Prettige, snelle en gefocuste begeleiding

De begeleiding geboden door ScriptieMaster is snel, vakkundig en prettig. Ze nemen snel contact met je op, zijn duidelijk op zoek naar een begeleider passend bij jouw scriptie en zijn duidelijk in wat je van ze mag en kan verwachten. De begeleiding is gefocust op wat er moet gebeuren, geen poespas maar juist aan de slag met een duidelijk doel. Er wordt goed gekeken naar wat jouw school van je vraagt, ongeacht of dat nou binnen of buiten het advies van de begeleiders van ScriptieMaster valt. Het doel is simpelweg om je scriptie te halen. Mijn begeleider was Louk en ik ben meer dan tevreden over de kwaliteit van zijn werk. De structuur van mijn scriptie was het grootste obstakel en dat hebben we gezamenlijk grondig aangepakt. Ik ben oprecht heel erg blij dat ik contact op heb genomen met ScriptieMaster en zou het iedereen die echt vastloopt aanraden om dit ook te doen.

• Scriptiebegeleider

Uitstekend om de stof mee te leren.

De boekjes zijn goed opgezet, duidelijke uitleg. Alleen soms staan sommige formules half van de pagina af.

Begeleider komt afspraken niet na en zorgt zelfs voor studievertraging

begeleider komt afspraken niet na. Geen zelfreflectie bij begeleider. Schrijft credits af voor wat lijkt minimale inspanningen. Deze situatie teruggekoppeld aan hoofdkantoor en dat was ook niet best. Het antwoord was dat de betrokken medewerker vrij is en er pas over drie dagen op terug kan komen. Echt teleurstellend! Ik zou dit bedrijf niet aanraden. Als er een concurrent is zou ik eerst bij hen informeren.

• Scriptiebegeleider

Was altijd tevreden, maar nu minder

Ik was altijd zeer tevreden met de samenvattingen, handig hulpmiddel. Nu besloot ik vrij last minute toch nog een online samenvatting van de hoorcolleges te bestellen, normaal heb ik altijd de samenvattingen op papier. Dat is maar beter ook, wat een verschrikkelijke applicatie waarop je de samenvattingen krijgt. Je kan ze via je laptop niet downloaden (wat ik ook wel begrijp ivm verspreiden), maar het lezen van de samenvatting via de slimstuderen app is echt verschrikkelijk. Geen aanrader dus om de samenvattingen online te hebben. Bovendien ontbreken er supplementen van werkgroepen, wat ik vrij slecht vind, aangezien ik er wel voor betaal.

Heel slecht qua administratie

Nadat mijn kind zijn abonnement schriftelijk had stop gezet bleven zij maar geld afschrijven van mijn rekening. Ondanks de bevestiging dat zij het abonnement zouden stop zetten. Hierdoor veel problemen en veel extra geld/ tijd mee gemoeid omdat zij onterecht incasso buro inzetten. Dus administratie van dit bedrijf niet op orde en daar wordt jij als klant de dupe van. Niet met dit bedrijf in zee gaan is mijn advies.

Top samenvatting

De samenvattingen helpen mij enorm. Scheelt veel tijd, veel van geleerd. Mooi overzichtelijk en compleet.

Blij mee maar niet wat perfect

Ik had jullie gevonden via https://thesishulp.nl/scriptie-laten-schrijven/ maar bleek dat scriptie laten schrijven geen optie was bij jullie. Ik ben verder wel goed geholpen door jullie bij het verbeteren van mn scriptie. Vooral Sophie was erg behulpzaam, en fijn dat dingen ook gewoon via de telefoon afgesproken konden worden. 4 sterren!

Verbeterd mijn leerproces

Het is heel handig voor mij voor bij het leren. Het is een overzichtelijke samenvatting. Het helpt mij heel erg tijdens het leren omdat alles duidelijk is uitgelegd en je het makkelijk even snel kan herhalen. Wel klopt de literatuur niet altijd. Zo was het afgelopen blok de literatuur van vorig jaar en dat was dit jaar een beetje anders. Maar los daarvan heeft het mij alsnog geholpen.

