Filters

9

Prima service

Kanjers Monique en Boy zijn zeer bevlogen en doen er alles aan om de huur klanten goed te bedienen. Vooral in hoogtijdagen verdient dat een extra pluim. Verder een fijne motor gehuurd met motorpak, ik ben tevreden en kom zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Verhuur
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Super motorzaak

Zeer ontvankelijke motorzaak met super enthousiast en klantvriendelijk personeel. Staan klaar met advies en beantwoorden alle vragen. Leveren 100% kwaliteit en zijn vakkundig mede door eigen ervaring en brengen dit enthousiast over. Kom er graag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Reparatie & onderhoud
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Perfecte

Hele vriendelijke mensen helpen goed en je ziet dat ze hun werk echt leuk vinden

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motoren
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Prima ervaring, ga vaker huren bij motoport.

Voor het eerst een motor gehuurd. Reed nog maar weinig km per jaar dus mijn MT09 heeft een mooi nieuw plekje gevonden. Voor het weekend naar de Eifel een tracer 9 GT+ gehuurd. Koffers voor de spullen en wat meer comfort om totaal ~1200km af te leggen. Prima bevallen, niet alleen de motor rijdt fantastisch. Zelfs in de haarspeld bochten op automaat gereden! Maar ook de afhandeling bij motoport was soepel. Zondag om 19:00 de motor weer ingeleverd. Zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Verhuur
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Prima service snel geregeld

Motorpak gebracht voor reinigen en impregneren. Na drie dagen al weer klaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motorkleding
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
8

Goed, alleen accessoires advies was het niet.

Prima voorlichting, duidelijk offerte, afspraken goed nagekomen en prima begeleiding en uitleg bij ontvangst. Het probleem zit hem in de beperkte accessoires. Om een voorbeeld te geven. Een telefoonhouder met de mobiel in een speciaal hoesje is het niet omdat de meeste mobiels al een hoesje hebben. Een mobiel in een tasje werkt niet omdat de mobiel dan te warm wordt en niet meer leesbaar is als de zon op het plastic schijnt. Dit helaas na twee dagen vervangen voor een veel beter systeem. Jammer en zonde van het geld. Ik had hier wel wat beter advies in verwacht van een Honda motorscooter dealer. Hein

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Scooters
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Mooie goed ingerichte winkel

Nu 2 keer geweest, goed advies, vriendelijk personeel, veel keuze.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motorkleding
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
9

Goede service en advies

Heerlijke winkel om even rond te neuzen en mensen zijn vriendelijk en hebben goede adviezen hierop heb ik mijn wensen en kleding aangepast en was wel duurder uit maar wel goed beschermd op pad en niet met een leren pak maar gewoon casual

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Helmen
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Goed

In mijn ogen is een goede klantervaring niet (zo) moeilijk. Ik ben toch al in veel motorzaken in Nederland geweest. Geen enkele zaak heeft een dermate goede indruk achtergelaten om daar toch nog een keer naar toe te gaan. Dat is anders in Goes. Ondanks dat het een grote motorzaak is wordt je bij binnenkomst altijd aangesproken en herkend door de degene met je wie je zaken doet. Ze hebben daarnaast een groot aanbod, leveren een goede service en denken mee waar mogelijk. Ik ga ook zeker terugkomen bij de mensen in Goes!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motoren
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Zoals het hoort, heel goed

Heel goed geholpen hier, Rustig, behulpzaam, meedenkend, En tegelijkertijd niet op een manier dat het gehaast voelt of alsof er iemand in je nek zit

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motoren
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Ze zijn heel vriendelijk

Ze helpen je goed en ze zijn aardig

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motoren
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Bijzonder fijn geholpen

In Rockanje gezocht naar kleine maat helm. We werden bijzonder fijn geholpen Er werd met ons meegedacht en geen moeite was te veel. Wat een geweldige service. Hier komen we zeker terug!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Helmen
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
8

Ik vond het een leuke ervaring

Dit was mijn eerste keer dat ik een motor heb gehuurd. Het was een hele leuke en goede ervaring. Alleen vond ik het wel jammer dat ik de motor vies kreeg, en ik kreeg ook een andere kleur motor dan die ik had gehuurd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Fantastie s

