Geweldige organisatie

Scriptiemaster geeft goede begeleiding en doordat ik deze hulp heb ingekocht, gaat het schrijven van mijn scriptie lukken..

Waardeloos

Docent kon niet alle vragen beantwoorden, was onzeker, legde de basis niet uit omdat sommigen uit de groep dit al wisten. Van 9 tot 17 uur werd van 9 tot 14.30 uur, met elk uur een kwartier pauze en een uur lunchpauze ipv een half uur. Het bijbehorende boek was niet aanwezig, zou worden opgestuurd, maar is een week later nog niet ontvangen. Digitale versie werd wel gestuurd, maar is niet printbaar om aantekeningen te kunnen maken. Bij de volgende groep die een week later dezelfde training volgde, was boek wederom niet aanwezig. Een parallel groep werd 2 dagen van tevoren afgemeld omdat docent ziek zou zijn. De samenvatting en presentatie zijn goed, maar het is belachelijk dat deze training €150 euro kost.

Persoonlijke begeleiding, professioneel en staan altijd voor je klaar.

Dave Geerders was tijdens deze leerzame periode mijn begeleider. Dave had een professionele, maar ook zeer vriendelijke houding. Hij stond altijd voor mij klaar en de communicatie liep vlekkeloos. Ik kon hem altijd telefonisch bereiken of even langs komen. Ik hoefde ook niet lang te wachten op mijn feedback. In sommige gevallen had ik het zelfs eerder dan verwacht. Dit was erg fijn. Hierdoor heb ik op geen enkel moment tijdsdruk gevoeld. Daarnaast toonde die veel interesse door kritische vragen te stellen en mee te denken tijdens het proces. Dit was erg prettig. Hierdoor heb ik mijn scriptie naar een nog nog hoger niveau kunnen tillen en veel van hem mogen leren. Kortom, een echte aanrader!

• Scriptiebegeleider

Persoonlijke hulp op jouw valkuil

Soms is het wat pijnlijk als je wordt gewezen op jouw valkuil, maar zonder wrijving is er geen glans. ScriptieMaster heeft mij daar enorm bij geholpen om tot een geslaagd resultaat te komen. Altijd met respect en nooit misplaatst. Thanks!

Te veel herhaling

Colleges en ZSA's in een boekje samenvatten is niet een goed idee. Bijna alles wordt dubbel beschreven en dat kost onnodig veel tijd. Sommige onderdelen zijn te uitgebreid en de bronvermelding als "bron:SlimAcademy" vind ik niet goed genoeg om de stof terug te vinden in colleges of opdrachten. De oefenvragen zijn te simpel en te weinig.

Toppers!

Doordat ik de samenvattingen gebruik tijdens het leren, zorgt het er namelijk voor dat ik een beter inzicht krijg over de stof.

Zeer goede samenvattingen

Ik gebruik bij get voorbereiden altijd de samenvattingen. Deze zijn inhoudelijk goed en volledig. Het scheelt mij een hoop werk om zelf samenvattingen te maken. Tot nu toe voor alle tentamens dikke voldoende gehaald !

Late levering, slechte inhoudelijke kwaliteit, foute oefenvragen

Helaas worden de samenvattingen erg laat verstuurd, maar enkele werkdagen voor het tentamen. Ook komt de inhoud niet altijd overeen met de inhoud van het blok. Er ontbreken soms volledige onderdelen of er staan onderdelen in die niet bij de leerstof horen. Dit zou eigenlijk niet moeten kunnen als het 'gecontroleerd' wordt. De laatste versie is ook in een slechtere kwaliteit gedrukt dan normaal, het lijkt alsof ze hierop bezuinigen. Ook staan er oefenvragen in de boekjes, echter kloppen de antwoorden hiervan heel vaak niet. Ik hoop snel op verbetering..

Handige samenvatting maar veel fouten

De stof is goed uitgelegd en wordt goed samengevat maar je komt vaak typfouten tegen. Ook kom ik vaak artikelen tegen die verkeerd genoemd worden bijv. Ipv wetboek van Sv staat er Sr of ipv artikel 118 staat er 18. Ben je vaak nog best even bezig om te ontcijferen welk artikel het nou wel om gaat. Een beetje slordig voor hoeveel geld je er voor neerlegt. Let hier dus goed op zodat je niet de verkeerde artikelen gaat onderstrepen!

