Uitstekende begeleiding.

Absoluut een aanrader. Door de feedback ben ik in staat geweest de juiste structuur aan te brengen die heeft geleid tot een mooi resultaat. De begeleider is altijd bereikbaar om te sparren en je weer op het juiste pad te krijgen.

Ontevreden en afzetterij!!

Jullie zijn afzetters en komen jullie afspraken niet na!!

• Scriptiebegeleiding N.v.t.
  • Scriptiebegeleider N.v.t.

Goede begeleiding afgestemd op persoon en studie richting

Scriptiemaster heeft mij gekoppeld aan Frans als scriptiebegeleider. Frans heeft steeds zijn manier van begeleiden aangepast aan de fase waarin ik mij bevond tijdens de scriptie. Oftewel soms een richting geven en laten zoeken maar ook soms even iets directer sturen om tot resultaat te komen. De afstemming met Scriptiemaster zelf (specifiek met Robin) was ook prima. Goed bereikbaar en duidelijk in de communicatie.

• Scriptiebegeleider

Deskundig en prettig geholpen tegen een niet te hoge vergoeding.

• Scriptiebegeleider

Erg tevreden over mijn begeleidster.

Ik ben door mijn matchmaker gekoppeld aan een fijne en goede begeleidster. Ze dacht erg met me mee, maar liet het mij wel zelf doen. Ze had vervolgens tips en feedback waar ik weer verder mee kon. Ze was volledig flexibel en samen hadden we een goede planning gemaakt.

• Scriptiebegeleider

Zonder scriptiemaster had ik het niet gered!

Zodra ik wist dat ik voor mijn masterscriptie kwantitatief (survey) onderzoek zou gaan doen, brak het zweet me uit. Ik ben geen held met SPSS en omdat ik tussendoor een tijdje fulltime gewerkt heb was het allemaal ook wat weggezakt. Via via kwam ik bij scriptiemaster terecht, waar ik precies kon aangeven wat ik nodig had. Samen met Matchmaker Emine stelden we een plan op en zou ik 5 uur SPSS-begeleiding krijgen van Stephanie. Oprecht de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb! Al na 2 uur begeleiding begreep ik wat voor data er stond en hoe ik dingen zelf kon doen. Ook gaf Stephanie me tips en instructies die ik kon toepassen in mijn eigen tijd, dus heb ik eigenlijk nog meer begeleiding gekregen dan waar ik in principe voor betaald heb. Ik zou er zo weer voor kiezen!

Betrouwbaar

Jaar na jaar blijft SlimAcademy het meest volledige en betrouwbare aanbod van samenvattingen geven. Je weet gewoon dat het een toegevoegde waarde zal zijn.

Fijne werkgevers!

Ik werk nu al een collegejaar bij SlimAcademy en het bevalt me erg goed! Ik blijf ook volgend jaar hier werken. Het is een hele fijne manier van werken. Je bent bezig met het maken en corrigeren van samenvattingen, waardoor je tijdens het werken dus ook bezig bent met studeren. Daarnaast krijg je ook erg goed betaald!

Slim samenvattingen waren altijd erg behulpzaam.

SlimAcademy samenvattingen worden ongeveer twee weken voor het tentamen gestuurd waardoor ik genoeg tijd heb om te leren. Ze helpen mij altijd om de 'big picture' van een onderwerp te zien, wat vaak moeilijk is als je zelf samenvattingen moet maken!

Zeer duidelijke en complete samenvattingen

De samenvattingen van Slim Academy zijn een ontzettend handig hulpmiddel bij het studeren voor je tentamens. De stof is compleet en duidelijk en vaak bevatten de samenvattingen ook oefenvragen. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik zonder de Slim Academy samenvattingen mijn tentamens niet had gehaald. Zeker aan te raden dus!

Duidelijk, overzichtelijk boekje!

Handig om erbij te hebben tijdens het studeren voor een duidelijk overzicht.

Ruim voldoende om tentamens te kunnen halen

Goede samenvattingen. De studiestof wordt overzichtelijk weergegeven met een introductie per hoofdstuk. Heel af en toe staan er wel spellingsfouten of inhoudelijke foutjes in. Hier kan misschien nog iets beter op gelet worden. Verder zijn de samenvattingen goed opgebouwd en zorgen de afbeeldingen voor een verduidelijking van de theorie. De samenvattingen zijn kortom zeker aan te raden!

Altijd optijd en van goede kwaliteit!

Zelf maak ik altijd een eigen samenvatting los van de boekjes. Echter door eventjes iets anders nog door te kunnen nemen, las ik alles eventjes op een andere manier, zodat er nog meer stof bleef hangen. Ik vind de boekjes super overzichtelijk en makkelijk om te lezen. Zeker als ik af en toe even geen motivatie meer kon vinden om aan mijn eigen samenvatting te werken, dan was het slim academie boekje daar om mij toch de stof bij te brengen! Erg fijn!

Super chill om mee te studeren!

