Wat een geweldige man

Vandaag 01-03-2024 crematie van mijn vader gehad is heel mooi gedaan door martino een aanrader heeft mijn dochter van 9 jaar mee laten helpen als zijn assistent zo fijn om te zien hoe goed deze man in zijn vak is Bedankt martino van zoeren

Professioneel

Rustig, duidelijk, benaderbaar

Fantastisch

Het is al wel een tijdje geleden maar toch. Jullie als organisatie in samenwerking met de gemeente leiden hebben mijn vriend Ton siera zeer eervol zijn laatste rustplaats gegeven. Ik had nog nooit met een soortgelijke situatie te maken gehad Juist daarom wil ik jullie alsnog bedanken voor de manier waarop dit heeft plaats gevonden Een hele grote dikke vette tien Mvg Joost scharloo 7

Uitstekend verzorgde uitvaart.

Monuta heeft de uitvaart van onze moeder uitstekend verzorgd. Van het allereerste telefonische contact tot de dag van de uitvaart, het was in één woord "uitstekend". Speciale dank naar uitvaartverzorger Richard Willemsen die ons zo goed heeft begeleid met alles, deskundig en uitermate sympathiek. Een tien met een griffel!

Fantastiche arvaring !

Onwijs bedankt dat jullie ons zoo goed geholpen hebben en alles op een goede manier gelopen is ! Al was het 1 uur in de nacht ik kreeg alsnog de antwoorden op mijn vragen en als iets niet was zo als ik het wilde was dat binnen een paar minuten geregeld ! Zoo tevreden dat ik mij zelf ook bij jullie heb aangemeld !

Fantastisch!

Maureen is zeer professioneel, niets is haar te veel om de uitvaart zo mooi mogelijk te laten verlopen. Ze heeft nu twee keer een uitvaart voor ons verzorgd en we kunnen twee keer terugkijken op een prachtige uitvaart. Overal werd aan gedacht en tot in de details uitgewerkt. Ze wilde net zo graag als wij dat alles perfect geregeld was. Heel fijn als je in zo’n droevige tijd dingen met een gerust hart uit handen kan geven. Ze is heel begaan en heeft begrip voor je verdriet.

Goede ervaring

Ervaringen waren als verwacht

uitstekend

ze heeft het goed gedaan ben zeer te vreden bedankt

Top geregeld tot in de puntjes

Heel vriendelijke professioneel, naar de wens van de nabestaanden gewerkt . Super gedaan top

een perfecte organisatie, die ik iedereen kan aanbevelen

Monuta - heeft de uitvaartdienst van A-Z prima en perfect geregeld. mijn dank daar voor. Speciale dank voor Uw medewerkster die ons begeleide van af het eerste moment Namens mij en mijn kinderen , Dank U wel

Liefdevol, professioneel met Respect.

Het uit handen nemen van het plannen/voorbereiden van het afscheid van onze zuster, werd op een fijne en respectvolle manier met ons besproken en gepland. Van Kist/Crematorium/Rouwkaarten/Rouwstukken/Advertentie etc. De diverse mogelijkheden die er waren werden op een goede manier uitgelegd. Waardoor het fijn was om alles in overleg met Petra Timmers af te handelen. Dit gaf ons als Nabestaande een goed gevoel. Niets werd opgedrongen en het voelde vertrouwd. Na de plechtigheid en weer thuis hadden wij ook een goed gevoel over de dag en hetgeen we met Petra Timmers hadden afgesproken/gepland en uitgevoerd. Mevrouw, Petra Timmers heeft passie voor haar werk.

Monuta zet het mes op je strot

Als je een dierbare een waardig afscheid wilt geven , kies dan nooit voor Monuta. Als je bij hen negatief door de kredietscore komt wordt van je verwacht nog voor de uitvaart alles te betalen. Doe je dat niet dreigen ze de overledene weg te halen en de gemeente in te schakelen. In deze onzin heb je geen zin in dags na overlijden Gelukkig heb ik een andere uitvaartverzorger gevonden die de uitvaart overgenomen heeft. Was nu €3.500 minder kwijt dan bij Monuta

Vanaf het eerste moment voelt het goed bij Inge wat een ontzettend lief en warme vrouw. Niks is haar teveel en ze denkt ook echt met je mee. De hele sfeer in het afscheidshuis is ondanks het grote verdriet voor een ieder die te maken krijgt met het verlies van een dierbare een grote warme deken om je schouders. Inge je bent een topper.

