Goed geregeld , vakkundige receptie

Voor APK netjes gebracht en ik werd geïnformeerd dat er geen extra kosten waren en de Twingo zo weer mee kon nemen.

Beste Wendy, Fijn dat jullie al zo lang klant zijn ! Dank voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren. Team Stokman Alkmaar.

Grote klasse!

Zoals gewend : prima vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg. Thuisgebracht! De medewerkers van Stokman Den Helder zijn van meer dan grote klasse! Houen zo!

Beste heer de Winter, Wat een mooie beoordeling, daar doen we het voor ! Dank voor de 5 sterren. Team Stokman Den Helder.

Goede service en schone auto terug

Beste mevrouw Verkerke, Dank voor uw aardige woorden en natuurlijk de 9 ! Team Stokman Alkmaar.

Prima,snel en goed geholpen

Na een probleempje met mijn Dacia een afspraak gemaakt en snel geholpen,ik kon er op wachten .

Beste heer Oudhoff, Fijn dat u zo tevreden bent. Dank voor deze review ! Team Stokman Alkmaar.

Prima garage

Aardige mensen, je wordt direct geholpen en leenauto staat klaar.

Beste heer Lustig, Dank voor deze mooie review en de 9 ! Team Stokman Alkmaar.

zeer klantvriendelijk

zeer klant vriendelijk men neemt alle tijd voor de klant.bij aflevering zeer uitgebreide uitleg van de auto.compliment aan verkoper hr prins

Beste Ronald, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en 10 !! Nogmaals heel veel plezier met de nieuwe Dacia. Als er nog vragen zijn, dan kunt u altijd even langskomen. Team Stokman Den Helder.

Mijn ervaringen bij Stokman zijn zeer positief. Klantvriendelijk.

Wanneer ik vragen heb worden deze ter zake kundig beantwoord. Men is altijd zeer behulpzaam en wanneer nodig goede adviezen.

Beste heer de Groot, Dank voor het schrijven van deze review. We zijn blij met de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

Goede begeleiding bij aankoop occasion.

Goed overleg en informatieoverdracht voorafgaand aan de besluitvorming tot aankoop van een occasion.

Beste Tine en Tinus, Dank voor deze mooie review. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Captur ! Team Stokman Den Helder.

De koffie staat klaar

Bij Stokman Alkmaar ben je geen klant maar gast. Terwijl mijn auto werd onderhouden kreeg ik iets te drinken, lagen er tijdschriften en kon ik ronddwalen in de ruim gesorteerde showroom. Toen de auto klaar was kreeg ik keurig uitleg over wat er gedaan is. Mooi is ook mijn ervaring dat na onderhoud er eigenlijk nooit klachten zijn. Een heerlijke klant ervaring: op visite bij de autodealer.

Beste Bas, Dank voor het schrijven van deze mooie beoordeling en natuurlijk de 5 sterren ! Daar doen we het voor ! Team Stokman Alkmaar.

Ik bracht mijn auto voor een zogeheten A beurt ,en mijn auto was ook deze keer weer in goede handen, de monteur een jonge gemotiveerde monteur die zijn werk uitstekend heeft gedaan ,en na afloop mijn auto weer in showroom conditie weer heeft afgeleverd.

Beste heer Pieters, Hartelijk dank voor deze mooie review, daar zijn we blij mee ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Gewoon goed

Keurig volgens afspraak, en op tijd. Alles naar wens.

Beste Sjaak, Hartelijk dank voor deze beoordeling. We zijn blij met de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

Zeer prettige ontvangst en onderhandelingen.

Wij werden geholpen door de heer R.Thieme. Veel vakkennis en een zeer prettige kennismaking met de Fa. Stokman. Wij waren ook content met de inruilwaarde voor onze oude auto. Het duurde door krap personeel en vakantie periode nog zo'n 4 1/2 week tot wij onze auto konden ophalen. Intussen bleven wij in onze oude auto rijden waar in de tussentijds een defect optrad. De Fa. Stokman heeft dat zeer coulant opgelost. Verder stond de auto prachtig ingepakt in een rode strik en kregen wij er nog een leuke attentie bij. Een warm welkom dus voor ons bij de Fa. Stokman in Hoorn.

Beste Gerard, Wat ontzettend leuk dat u deze uitgebreide beoordeling hebt geschreven ! We doen altijd ons best om een warm bad klaar te zetten. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Captur ! Team Stokman Hoorn.

Uitstekend!

Prima service en uitleg bij aflevering van de auto!

