Top organisatie

Heel goede en vriendelijke service. Men hoeft nergens achteraan en alles wordt heel rustig en duidelijk doorgesproken . Men neemt echt tijd voor de nabestaanden. Top organisatie. Alles is op tijd klaar, kaarten en enveloppen en postzegels. Ook kreeg ik nog een verrassing want toen de uitvaart afgelopen was had onze uitvaartondernemer de kaart afgedrukt op het condoleanceregisterboek. Heel erg mooi en lief gebaar!!!

Ze was zo respectvol.

Ik en de familie, zijn zeer te spreken, hoe ze gsprekken met mijn man en mij is omgegaan. Ik kijk terug op een waardig afscheid. Het is gegaan zoals mijn man en ik het samen besproken hadden . Dank daarvoor

in één woord een Warm en Prachtig afscheid!

Dit was voor ons de 2de uitvaart,die Isabelle voor ons verzorgde. Ze had nl ook al de uitvaart van m'n moeder verzorgd die volgens onze wens was verlopen. Tijdens de uitvaart van mijn moeder,was mijn Partner al ziek,zo hadden we vooraf samen al vele gesprekken met Isabelle,en hebben we alles zeer goed kunnen voorbereiden. Alles wat we wilden zeggen,heeft Isabelle namens ons verteld tijdens de uitvaart. Ze is meelevend,inlevend,altijd bereikbaar! De catering in het Klinket was fantastisch! Ik kijk dan ook zeker met een warm en goed gevoel terug op deze bijzondere dag. Nogmaals Isabelle bedankt voor alles.

Degelijk organisatie met persoonlijke service

De totale organisatie klopte en de persoonlijke touch van de uitvaartverzorgrster maakte het compleet.

Een mooie ervaring op een heel verdrietig moment

Van het begin tot het einde was Jack den Heijer betrokken. Hij gaf rust en overzicht. Alle service er om heen is ook zeer respectvol uitgevoerd door hem en zijn collega's. De afscheidskamer en de begraafplaats zijn prachtig. Ik kijk terug op een mooie ervaring op een heel verdrietig moment.

Respectvol en persoonlijk

De medewerkers zijn respectvol naar de betrokkenen. Op een persoonlijke en aangename wijze. Nemen de tijd voor alle aspecten. Denken met je mee. En, ook belangrijk, de activiteiten worden netjes en correct uitgevoerd.

Respectvol, meelevend en meedenkend

Pieter voelde precies aan wat wij nodig hadden. Voelde als een warme deken. Bedankt voor je steun, Pieter.

Zoals het zou moeten zijn...

Alle wensen zijn omgezet in een mooie dienst zoals wij hem voor ogen hadden. Fijn dat de uitvaartverzorgers luisteren meedenken en steun bieden waar nodig!! Maar ook alle andere medewerkers hebben er voor gezorgd dat wij kunnen terug kijken op een waardevolle dienst en herinnering voor onze kids.

Heel positief. Blij met Wilco!

Met beide mijn ouders een zeer positieve ervaring. Dat gaf veel steun.

Zeer betrokken en uitstekend geregeld

Juliette heeft goed meegedacht, en de uitvaart was dan ook zoals we het voor ogen hadden. Netjes en professioneel geregeld, zeer aan te bevelen.

Bedankt

Goede begeleiding in alles

Alles goed geregeld

Begripvol

Fijn personeel dat de tijd neemt. Schone ruimtes.

Erg prettige begeleiding en aan alle wensen ruimschoots voldaan

Erg prettige begeleiding en aan alle wensen ruimschoots voldaan

Professioneel, zorgzaam, zeer vriendelijk en geduldig.

Een echte aanrader.

Fraaie rustgevende locatie, met vergezicht over het landschap

Behulpzame vriendelijke medewerkers, en een locatie om echt tot rust te komen. Aangename begeleiding van begin tot einde van de ceremonie.

Zie hier onder

Professioneel en ons als familie goed begeleid met veel respect en er werd geluisterd naar ons.

Van begin tot eind warmte en betrokkenheid gevoeld

Wij zijn ontzettend warm en goed ontvangen door alle mensen van Monuta. Van begin tot het eind hebben we warmte en betrokkenheid gevoeld Alles is precies verlopen zoals onze vrouw/moeder/oma en wij hadden gewild,

Alles was naar wens

Netjes verzorgd

Zorgvuldig, klantvriendelijk en goede locatie

Tevreden

Geweldig!

De uitvaart verzorger bas van monuta heeft alles zo geweldig goed geregeld en gedaan dat hij van ons een dikke 10 krijgt ook de anderen die geholpen hebben hebben het geweldig gedaan, ook voor hun een dikke 10!!

Een liefdevolle warme begeleiding...

Dankbaar zijn wij voor de liefdevolle warme en respectvolle begeleiding van Tijn na het overlijden van mijn broer, zoon en vriend. Ook bedanken wij Juliette en Henk voor de liefdevolle verzorging. In de zeer emotionele tijd na het overlijden was Tijn het kompas in deze rollercoaster.. Rustig doch leidend, wat je dan ook nodig hebt om samen een waardig afscheid te kunnen vormgeven. Tijn, dank je wel voor het meedenken, het luisteren en vooral zien van de mensen om je heen.

Empathisch, professioneel en efficiënt in een moeilijke periode

Goede procesbegeleiding, veel werk uit handen genomen, familie kan zich concentreren op draaiboek van de uitvaart. Verder empathisch en persoonlijk. Uitvaart begeleiding heeft ook erg goed meegedacht. Nazorg was/is ook goed.

Vredig in het paviljoen

Waardig zoals onze moeder het gewild had.

Best beoordeeld uit 102 leden

- Monuta regio Groningen | 9.5

- Monuta Lindeman Kerkrade | 9.5

- Monuta regio Leiden | 9.4

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.