10

Altijd prima

geen klachten. prima geinfomeerd en geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
5

Prima, maar ben me achteraf een hoedje geschrokken

Deskundig en prima geholpen, maar achteraf kreeg ik een dure rekening van €114,14 voor een halfharde nekbrace. Tijdens mijn bezoek aan de orthopeed is geen moment gesproken over de kosten van deze brace. Toen ik de rekening kreeg, ben ik daar wel van geschrokken en eerlijk gezegd heb ik er zelf ook niet aan gedacht om het te vragen toen ik voor de brace kwam. Ik crepeerde van de pijn, heb er niet bij stil gestaan. Ik vraag me we af of het niet beter is om dit wel even aan de orde te stellen. Ik had dat wel op prijs gesteld namelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
8

prettige en vakkundige behqandeling.

Correcte, vriendelijke behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
8

zeer goed

ontvangst en begeleiding zeer goed.er wordt goed geluisterd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
10

Zeer positief

Zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
4

Pas na de 3e keer een paar passende steunkousen.

Pas na de 3e keer een paar passende steunkousen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
1

Niet luisteren naar de cliënt, had beter verwacht.

Ik heb een controle afspraak op 20 maart. Daar moet ik nu op wachten. Maar bij het afleveren van mijn SOS schoenen heb ik meteen aangegeven dat de rechterschoen bij de hielpartij te wijd is. Dat moest nog inlopen werd mij gezegd. Ik heb braaf het aantal uren om per dag te lopen opgevoerd, maar ik loop gewoon te sloffen en word daar erg moe van. De reden voor deze schoenen zijn een slecht genezend wondje tussen mijn tenen; dat kan erg zeer doen. Ook daar zit nauwelijks verbetering in. Erg jammer, als je de prijs van de schoenen in aanmerking neemt, Ik heb de eigen bijdrage ook nog niet betaald, omdat ik niet tevreden ben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
10

Super tevreden

Hele fijne mensen met de nodige ervaring, weinig woorden nodig en ze weten precies wat ik bedoel en lossen het op. Super tevreden !!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
6

Vriendelijk geholpen

Veel orthesen gehad voor mijn voet en been. Samen met steunzolen. Helaas binnen 2 jaar gaan ze kapot. Helaas nu niets meer geen orthese geen steunzolen. Want ze kunnen niets voor mijn voeten meer doen. Zo heb je hulpmiddelen en zo heb je niets meer. Heel erg jammer. Maar ze waren vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
7

goed geholpen

ik ben door afdeling oim goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
10

Zeer prettig te woord gestaan en geholpen

Steunkousen werden na uitleg aangemeten en diverse keuzes voorgelegd. Voor - en nadelen zijn besproken en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
8

OIM zutphen levert maatwerk zoals het hoort.

Mijn ervaring met het OIM in Nijmegen en Zutphen verschilt behoorlijk. Mijn semi orthopedische wandelschoenen zijn gemaakt in Nijmegen en gecorrigeerd in Zutphen, zodat ik nu wel met mijn honden in drassig gebied en het bos kan wandelen. Mijn inmiddels 2 paar orthopedische schoenen worden gemaakt door een zeer vakkundig man, die zich ook inleeft in de client. Hij maakt, alleen aan de hand van wat woorden en het uitzoeken van het materiaal, mooie schoenen. Hij let daarbij op de client en begrijpt hoe hij dit moet aanpakken. Zonder foto's en toch prachtige schoenen, waar ik te gast kan komen op welke gelegenheid dan ook. Mijn complimenten

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
5

Communicatie, service en houding ver beneden peil

Communicatie is slecht. Ik belde iets voor 16:30 waardoor ik na 37 min de wacht, de hoorn er maar op gegooid heb. Er stond geen bandje aan. Zelf moeten bellen wanneer het geleverd zou worden, na de afgesproken 3 wkn. Toen bleek er iets ingepland waar ik niet van op de hoogte werd gebracht. Geen fatsoenlijke werkbank in de ruimte waardoor het nogal provisorisch overkomt en erg kliederig. De instrumenten maker komt heel erg onzeker over waardoor ik twijfel had of het goed kwam. Als hij het niet goed had gedaan, had ik pech want er kon niets aan veranderd worden en een nieuwe krijg je pas na 2 jaar. Hij vroeg dan ook steeds wat ik wilde en of het goed was. Ik kom juist naar jullie met de instelling dat jullie weten wat moet en er verstand van hebben! Uiteindelijk is de spalk wel goed gemaakt. Het zit hem echt in houding en service dat ik deze lage score geef.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
8

prima

Bijzonder vriendelijk en attent

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
8

Uitstekend

Zest correcte en goede behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
4

Laarsjes zijn totaal niet wat ik had uitgezocjt

Voor de 4e keer schoenen laten maken. Deze keer lage laarsjes voor onder een rokje. Mooi model. Heb alleen speciale zool nodig en enkel.versteviging. Resultaat? Laarsjes die eruit zien alsof ik klomp voeten heb. Hopelijk wordt het opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
10

Altijd heel klantvriendelijk en meedenkend

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
10

We worden goed geholpen.

Altijd goed en vriendelijk, goede ervaringen met het OIM Orthopedie Amsterdam overhoop.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
8

hartstikke tevreden

OIM orthopedie is er voor mij als ik ze nodig heb. Als er iets is word ik z.s.m geholpen en daar ben ik blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
9

Goed en vakbekwaam geholpen

Bij binnenkomst netjes ontvangen. De afspraak werd op tijd nageleefd. De vakbekwaamheid en de manier van werken was zeer professioneel. Vervolgafspraken werde netjes en stipt opgevolgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
9

Zeer prettig geholpen

Doorverwezen door de reumatoloog werd ik door Lotte goed geadviseerd. Zeer prettig gesprek. En met een goede kleur de deur uitgelopen. De brace zit goed nu hopen dat ie z'n werk doet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
10

gewoon geldig

ik wordt er steeds als goede klant behandeld gewoon geweldig top hoor groetjes ger menten. EEN DIKKE 19 VOOR JULLIE.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
1

Voor mijn klachten geen goede adviseur en heel slecht materiaal gebruikt

De schoenen die in Beetsterzwaag zijn aangepast, moeten allemaal opnieuw worden aangepast. Ik heb er nooit op kunnen lopen. Jammer van alle verloren tijd. Hopelijk gaat het nu wel lukken bij een ander.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Ontvangst bij de balie N.v.t.
  • Advies en uitleg adviseur N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid adviseur N.v.t.
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling N.v.t.
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
7

Fijne schoenen

Goed, en vriendelijk geholpen Dank Fred

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
10

Super

Op korte termijn een afspraak, deskundig geholpen en geadviseerd. Snelle levering, en top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken

Over OIM Orthopedie

Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina