Top Service

Probleem snel gevonden en verholpen.

uitstekend geholpen, er wordt tijd voor je genomem .wij zijn zeer te vreden

zie boven

Geweldige service!

Ik bracht mijn auto voor 2 nieuwe banden en ik kreeg hem van binnen en van buiten blinkend terug. Als dat geen service is..... Geweldig

Top garage

Met Garage Stokman Hoorn ben ik zeer tevreden. Je wordt vriendelijk geholpen. Ze denken met je mee. Ze zijn niet moeilijk. Als er iets niet naar wens is wordt het meteen goed opgelost. Service is super goed. Echt super tevreden. een aanrader voor iedereen.

Goed!

Snelle service bij een storing!

Hel snelle, deskundige en vriendelijke oplossing van een probleempje

Direct na het telefoontje naar Stokman kn ik langskomen en ter plekke werd het probleem opgelost en zelfs vlak voor een vakantierit naar Frankrijk even een snelle extra check van de auto

Vriendelijk. Alles volgens afspraak. Keurige aflevering.

meedenken

voor een apk en volledige beurt, snel en accuraat

gewoon goed:))

erg prettig, goede verkopers, eerlijke deal ,beide partijen blij we zien elkaar voor het onderhoud :))

Beste Jeroen. Dank voor deze mooie beoordeling en nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Clio ! Team Stokman Hoorn

Afspraken worden nagekomen en een schone auto toe.

Alle afgesproken zaken die gedaan moesten worden waren afgehandeld. Keurig.

Beste Dick, Dank voor deze mooie beoordeling en natuurlijk de 5 sterren ! Team Stokman Hoorn.

Prima. Netjes gebeld over wat de kosten van de reparatie zou zijn.

Goede ervaring

Beste mevrouw Timmerman, Dank voor deze review en natuurlijk de 10 ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Na een nare ervaring eerder op de dag in het filiaal in Hoorn, zijn we in het filiaal in Alkmaar geweldig opgevangen. De verkoper was op de hoogte van het voorval en nam uitgebreid en zeer gastvrij de tijd om ons verhaal te horen en zich te verexcuseren. We hebben uiteindelijk een fijne proefrit gemaakt en een vervolgafspraak. Super gedaan, fijne sfeer in de showroom, complimenten hoe jullie met een klacht omgaan, hartelijk dank!

Beste Roland, Graag gedaan en fijn dat we elkaar hebben gesproken. Mochten jullie nog meer informatie nodig hebben over de Dacia Jogger en de Private Lease mogelijkheden, dan horen we dat uiteraard graag ! Team Stokman Dacia.

Verbijsterend, geen ster

We komen aan, op de afgesproken tijd, meneer achter het bureau doet 5 minuten of hij ons niet waarneemt, loopt dan naar zijn collega waar wij een afspraak mee hadden en zei, ja, ik ben nu bezig, geen idee hoe lang dit nog duurt hoor mevrouw, andere man zegt, zal ik ze maar aan de koffie zetten? Of we er niet stonden!! Er zat ook een blonde mevrouw te werken in de showroom die ook geen gedag kon zeggen.We hebben ons enorm genegeerd en onbelangrijk gevoeld, komen we nooit meer terug.

Beste Roland, Helaas is dit bezoek niet goed verlopen. Inmiddels hebben we contact gehad hierover. Gelukkig is de herkansing een stuk beter verlopen. Team Stokman.

Aflevering volgens afspraak

De aflevering van de aangekochte demo Renault Twingo ZE, verliep gefaseerd i.v.m. de drukke werkplaats planning. Het was of wachten tot de werkplaats tijd had of alvast even 2 weken rijden en daarna de aflevering laten plaatsvinden. Dit was mogelijk aangezien de auto een demo was en dus ook al rond reed (misschien lastiger bij een nieuwe auto of een occassion). Vervangend vervoer was keurig geregeld en eenzelfde Twingo ZE stond klaar. Maandag gebracht en woensdag klaar helemaal zoals afgesproken en meer, inclusief een leuk geschenk. Top geregeld!

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en nogmaals heel veel plezier met de nieuwe elektrische Renault Twingo ! Team Stokman Alkmaar.