Ontzettend slecht geformuleerde zinnen

De zinnen kloppen totaal niet, waardoor het lezen en begrijpen van de tekst heel moeilijk is.

Alles wat je nodig hebt voor je tentamen!

De compacte, ondersteunende, volledige en kwalitatief goede leerstof die je nodig hebt voor bij het studeren van je tentamen. Heel fijn om te weten dat er je iets achter de hand hebt.

Afrader

Na een paar keer contact met scriptie master is er een match gemaakt. Dit klonk goed en veelbelovend. Na twee telefoon gesprekken met de aangewezen begeleider heb ik mijn eerste versie van de scriptie opgestuurd. Echter, de feedback was waardeloos. Hierover is een klacht ingediend die niet serieus werd genomen. Ook bleek dat de matchmaker al even niet meer bij scriptie master werkte. Gelukkig heb ik zonder scriptie master wel mijn scriptie met een voldoende kunnen halen. Erg jammer hoe het gelopen is en zonde van het geld. Toch een hoop geld voor een student.

• Scriptiebegeleider

Precies wat ik nodig had

Super goede samenvattingen!

Ik heb al jaren plezier van de samenvattingen en tot nu toe al mijn tentamens ermee weten te halen!

Hele fijne samenvattingen!

Slimstuderen heeft hele fijne samenvattingen voor mijn studie geneeskunde. De informatie van de samenvatting is altijd up to date en erg fijn om mee te studeren.

Dankzij de samenvattingen heb ik alleen maar voldoendes voor mijn tentamens! Het zijn duidelijke samenvattingen, goede prijs-kwaliteit verhouding

Super!

Fantastische samenvattingen!

Amazing

A very professional and goal reaching company.

• Would you recommend us? Yes

Super fijne samenvattingen waardoor ik al mijn tentamens makkelijk haal!

Goede service!

İk heb veel gehad aan de samenvattingen!

Mijn ervaring met Slimstuderen is erg fijn!

Ik leer altijd van de samenvattingen van Slimstuderen. Ik heb er erg veel aan, en heb daardoor mijn tentamens altijd in 1 keer gehaald!

Wisselvallig en ongerust stellend

Ik vond de samenvatting in het algemeen best goed, alleen kon ik regelmatig spelfouten vinden, en een van de antwoorden van de oefenvragen was compleet fout. Ik wordt dan een beetje ongerust en begin te twijfelen aan de kwaliteit van de rest van het boekje. (Het was een samenvatting van Start tot Arts 2019-2020, Leiden Universiteit, Geneeskunde)

zeer slecht

Samenvattingen voldoen niet en bevatten tevens fouten! Ik ben niet tevreden. Ik probeer mijn abonnement na een jaar op te zeggen, maar kan er niks over op de site vinden. Wanneer ik de klantenservice contact, krijg ik geen reactie terug.

Geen digitale samenvattingen kopen!

Ik heb vorig jaar een aantal digitale samenvattingen aangeschaft bij slimstuderen, echter zijn deze nu verdwenen uit mijn account. Na contact te hebben gehad met de helpdesk is mij verteld dat de gekochte samenvattingen enkel één collegejaar beschikbaar zijn en daarna verdwijnen. Dit vind ik raar aangezien je er wel gewoon geld voor betaald. De samenvattingen zitten al vol spellingsfouten, kunnen niet opgeslagen worden en vervolgens zijn ze ook maar één collegejaar beschikbaar. Bespaar jezelf geld en koop elders je samenvattingen.

Echt een aanrader, neemt enorm veel stress weg

Ik had nog ongeveer een week om mijn scriptie aan te passen voor de deadline, nadat mijn begeleidster vanuit de opleiding had aangegeven dat ze geen tijd meer had om mij van feedback te voorzien. Dat levert natuurlijk veel stress op, zeker zo op het laatste moment. Ik heb daarom besloten om Scriptiemaster in te schakelen en ik ben ontzettend blij dat ik dat gedaan heb! Ik kreeg een begeleidster toegewezen die mij uitgebreide en duidelijke feedback heeft gegeven en zeer goed bereikbaar was via Whatsapp om tussendoor vragen te kunnen stellen. En dat allemaal op het laatste moment! Ik kan het inschakelen van Scriptiemaster iedereen aanbevelen!

Filter op locatie