Niet geweldig

Overduidelijk samenvattingen van het jaar ervoor. Er staan onderwerpen in die überhaupt niet tot de stof behoren. Voor het bedrag dat je betaalt, mag je best wel een nieuwe, recente samenvatting ontvangen. Daarbij hangt het echt per vak af of de samenvattingen van goede kwaliteit zijn. Afgelopen jaren meerdere keren samenvattingen gehad, waarvan het zonde was van het papier.

all-in Abonnement totaal niet volledig

Heb in mijn 2e jaar bedrijfskunde gekozen voor het all-in abonnement. Er werd mij verteld dat dit goed zou zijn voor de richting die ik gekozen heb. Niks is minder waar, ik mag elk blok nog 2 vakken apart kopen. Je wordt slecht geïnformeerd en de korting is zeer gering voor wat ze beloven.

Oké samenvatting maar extreem late levering

Ik heb erg lang moeten wachten op het binnenkomen van mijn samenvattingen. De datum dat de samenvatting binnen zou komen werd de hele tijd naar achter geschoven. Ik heb over een paar dagen mijn tentamens en nog steeds geen samenvatting... Heel erg vervelend. Ik heb bij verschillende site's samenvattingen gekocht en ik heb ze tot nu toe altijd ruim op tijd ontvangen. Dit is de eerste, en de laatste dat ik hier een samenvatting koop.

Erg tevreden over de adviezen en het inhoudelijk meedenken, zeker aan te raden!

Dankzij Scriptiemaster heb ik mijn scriptie gehaald met een 7,2! Ik heb erg veel gehad aan de adviezen van José, maar weet zeker dat er ook andere kundige scriptiebegeleiders werken. Nadat ik zelf mijn scriptie niet had gehaald was dit de perfecte manier om mijn herkansing wel te halen!

• Scriptiebegeleider

Trots op een mooi eindproduct

Na een lang traject van telkens niet voldoende en weinig ervaring in het wetenschappelijk schrijven een nieuw onderwerp gestart en na het goedgekeurde startdocument hulp gezocht bij scriptiemaster. Snel geholpen, goed geadviseerd in nodige uren, de begeleider had veel kennis van mijn onderwerp, was goed bereikbaar bij vragen en door zijn hulp werd het onderzoek langzaam opgebouwd en zag ik in welke stappen er gemaakt moesten worden. Vooral de hulp bij tabel, resultaten, verbindingen leggen en zelfs die irritante APA literatuurlijst was erg fijn! Je ziet het zelf op gegeven moment niet meer en dan is een tip waardoor je weer in goede richting gaat denken en schrijven echt heel fijn! Uiteindelijk een prachtige scriptie in kunnen leveren die voldoet aan de verwachtingen die ik er van had.

• Scriptiebegeleider

Goed overzicht, maar het staat vol fouten

Het is prima om een overzicht van de stof te krijgen, maar er staan veel fouten in. Bovendien wordt het vaak niet up to date gemaakt waardoor er veel ontbreekt. Soms staan er ook stukken in die al niet meer bij de studiestof horen. Bij alles wat erin staat twijfel je of het wel klopt

Heel erg tevreden, super service!

Enkele weken voor de deadline van mijn scriptie zat ik met mijn handen in mijn haren, mijn concept werd namelijk negatief beoordeeld. Ik besloot direct om hulp te zoeken en al snel kwam ik uit bij Scriptiemaster. Gemakkelijk kun je een formulier op de site invullen en binnen enkele minuten werd er contact opgenomen. Scriptiemaster handelt snel en correct. Al snel kreeg ik een begeleider toegekend genaamd Frans die bekend was met mijn opleiding en het vraagstuk. De volgende keer zou ik meteen Scriptiemaster betrekken in het verhaal, dit had mij veel werk en ellende bespaard. Binnen een maand heb ik door super begeleiding het vraagstuk omgetoverd tot een voldoende! Al met al, een zeer tevreden klant.

