Sales goed, aftersales slecht

Bij mega kochten wij een keuken, een badkamer, een pvc visgraatvloer en een toilet. Kwalitatief behoorlijk op de afzuigkap van Inventum na, die een geluid produceert alsof er een straaljager in je keuken staat. En dan wordt het probleem van Mega duidelijk: sales is prima voor elkaar, maar van aftersales en service hebben ze nooit gehoord. Bij problemen moet je altijd bij de fabrikant zijn en die willen ze dan wel inschakelen, maar als - in dit geval - Inventum het laat afweten, is het nooit het probleem van Mega. De uiteindelijke oplossing is dan dat je een nieuwe afzuigkap koopt met een kleien beetje korting en je de oude weg kunt gooien, want dat is opeens jouw probleem. Verder werden voor de badkamer heel andere tegels geleverd dan die wij kochten omdat “de gekochte regels uit het assortiment zijn” en “dus” in plaats van zwarte tegels zoals besteld, er een soort “industrial look” tegels werden geleverd (en gelegd) waar we niet echt blij van werden. En omdat je bij het breken en bouwen van een nieuwe badkamer niet in je huis kunt wonen, kom je daar pas achter als alles klaar is. Grootste probleem was echter dat het plaatsen van de keuken (dat “gratis” was) werd gedaan door een groep mensen die uitsluitend Turks spraken zodat elke communicatie onmogelijk was. En omdat je zelf moet regelen dat de oude keuken wordt verwijderd en afgevoerd en je ook zelf moet regelen dat alle aansluitingen en leidingen exact op de juiste plek zitten, konden we er op wachten dat de Turkse mensen niets konden doen omdat de leidingen niet precies goed zaten en elke communicatie daarover onmogelijk was. Een nachtmerrie dus. Uiteindelijk is het allemaal “gelukt”, maar tegen veel hogere kosten omdat er steeds van alles bij komt. Kortom: bij Mega kopen kun je eigenlijk alleen doen als je veel geld hebt en vooral heel veel tijd en geduld. Nogmaals: wat er geleverd is, is over het algemeen prima in orde, maar nadat je betaald hebt, geeft Mega eigenlijk nooit thuis. Het is een soort Russisch ro

• Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Overige

Advies,Service,Aftersales en technisch inhoudelijk

Alles wat je zoekt in een nieuwe badkamer/toilet. Advies vooraf, service tijdens en ook na levering. Hulp bij technische vraagstukken en altijd oplossingsgericht en snel. Ik kan iedereen MEGA Tegels aanraden.

• Ervaring met: Badkamers

Very happy with the materials and the installation.

We bought our kitchen, bathroom, and floor tiles from Mega tegels. All were of perfect quality, and the installation team O.T.J Diensten ( Oleg and his crew ) did impressive work! Highly recommended

Goeie club, aanrader!

Plezierige ervaring, ook en met name w.b. garantie op onderdeel

• Ervaring met: Toilet

Hele fijne samenwerking met prachtig resultaat

Heel fijn advies gehad en een super service. Door de heldere communicatie en expertise gezamenlijk tot een prachtig resultaat gekomen.

Uitstekende service!

Vandaag even langs de Mega in Hoorn gereden op zoek naar onze oude tegels. Jaren geleden hebben we hier tegels gekocht voor onze badkamer en toilet. Omdat we vloerverwarming in het toilet kregen hadden we vanwege herstel wat extra tegels nodig en die kregen we zo mee. Over een goede service gesproken!

• Ervaring met: Tegels

Super tevreden!!!!

Goede klantenserv, medewerkster behulpzaam klantvriendelijk en heel vakkundig bij het ontwerpen van mijn badkamer ! Kwaliteit producten! Aannemer via METMEGA aanbevolen Frank Smit! Super super super goed Zeer nauwkeurig, opgeruimd en zeer vakkundig werk geleverd! Echt een aanrader! Dikke 10 plus!

• Ervaring met: Badkamers

Meerwaarde in advies en service

Bij binnenkomst vriendelijk welkom en alle vrijheid om even rond te kijken. We hadden al een nieuw type badmeubel op het oog voor zelf plaatsing. We kregen op verzoek direct een vakkundig advies waardoor de aankoop snel rond was. Levertijd was uiteindelijk zoals bij aankoop ingeschat echter had ik graag tussentijds nog een mailtje ter bevestiging gehad. Zelf afhalen verliep netjes en hulp bij inladen ontvangen. Het positieve verschil dat Mega Hoorn echter maakte was na de aankoop. Bij uitpakken bleek dat de combinatie onderkasten met wastafel niet paste. Dit geheel buiten schuld van verkoper maar door de documentatie van de leverancier die deze combi als mogelijkheid had aangegeven. Verkoper Mega Hoorn reageerde direct op mijn hulpvraag en kon na overleg met leverancier enkele opties voorleggen. Uiteindelijk in samenspraak gekozen voor handmatige aanpassing van het meubel en zonder weerstand een passende compensatie voor de extra uren ontvangen. Kijk dan verdien je wat mij betreft ook een hoge beoordeling!

top service vervanging radiator nieuwe badkamer 1 jaar oud

een jaar geleden nieuw badkamer en wc gekocht. er kwam er roestvorming bij handdoek radiator . Stephan leverde hiervoor weer een nieuwe. compliment en topservice !!!!