Mooie winkel heel vriedelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motoren
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Enthousiast

Ik werd goed geholpen ze waren heel vriendelijk , ze gaven tips hoe je je spullen netjes kan houden . ze denken ook lekker mee zodat je goede spullen hebt die its anders in gedachten had maar nog steeds mooi en lekker zit

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motorkleding
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
9

Prima service

Vriendelijk personeel. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motoren
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
8

Snel

Goed geleverd en snel

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Onderdelen
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
8

meedenken en goede uitleg

goed en vriendelijk ben zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Accessoires
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Geweldig

Nette motor die meer bracht dan verwacht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motoren
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Veel plezier gehad

De motor die ik besteld had was kort tevoren gestolen dus kreeg ik een vervanger van hetzelfde kaliber. GPS bekabeling werd ook snel nog even aangelegd en weg was ik. De motor was vrijwel nieuw dus geen enkel mankement. Terugbrengen op zondagavond verliep ook makkelijk en snel. Volgende keer huur ik hier zeker weer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motoren
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Altijd fijn motoren huren bij Motoport Veldhoven

Je wordt netjes geholpen bij het ophalen van de motoren, krijgt ze volgetankt mee en kunt ze eenvoudig weer inleveren als de dag erop zit. Het is me nog nooit tegengevallen en deze keer weer niet. Lekker bezig daar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Verhuur
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Gewoon goed

Net mijn nieuwe motor hier gekocht. Ze nemen de tijd en geven het juiste advies. Ze geven goed advies en denken met de klant mee. Geen opdringerige verkopers wat heel belangrijk is. Ze weten waar ze over praten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motoren
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Ik ben zeer tevreden over motoport Hillegom

Ik kom al jaren bij motoport Hillegom en ben zeer tevreden,heb dan ook een prachtige motoguzzi v7 850 gekocht ben heel goed geholpen door Rinus Wijers heeft echt de tijd genomen om mij met alles te helpen nog maals bedank met vriendelijke groet Edwin van der lans

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motoren
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
8

Heel rustig geholpen door Rinus, erg vriendelijke en geduldige man

Proefrit fijn, goed contact. Wel mbt aankoop motor. Kleding aanschaf was minder goeie ervaring, vandaar de 8.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Motoren
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel
10

Top, keurige afspraken vooraf én service!

Leuke, goede en grondige afspraken kunnen maken voor 30Kkm beurt voor mijn RSV4. Superaardig ontvangen om 0815 met kop koffie, ondanks dat de zaak om 0830 open gaat. Motoport Rockanje heeft twee mooie grote tafels om aan te wachten, en in mijn geval te werken. Wat een mooie en keurige zaak is Rockanje. Laptop had stroom nodig, drommels. Bescheiden gevraagd; géén probleem! 2 min later een haspel gebracht. Kijk, dan voel ik me gewaardeerd als klant. Mike die mijn RSV servicete kwam vertellen hoe het ging, en vroeg hoe oud mijn remolie was. Donders, daar had ik niet aan gedacht! Dat is nou zorgvuldige service: klasse. Service beurt verder geheel volgens afspraak en verwachting: inclusief keurige montage van XT3. Ik ben heel erg tevreden over MP Rockanje, aardige en kundige mensen, schitterende zaak, goede faciliteiten. Ik ben klant vanaf nu.

  • Aanbevelen? Ja
  • Ervaring met: Reparatie & onderhoud
  • Deskundigheid
  • Afspraken nakomen
  • Klantvriendelijkheid
  • Personeel

Best beoordeeld uit 8 leden

- MotoPort Rockanje | 9.7

- MotoPort Goes | 9.6

- MotoPort Veldhoven | 9.5

- MotoPort Leek | 9.4

- MotoPort Hillegom | 9

Over MotoPort

Met zijn samenwerkingsverband van zelfstandige motorfietsbedrijven, is MotoPort een succesvolle franchiseformule die actief is in meerdere Europese landen. De pijlers onder de formule zijn de exclusieve kledingmerken Difi en Dane en het helmenmerk Bayard. MotoPort bedrijven zijn professionele, complete motorfietsbedrijven met ieder een eigen regio. MotoPort is meer dan 35 jaar marktleider in Nederland in verkoop van nieuwe en gebruikte motoren.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.