Goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto

Zakelijk maar goed geholpen. Alles is keurig geregeld en verzorgd. Hoewel ik de indruk kreeg dat de verkoper het erg druk had heeft hij mij goed geholpen. Werd netjes naar de wachtruimte verwezen voor een kopje koffie waarna alles snel en goed geregeld werd. Niks wezenlijks op aan te merken maar de vroegere gastvrijheid die ik bij de voormalige VW garage altijd ervaarde is wel wat bekoeld is mijn indruk. Maar nogmaals, iedereen doet zijn best en ik ben blij met mijn nieuwe auto.

Geachte mevrouw Connie, Bedankt voor het achterlaten van deze uitgebreide review. Het was tijdens uw bezoek inderdaad vrij druk in onze showroom, wij willen al onze klanten zo goed mogelijk van dienst zijn tijdens hun bezoek. Fijn om te lezen dat u toch prettig bent geholpen. Uw feedback over de gastvrijheid van vroeger is intern doorgestuurd, wij gaan kijken hoe wij dit gevoel beter kunnen overbrengen. Dank voor uw terugkoppeling daarover. Wij wensen u veel rijplezier en nog veel veilige kilometers toe met de Peugeot 208! Graag tot ziens in Roosendaal. Met vriendelijke groet, Joep & Shaula

1e ervaring voelde meteen top.

Wij waren er nooit eerder geweest, maar het was meteen een top ervaring. Goede, mooie locatie en professioneel personeel.

Beste heer Martin, Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review! Fijn om te lezen dat u een top ervaring heeft met onze organisatie en collega's, wij streven iedere dag naar tevreden klanten met uiteraard de juist Audi beleving. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe met de sportieve Audi A3 limousine. Graag tot ziens in Oud-Gastel. Met vrolijke groet, Storm & Shaula Audi Centrum Roosendaal

Top.

NB. Nog hartelijk dank voor de Zoete Post die wij ontvingen!

Geachte mevrouw Francien, Hartelijk dank voor uw 5-sterren beoordeling. Soms zegt één woord genoeg, fijn om te lezen dat u onze dienstverlening als 'top' heeft ervaren! Wij hopen dat de Zoete Post u heeft gesmaakt. Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst met de prachtige Audi Q7. Graag tot ziens bij Audi Centrum Roosendaal. Hartelijke groet, Storm & Shaula Audi Centrum Roosendaal

Eerlijk

De verkoper was eerlijk en we kwamen overeen met een mooie prijs. Wat hij voor mijn auto terug gaf was een eerlijke prijs. Bij de aflevering zaten er wat pitjes en krasjes op de ruiten. Ze gaan de ruit vervangen, dit was geen probleem.

Beste Joost, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze review. Eerlijkheid duurt het langst! Zoals afgesproken gaan wij inderdaad de ruit voor u vervangen! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe met de Seat Ibiza. Graag tot ziens bij TB Occasion Center. Met vrolijke groet, Tjeu en Shaula

Professionele en persoonlijke benadering

Correcte aandacht voor de wensen en overtuigingen van de klant. Dienstbaar en gericht op klanttevredenheid en zorgeloos gevoel.

Beste Dave, Wat is uw ervaring mooi beschreven! Dank voor het achterlaten van deze beoordeling en de bijbehorende terugkoppeling. Het was ons een genoegen u de prachtige Audi te verkopen. Wij wensen u veel veilige, plezierige en comfortabele kilometers toe. Graag tot ziens bij onze vestiging in Oud-Gastel of Breda! Met vriendelijke groet, Dennis & Shaula Audi Centrum Roosendaal

Uitstekende begeleiding en service

Ook ditmaal weer fijn geholpen. Een verkoopafdeling waar klant nog koning is. Dankjewel Dennis. Voor ons een dikke 10

Zeer tevreden over Audi Centrum Roosendaal

De aankoop en aflevering van mijn Audi occasion verliep heel plezierig.

Beste mevrouw van der Wyck, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de aanschaf en aflevering van uw Audi A4 avant, u heeft een prachtige auto gekocht. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers met de sportieve auto! Graag tot ziens in Oud-Gastel. Met vriendelijke groet, Eric & Shaula Audi Centrum Roosendaal

Super goede service

Door treinstakingen kon het leveringsbedrijf mijn auto niet afleveren op de afgesproken dag. Audi Centrum Roosendaal heeft daarop geanticipeerd, door op dezelfde dag hun eigen medewerkers de auto te laten afleveren, kortom een top service!!

