Prima Service

Ik ben altijd zeer tevreden als ik mijn auto voor een onderhoudsbeurt langs breng. Alles word altijd prima geregeld.

Beste Robert, Hartelijk dank voor deze mooie review en de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

Goed en deskundig door de verkoper behandeld

Plezierig en deskundig behandeld door de verkoper hij nam voldoende tijd voor ons

Beste Theo, Nogmaals dank voor uw bezoek aan onze showroom. Mochten we toch nog iets kunnen betekenen, dan horen wij dat graag ! Team Stokman Hoorn.

Vlotte behandeling

Even wachten op de servicebeurt is goed te doen met de leesportefeuille en de kranten in de het genot van lekkere koffie en een plakje cake.

Beste Onno, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en de 10 ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

Vriendelijke mensen en snel geregeld

Beste Carla, Dank voor de aardige woorden en het hoge cijfer. Graag tot de volgende keer ! Team Stokman Alkmaar.

Beste Vera, Wat een mooi cijfer, hartelijk dank ! Team Stokman Alkmaar.

Alle verwachtingen overtroffen

Bij de aanschaf van een occasion zijn wij vanaf het begin af aan fantastisch bijgestaan door John. Hij was geduldig, niet opdringerig, en beantwoordde al onze vragen met humor. We hadden aangegeven dat we de auto het liefst zo snel mogelijk wilden meenemen, maar door drukte moesten we eigenlijk 4 weken wachten op de aflevering of kregen we de keuze de auto alvast mee te nemen om later terug te komen voor de laatste check. Uiteindelijk gekozen om de auto over 4 weken mee te nemen. Maar door het fijne meedenken werden we later toch nog gebeld dat de auto eerder afgeleverd kon worden ondanks de drukte. Het scheelde niet veel met de aanvankelijke afleverdatum, maar het was erg prettig dat er blijkbaar ook tussendoor nog werd gedacht aan onze wensen. Tijdens de aflevering werden we weer fijn bijgestaan, werden eigenschappen van de auto uitgelegd, en al met al was alles snel afgehandeld. Een laatste blijk van de goede service was dat we een paar dagen na de aflevering nog werden gebeld voor een nieuwe sleutel voor de auto ter vervanging van een oude. Dit hadden we niet verwacht, maar was wel welkom. Echt een topervaring en alle lof voor deze vestiging!

Beste Patricia, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren, daar doen we het voor ! Mochten er nog vragen zijn over bediening van de auto, dan kunnen jullie altijd langskomen. Team Stokman Hoorn.

Wij zijn prima geholpen.

Oke

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling ! Team Stokman Hoorn.

Super vriendelijk en accuraat

Voel me altijd zeer welkom en nooit bezwaard als ik eventueel met een probleempje kom. Voor mij nog nooit een negatief moment meegemaakt.

Beste Jan, Wat een mooie beoordeling, hartelijk dank daarvoor ! Team Stokman Alkmaar.

Perfecte service

Kon mooi werken tijdens de reparatie

Beste Manfred, Hartelijk dank voor de 10 en graag tot de volgende keer ! Team Stokman Alkmaar

Vriendelijk personeel en prima service.

Onderhoud is prima. Ik heb nog nooit klachten gehad. De medewerkers zijn heel eerlijk in hun advies, waarbij overbodige werkzaamheden worden afgeraden en je dus niets te veel betaald na een onderhoudsbeurt. En je krijgt je auto weer helemaal gereinigd mee naar huis. Topservice!

Beste Paulien, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en graag tot de volgende keer ! Team Stokman Alkmaar.

uitmunde service, zeer goed vakbekwaam personeel, luisteren heel goed naar wensen

personeel op en top vriendelijk. Verkoper luistert zeer goed naar je wensen. zeer goede uitstekende service, erg vriendelijk/behulpzaam. vakbekwaam personeel. Absoluut aan te raden!!

Beste Richard, Hartelijk dank voor deze mooie woorden en natuurlijk de 10 ! Team Stokman Hoorn.

Zeer gespecialiseerde monteurs. Vriendelijk ontvangen. Houd ons goed op de hoogte. Stokman alkmaar zeer aan te bevelen. Een dikke 10 .

Beste Catherina, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en de 10 ! Team Stokman Alkmaar.

Teleurstellend

Ik had vandaag een afspraak staan om mijn nieuwe sleutel op te halen en laten inleren. Dit is prima gedaan want het werkt. Maar ik krijg mijn auto terug en ik zie gelijk bij het instappen dat mijn deurpaneel beschadigd is allemaal gatjes,sneetjes,krassen en halen in het leer. De witte voering van de bekleding viel gelijk op tegen het zwarte leer. Heb ze er gelijk op gewezen en de monteur werdt er bij gehaald en die zegt gelijk dat ie het niet heeft gedaan. Het zal je gordel wel geweest zijn. Nou dit is echt onmogelijk. Er werdt gezegd dat het al zo was maar voor ik bij ze kwam zat er zeker geen schade op mijn deurpaneel op die plek. Dus dit wordt een getouw trek denk ik. Maar ik laat dit niet zo maar gaan want ik heb de auto net iets meer als een maand. Dus mijn ervaring met dit bedrijf is jammer genoeg negatief.

