Vriendelijke en professionele houding naar de klant. Er hangt een goede sfeer.
Auto werd netjes opgehaald en teruggebracht. Onderhoud is goed uitgevoerd en alles ziet er keurig uit.
Auto gebracht voor wielen wissel zomer/winter, ik heb daar opgewacht en werd mij gelijk gevraagd of ik misschien een kopje koffie wilde, na een klein uurtje kwam de monteur mij de sleutel terug geven, en hij vertelde mij dat alles voorelkaar was en dat de auto weer netjes gestofzuigd en gewassen voor de deur klaar stond. Geweldige service toch.
-prettig contact met medewerkers -wordt meegedacht in oplossing voor de klant
Vriendelijke medewerkers. Prijs niveau hoog
Een jaar geleden ben ik bij Volvo Nieuwenhuijse Zwolle terecht gekomen met mijn Polestar. Vanaf het eerste contact voelde ik me gehoord met mijn vragen over de electrische auto. Het is anders dan de Saabs waar ik altijd in reed. De medewerkers staan voor je klaar met raad en daad en vandaag was de 30.000 km servicebeurt. De eerste twee jaar heb factuur. Hoe fijn kun je het hebben.
De afspraak wS vlot gemaakt en werd via de mail bevestigd. Blij met de elektrische leenfiets. Wel jammer dat de radio ontregeld was
Goede service, vriendelijk en prima geholpen
Uitleg en jnstellen navigatie prima.
Ontvangen door vriendelijke mensen ! Prettige omgeving om te wachten. Koffie is wat minder, maar dat is een kwestie van smaak. Kortom prima eerste ervaring !
Auto na servicebeurt tiptop afgeleverd. Duidelijke uitleg over wat wel en niet is uitgevoerd. Onnodige acties en kosten voorkomen.
Auto door de wasstraat gehaald en gezogen. Alle software geupdate en vriendelijk personeel.
Mijn ervaring is positief Vriendelijk personeel word altijd netjes gebeld en overlegd en opgelost
Bij de 2 verschillende filialen , maar van de zelfde eigenaar. Bij inruil, € 2000,00 verschil en het gaat om de zelfde auto. Voel mij na 15 jaar genaaid. Wat een klote vertegenwoordiger.
Bij het maken van de afspraak voor een servicebeurt en APK gevraagd wanneer de auto klaar was als ik hem om 8 uur bracht. Dat zou om 12 uur zijn. Om half 2 gebeld, de monteur was onvindbaar, maar ik zou op korte termijn teruggebeld worden. Om 3 uur weer gebeld, de auto zou voor 6 uur klaar zijn en daar was ik niet content mee. Uiteindelijk werd ik om 4 uur door een monteur gebeld met een vaag verhaal over het waarom en de auto zou om 5 uur klaar zijn. Dat klopte en er lag een "excuus pakket" op de stoel. Geen chef gesproken en een slecht verhaal van iemand die dat niet zou hoeven te doen.
.
De onderhoudsbeurt was volgens opgave, leen e-bike heel goed. Auto gewassen en mooi schoon terug
Na jaren EZB (waar ik ook zeer tevreden mee was)is de naam “Nieuwenhuijse” boven de garage gekomen. Zeer betrouwbaar, kundig en uiterst vriendelijk. Monteurs van een zeer hoge kwaliteit waarbij even contact met de monteur vooraf en achteraf altijd nuttig en prettig is. Na een aanrijding heeft men(m.n. Frank en Wimco) alles in het werk gesteld om een leenauto mét trekhaak mee te kunnen geven. Prima koffie.
Mijn wiel maakte een bonkend geluid. Ben doorgereden naar Nieuwenhuis. Bleken twee bouten te ontbreken bij mijn linker voorwiel. De heren hebben dit opgelost. Kosten: geen. Hoort bij de service top!
Vooral zo doorgaan.
Het blijft een dealer met een eigen gezicht
Snelle onderhoudsbeurt
Als hierboven
Alles is goed. Tot aan de elektrische fiets aan toe.
Zie hierboven
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.