Beste heer Buis, Bedankt voor deze mooie beoordeling ! Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Clio. Als er nog vragen zijn, kunt u altijd langskomen. Team Stokman Hoorn.

Fijne ervaring

Aardig personeel, duidelijk, komen afspraken na, tevreden over de aangekochte auto.

Beste mevrouw Houtzager, Dank voor deze mooie beoordeling. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe auto ! Team Stokman Hoorn.

Goede dienstverlening en vriendelijke mensen!

Zie boven

Beste Anke, Dank dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. Graag tot de volgende keer ! Team Stokman Alkmaar.

Super service

Beste Danny, Dank voor dit mooie cijfer ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Lachend Avontuur: Garage Stokman Den Helder!

Mijn auto snakte naar onderhoud, dus reed ik naar Garage Stokman in Den Helder. Gwen begroette me alsof mijn auto een VIP was, luisterde met een glimlach naar mijn autodrama. Zijn ontvangst gaf mijn dag een boost. Terwijl mijn auto verwend werd, ontmoette ik Fred, medewerker met humor. Auto-expert en komiek in één. Hij kraakte mijn autocode en legde de fix uit met een knipoog. In de wachtkamer deelde ik lachsalvo's met mede-"autobandieten" die dol waren op Gwen en Fred. De sfeer was comedy club-waardig. Gwen kwam, grinnikend als auto-elf, melden dat alles gefikst was. Zijn energie gaf mijn dag kleur. Met dank aan Gwen en Fred reed ik weg, lachend achter het stuur. Garage Stokman is mijn vaste stop. Gwen en Fred toverden autozorgen om in lachplezier. Voor expertise, fun en gezelligheid is deze garage top.

De Dacia Sandero en haar berijder kwamen pas bij ons voorbij. En met deze mooie review maken zij ons ontzettend blij ! Dus graag tot de volgende keer. Team Stokman Den Helder.

Een prettige en deskundige dealer

Je wordt vriendelijk ontvangen met koffie en wat lekkers (terwijl je wacht). En zelfs een flesje water mee voor de terugreis. Top!

Beste Hanne, Fijn dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

Was weer uitstekend geregeld

Auto gebracht leenfiets stond al klaar was nu met ondersteuning luxe hoor . 2.5 uur later werd ik alweer gebeld dat de auto klaar was Fiets weer ingeleverd 2 flesjes water mee gekregen auto was weer mooi schoon gewassen en uitgezogen. Top mannen zijn weer blij net jullie Goede service

Beste Tineke, Dank voor deze mooie beoordeling en natuurlijk de 10 ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Kwaliteit

Onderhoud van mijn Renault Captur besteed ik uit aan de Renault dealer. Daar heb ik geen spijt van. Daar het altijd naar behoren wordt uitgevoerd.

Ik vond het aankoopproces prettig.

Ik ben tevreden over de behandeling, die was prettig en ben ook tevreden over de aankoop.

Beste Greet, Dank voor de mooie review en nogmaals heel veel plezier met de nieuwe Renault Twingo ! Team Stokman Hoorn,

Stokman en medewerkers houden de boel gaande.

Mijn ervaringen zijn prima. Ik heb navraag gedaan bij het rijdend voorwerp en die beaamde : "Fijn die mannen aan mijn body" " vooral de verse olie heb ik als een warm bad ervaren. " Mag ik volgend jaar, voor de vakantie, weer naar de helende 5 *****monteurs.?" Tuurlijk.!

Beste Ferry, Wat fijn dat de vierwieler en zijn baasje zo tevreden zijn ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Uitstekende service! Medewerkers zijn erg klantvriendelijk en flexibel!

Ik heb een afspraak en vergat dat ik even later een afspraak had en geen vervangend vervoer had geregeld. Ik had een afspraak in de middaguren maar ging ‘s morgens vroeg langs. Toen ik het probleem had voorgelegd, werd een leenauto voor mij geregeld en is men aan de slag gegaan met de servicebeurt van mijn auto. En niet veel later kon ik mijn auto weer ophalen. Wat een service en ook nog betaalbaar!

Beste Alfred, Dank voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

Gewoon goed

STOKMAN komt de afspraken gewoon na zoals het hoort. Kopje koffie, uitgebreid uitleg over de auto en geen geoh! Vriendelijk en kundige adviseur, dat ook.

Beste Bert, Dank voor deze mooie review en de 9 ! Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Kadjar. Team Stokman Hoorn.

Prima geholpen.

Altijd een goed en duidelijk advies, en geholpen.