Ik vond de persoonlijke gesprekken heel aagenaam en het werd me snel duidelijk hoe het allemaal gaat

Ik vond het een mooie ingetogen dienst, de muziek was de hele tijd geen een keer te hard afgespeeld dat was heel aangenaam. Wat ik alleen jammer vond toen ik bij de bloemen en kransen arriveerde waren de mensen al reeds bezig met het van de stelling af te halen, ik had graag gehad dat ik er op gewezen had geworden dat het al aan de gang was met het uitdelen daarvan.

Erg prettige samenwerking om te komen tot een op “maat” uitgevoerde uitvaart

Begeleiding van monuta was erg prettig. Gezamenlijk zorg gedragen voor een uitvaart die past bij onze wensen en die van de overledene.

Zoals besproken

De uitvaart is verlopen zoals besproken. Dank hiervoor

Tot in de puntjes gregeld

Wij hebben tot de dag van de crematie geen zorgen gehad. Alles was geregeld zoals wij het hadden besproken,

De uitvaart van mijn moeder en de begeleiding er naartoe was prachtig

Danielle heeft ons vanaf het allereerste moment heel goed begeleid en geholpen met het maken van de noodzakelijke beslissingen. Heel respectvol en eerlijk. Zodoende is de uitvaart precies gegaan zoals we dat wilden en hebben we een verdrietige maar ook heel mooie dag beleefd. De dagen voorafgaand aan de uitvaart waren ook heel goed begeleid. Het had voor ons niet beter gekund.

Persoonlijke service

Ontzettende lieve en persoonlijke zorg. Kleinschalig en aandacht voor de klant. En alles hoeft niet standaard te verlopen en er wordt aandacht besteed aan de wensen.

Waardig afscheid

Goede begeleiding van het begin tot het eind.. Mooi en waardig afscheid daar kijken we op terug zonder jullie hadden we dit zo niet voor elkaar gekregen zijn wensen zijn vervuld .. zeer tevreden kijken wij erop terug

Match made in heaven

In een hele kwetsbare en emotionele periode werden wij ontzorgd en begripvol begeleidt. Alle wensen werden vertaald in een mooie besloten dienst. Jolanda doet alles vol passie en neemt de nabestaande liefdevol mee op deze laatste reis. Je ziet en voelt dat Jolanda heel veel liefde heeft voor haar vak. Wij hadden ons geen betere match made in heaven kunen wensen.

Super fijne ervarig

Een hele fijne vriendelijk en rustig persoon die met je meedenkt over zaken waar je al vroeg mee moet dealen. Geeft goed advies en geeft ook duidelijk aan wat je beter anders kan doen. Er is eigenlijk geen nee te koop. Erg fijn

Zeer aan te bevelen

Wij hebben zeer goede ervaring met de begeleiding door Maureen. Ze heeft een hele persoonlijke aanpak, wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Ze denkt mee en luistert naar de wensen. Bij ons was er vooraf weinig geregeld, maar daar kon ze zeer goed mee om gaan. Heldere communicatie gedurende het hele proces (ook erna). Dankzij haar hebben we onze vader een hele mooie uitvaart kunnen geven.

Zeer fijne begeleiding, hartelijk maar wel to the point

Wij hebben Martha als een erg fijn persoon ervaren en zij heeft ons prima begeleid.

Gewoon top van begin tot eind.

Zeer fijne begegleiding

Zeer fijne begeleiding Duidelijk Nemen je veel uit handen Onze begeleider was zeer prettig en alles kon besproken worden Bij vragen steeds bereikbaar

Helder duidelijk vakkundig en empathisch

Zeer vakkundige dame die ons heeft geholpen om de uitvaart te regelen….

Wij zijn heel erg warn en netjes geholpen .

Zeer ervaren begeleiding.

Heeft alles voor ons geregeld en geadviseerd.

Fijne persoonlijke zorg. Aan alle wensen voldaan.

Fijne persoonlijke zorg. Aan alle wensen voldaan.

Uitvaartverzorging zeer goed geregeld

We hebben op een heel prettige manier de mogelijkheden besproken en er werd vanuit Monuta Bennekom zeer goed meegedacht. Rinske van Middendorp voelde haarfijn aan hoe de situatie was en heeft aan de hand daarvan een meer dan waardevolle uitvaart verzorgd samen met Esther. Hier kijken we met een mooi gevoel op terug.

Uitstekend verzorgd

De uittstekende persoonlijke en vakkundige begeleiding door de uitvaartverzorger zijn van zeer grote waarde

Wij zijn als familie van de overledene erg te spreken over Dhr. Beuskens. Bijzonder mensgericht, wat na een overlijden erg belangrijk is. Nam alle tijd voor ons en niets was hem te veel. Klasse!!

leeft met je mee

een geweldige uitvaartverzorger, weet wat je wilt en doet juist dat beetje meer, waar je zelf niet op dat moment aan denk.

Fijn en en heel mooi gedaan.

Fijne medewerkers van monuta heel begaan en aardig.

Mooier kan niet

Alle komende problemen na een pers. Van overlijden wordt voorgespiegeld zodat je geen problemen achteraf krijgt Met vr, groet C J Fikke

Een warme hand in moeilijke tijden

In een periode van rouw en afscheid nemen is Monuta in staat om je gepast bij de hand te nemen en zorg te dragen voor de zaken die belangrijk zijn. Het is ongelooflijk hoe snel zaken worden geregeld en de mate van inleving door de uitvaart begeleider is ongekend!

Wat een ontzettend fijn mens!!

De eerste ontmoeting met Carola was meteen zeer vertrouwd. Ze heeft mij en de kinderen op een hele fijne, warme en bekwame manier bijgestaan na het overlijden van mijn man. Ze nam regelmatig tussendoor contact op om zaken door te spreken en hield ons overal van op de hoogte. Ze heeft de uitvaart heel mooi laten verlopen en we hebben op een hele mooie manier afscheid van mijn man kunnen nemen. De kinderen en ik zijn haar heel dankbaar!!

Over Monuta Uitvaart