communicatie was goed, De levering was meerdere malen uitgesteld namelijk. Aflevering gebeurde vlot.

Bedankt voor uw hoge beoordeling. Nogmaals heel veel plezier met uw nieuwe Renault Arkana ! Team Stokman Hoorn

Service is perfect!

Auto voor APK gebracht en werd al weer snel gebeld dat hij klaar was. De auto was keurig uitgezogen en zag er weer perfect uit.

Beste Astrid, dank voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren ! Team Stokman.

Alex Taco Mathijs super medewerkers altijd behulpzaam en zij staan altijd klaar. Echt super.

Hartelijk dank voor de aardige woorden over ons receptieteam !

Altijd vriendelijk en transparant

Heb al jaren deze garage voor mijn Renault twingo. De service is goed. Er wordt altijd duidelijk gecommuniceerd.

Bedankt voor uw review en het mooie cijfer ! Team Stokman Alkmaar.

goede ervaringenb

Ik vind de communicatie en het meedenken heel goed. Er wordt heel oplossingsgericht gedacht en je wordt ook goed geïnformeerd. Receptie is heel vriendelijk en klantgericht. Garage heel objectief mbt al dan niet vervangen en kosten van onderdelen.

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling en het mooie cijfer ! Team Stokman.

altijd prettig geholpen

Al jaren klant bij Stokman, eerst in Alkmaar en daarna in Hoorn Vriendelijke medewerkers, fijne ontvangstruimte voor een kop koffie en volgens afspraak geholpen

Bedankt voor uw hoge beoordeling en aardige woorden ! Team Stokman Hoorn.

Zeer blij met de auto

Ik ben door Remco zeer naar tevredenheid door het hele proces geholpen bij de aanschaf van een fantastische auto. Een prachtige Renault Captur hybride met stekker. Al die technische snufjes was wel even wennen. Maar Remco heeft mij daarbij netjes en geduldig geholpen.

Bedankt voor uw aardige review en nogmaals heel veel plezier met uw Captur ! Team Stokman.

Goede service !!!

Wij zijn zeer tevreden.

Bedankt voor uw mooie review ! Team Stokman.

Stokman Renault steengoed.

Even zenuwachtig voor de 1e APK maar het team van autodokters heeft patiënt Clio weer geheel geprepareerd voor een lang en gelukkig leven. De eigenaar ook want de zorgnota was zeer sportief.

Het behandelende Stokman-team bedankt u voor deze leuke beoordeling !!

Top (GROTE duim)

Goed en vlot geholpen.

Bedankt voor uw mooie beoordeling ! Team Stokman.

Had kennelijk niet veel tijd

Toen ik de auto kwam ophalen liep ik tegen een probleem aan Toen ik in de auto zat zag ik dat de app een probleem aangaf . In plaats van mij te helpen zei de man, dat ik dat beter thuis kon oplossen. 30.000 euro armer en een illusie rijker. Het probleem doet zich nog voor en ik mag daar apart even voor langskomen.

Inmiddels heeft u contact gehad met de verkoopadviseur voor een ''2de afleverafspraak'' en is het probleem met de app opgelost. mvg Team Stokman.

goede verkoper

de auto waarvoor we kwamen was niet voor ons geschikt, maar toch vond de verkoper een model wat wel bij ons paste, hij was zeer kundig bezig. Aflevering was ook volgens planning Dus we zijn zeer tevreden over de auto en de verkoper

Na op de Afsluitdijk gestrand te zijn met een klapband afgesleept naar den Helder Daar super netjes geholpen Auto voorzien van twee nieuwe banden en ik kon mijn weg weer vervolgen Een garage waar men denkt aan oplossingen !!

Bedankt voor uw aardige review en de 5 sterren ! Team Stokman

super vriendelijke verkoper

Onze eerste Dacia gekocht geholpen door Joeri Baas Super vriendelijk geholpen trots op onze mooie auto

Fijne garage

Kleine beurt Capture. Had van een instantie vernomen dat de voorbanden moeten worden vervangen. Vroeg dat na afloop aan de heer Visser. Hij zei dat het nog niet nodig is. Dat is ook service hè! Dank

Beste heer Bais. Dank voor uw positieve review ! Team Stokman.

Prima.

Prima geholpen.

Spatzuiver

Duidelijke taal zonder spatie

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Team Stokman

Top service en advies!

Wij zijn in het hele proces van het kopen van onze nieuwe Renault Clio goed en met veel kennis bij gestaan door Marscha... ze is heel vakkundig en denkt mee met de situatie waarin je zit. Zo komen we al jaren met een goed gevoel bij Stokman Alkmaar voor het onderhoud van onze auto!

Bedankt voor uw uitgebreide reactie en de 5 sterren ! Nogmaals veel plezier met de Clio !

Prima geholpen

Wachten nu alleen hoe de vervolg reparatie verloopt.

Uitstekende service, super aardig, vriendelijke en behulpzaam.

Alles volgens gemaakte afspraken geregeld. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker aan te bevelen. Misschien een optie voor aanschaf van mijn volgende auto.

Kundig, meedenkend, uitstekende service.

Zie bovenstaand.

Apk keuring laten uitvoeren plus de vloeistoffen check ivm wintersport

Prima uitgevoerd de auto was snel weer gereed.

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en een fijne vakantie ! Team Stokman Hoorn.

goede en snelle service

goede en snelle service . ik kon er onder het genot van een bakkie koffie op wachten.

Hartelijk dank voor de beoordeling met 5 sterren en aardige woorden ! Team Stokman.

Zeer tevreden over de service!

Prima geholpen en auto weer netjes schoon teruggekregen.

Totaal pakket: Geweldige service

Vorig jaar een Renault Captur-2 automaat gekocht met inlevering van mijn Renault Clio, levering stond gepland voor 10 januari 2022. Ik ben goed geïnformeerd door de verkoper (Remco). De auto komt op een buitenlandskenteken en de verkoper heeft ervoor gezorgd dat de Captur op een transitiekenteken werd gezet. Een perfecte uitleg gekregen over de Captur. In verband met het chip probleem kunnen de spiegels nog niet automatisch inklappen maar ik ben er 200% zeker van dat dit voor elkaar komt zodra de chips weer voorradig zijn. Ook ontzettend goed en vriendelijk geholpen door de hoofd werkplaats (Ronald) en hoofd receptie (Fred). Ik ben ontzettend blij met de service van Stokman Den Helder.

Beste Rick, hartelijk dank voor de uitgebreide review over ons bedrijf. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor ! mvg, Team Stokman Den Helder.