nemen wij altijd zeer serieus vandaar dat we dit ook verder hebben besproken met de verkoopleider. Hij gaf aan dat tijdens het verkoopproces er een foto is gestuurd van de aansluiting zodat u op de hoogte was hiervan. Uw verkoper Bram heeft verder geen vragen gehad over de aansluiting dus ging er van uit dat dit in orde was. Vervelend dat het zo is gelopen. Hopelijk heeft u ondanks dit al wel veel plezierige kilometers gereden. Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Bram en Nathalie TB Occasion Center

Slechte service

Ik heb een auto gekocht en deze is in 10 minuten tijd afgeleverd zonder enige uitleg Heb problemen met de auto vanaf de eerste dag en wordt niet serieus genomen kan garage en verkoper niet bereiken

Beste Leon, Dank voor het achterlaten van deze review. Na aanleiding hiervan hebben we dit besproken met uw verkoper en er is hoogstwaarschijnlijk wat verwarring ontstaan. Bij de aflevering word er altijd gevraagd of er vragen zijn. Maar mocht u op dat moment geen vragen hebben maar achteraf wel, kunt u deze altijd aan de verkoper stellen. Joep is momenteel op vakantie maar hij had aangegeven dat u altijd ons algemene nummer mag bellen bij vragen. We vinden het namelijk belangrijk dat onze klanten met veel plezier in hun nieuwe auto gaan rijden. Excuses voor de verwarring en wij wensen u nog veel veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Fijn personeel

Beste Johan, Hartelijk dank voor uw positieve review! We zijn erg blij dat u onze service en ons personeel waardeert. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en uw feedback laat zien dat we op de goede weg zijn. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Volkswagen Taigo! Met vriendelijke groet, Jasper & Luuk namens Volkswagen Halsteren

Goede professionele begeleiding bij aankoop.

Zowel voorafgaand als tijdens het bezoek goede uitleg en begeleiding. Afleveren was ook naar wens en netjes. Na een paar dagen telefonisch contact gehad of alles goed ging.

Beste Marcel, Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service! We vinden het belangrijk dat onze klanten zich goed begeleid voelen, zowel voorafgaand als tijdens de aankoop. We zijn blij dat onze uitleg en begeleiding u goed bevallen zijn. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in onze showroom. Wij wensen u nog veel rijplezier met uw Audi Q4! Met vriendelijke groet, Ruben & Jelte Audi Centrum Roosendaal

Teleurstellend

Geen klant interesse, niet meedenken, auto aflevering niet goed afgesproken. Sinds het geen auto borschwerf meer is is het een slecht bedrijf.

Beste Bas, Dank voor het achterlaten van uw review. Na aanleiding van uw reactie heb ik het besproken met de verkoper. Hieruit begreep ik dat wij in afwachting waren van een onderdeel die langer op zich liet wachten. Wij willen graag de auto's die wij verkopen aan onze klanten in perfecte staat afleveren. Vandaar dat het ook langer heeft geduurd dan dat u normaal gewend bent. Wij denken graag met onze klanten mee en willen het graag zo goed mogelijk oplossen. Ondanks uw ervaring hoop ik dat u al veel plezierige kilometers heeft gereden in uw nieuwe Seat Leon. Met vriendelijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Uitstekend geholpen en gedacht in oplossingen

Wij zijn uitstekend geholpen door Joep van P.

Beste heer Lazeroms, Bedankt voor deze positieve en lovende woorden over onze collega Joep! Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service die u is verleend. We streven dagelijks naar tevreden klanten en zo te lezen is dat gelukt. Wij wensen u veel prettige kilometers toe en zien u graag terug in Roosendaal. Met vrolijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Goed ben zeer netjes en vriendelijk geholpen

Beste Niels, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review! Goed om te lezen dat u goed en vriendelijk geholpen bent. Graag verwelkomen wij u in de toekomst wederom in onze showroom. Wij wensen u voor nu veel plezierige en veilige kilometers toe in uw nieuwe Audi Q5. Met vriendelijke groet, Ruben & Lucas Audi Centrum Roosendaal

Goed aanbod, scherpe prijs

Praktisch nieuwe Mazda MX30 gekochte voor zeer scherpe prijs, geen addertjes onder het gras, duidelijke voorwaarden en auto netjes geleverd met apk en mooi gepoetst.

Beste heer/mevrouw Hendriks, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review! We vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze dienstverlening. We wensen u veel plezierige kilometers toe in uw nieuwe Mazda MX30 en we zien u graag terug in Roosendaal. Met vriendelijke groet, Joep en Nathalie TB Occasion Center

Plezierig, correct en vakkundig advies

Plezierig, correct en vakkundig advies tijdens de aankoop door de heer Storm Westerman. Ook tijdens de aflevering verliep alles naar wens en zijn alle functies goed uitgelegd. Ook de dames achter desk/ receptie zijn klantvriendelijk. Aldus een tevreden klant!

