top geholpen

op afspraak alles duidelijk wat de kosten zijn ben zeer tevreden

prima geholpen

goede diagnose en de software is vervangen

beste heer Kruitbosch, Dank voor dit mooie cijfer ! Tot de volgende keer. Team Stokman Alkmaar.

In het algemeen goed geholpen.

Bij de koop van de Renault twingo is het redelijk goed verlopen. Alleen jammer dat wij niet op allen e-mails antwoord hebben gehad. Bij aflevering, waren niet allen punten die afgesproken zijn behandelt. Daar moet de auto nog weer voor terug komen, bijna 3 weken later! Wij hadden wel verwacht dat die direct werd aangepakt, jammer. Je koopt toch een bijna nieuwe auto, en verwacht je wel de service van het bedrijf. Goede punt is wel dat het wordt opgelost, Niels bedankt hiervoor.

Beste Marko, Allereerst nogmaals dank voor het plezierige contact. Uiteraard lossen we de openstaande punten op. Bij vragen zijn jullie altijd welkom. Met vriendelijke groet, Niels namens Team Stokman Hoorn.

Hele fijne garage, met goede service

Helle fijne garage met goede service en het wachten is geen probleem en loopt ook niet uit.

Beste Rudy, hartelijk dank voor de beoordeling van onze service en natuurlijk de 10 ! Team Stokman Alkmaar.

Blij met mijn Dacia.

Eerste "beurt", prima uitgevoerd en lekkere koffie!

Dank voor uw complimenten en tot de volgende keer ! Team Stokman Alkmaar.

Een ontspannen plek waar mijn probleem met mijn Dasia perfect verholpen is

beste Eric, Bedankt voor de review en de hoge beoordeling ! Team Stokman Alkmaar.

Goede uitleg waarom en wat nodig was voor goede onderhoud.

Vriendelijk te woord gestaan. Goede uitleg wat nodig was voor goed onderhoud.Rondgang in showroom gehad .(was rustig)

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Wij rijden al jaren Renault en vinden dat de service zeer goed is. Vriendelijke mensen. Je kunt rustig onder genot van een kop koffie of thee wachten op je auto. Zo niet dan laten ze dat bij tijds weten.

Hartelijk dank voor uitgebreide beoordeling en het mooie cijfer ! Team Stokman Alkmaar.

Prettige service

Verkoop verliep plezierig en voorspoedig!

Beste Barbara, Bedankt voor het mooie cijfer en nogmaals veel plezier met de Opel Karl ! Team Stokman Hoorn.

prima geholpen en duidelijke uitleg over wat er is gedaan met de auto

prima geholpen en duidelijke uitleg over wat er is gedaan met de auto

Bedankt voor uw mooie beoordeling en de 5 sterren ! Team Stokman Alkmaar.

Ik vind dat het een fijn befrijf

Fijn personeel

Beste Ron, bedankt voor uw compliment en de 5 sterren ! Team Stokman Den Helder.

Prima en gezellig!

Werd erg prettig geholpen door Marscha, gezellig maar ook informatief. Niet het idee van een gladde autoverkoper die een oud vrouwtje (ik) een auto duur wil verkopen.. Maar vanaf het eerste telefonische contact tot de koop was het prettig om door haar geholpen te worden. Was samen met mijn dochter en het voelde goed en gezellig.

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en nogmaals veel plezier met uw nieuwe auto ! Team Stokman Alkmaar,

communicatie was goed, De levering was meerdere malen uitgesteld namelijk. Aflevering gebeurde vlot.

Bedankt voor uw hoge beoordeling. Nogmaals heel veel plezier met uw nieuwe Renault Arkana ! Team Stokman Hoorn

Service is perfect!

Auto voor APK gebracht en werd al weer snel gebeld dat hij klaar was. De auto was keurig uitgezogen en zag er weer perfect uit.

Beste Astrid, dank voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren ! Team Stokman.

Alex Taco Mathijs super medewerkers altijd behulpzaam en zij staan altijd klaar. Echt super.

Hartelijk dank voor de aardige woorden over ons receptieteam !

Altijd vriendelijk en transparant

Heb al jaren deze garage voor mijn Renault twingo. De service is goed. Er wordt altijd duidelijk gecommuniceerd.

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer ! Team Stokman Alkmaar.

goede ervaringenb

Ik vind de communicatie en het meedenken heel goed. Er wordt heel oplossingsgericht gedacht en je wordt ook goed geïnformeerd. Receptie is heel vriendelijk en klantgericht. Garage heel objectief mbt al dan niet vervangen en kosten van onderdelen.

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en het mooie cijfer ! Team Stokman.

altijd prettig geholpen

Al jaren klant bij Stokman, eerst in Alkmaar en daarna in Hoorn Vriendelijke medewerkers, fijne ontvangstruimte voor een kop koffie en volgens afspraak geholpen

Bedankt voor uw hoge beoordeling en aardige woorden ! Team Stokman Hoorn.

Zeer blij met de auto

Ik ben door Remco zeer naar tevredenheid door het hele proces geholpen bij de aanschaf van een fantastische auto. Een prachtige Renault Captur hybride met stekker. Al die technische snufjes was wel even wennen. Maar Remco heeft mij daarbij netjes en geduldig geholpen.

Bedankt voor uw aardige review en nogmaals heel veel plezier met uw Captur ! Team Stokman.

Goede service !!!

Wij zijn zeer tevreden.

Bedankt voor uw mooie review ! Team Stokman.

Stokman Renault steengoed.

Even zenuwachtig voor de 1e APK maar het team van autodokters heeft patiënt Clio weer geheel geprepareerd voor een lang en gelukkig leven. De eigenaar ook want de zorgnota was zeer sportief.

Het behandelende Stokman-team bedankt u voor deze leuke beoordeling !!

Top (GROTE duim)

Goed en vlot geholpen.

Bedankt voor uw mooie beoordeling ! Team Stokman.

Had kennelijk niet veel tijd

Toen ik de auto kwam ophalen liep ik tegen een probleem aan Toen ik in de auto zat zag ik dat de app een probleem aangaf . In plaats van mij te helpen zei de man, dat ik dat beter thuis kon oplossen. 30.000 euro armer en een illusie rijker. Het probleem doet zich nog voor en ik mag daar apart even voor langskomen.

Inmiddels heeft u contact gehad met de verkoopadviseur voor een ''2de afleverafspraak'' en is het probleem met de app opgelost. mvg Team Stokman.

goede verkoper

de auto waarvoor we kwamen was niet voor ons geschikt, maar toch vond de verkoper een model wat wel bij ons paste, hij was zeer kundig bezig. Aflevering was ook volgens planning Dus we zijn zeer tevreden over de auto en de verkoper

Na op de Afsluitdijk gestrand te zijn met een klapband afgesleept naar den Helder Daar super netjes geholpen Auto voorzien van twee nieuwe banden en ik kon mijn weg weer vervolgen Een garage waar men denkt aan oplossingen !!

Bedankt voor uw aardige review en de 5 sterren ! Team Stokman