Uitstekende begeleiding

Nadat ik maanden lang vastliep heb ik (gelukkig) de hulp van Scriptiemaster ingeschakeld. Zo ben ik gekoppeld aan een geweldige begeleider: Amanda. Ik ben zeer tevreden over de hele begeleiding. Amanda is erg vriendelijk, denkt mee, heeft kennis van zaken, is goed bereikbaar en reageert snel. Zeker een aanrader!

Uitstekende begeleiding.

Nadat ik maanden lang vastliep heb ik de hulp van Scriptiemaster ingeschakeld. Zo ben ik gekoppeld aan een geweldige begeleider: Amanda. Ik ben zeer tevreden over de hele begeleiding. Amanda is erg vriendelijk, denkt mee, heeft kennis van zaken, is goed bereikbaar en reageert snel. Zeker een aanrader!

• Scriptiebegeleider

Momenteel een erg fijne ervaring.

Ik heb al enige tijd scriptiebegeleiding vanuit ScriptieMaster. Ik begon eerst met een andere begeleidster maar het contact verliep hierin moeizaam, gelukkig stuurt ScriptieMaster regelmatig een mail om te vragen of de begeleiding naar wens is. Ik heb in de mail kunnen aangeven dat het niet naar wens was en zij ondernamen gelijk actie door mij te koppelen aan mijn huidige begeleidster Amanda. Zij luistert naar mijn wensen en behoeften en is zeer behulpzaam. We hebben prettig contact en altijd snelle reactie via de mail! Kortom, nu ben ik zeker tevreden!

• Scriptiebegeleider

Ik heb goede begeleiding gekregen van Amanda. Ze heeft veel kennis van de onderwerp en geeft de juiste begeleiding. Als ik hulp nodig stond Amanda altijd klaar klaar voor mij en gaf zij goede en scherpe feedback. Haar expertise heeft van mijn scriptie een succesvolle scriptie gemaakt. Ik zou iedereen Scriptiemaster aanraden !

• Scriptiebegeleider

Goed geholpen en fijne communicatie

Onder andere door hulp van ScriptieMasters ben ik geslaagd met een 7 voor mijn afstudeerproject! Helaas had ik op het begin een begeleider gekregen waar ik geen match mee had, maar scriptiemasters had dit snel opgepakt en een nieuwe begeleider aangewezen. Daarnaast werd er veel contact via de mail met mij gehouden. Martijn Van Gogh heeft mij super goed geholpen op heel veel verschillende vlakken. Soms snapte ik zelf niet waar ik mee bezig was en kon geen goede vragen stellen. Hij snapte het wel waardoor ik precies de hulp kreeg die ik wilde. Daarnaast was hij heel erg vaak beschikbaar, ook als ik de zelfde dag nog hulp nodig had. Ondanks de prijzen vond ik het uiteindelijk zeker wel waard!

Een houvast!

In mijn eerste en tweede jaar hebben de samenvattingen mij heel erg geholpen voor de onderwijsgroepen! Voor het derde jaar moet ik het nog een beetje uitzoeken.

Goed en handig

Handig om als extra te gebruiken bij het leren

Kwalitatieve begeleiding van Johan Fontijn

Ik liep vast tijdens het schrijven van mijn scriptie en Johan heeft daarbij goed geholpen! De begeleiding bracht structuur waardoor ik meer motivatie kreeg met als resultaat een mooi eindcijfer!

• Scriptiebegeleider

Fijne begeleiding en het proces is duidelijk! Aan te raden!

Erg fijne begeleiding! Het proces wordt duidelijk uitgelegd en er wordt ook rekening gehouden met je planning/privé!

• Scriptiebegeleiding N.v.t.
  • Scriptiebegeleider N.v.t.

Prima samenvattingen

Samenvattingen van prima kwaliteit alleen wel vrij duur

Op zich goede samenvattingen, niet perfect.

Leveren meestal op tijd, niet altijd, klantenservice doet zijn werk, kwaliteit van de samenvattingen is beter dan Athena, dus ik ben tevreden.

Goede, uitgebreide samenvattingen.

De samenvattingen komen snel binnen en zijn mooi verzorgd. Doordat de samenvattingen zo uitgebreid en fijn om te lezen zijn, zijn ze voldoende om mijn tentamens te halen!