Geachte heer Vlot, Een 10! Bedankt voor het delen van uw ervaring en het schrijven van deze positieve review. Fijn om te lezen dat wij u blij hebben kunnen maken met de aflevering op locatie, de situatie was vervelend genoeg voor u. De levering op locatie heeft uw dag hopelijk weer opgeleukt! :) Wij wensen u veel elektrische, veilige en vooral plezierige kilometers toe met de Audi e-tron. Graag tot ziens. Met vrolijke groet, Eric en Shaula Audi Centrum Roosendaal

Goed contact.. afspraken worden perfect nagekomen.. Bedrijf straalt vertrouwen uit en alles is netjes... ga zo door

Beste Wim, Een 10! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze organisatie en complete dienstverlening. Betrouwbaarheid is één van onze vijf belangrijkste kernwaarden binnen de organisatie, altijd leuk om te lezen dat u dit ook zo heeft ervaren. Wij wensen u veel veilige en plezierige kilometers toe met de Volkswagen Golf. Graag tot ziens in Roosendaal. Hartelijk groet, Tjeu & Shaula TB Occasion Center

Heel prettig

Auto is prima uitgelegd maar nadat je wegrijdt kom je altijd wel dingen tegen dat je denkt hè hoe werkt dit of dat. Na een belletje weer goed uitgelegd en ook de missende dingen zijn netjes opgestuurd.

Geachte heer Monnee, Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review. De vele nieuwe indrukken en het gevoel van blijdschap bij de aflevering zorgen er vaak voor dat er achteraf nog enkele vragen zijn. U mag altijd contact met ons opnemen bij vragen, wij helpen u graag weer op weg! Wij wensen u veel veilige kilometers en rijplezier toe met de mooie Audi Q3. Graag tot ziens bij Audi Centrum Roosendaal. Hartelijke groet, Eric en Shaula Audi Centrum Roosendaal

Zéér tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden aan mijn auto.

Contact opgenomen met Audi Roosendaal, ontvangst en reparaties aan mijn auto is in goede orde verlopen. Oliezeef modificatie en een paar kleine reparaties zijn uitgevoerd. Kort samen gevat, mijn ervaring met deze dealer heeft de cijfer 10 voor uitstekende prestatie gehaald. Ik ben zéér tevreden met de werkzaamheden aan mijn Audi RS6, en de auto rijt beter dan voorheen. Heren bedankt voor het vertrouwen en ga zo door. Succes toegewenst.

Geachte heer van Ommeren, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en schrijven van deze positieve review. Wij zijn blij dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen zodat u weer veilig de weg op kunt met uw prachtige Audi RS6! Het blijft bijzonder om aan een dergelijke auto te mogen werken! Graag tot ziens in Oud-Gastel. Met vriendelijke groet, Team Audi Centrum Roosendaal

Super service en vriendelijke verkoopadviseur!

Prima geholpen bij deze dealer. Open en eerlijk onderhandeld. Inruil ook een mooie prijs voor gehad. De wens was om de nieuwe auto voor de vakantie nog opgeleverd te krijgen, hiervoor is alles in werking gesteld. Auto werd met controles en poetsbeurt kosteloos tot aan de deur afgeleverd. Meerdere keren heeft de verkoopadviseur gebeld of alles naar wens ging en was gegaan. Een uitstekende ervaring dus!

Super service!

We kwamen voor een specifieke auto en hadden gebeld om een proefrit maken. Dit ging heel snel en werden netjes ontvangen.

Beste Patricia, Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening! Dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met de Audi A1, dat komt vast helemaal goed. Graag tot ziens! Met vrolijke groet, Joep en Shaula

Uitstekende service en erg klantgericht !

Fantastisch geholpen door Kees Boelhouwer, denkt perfect mee met de klant ! Dirk Kolkman

Geweldig geholpen bij de aankoop van onze Taigo!

Wij zijn bijzonder goed geholpen door Kees Boulhouwer bij de aankoop van onze nieuwe auto de VW Taigo. Hij heeft voor ons een hele mooie deal gesloten en daar zijn we erg blij mee. De auto rijd heerlijk, is van al mogelijke opties voorzien en is keurig netjes afgeleverd. Hopelijk hebben we met deze auto net zoveel plezierige en goede kilometers als onze vorige auto, de Audi A3 sedan.

