Goed voor herhaling en oefening.

Ik heb met de tentamentraining goed kunnen oefenen en herhalen. Echter verschilden de vragen/antwoorden wel vaak van ware tentamens. Ook had ik nog liever wat inhoudelijkere studeertips meegekregen en wat bijvoorbeeld echt belangrijk is om te leren. Voor de rest was de kwaliteit zeer goed, wel was het jammer dat degene die de training hield niet dezelfde studie deed en niet aan dezelfde universiteit zat. Ik denk dat er daarmee wel een stukje kwaliteit en kennis mee werd ingeleverd.

Heel slecht geworden

Vorig jaar was ik heel enthousiast. Toen had ik de boekjes ruim van te voren en kon ik ze gebruiken in lessen om informatie aan te vullen. Vorige boekje had ik een dag voor het tentamen. En ook nu weer duurt het erg lang wordt hij donderdag verzonden. Dus dan wordt hij waarschijnlijk sowieso weer na het weekend geleverd. Heel frustrerend vooral omdat een abonnement niet heel goedkoop is. Echt jammer dat het zo verslechterd is. Hoop dat ze weer snel zoals van ouds aan pakken.

Super fijn en handig voor de tentamens!

Ik heb een tentamentraining bijgewoond over Algemene Rechtswetenschap en heb dit als heel fijn en handig ervaren. Tijdens de training zijn veel oefenvragen behandeld: dit heeft mij veel geholpen met de stof. Alle belangrijke stof kwam in de training voor! Nu heb ik alles weer beter op een rijtje in mijn hoofd voor het tentamen en ik vind dat dit al een goede basis vormt voor het leren! Al met al ben ik super tevreden over Slim Academy en verwacht in de toekomst ook zeker gebruik te maken van samenvattingen en meer tentamentrainingen. Dankjewel!

Top tentamentraining met veel oefening!

Ik vond het heel fijn om veel te oefenen met alle onderwerpen. We moesten een vraag maken en daarna werd die besproken met ook de inhoudelijke stof daarbij. Het was heel nuttig en ik ben blij dat ik deze training heb gevolgd!

Goede vragen en uitleg

De vragen waren representatief voor de werkgroepen en het oefententamen wat we van de uni hebben gekregen. Er werd ook goed uitgelegd, en overlegd. Ik zou het iedereen aanraden om deze training te volgen, het heeft mij geholpen om nog de details helder te krijgen.

Super handig voor extra oefening.

Door het volgen van een training, heb ik nog even kunnen trainen met de stof wat mij heeft geholpen bij het studeren.

Echt een leerzame tentamentraining!

Ik vond de training echt heel handig, omdat er representatieve tentamenvragen behandelt werden die ook op het echte tentamen zouden kunnen voorkomen. Je kreeg eerst de tijd om het zelf uit te werken, daarna werd het modelantwoord getoond. Je kunt dus goed voor jezelf nagaan of je in de goede richting zich of dat je aan bepaalde onderwerpen nog moet werken. Ook vond ik het fijn dat je gewoon tussendoor vragen kon stellen, dus ik heb er best veel aan gehad.

Heel erg ondersteunend

De scriptiebegeleiding van Amanda heb ik als zeer prettig ervaren. Haar kennis, handige tips en inzichten gaven mij houvast tijdens het schrijven van mijn scriptie. Door haar concrete feedback kon ik gericht aan de slag. Zowel de persoonlijke als de professionele begeleiding van Amanda heeft ervoor gezorgd dat ik gemotiveerder aan de slag ging met mijn scriptie om een goed cijfer te halen. Ik gun iedereen zo'n fijne scriptiebegeleider!

Leerzaam en behulpzaam

Kritische feedback en begeleiding in het schrijven van een academisch verslag is wat ik zocht. Scriptiemaster heeft telefonisch de procedure netjes en helder uitgelegd, waarna ik ben gekoppeld aan een begeleider die mij heeft voorzien in wat ik zocht. Ik zal nu, maar ook in de toekomst gebruik gaan maken van Scriptiemaster.

• Scriptiebegeleiding N.v.t.
  • Scriptiebegeleider

Amanda is vriendelijk en professioneel.

Deze scriptiebegeleiding zorgt ervoor dat ik iemand heb om me een push in de juiste richting te geven wanneer de motivatie ontbreekt.

Top begeleider!

Graag wil ik mijn waardering uitspreken voor de uitstekende begeleiding die ik van Johan heb gekregen. Tijdens mijn onderzoek naar de financiële zelfredzaamheid van statushouders was hij mijn begeleider. Johan levert zeer professionele begeleiding en heeft een diepgaand begrip van hoe een onderzoek of scriptie in elkaar hoort te zitten. Bij vragen kon ik altijd bij hem terecht; hij reageerde snel op berichten en was vaak bereid om via Teams te overleggen om zijn feedback gezamenlijk door te nemen. Wat betreft feedback neemt Johan echt de tijd om je hele scriptie grondig na te kijken en van waardevolle opmerkingen te voorzien. Het doornemen van de feedback gebeurde ook samen, waardoor ik goed begreep hoe ik mijn werk kon verbeteren. Hoewel ik het jammer vond dat mijn school geen goede scriptiebegeleiding bood, waardoor ik extern op zoek moest gaan en uiteindelijk bij Scriptiemaster terechtkwam, ben ik ontzettend blij dat ik Johan als begeleider kreeg. Met Johan als scriptiebegeleider ben je gegarandeerd in goede handen! Ik kan hem dan ook van harte aanbevelen.