Vrijdag 8 december mijn mooie Renault captur occasion opgehaald en de auto was eerder rijklaar gemaakt dan ik dacht. Hierbij wil ik dhr. Thieme hartelijk bedanken voor de snelle afwikkeling…. en de auto rijdt SUPER

Beste Pieter, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Captur ! Team Stokman Hoorn.

Excellent!!!

Altijd vriendelijk. Altijd duidelijk. Altijd zorgvuldig

Beste Jacob, Altijd graag gedaan !! Dank voor deze mooie beoordeling. Team Stokman Den Helder.

Goede en deskundig personeel

Grote klantvriendelijkheid en een zeer goede en snelle infoverstrekking. Hier zal het absoluut niet aan liggen. Top! Ondanks de grote scala aan modellen, zit er simpelweg geen model naar mijn voorkeur. Het ligt dus niet aan het personeel.

Beste heer Bechler, Dank voor uw mooie beoordeling ! We krijgen de komende 1,5 jaar nog veel nieuwe modellen van Renault en Dacia in de showroom. Misschien zit daar wat tussen ? Team Stokman Den Helder.

Klantvriendelijk

Mijn Capture nu een jaar oud en Moest een onderhoudsbeurt. Op verzoek een auto meegekregen en mijn auto ruim op tijd klaar. Moest wel erg wennen aan de humor van 1 van de medewerkers met gelijke munt terug betalen dan maar verder fijne gasten alleen jammer dat ik de monteurs nooit zie dat zijn toch de mannen en vrouwen die dit doen

Beste Cees, Hartelijk dank voor de 5 sterren ! Zoals telefonisch besproken spreken wij elkaar tijdens het volgende bezoek. Team Stokman Alkmaar.

Zoals altijd een top service

Kom hier al jaren nooit een slechte ervaring gehad. Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beste heer Potters, Fijn om te horen ! Dank voor deze mooie beoordeling. Team Stokman Alkmaar.

Standaard onderhoudsbeurt prima verzorgd en auto stond weer schoon en fris klaar op de afgesproken tijd.

Beste Peter, Fijn dat u zo tevreden bent en hartelijk dank voor de 10 ! Team Stokman Alkmaar.

prima service

Voor de derde keer mijn nieuwe auto hier gekocht . Wordt hier goed geholpen en voor vragen wordt dit altijd snel en deskundig beantwoord .

Beste heer de Groot, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Dacia Sandero ! Team Stokman Alkmaar.

Een jaar geleden een auto gekocht en helemaal naar tevredenheid afgeleverd. Na schade gereden te hebben was volgens het schade herstel bedrijf een beschermstrip op de achterbumper niet meer leverbaar. Ik heb contact opgenomen met stokman alkmaar en jawel na een poosje wachten werd ik zoals beloofd gebeld dat de strip er was. Keurig op gestuurd gezien de afstand en amper twee dagen later keurig verpakt geleverd. Dat noem je dus service, daar wordt met het hart gewerkt en een klant behandeld zoals het hoort. Dus zoals ik al zei SUPER. Dankjewel.

Beste Christien, Helaas was het even wachten, maar gelukkig toch gelukt. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en de 10 ! Team Stokman Alkmaar.

Bij Stokman Alkmaar weten ze wat service is!

Wij zijn enorm goed geholpen tijdens de koop van onze Renault Captur. De auto die wij uiteindelijk gekocht hadden was in eerste instantie al gereserveerd voor iemand anders. Wij werden heel netjes gebeld toen deze koop niet was doorgegaan. Uiteindelijk konden wij de auto kopen! Wij zijn enorm blij met de auto en echt te spreken over de service bij Stokman Alkmaar! Service als bij Stokman Alkmaar is in deze tijden voor ons echt zeldzaam, maar bij Stokman Alkmaar zeker niet!

Beste Daisy, Hartelijk dank voor de aardige woorden en de mooie beoordeling ! Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Captur. Team Stokman Alkmaar.

Zeer vriendelijk personeel. Koffie staat altijd klaar en de wachttijden voor reparaties kloppen bijna altijd. Zeker een aanrader om hier een nieuwe auto of occasion te kopen.

Beste Pieter, Hartelijk dank voor deze mooie review en natuurlijk de aanbeveling ! Team Stokman Hoorn.

Snel geholpen

Goed en snel geholpen

Beste Joke, Fijn dat u zo tevreden bent ! Bedankt voor het mooie cijfer. Team Stokman Alkmaar.

Goed geregeld , vakkundige receptie

Voor APK netjes gebracht en ik werd geïnformeerd dat er geen extra kosten waren en de Twingo zo weer mee kon nemen.

Beste Wendy, Fijn dat jullie al zo lang klant zijn ! Dank voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren. Team Stokman Alkmaar.