Had kennelijk niet veel tijd

Toen ik de auto kwam ophalen liep ik tegen een probleem aan Toen ik in de auto zat zag ik dat de app een probleem aangaf . In plaats van mij te helpen zei de man, dat ik dat beter thuis kon oplossen. 30.000 euro armer en een illusie rijker. Het probleem doet zich nog voor en ik mag daar apart even voor langskomen.

Inmiddels heeft u contact gehad met de verkoopadviseur voor een ''2de afleverafspraak'' en is het probleem met de app opgelost. mvg Team Stokman.

goede verkoper

de auto waarvoor we kwamen was niet voor ons geschikt, maar toch vond de verkoper een model wat wel bij ons paste, hij was zeer kundig bezig. Aflevering was ook volgens planning Dus we zijn zeer tevreden over de auto en de verkoper

Na op de Afsluitdijk gestrand te zijn met een klapband afgesleept naar den Helder Daar super netjes geholpen Auto voorzien van twee nieuwe banden en ik kon mijn weg weer vervolgen Een garage waar men denkt aan oplossingen !!

Bedankt voor uw aardige review en de 5 sterren ! Team Stokman

super vriendelijke verkoper

Onze eerste Dacia gekocht geholpen door Joeri Baas Super vriendelijk geholpen trots op onze mooie auto

Fijne garage

Kleine beurt Capture. Had van een instantie vernomen dat de voorbanden moeten worden vervangen. Vroeg dat na afloop aan de heer Visser. Hij zei dat het nog niet nodig is. Dat is ook service hè! Dank

Beste heer Bais. Dank voor uw positieve review ! Team Stokman.

Prima.

Prima geholpen.

Spatzuiver

Duidelijke taal zonder spatie

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Team Stokman

Top service en advies!

Wij zijn in het hele proces van het kopen van onze nieuwe Renault Clio goed en met veel kennis bij gestaan door Marscha... ze is heel vakkundig en denkt mee met de situatie waarin je zit. Zo komen we al jaren met een goed gevoel bij Stokman Alkmaar voor het onderhoud van onze auto!

Bedankt voor uw uitgebreide reactie en de 5 sterren ! Nogmaals veel plezier met de Clio !

Prima geholpen

Wachten nu alleen hoe de vervolg reparatie verloopt.

Uitstekende service, super aardig, vriendelijke en behulpzaam.

Alles volgens gemaakte afspraken geregeld. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker aan te bevelen. Misschien een optie voor aanschaf van mijn volgende auto.

Kundig, meedenkend, uitstekende service.

Zie bovenstaand.

Apk keuring laten uitvoeren plus de vloeistoffen check ivm wintersport

Prima uitgevoerd de auto was snel weer gereed.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en een fijne vakantie ! Team Stokman Hoorn.

goede en snelle service

goede en snelle service . ik kon er onder het genot van een bakkie koffie op wachten.

Hartelijk dank voor de beoordeling met 5 sterren en aardige woorden ! Team Stokman.

Zeer tevreden over de service!

Prima geholpen en auto weer netjes schoon teruggekregen.

Totaal pakket: Geweldige service

Vorig jaar een Renault Captur-2 automaat gekocht met inlevering van mijn Renault Clio, levering stond gepland voor 10 januari 2022. Ik ben goed geïnformeerd door de verkoper (Remco). De auto komt op een buitenlandskenteken en de verkoper heeft ervoor gezorgd dat de Captur op een transitiekenteken werd gezet. Een perfecte uitleg gekregen over de Captur. In verband met het chip probleem kunnen de spiegels nog niet automatisch inklappen maar ik ben er 200% zeker van dat dit voor elkaar komt zodra de chips weer voorradig zijn. Ook ontzettend goed en vriendelijk geholpen door de hoofd werkplaats (Ronald) en hoofd receptie (Fred). Ik ben ontzettend blij met de service van Stokman Den Helder.

Beste Rick, hartelijk dank voor de uitgebreide review over ons bedrijf. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor ! mvg, Team Stokman Den Helder.

prima geholpen, goede service

prima geholpen goede service

Zeer tevreden over de kosteloos uitgevoerde winter check en het vriendelijke personeel.

Ontspannen en snel

Ik was er toch en had nog een vraagje over "apple carplay" deze werd ter plekke voor mij in orde gemaakt.

Wordt uitstekend geluisterd, en daarna gehandeld.

Prima!

Altijd prettige sfeer, klantvriendelijk en lekkere koffie!

Zeer positief

Naast de afspraak voor een wintercheck is ook een reparatie aan de linker buitenspiegel gedaan, welke niet geheel uit de basis stand kwam. Beide checks zijn prima verholpen en binnen de van te voren opgegeven tijd.

gewoon goed

probleemloos

Goede betrouwbare service. Aardige vriendelijke medewerkers

Goed jaarlijks onderhoud inclusief zomer, en wintercheck.

Alles goed van begin tot eind

Alles gedaan zo als afgesproken en gevraagd om vroeg klaar te zijn. Kon de auto om 1 uur ophalen top gedaan

goed geholpen.

vriendelijk, ter zake kundig en adequaar