Super geholpen, alles gaat moeiteloos en plezierig.

Deskundig en plezierig geholpen in een ongedwongen sfeer. Zeer aardige verkoper. Veel keus. Op de afdeling helmen en motorkleding ook super geholpen.

Voor herhaling vatbaar.

Super goed geholpen door de aanwezige medewerkers. Al mijn vragen werden duidelijk beantwoord.

• Ervaring met: Motoren

Goede service klant vriendelijk...

Goede service klant vriendelijk...

Uitstekend geholpen

Mooie zaak, veel keuze uit verschillende motoren,aardig en vriendelijk personeel

Topbedrijf

Klantvriendelijkheid en Service met Hoofdletters geschreven. Dik verdiend.

• Ervaring met: Motorkleding

Wat een vriendelijke hulp.

• Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ervaring met: Motoren

Zeer prettig bedrijf, snappen de klant en weten precies waar ze over praten en denken mee.

Vriendelijk

Altijd gezellig met een bakje koffie tussen al die stoere motors

• Ervaring met: Motoren

Aanschaf eerste motor super verlopen!

Bij motoport Goes mijn eerste motor aangeschaft. Super tevreden met de manier van handelen van Motoport. Heel erg netjes geholpen door Dennis tijdens de aankoop!

• Ervaring met: Motoren

Koop hier vaker mijn motor spullen

Vriendelijke en behulpzame verkoopster. Verstand van zaken. Kom hier al vaker.

• Ervaring met: N.v.t.

Ongekend positieve ervaring

Door Leon ontzettend goed en deskundig geholpen bij de aanschaf van een motor. Alles keurig op papier en elke afspraak werd nauwkeurig nagekomen. De ontvangst bij motoport Rockanje was hartelijk en persoonlijk. Ging uiteindelijk blij en tevreden weg met mijn nieuwe aanwinst.

Heel vriendelijke mensen

Mooie zaak en vriendelijke mensen. Ik ben er nu twee keer geweest maar wil zeker terug komen.

prima hulp

snel en zeer professioneel en deskundig in advies

Zoals gewoonlijk toppie

Nieuwe textiel motorbroek. Qua prijsklasse was er twijfel. 2 merken gepast. Maar bij het passen kwam pasvorm en daarmee comfort van Dane weer bovendrijven. Dames van de kledingafdeling, zoals altijd supervriendelijk en klantgericht meedenkend, hartelijk dank voor jullie hulp.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Vriendelijke medewerkers.

Veel beloftes, weinig nakomen

Zag een leuke CMX 1100 op de site staan, na wat over en weer hebben we een deal gesloten gezien het niet aan de deur is vanuit Limburg. Hier is een GSF600 op ingeruild, beetje pech hadden we wel, in de ochtend bleek dat er een vlotter vast zat op de ingeruilde Suzuki, dacht voor alle zekerheid maar bellen of dit een probleem is, nee, géén probleem, kom maar gewoon deze kant op. Eenmaal aangekomen begon het uiteraard al, na wat praten € 500,00 op de motor toe moeten geven ( in eerste instantie veel meer ), zeg dat dan aan de telefoon, dan was ik direct klaar geweest, maar goed. De CMX op proef gereden, alles goed, enige was dat er niet de originele spiegels op zaten, hij kende de eigenaar en zou erachteraan gaan, lang verhaal kort, diverse malen gemaild, wel keurig antwoord gekregen, maar steeds moest ie er nog achteraan gaan en daarna was het weer dat de vorige eigenaar niet reageerde. Al met al een vreemd verhaal, uiteindelijk kon ik voor €100,00 2 spiegels bij hen kopen, dat konden ze wel voor me regelen. Serieus ? Nu niet, morgen niet en nooit niet !!! Wat een service, petje af als je zo met al je klanten omgaat. ( dit had ik overigens ook in mijn laatste mail geschreven, nooit meer reactie op gehad ) - nadeel van verder weg iets kopen zullen we maar zeggen. Nadeel wat ie heeft is dat er familie in de buurt woont, spreekt zich toch wel rond.

Heel erg fijn geholpen.

Top.

• Ervaring met: Onderdelen

Mooie Zaak

De deal was relatief snel gesloten. Afspraak was op Zaterdag met een stralende zon dus het was enorm druk waardoor we relatief weinig aandacht geschonken kregen . Achteraf zag ik dat de motor toch beter gepoetst had kunnen worden voor de overdracht. Maar ik zal er wel aandacht aan besteden. Verder was alles goed geregeld en heb er zeker een goed gevoel bij want een jaar Bovag garantie zit bij heel veel bedrijven niet meer in. De eerste rit naar Limburg was geweldig

Perfect geholpen door dennis

Ben goed geholpen door Dennis goede informatie gekregen over mijn motor en natuurlijk bij de aankoop

Prima geholpen

Wij zijn goed geholpen bij de aankoop van een helm en motorlaarzen

• Ervaring met: Helmen

Hele goede service en vakkennis

Wordt altijd goed geholpen

Professioneel en duidelijk

Kleine onderhoudsbeurt wat problemen opgenoemd met de motor. Ik heb advies gekregen en van te voren werd er gebeld wat het ongeveer zou gaan kosten. Prima...klantvriendelijke service

Super geholpen

Zowel bij de kleding als bij de motoren super geholpen met goed advies.

goede servers

bij aankomst werd er gelijk goede informatie gegeven en ook de uitleg van wat je zelf moet regelen werd in alle rust uitgelegd, verder zijn ze heel flexibel voor het afleveren van de motor. ook nu waren ze heel gastvrij.

• Ervaring met: Motoren

In één woord; "Fantastisch"

Bij onze zoektocht naar een nieuwe scooter, die past bij onze wensen, zijn we geslaagd bij Motoport Goes. De prijs, kleur en merk waren voor ons doorslaggevend voor onze keuze. De eerste rit heeft mij als bestuurder overtroffen. De Piaggio Liberty S rijdt comfortabel is herkenbaar als een Piaggio scooter, waarvan ik een ander type heb gereden. Dank voor de hulp en service bij de aankoop van de scooter.

• Ervaring met: Scooters

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.