• Ervaring met: Badkamers

Lekker snel en heel vriendelijk

Voor onze moeder hadden we een nieuwe keuken nodig voor in een appartement gebouw. Dave van de verkoop heeft het fijn met ons meegedacht en zo zijn we tot een mooie keuze gekomen. Over 6 weken wordt de keuken geplaatst, dan gaan we resultaat in de praktijk ervaren! Als alles gaat zoals besproken met het een mooi resultaat gaan worden!

• Service N.v.t.
  • Vakmanschap N.v.t.
  • Ervaring met: Keukens

Zeer tevreden!

Prettig adviesgesprek, fijne hulp van Judith en zeer tevreden over de klantenservice! We zijn heel blij met het prachtige resultaat.

• Ervaring met: Badkamers

Bij binnenkomst onmiddelijk " GOED" gevoel !

Nette zaak , goede opstellingen en vriendelijke deskundige medewerker .

• Ervaring met: Badkamermeubels

Mooie showroom, deskundig advies en fijne service

Uitstekend geholpen, onze wensen doorvertaald in mooi ontwerp; goed meegedacht en advies. Showroom is overzichtelijk en geeft alle opties weer. Professionele service en relaxte sfeer.

Mooie luxe badkamer.

Afgelopen zomer hebben wij onze badkamer besteld bij Thierry van Mega Utrecht. Goed advies en hij had alle geduld om ons te adviseren over de juiste indeling. Mooie materialen uitgezocht en wij zijn erg blij met het eindresultaat.

Badkamer en Tegelwerk

Wij hebben onze tegelvloer, badkamer en toilet gekocht bij de Mega in Utrecht. Dit omdat zijn het beste mee dachten en onze wensen volledig konden invullen. Wat wij kiezen is zeker niet doorsnee en in de winkel kenden men vrijwel alle tegels die wij zochten. Het eind resultaat is prachting ook mijn complimenten voor het team van Bouwbedrijf Massiv die het prachtig heeft gemaakt.

Goed meegedacht voor en na de aankoop

Vanaf eerste contact in de winkel al indruk er welkom te zijn. Met onze onze wensen voor een badkamermeubel werd goed meegedacht en omdat wij de montage zelf gingen doen ook bruikbare tips gekregen. Toen bij aflevering bleek dat de fabrikant een inschattingsfout had gemaakt is direct door ons contactpersoon Yoram contact met hen opgenomen en zijn ons diverse opties voorgelegd. Daardoor het meubel nog op tijd en naar wens kunnen afmonteren. Overal worden fouten gemaakt maar hoe het probleem je hier direct uit handen wordt genomen is een compliment waard.

SUPER

Super deskundig advies van Dennis gekregen. Neemt de tijd en denkt mee in oplossingen. Wij genieten volop van onze nieuwe badkamer. Bedankt Dennis!

SUPER

Super goed geholpen door Dennis! Deskundig en vriendelijk advies. Denkt graag mee en in oplossingen. Wij zijn heel blij met onze nieuwe badkamer.

Boven verwachting meegedacht

Bijna nog zeldzaam klantgericht team aan medewerkers, wat je al merk bij binnenkomst. Adviseur Yoram luisterde goed naar onze wensen voor het badmeubel van onze keuze. Nadat bij aflevering bleek dat fabrikant een inschattingsfout had gemaakt, is direct contact met hen opgenomen en zijn daarop verschillende mogelijkheden als oplossing aan ons voorgelegd. Daarmee uiteindelijk tijdig en naar onze tevredenheid het meubel kunnen monteren. Daarin zit m het verschil met de vele webshops die sanitair aanbieden maar het aan praktijkkennis ontbreekt.

• Ervaring met: Badkamermeubels

Over Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer…

Bij Mega Badkamers, Keukens, Tegels & meer... kun je terecht voor een zeer uitgebreid aanbod badkamers, toiletten, keukens, tegels en vloeren. Wij zijn dé specialist op het gebied van badkamers, keukens en vloeren. Bij Mega krijg je het professionele advies en de service die je in een speciaalzaak kunt verwachten. Daarnaast wordt u van A tot Z volledig ontzorgd bij uw gehele verbouwing.