• Scriptiebegeleider

Precies wat ik nodig had!

Een begeleider wordt aan je gekoppeld en dit was precies wat ik nodig had. Onderzoek doen vond ik in het begin niet zo interessant maar met de juiste, intensief (en gezellige) begeleiding heb ik het als een leuk proces ervaren! Aanrader!

Super tevreden!

In het speciaal wil ik Frans bedanken voor zijn hulp! Dankzij hem heb ik binnen een periode van een maand mijn scriptie omgetoverd van een code rood naar een voldoende.

• Scriptiebegeleider

Het is fijn dat iemand mijn scriptie kritisch nakeek, en er altijd voor mij was als ik iets niet beg

Ik vond het een fijne ervaring, vooral als je dat extra begeleiding nosig hebt bij het schrijven of structureren van je scriptie. Hiernaast was mn begleidster, analytisch goed ingesteld en dat motiveerde mij ook. Ik had altijd iemand om extra vragen van te stellen.

Structuur

Dankzij de begeleiding heb ik nu veel meer structuur in mijn scriptie en heb ik eindelijk weer overzicht! De uitleg die ik heb gekregen is duidelijk en mijn begeleider zorgt ook dat er niet teveel tijd tussen de begeleidingsmomenten zit waardoor je het momentum bewaart. Alleen jammer dat ik bij mijn begeleidden geen stukken in kan sturen voor feedback.

100% oplichting

Ze denken niet met je mee. Begeleider verzint uren. Schrijft zomaar credits af, zonder verantwoording. Begeleider doet EXTRA werk waar ik nooit om heb gevraagd en vervolgens geeft die aan niet genoeg tijd te hebben voor het werk waar ik wel naar gevraagd heb. Het werk waar ik WEL om gevraagd heb heeft die wel gemaakt, maar wil hij pas sturen wanneer ik 200euro bijbetaal. Absoluut schandalige organisatie. Ze willen enkel het geld uit je portemonnee kloppen.

• Scriptiebegeleider

Geweldig! Alle nodige informatie stond er in!

Toen ik erachter kwam dat ik ook bij SlimAcademy samenvattingen kon kopen, heb ik gelijk een samenvatting besteld. En ik heb zeker geen spijt. Mijn samenvattingen zijn normaal gesproken veel te lang. Bij SlimAcademy staat alles wat er toe doet er in. Nadeel bij mijn blok is dat het per jaar verandert. De samenvatting van vorig jaar kon ik dus maar gedeeltelijk gebruiken. De samenvatting van het huidige jaar was daarentegen helemaal up-to-date. Af en toe kom ik iets tegen wat in wat meer detail beschreven zou kunnen worden. Het tentamen zal uitwijzen of dit echt nodig is. In ieder geval dank voor jullie overzichtelijke samenvattingen! Hier ga ik het volgende blok zeker weer gebruik van maken.

Uitstekende begeleiding.

Absoluut een aanrader. Door de feedback ben ik in staat geweest de juiste structuur aan te brengen die heeft geleid tot een mooi resultaat. De begeleider is altijd bereikbaar om te sparren en je weer op het juiste pad te krijgen.

Ontevreden en afzetterij!!

Jullie zijn afzetters en komen jullie afspraken niet na!!

• Scriptiebegeleiding N.v.t.
  • Scriptiebegeleider N.v.t.

Goede begeleiding afgestemd op persoon en studie richting

Scriptiemaster heeft mij gekoppeld aan Frans als scriptiebegeleider. Frans heeft steeds zijn manier van begeleiden aangepast aan de fase waarin ik mij bevond tijdens de scriptie. Oftewel soms een richting geven en laten zoeken maar ook soms even iets directer sturen om tot resultaat te komen. De afstemming met Scriptiemaster zelf (specifiek met Robin) was ook prima. Goed bereikbaar en duidelijk in de communicatie.

• Scriptiebegeleider

Deskundig en prettig geholpen tegen een niet te hoge vergoeding.