Persoonlijk en goed geregeld

Is heel goed meegedacht en geadviseerd. Heel fijn en persoonlijk Top en dank jullie wel

Met een warme hand loopt Isabelle met je mee

Isabelle is als uitvaartbegeleider en persoon warm, open en daadkrachtig bij mij en de mensen die mij omringen betrokken. Zij neemt je bij de hand, zonder de regie te nemen. Zij is tot steun waar nodig en helpt je waar je even niet verder kunt. Zij heeft door haar mensenkennis en intuïtie snel in beeld wie wij zijn. Isabelle is in staat mijn/jouw wens vorm te geven en denkt mee over alternatieven die mogelijk zijn. Isabelle reageert snel op vragen die er zijn en komen gaan. Ik had mij beslist geen prettiger persoon naast mij kunnen wensen. Het afscheid van mijn lieve vrouw was mooi, waardig en intiem.

De koffiekamer werd omgetoverd tot een mooie, sfeervolle ruimte waarin de familie afscheid kon nemen. Uw medewerker Mieke Folkers verdiend een enorme pluim. Dank je wel Mieke!

Dank u wel!

Dank u wel!

Prachtige locatie met dito aula, gecombineerd met zeer prettige, hulpzame en kundige medewerkers en dito leiding.

Geweldige mensen

Heb zo respect voor de mensen bij monuta ze hebben mij er door heen geholpen in moeilijke tijden bedankt nogmaals.

Respectvol, eervol en goed verlopen viering

Na het overlijden van mijn vrouw kwam Monuta snel in actie, een dag later hadden we een plezierig contact, gesprek met de uitvaartleidster. Dat liep soepel, snel en respectvol. Veel hadden we binnen het gezin al besproken en voorbereid, zodat we ook snel konden schakelen. Al met al in de fase voor de viering een prima gevoel. Ook tijdens de viering van het leven, liep het geheel naar wens al waren er meer gasten als verwacht. Ook hier eervol en met alle respect. We hebben heel fijn samengewerkt met een vakkundige uitvaartleidster. Ook na de viering liep het contact verder goed

Een lichtpunt, in een verdrietige tijd.

Mijn oom stierf na een kort ziektebed. Hij was verzekerd bij Monuta, iets waar ik persoonlijk heel blij mee was vanwege eerdere ervaringen met hen. Op de een of andere manier voelt Monuta veel persoonlijker dan welke andere uitvaartverzorger dan ook. Bas kwam in de ochtend langs voor het ‘zakelijke’ gedeelte, en Marieke in de middag voor de dienst zelf. Beide als heel erg fijne mensen ervaren, professioneel, maar zeker ook in waren voor een grapje en dat is ook heel belangrijk in een tijd waar je eigelijk bijna alleen maar verdriet kent. Bijna alles wat we graag wilde, is gelukt! Zoals een paar extra privé rouwbezoeken vóór de openbare condoleances. Qua bezetting was de aula van monuta niet groot genoeg, dus zijn we moeten uitwijken naar een externe locatie. Ook dit was geen enkel probleem, en werd snel geregeld. Na de uitvaart zelf, kreeg ik nog een aantal keer een bericht van Bas om te vragen of alles naar wens is verlopen, en om ons heel veel sterkte te wensen. Kortom: zéér fijne ervaring weer gehad, en ik ben heel blij dat ik zelf een aantal jaren terug ook de overstap naar Monuta heb gemaakt. Ik weet zeker dat mijn nabestaanden ook goed opgevangen worden, en dat mijn uitvaart eruit zal komen te zien precies zoals zij dat willen. Bas & Marieke bedankt! Jullie zijn toppers.

Mark is heel erg betrokken en heeft ons enorm geholpen bij een passend afscheid.

Toen onze moeder overleed namen we contact op met Mark. Dat was voor ons vanzelfsprekend omdat Mark ook de begrafenis van onze vader had begeleid. Weer zijn we getroffen door de warme belangstelling en fijne hulp die Mark ons bood. Met zijn rustige persoonlijkheid wist hij het afscheid in goede banen te leiden en zorgde hij ervoor dat wij ons konden concentreren op ons verdriet en het nemen van het afscheid. Ik raad iedereen Mark aan, als de tijd daar is.

Alfred beheerst het vak uitstekend.

Alles was tot in de puntjes geregeld. Het afleggen, opbaren en verzorging. Dagelijks werd er op gecontroleerd of de overledene toonbaar was bv. op gesloten ogen en mond. De begeleiding hebben we als warm en genegen ervaren. Elke vraag is beantwoord. Niets was hem vreemd. Ook bij het ons ontbreken van vervoer was voor Alfred geen probleem en reed ons van woning naar kerk en begraafplaats. Samenvattend in 1 woord. CHAPEAU. Hartelijk dank voor jouw persoonlijke inbreng.

tevreden

Alles goed in overleg geen en er wordt meegedacht. De uitvaart is gegaan zoals besproken was

Geweldige begeleiding met dingen die je niet dagelijks doet.

Mijn ervaring met Monuta komt door mijn vriendin die uitvaart ondernemer is maar dan krijg je pas een kijkje in de keuken, wat kunnen zij liefdevol alles voor je regelen. Hele fijne ervaring, ik zou iedereen doorverwijzen.

Luisteren goed naar de wensen van de familie

Fijn om met Monuta de laatste wensen te bespreken. Er wordt goed geluisterd wat je als familie wil op het afscheid. Geen verkooppraatjes in deze toch al moeilijke tijd. Er wordt ook snel contact opgenomen als er nog onduidelijkheden en/of vragen zijn. Zeer tevreden.

Mooie verzorgde uitvaart gehad

Contact met antoinette en Bas was perfect en vol respect. Respectvolle , mooi en verzorgde uitvaart gehad.

Monique en haar man zijn heel menselijk, deskundig en vriendelijk!!!

Het afscheid voelde als een afscheid in een huiskamer.Veel mensen waren aangedaan en emotioneel en iedereen was super positief.De locatie indeling is totaal afwijkend van alle andere afscheidslocaties waar ik ooit ben geweest.

Zeer betrokken

De medewerkers van Monuta Jacqueline Reijers zijn zeer betrokken en ondersteunend in de trieste periode die wij doorgemaakt hebben. Vanaf het eerste contact tot en met de uitvaart geven ze ook echt de steun die belooft wordt.

een perfecte begeleiding en afwikkeling van de hele crematie

In deze emotionele tijd, werden onze dochters en ikzelf uitstekend begeleid door de uitvaartonderneemster. In alle rust is alles ter sprake gekomen en uitgevoerd.Niets dan lof

zeer goed

profesionele medewerkers en alles gaat gemoedelijk

Zeer goed contact

Ik raad iedereen aan bij Monuta de zeer goede begeleiding tijdens het regelen van de uitvaart.

Een waardig afscheid

Het afscheid en de voorbereidingen waren in de puntjes geregeld. Ellen spierenburg kwam met goede ideeën en liet ons zelf de keus maken. Een uitvaart zoals mijn vader gewild zou hebben.

Duidelijk in communicatie

Prettig gezien de omstandigheden

alles perfect geregeld

ondanks het zware verlies was alles netjes geregeld.

Ben heel goed geholpen

Zeer vriendelijke mensen ben zeer tevreden

Goede begeleiding

Het gesprek was goed. Heeft vele mogelijkheden aangegeven. Veel informatie gekregen. Was de eerste keer voor mij.

Best beoordeeld uit 102 leden

- Monuta Magis | 9.8