Uitstekende services, meedenkend met de klant. Er is veel mogelijk ook als het niet op de website staat aangegeven. Campers zijn netjes, schoon en goed verzorgd. Zeer attente eigenaar met verstand van het camperen. Kortom een dikke pluim.

Fantastisch service !!!

Geweldig bedrijf!!

Great Service

I rented the PEUGEOT BOXER Van. It was clean and well-maintained. From booking the van to arranging the return was quick and efficient, Good Customer service.

heel fijn advies, fijne mensen

had nieuwe banden nodig, werd mij een keuze gesteld, heb geluisterd wat zij adviseerden, heb hun keuze gedaan, geweldige banden.

Prima service voor betaalbare prijs.

Een garage die meedenkt en alleen het onderhoud pleegt dat op basis van de gereden kilometers echt nodig is. Bespaart je dus onnodig extra kosten. Enig minpunt is dat de gereserveerde leenfiets reeds aan een ander meegegeven was.

Prima service voor betaalbare prijs.

Goede informatie over de auto bij 'n servicebeurt en APK

Prettige en professionele service

Vriendelijk, deskundige medewerkers

Alles verliep naar wens en ben goed geholpen

Vriendelijk bedrijf

Word er altijd vriendelijk geholpen.

Klantgericht

Prima service; conform afspraken en na prettige tussentijdse telefonische afstemming tot tevredenheid afgehandeld.

Prima vervanging van rem onderdelen

Mijn achter schijven en alle remblokken moesten worden vervangen. De uiteindelijke factuur was zo goed als gelijk aan de kosten raming.

ij keuring wordt verteld wat er gedaan wordt of gerepareerd.

keurige ontvangst, keurige uitleg van de te nemen maatregelen

Prima uitleg van het kostenplaatje en ook belangrijk: aardige mensen

Ontzettend goed geregeld alles

Uitstekend!

Heel goed en snel geholpen

Uitstekend!

Mijn auto was snel gerepareerd en zag er weer uitstekend uit! Goede service.

Ik ben zeer tevreden over Uw hulp

Nadat ik gebeld had, was een spoedig een monteur om mij te helpen en na tevreden reed mijn auto weer.

Heel tevreden

Prima service, persoonlijk

Vakkundigheid en servicegericht

Snel accuraat servicegericht vakkundig vriendelijk veilig

Ik ken geen garage waar het beter gaat dan hier.

Iedereen doet zijn best om je zo snel en zo goed mogelijk te helpen. Alles gaat op een heel vriendelijke manier..

snel en duidelijk

Efficiënt en snel

Prima service en duidelijke afspraken over onderhoud en reparatie.

Voor mij al vele jaren een betrouwbaar bedrijf.

drive-inn service

je wordt meteen snel geholpen ook zonder afspraak

professioneel en vriendelijk geholpen

Zeer gastvrij ontvangen. De eigenaar heeft samen met mij de schade opgenomen en hieraan een prijs gekoppeld. Halverwege de werkzaamheden werd ik gebeld omdat er iets niet geheel duidelijk was. Ze hebben deze werkzaamheden daarna in overleg uitgevoerd. Bij de afrekening was ik aangenaam verrast hoe alles was opgeknapt. Enkele kleine schades hadden ze gratis uitgevoerd omdat daar nog ruimte voor was. Alles bij elkaar opgeteld een auto service bedrijf met oog voor de klant en een goed produkt