Dankzij deze samenvattingen heb ik mijn bachelor Rechtsgeleerdheid aan de EUR gehaald. Super fijn dat echt letterlijk alle verplichte stof is samengevat. Heel blij mee!

Fantastisch!

Ik ben begeleid door Judith Polman. Nadat ik 10 maanden zeer slechte begeleiding vanuit mijn studie heb gekregen. Binnen een paar weken snapte ik, dankzij Judith, eindelijk hoe je een scriptie écht moet schrijven. Ik raad Judith Polman dan ook 100 procent aan!

• Scriptiebegeleider

Kan niet meer zonder studeren!

Tijdens mijn eerste jaar Geneeskunde in Utrecht vond ik het lastig een goede studeermethode te vinden. Toen ik de samenvattingen van Slim Academy ontdekte, werd dit veel makkelijker voor mij. Het is fijn om onderweg met de boekjes te kunnen leren, ze gaan overal mee naar toe. Alles staat erin, dus een compleet overzicht van de stof. Hierdoor hoef ik niet bang te zijn iets te missen en kan ik mijn tentamens prima halen!

Fijn maar niet altijd volledig

Ik vind de samenvattingen heel fijn om te gebruiken. Ik schrijf tijdens de hoorcolleges en werkgroepen vaak in de samenvatting. Vooral bij de werkgroepen vind ik namelijk soms informatie ontbreken die nodig is voor het tentamen. Dit is natuurlijk logisch omdat de werkgroepen allemaal een eigen docent hebben.

Aanrader!

Afgelopen jaar heb ik gebruik gemaakt van de slim academy samenvattingen. Deze behandelen alle relevante stof en maken gebruik van voorbeeld opgaven waardoor ik me optimaal heb kunnen voorbereiden op mijn toetsen. Dit jaar heb ik mijn propedeuse behaald, mede door het gebruik van deze samenvattingen. Echt een aanrader dus!

Afstudeeronderzoek na eerste keer goedgekeurd door be0

Mijn begeleidster heeft mij goed geholpen met de structuur van mijn scriptie, ze gaf mij goede feedback op taal en spelling en ook inhoudelijk kreeg ik veel goede feedback. Omdat mijn onderwerp onder haar vakgebied valt, heeft ze mij vakinhoudelijk heel goed geholpen. Ook was ze een goede stok achter de deur. Als ik een tijdje niets liet horen, kreeg ik een mailtje met de vraag hoe het gaat. Ik vond het heel prettig om met haar te werken. Ze toonde veel begrip en gaf mij vertrouwen als ik het niet meer zag zitten. Zonder haar was het mij niet in een keer gelukt!

• Scriptiebegeleider

Professionele begeleiding die erg goed aansloot bij mijn wensen

Ik heb het traject met Scriptiemasters als erg positief ervaren: de begeleiding was kundig, snel in reageren en de feedback was helder. Een absolute aanrader.

• Scriptiebegeleider

Professionele begeleiding en veel kennis betreffende de benodigde theorie.

Goed en snel geholpen toen ik niet meer wist hoe ik verder moest met mijn scriptie. Er wordt aandachtig naar je verwachtingen geluisterd. Vervolgens wordt het traject daarop aangepast. Achteraf zou ik vanaf het begin van mijn scriptie al begeleiding hebben genomen. Scriptiemaster Martijn is zeker een aanrader!

Ik zou het zo weer doen

Tijdens het afstuderen zag ik door de bomen het bos niet meer. Ik kreeg geen hulp van school door Corona en ik had geen idee wat de bedoeling was. Hierdoor heb ik contact opgenomen met ScriptieMaster en werd ik gekoppeld aan Nienke Van Dongen. Zij heeft mij heel erg geholpen gedurende het traject, vooral met met mijn scriptie maar ook mentaal gezien. Dankje Nienke! Dankzij jou is het gelukt! Enige minpunt; de kosten. Maar je moet het er maar voor over hebben.

Onervaren scriptiebegeleider

Het gaat hier alleen maar om geld en vervolgens krijg je te horen ja 7 op de 10 studenten halen hun scriptie de eerste keer niet ondanks onze hulp.

Opluchting

Ik was al een tijdje bezig met mijn scriptie. Na de tekst 100x gelezen te hebben, zie je je eigen fouten niet meer. Bij mij was het probleem dat ik de 'flow' van mijn tekst maar niet goed kreeg. Na 1 contactmoment met ScriptieMaster was de 'flow' dusdanig goed dat ik verder kon gaan. Ook heb ik tips gekregen hoe ik het de volgende keer kan aanpakken.

• Scriptiebegeleiding N.v.t.
  • Scriptiebegeleider

Ik had geen vertrouwen meer dat ik mijn scriptie zou halen. Ik zag door de bomen het bos niet meer en besloot ScriptieMaster te benaderen. Mijn begeleider heeft mij erg goed geholpen en door heb wist ik de rode draad weer terug te vinden. Uiteindelijk heb ik mijn afstudeeronderzoek met een mooi cijfer kunnen afronden en ben ik afgestuurd. Ik zou dit iedereen aanraden!