Een heel warm huis

Onze vader is vorig jaar overleden. En we zijn allemaal heel goed begeleid in alles , echt een heel warm huis daar , en Monique en Anton zijn en top mensen begeleiden je overal heel goed in.

Fijn contact met John Snels, je wensen worden gehoord.

Erg emotioneel om een uitvaart te moeten regelen voor mijn man die veel te jong is overleden. Met John had ik een fijn contact, de wensen werden gehoord. Hij dacht zelf mee in bepaalde keuzes, hij voelde de situatie aan, erg fijn. Alle wensen zijn zo kunnen vervuld zoals alle zorg zelf, zelf de ruimte aankleden met persoonlijke spullen van mijn man. Ook de familie kamer had hij al voor ons in optie gezet toen hij bij ons aankwam omdat hij de leeftijd van mijn man had gezien in de papieren. Hier zeker gebruik van gemaakt was heel erg fijn dat dit kon. Ook meedenken in de catering en open staan voor een eigen spreker, alles kon. Ook het gevoel dat je alles kan en mag uitspreken en zo ook in het eindgesprek. Kortom een fijn en warm contact gehad met John. Nogmaals bedankt voor alles!

Waardevol

André heeft ons echt zo waardevol geholpen. Door Andre is het afscheid van mijn vader intiem en waardevol geworden. Dank je wel voor je mooie bijdrage hierbij André

Wij zijn heel tevreden over de begeleiding.

Bij een sterfgeval wil je graag objectief en correct geholpen worden. Dat hebben wij ervaren bij Monuta.

Uitstekende begeleiding en verzorging van de uitvaart

Wij hadden een uitstekende ervaring met Monuta Adrienne Klein. Vanaf de eerste melding tot en met het opsturen van alle post: alles was heel goed geregeld. Adrienne is rustig en ervaren, neemt veel zorgen uit handen en is altijd bereikbaar wanneer dat nodig is. Ze reageert snel op vragen en is zeer empathisch. Wij kijken als familie met een goed gevoel terug op de uitvaart en zijn Adrienne heel dankbaar. Deze uitvaartondernemer bevelen wij zeker aan!

Alles tot in de puntjes geregeld

Jolanda heeft onze familie geweldig bijgestaan toen mijn vader overleed. Ze heeft een warm hart en een luisterend oor voor de hele familie en voelt goed aan wat passend is. Jolanda hielp ons bij het maken van alle keuzes zonder alles over te nemen. Ze hield rekening met onze wensen, en gaf aan wat er allemaal ook kan, naast wat er moet. Wij kijken dankzij haar met een warm gevoel terug op het afscheid van mijn vader. Ook na de uitvaart houd ze iedereen goed in de gaten en belt ze regelmatig op om te kijken hoe het gaat. Wil je een afscheid die tot in de puntjes is geregeld dan kan ik je Jolanda van harte aanbevelen!

Respectvol

Mijn vader is 2 januari j.l overleden aan asbestkanker, hij is 71 geworden. Het was een zwaar halfjaar geweest en nadat hij is overleden heeft Monuta ons zo fijn opgevangen en ons door deze rollercoaster geholpen. Je kunt zelf niet helder meer nadenken en dan is het heel fijn om Berber naast je te hebben staan en je door deze periode heen helpt. Wij zijn ook enorm dankbaar voor jullie dienstbaarheid. Jullie hebben mijn vader een prachtige laatste eer kunnen geven.

Monuta heeft ons zeer goed bijgestaan en volledig ontzorgd.

De medewerkers van Monuta hebben ons zeer goed bijgestaan en volledig ontzorgd in deze moeilijke periode.

Heel fijn geholpen

Super betrokken

Ik ben erg tevreden. De heftige situatie voor ons na het plotseling overlijden van mijn moeder us zeer goed begeleid en opgevangen door het team van Monuta. Rust waar nodig, overzicht geven en structuur geven in tijden van heftige emotie. De uitvaart zelf en alles er omheen was goed verzorgd en prachtig. Dank voor de heel fijne warme begeleiding

Heel fijn geholpen door Jolanda tijdens een verdrietige periode.

Alles was perfect geregeld. Fijn als alles uit handen wordt genomen en je geen omkijken hebt naar allerlei (rand)zaken.

Uitvaartbegeleidster Heidi Markus is geweldig!

Heidi is zeer betrokken, rustig. Ze heeft veel ideeën om het allemaal naar onze wens in te vullen. Ze is zeer zorgvuldig en geen enkele kleine of grote wijziging was een probleem. We hadden bijna dagelijks contact met haar gehad tot aan de uitvaart.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.