Erg tevreden over TB Halsteren

Meedenkend, servicegericht en snel

Goede service en zweer vriendelijk.

Beste meneer Batista, Hartelijk dank voor het schrijven van deze positieve review! Fijn om te lezen dat u onze dienstverlening als goed heeft ervaren en ons mede daardoor ook zo aanbevelen. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe met de sportieve Volkswagen T-Roc. Graag tot ziens in Roosendaal! Met vriendelijke groet, Tjeu en Shaula TB Occasion Center

Heel fijn geholpen.

Ik kreeg alle tijd en ruimte om mijn keuze om te zetten naar een beslissing. Hele fijne verkoopadviseur waar ik zaken mee heb gedaan. Aanrader!

Beste mevrouw Reedijk, Hartelijk dank voor deze mooie positieve beoordeling! Wij vinden het bij TB belangrijk dat onze klanten (zonder druk) de juiste keuze kunnen maken, het aanschaffen van een nieuwe auto gebeurt tenslotte niet iedere dag. Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst met uw Volkswagen Up!. Graag tot ziens in Roosendaal. Met vrolijke groet, Dennis & Shaula TB Occasion Center

Netjes ontvangen en duidelijk te woord gestaan

Zeer goed ,,duidelijk en snel

Geachte heer Koppens, Bedankt voor deze mooie beoordeling, met een 10 zijn wij ontzettend blij. Wij vinden het fijn om te lezen dat het ontvangst, de communicatie en de snelheid u goed is bevallen. Hopelijk bevalt de Audi u net zo goed! Heel veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met de Audi A1. Graag tot ziens in Oud-Gastel. Hartelijke groet, Storm en Shaula Audi Centrum Roosendaal

uitstekend

Beste Luc, Vriendelijk dank voor het achterlaten van deze hoge beoordeling! Dat onze dienstverlening in één woord te omschrijven is vinden wij natuurlijk super om te lezen. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe met de Volkswagen Polo. Met vriendelijke groet, Bram & Shaula TB Occasion Center

Correct en zakelijk

Correct en zakelijk

Geachte heer Martien, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat u het contact als correct heeft ervaren. Veel veilige, sportieve en plezierige kilometers toegewenst in de mooie Audi A5 Sportback. Graag tot ziens bij Audi Centrum Roosendaal. Met vrolijke groet, Storm en Shaula Audi Centrum Roosendaal

Top bedrijf! Klant staat centraal

Ik heb met plezier mijn auto mogen aanschaffen bij Dennis Bakx. Tijdens het gehele proces heeft Dennis Bakx mij zeer vakkundig geholpen. Alles omtrent de auto was top geregeld! Ik kom hier zeker terug voor volgende auto!

Beste Milan, Wauw, een 10! Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat onze dienstverlening zo goed is bevallen dat je de volgende auto ook bij ons zou willen aanschaffen. Je bent uiteraard altijd van harte welkom, wij zijn je ook in de toekomst graag van dienst! Veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met de Audi! Graag tot ziens in Roosendaal. Met vrolijke groet, Dennis & Shaula TB Occasion Center

Fijn, klant gericht

Prettige verkoper, neemt de tijd en komt zeer vriendelijke over.

Beste Corné, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Heel veel rijplezier en veilige kilometers toegewenst met de sportieve Seat Leon, echt een gave auto! Graag tot ziens in Roosendaal. Vrolijke groet, Tjeu en Shaula TB Occasion Center

Was geweldig

Goede en leuke verkopers

Beste Frans, Een 10! Hartelijk dank voor het achterlaten van deze positieve review en het delen van uw ervaring. Wij zijn dan ook blij te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen en zeer positief bent over onze verkopers. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe met uw mooie Volkswagen T-Cross. Met vriendelijke groet, Kees en Alana van Tilburg-Bastianen Halsteren

prettig geholpen

Beste mevrouw Carien, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat u onze dienstverlening beschrijft als uitstekend en dat u prettig bent geholpen, een tevreden klant zoals u is tenslotte altijd ons doel! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe met de sportieve Audi A1! Graag tot ziens in Oud-Gastel. Met vrolijke groet, Eric en Shaula Audi Centrum Roosendaal