• Scriptiebegeleider

Fijn bedrijf, goede samenvattingen en klantenservice op orde

Samenvattingen sluiten goed aan op het boek en tentamens. Klantenservice is via WhatsApp goed en makkelijk bereikbaar. Klantenservice denkt goed mee bij problemen en onduidelijkheden.

Duidelijk in afspraken maken en fijn om mee samen te werken

Ik heb Amanda als scriptie begeleider. Er worden duidelijke afspraken gemaakt door de scriptiebegeleider en zorgvuldig gekeken naar wat haalbaar is betreft planning/tijd om de scriptie in te leveren. De feedback die wordt teruggekoppeld is helder en kan goed verwerkt worden in de scriptie. Tijdens gesprekken is het fijn om terug te horen dat de scriptiebegeleider streeft om het beste resultaat te behalen, een goed cijfer. Ik ben blij met alle hulp dat is verleend. Ik werk aan de scriptie met een goed gevoel. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!

• Scriptiebegeleider

Zonde Slim geen voldoende!

Tijdbesparend: De samenvattingen zijn kort maar krachtig. Ze behandelen de kern van de stof en maken het makkelijker om snel de belangrijkste punten door te nemen, vooral vlak voor tentamens. Breed aanbod: Slim Studeren biedt samenvattingen voor veel populaire studies en vakken, wat handig is als je meerdere vakken volgt of een bredere studie doet. Kwaliteit van de inhoud: De samenvattingen zijn meestal goed gestructureerd en bieden een duidelijk overzicht. Veel van de kernbegrippen worden goed uitgelegd en ondersteund met voorbeelden. Gebruiksvriendelijk: De website is eenvoudig in gebruik en het bestelproces verloopt soepel. De digitale versies zijn snel beschikbaar, wat handig is als je last-minute studiemateriaal nodig hebt.

Handige toevoeging bij het studeren

De samenvattingen van Slim Academy hebben mij elke keer weer opnieuw geholpen bij het leren voor tentamens. Ik heb deze exclusief voor niet wiskundige vakken gebruikt, omdat ik wiskundige vakken op een andere manier leerde. De samenvattingen waren altijd handig om hoofd en bijzaak te onderscheiden, en om een gestructureedere uitleg te krijgen ipv alleen met een boek of college slides te moeten leren.

Goed samengevat!

Ik las eigenlijk nooit de studieboeken, en gebruikt alleen de samenvattingen van Slim om te leren voor mijn tentamens. Hierdoor haalde ik bijna altijd een 7 of hoger. Daarom ben ik heel positief over dit bedrijf!

Altijd alles gehaald met enkel Slim!

Ik heb eigenlijk na de eerste helft van mijn eerste jaar vrijwel geen boeken meer gekocht, en haalde alles met Slim goed! Het is volledig genoeg en er staan weinig fouten in.

Fijne ondersteuning bij het studeren

De boekjes van Slim Academy helpen mij om mijn studiepunten te halen en goed voorbereid te zijn op het tentamen.

Fijne begeleiding tijdens de gehele studie

Slim Academy biedt samenvattingen op maat aan voor alle bachelorjaren van de studie. Het fijne is dat alle lessen worden samengevat, waardoor je ondanks het missen van lessen toch het gevoel hebt dat je volledig de stof mee krijgt. De samenvattingen worden goed samengevat; ze zijn volledig, goed leesbaar en sluiten aan bij de stof. Zelf had ik het abonnement, hierdoor kreeg ik alle samenvattingen thuis gestuurd zodra die beschikbaar waren. Ook de uitwerkingen van vorig jaar waren top!

Drie jaar lang heeft het me echt goed geholpen met het behalen van al mijn vakken

Alle colleges zijn samengevat, ze worden snel geleverd, fijn dat je eerst al de samenvatting van het vorige jaar krijgt

Vriendelijk bedrijf

Slim denkt altijd met mij als student mee als ik een probleem heb met de levering of iets anders. Hele fijne service!

Zeer tevreden over de begeleiding van mijn scriptiebegeleider

Ik ben zeer tevreden over de begeleiding die ik heb ontvangen van mijn scriptiebegeleider Amanda. Vanaf het begin was Amanda beschikbaar voor vragen en bood ze waardevolle feedback die me hielp mijn onderzoeksverslag gestructureerde en duidelijker vorm te geven.

• Scriptiebegeleider

Door de hulp van Scriptiemaster werd alles helder!

Met immense dankbaarheid wil ik mijn waardering uitspreken voor de onschatbare hulp die ik heb ontvangen bij het afronden van mijn scriptie. De ondersteuning en begeleiding die ik kreeg, hebben niet alleen geholpen bij het structureren van mijn gedachten, maar hebben ook gezorgd voor helderheid en focus in een periode waarin ik het overzicht dreigde te verliezen. De toewijding en professionaliteit waarmee ze altijd klaarstond om te helpen, hebben ervoor gezorgd dat ik met vertrouwen en zonder spijt deze belangrijke mijlpaal heb bereikt. Bedankt voor alles!

Goede samenvattingen

Handige spullen voor mijn tentamens, vooral de arresten zijn heel chill samengevat!

Maaike

Tijdens mijn bachelor geneeskunde heb ik drie jaar lang een abonnement gehad bij Slim en de boekjes hebben mij altijd enorm geholpen. Dankjewel!

Best beoordeeld uit 2 leden

- ScriptieMaster | 9.1