Beste heer Hoogenboom, Wat een mooie positieve review over onze verkoopadviseur Storm Westerman! Wat fijn om te lezen dat de aanschaf van begin tot eind als plezierig, correct en vakkundig is ervaren. Wij wensen u veel rijplezier met uw Audi Q5 en hopen u een volgende keer weer bij ons in de showroom te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Storm & Jelte Audi Centrum Roosendaal

Alles was prima

Beste Sead, Bedankt voor uw positieve review! Het is altijd fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn. We streven ernaar om de best mogelijke service te bieden, en jouw feedback helpt ons om dat te blijven doen. Met vriendelijke groet, Luuk namens het TB Occasion Center

Kwaliteit &kwantiteit top

Zeer goed geholpen en gelijk duidelijkheid

Beste heer Bulder, Wat een positieve review! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons met deze mooie 9 te beoordelen. Fijn om te lezen dat u zowel de kwaliteit als de kwantiteit erg goed vind. Veel rijplezier gewenst in uw nieuwe Kamiq. Wij zien u graag de volgende keer terug in Roosendaal. Met vriendelijke groet, Bram en Nathalie TB Occasion Center

Rampzalig

Op de factuur van een auto van 33.000 euro stonden twee verkeerde prijzen vermeld. Het panoramadak was bij de verkoop niet gecontroleerd en bleek kapot te zijn. De eerste dag in de garage bleek het juiste onderdeel niet aanwezig, waardoor een extra bezoek noodzakelijk was. Er was afgesproken dat vervangend vervoer voor de twee garagebezoeken gratis zou zijn vanwege de reparatie van het panoramadak, maar toch werd er een factuur gestuurd. Na een klacht bood TB telefonisch duizendmaal excuses aan, maar stuurde per ongeluk slechts één creditfactuur in plaats van twee. Hierdoor moest opnieuw contact worden opgenomen om ook voor de tweede factuur van het vervangend vervoer een creditnota te ontvangen. De communicatie binnen het bedrijf liet te wensen over en straalde onkunde uit.

Beste Tom, Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Wij betreuren het ten zeerste dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons bedrijf. De recensies zijn voor ons van grote waarde om onze dienstverlening te verbeteren. Wij zullen uw ervaring ook zeker meenemen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Desalniettemin wensen wij u vele prettige kilometers toe in uw Cuppra Formentor. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, Dennis & Lucas TB Occasion Center

Alles naar wens!!

Goede service,heb mijn bezoek als prettig ervaren.

Beste meneer Koijen, Wauw een 10! Goed om te lezen dat u ons beoordeelt met een 10! Wij hopen dat u veel plezier gaat hebben van uw nieuwe Volkswagen Taigo. In de toekomst zien wij u graag terug bij Van Tilburg-Bastianen. Met vriendelijke groet, Jasper & Lucas Volkswagen Halsteren

Betrouwbaar professionele onderneming.

Ik heb een goede betrouwbare auto gekocht

Beste Victor, Dankuwel voor deze mooie beschrijving van ons bedrijf! Dit is precies wat wij willen uitstralen, gelukkig is dat bij u ook zo over gekomen. Het is fijn om te lezen dat u de auto betrouwbaar vindt en dat u ons een professionele onderneming vindt! Wij wensen u nog veel plezier met uw mooie Seat Leon! Met vrolijke groet, Tjeu & Jelte TB Occasion Center

Goed en krachtig

Snelle service met de juiste informatie.

Beste Patrick, Dankuwel voor dit mooie cijfer en en de mooie review! Wat fijn om te lezen dat u ons als goed en krachtig heeft ervaren. De snelle service en juiste informatie proberen we bij iedereen zo goed mogelijk te leveren, wat fijn om te lezen dat dat bij u wederom gelukt is! Wij wensen u nog veel rijplezier met uw nieuwe Volkswagen Tiguan! Met vriendelijke groet, Joep & Jelte TB Occasion Center

Fantastische ervaring, fijne service en een hele mooie auto!

Na het behalen van mijn rijbewijs ben ik opzoek gegaan naar mijn eerste auto. Ik heb een proefrit gemaakt in een auto en dit was gelijk de auto die ik heb gekozen. De verkoopmedewerkers waren erg aardig en hebben mij voorzien van alle belangrijke informatie. De auto is helemaal klaar gemaakt om op de halen. Toen ik de auto kwam halen leek hij net nieuw. Een erg fijne ervaring en super klantvriendelijk.

Beste Margot van Haaf, Wat fijn om te lezen dat u zo een fantastische ervaring heeft gehad bij ons bedrijf! Wat een mooie positieve review. Het doet ons goed om te lezen dat u onze service als fijn heeft ervaren en dat u zo tevreden bent over de aanschaf van de auto bij ons. Wij wensen u nog veel rijplezier met de Skoda Fabia! Met vriendelijke groet, Joep & Jelte TB Occasion Center

Goede ervaring met dit bedrijf. Erg behulpzame mensen!

Beste Marijn, Hartelijk dank voor het achterlaten van een positieve review! Dat is geweldig om te lezen, Martijn! TB is blij dat u onze service waardeert. Wij kijken uit om u in de toekomst weer te verwelkomen in de showroom. Voor nu wensen wij u veel veilige en uiterst plezierige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Bram & Lucas TB Occasion Center

Professioneel en persoonlijk

Erg goed geholpen door Jasper. Professioneel en persoonlijk!

Beste meneer Manuputty, Hartelijk dank voor uw feedback! Ontzettend bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat u goed geholpen bent door mijn collega Jasper bij Volkswagen Halsteren. Wij hopen dat u veel plezier gaat hebben van uw nieuwe Volkswagen T-Cross. In de toekomst zien wij u graag terug bij Van Tilburg-Bastianen. Met vriendelijke groet, Jasper & Lucas Volkswagen Halsteren

Komen afspraak na. Prima bedrijf

Beste meneer van Haaren, Dankuwel voor dit mooie cijfer! Wat goed om te lezen dat ook u heeft ervaren dat wij de gemaakte afspraken altijd na komen! Wij verwelkomen u in de toekomst graag nog eens in de showroom! Wij wensen u veel veilige kilometers toe met de Seat Arona! Met vrolijke groet, Bram & Jelte TB Occasion Center

x

x

Beste dhr. de Nijs, Hartelijk dank voor uw korte maar krachtige review! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Audi Q4 e-tron. Met vriendelijke groet, Eric & Luuk Audi Centrum Roosendaal