Prettige ontvangst korte wachttijd

De spriet antenne vervangen door een haaienvin antenne. Afgesproken tijdens de aankoop van een demo Renault Clio. Het vervangen zelf was binnen een half uur gereed. Stokman werkt met tijdslots voor werkplaats afspraken. Als je binnen de regio zelf woont, lijkt me dat geen probleem en zelfs prettig. Van buiten de regio moet je wel erg vroeg van huis vertrekken binnen het eerste tijdslot van 8.15u.

Hartelijk dank voor deze beoordeling en de aanbeveling ! Team Stokman Alkmaar.

Topservice!

Bij Stokman Renault wordt je altijd uitstekend geholpen door ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel! Echt een fijn en betrouwbaar bedrijf.

Beste Henk, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

uitstekend geholpen door de mannen van de receptie

Precies zoals afgesproken stond er een vervangende auto klaar bij het brengen van mijn Renault voor zijn eerste servicebeurt. Keurige uitleg en op weg geholpen. In de middag bij het ophalen van de eigen auto wederom uiterst vriendelijk geholpen en keurig mee gelopen naar de eigen auto voor uitleg en wensen prettige dag verder. Dank voor de service mannen.

Beste Rob, Wat een mooie beoordeling, dank daarvoor ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Hoorn.

Zeer goede ervaring er was tijd en aandacht om alles keurig en vriendelijk af te handelen.

Zeer goede ervaring. Er was tijd en aandacht om alles keurig af te handelen.

Beste Frits, Dank voor deze mooie review en de 10 ! Team Stokman Den Helder.

wel alle tijd.

Bij de andere filialen had men geen eens tijd om naar een klein defect te kijken en kon dit pas na een afspraak die een maand later pas kon worden ingeplant. Stokman Den Helder had wel zoveel klantservice om even er naar te kijken. Binnen een kwartiertje was het probleem opgelost. Dus 5 sterren voor Stokman Den Helder.

Beste Bram, Dank voor deze 5 sterren en fijn dat het toch opgelost is. Team Stokman Den Helder.

Geweldige ervaring

Voor het eerst binnen gestapt bij Renault Stokman Hoorn. Goed geholpen door verkoper Niels Kaan bij de aanschaf van een Clio Hybride. Bij aflevering gingen wat kleine dingen mis, maar dat is prima opgelost door Niels. Een tevreden klant dus.

Beste Willem, Hartelijk dank voor deze mooie review. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Clio ! Team Stokman Hoorn.

Altijd vriendelijk en correct geholpen!

Beste Carla, Bedankt voor dit mooie cijfer ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

prima service en klantvriendelijk

Bij eerste keer binnenkomst al heel welkom gevoeld. Heel ontspannen overal antwoord op gekregen. Koffie en een proefrit mogen maken. Met aflevering ook alles verzorgd. NU nog hopen op een Nederlandse uitgaven van het beschrijvingsboek van onze auto. Dan kan je hem echt persoonlijk maken de auto en chaecken waar alle lampjes of icoontjes voor staan.

Beste Sylvia, Dank voor deze mooie beoordeling, daar doen we het voor ! De Nederlandse handleiding is inmiddels per post onderweg, dus die kunnen jullie deze week op de mat verwachten. Nogmaals heel veel plezier met jullie mooie Renault Captur ! Team Stokman Hoorn.

Vriendelijke, meedenkende, kundig personeel

Ik ging kijken voor een Clio en kwam met een fantastische Captur thuis. Welke ik mooier vond en super-de-luxe was.

Beste Manfred, Nogmaals heel veel plezier met jullie mooie Renault Captur ! Dank voor het mooie cijfer. Team Stokman.

Prettige garage, vriendelijke medewerkers

Ben vanaf 2014 klant bij Stokman Hoorn na aanschaf van mijn eerste Renault Captur. Wordt hier altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Krijg altijd een prijsopgave en de werkzaamheden die zullen worden uitgevoerd. Reden waarom ik de werkzaamheden ook in de toekomst hier laat uitvoeren, een kwestie van vertrouwen.Dat heb ik in het verleden weleens anders meegemaakt.

Beste Frans, Hartelijk dank voor deze uitgebreide beoordeling en de 5 sterren ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Hoorn.

Proffesioneel autobedrijf.

Prima ontvangst en uitleg over de aangeboden auto,s. Na aankoop auto up to date informatie over aflevering van auto door verkoper.

Beste heer Barneveld. Dank voor deze mooie beoordeling. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Captur ! Team Stokman Den Helder.