Heel fijn geholpen

Denken goed mee, zijn eerlijk over wat wel en niet kan, erg blij met hoe ij geholpen ben

Beste Marieke, Goed meegedacht, eerlijk en fijn geholpen in ons filiaal. Daar zijn wij dan weer heel erg blij mee. Hartelijk bedankt voor het delen van jouw ervaringen. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

super montage

super montage vriendelijk meedenkend als ze allemaal zo zijn echt een aanrader

Beste Peter, Een super montage, ook dat is ongekend van KeukenConcurrent! Dank je wel voor jouw mooie review. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Top geregeld!

Monteur werkt netjes secuur en denkt met je mee!

Beste heer/mevrouw Janssen, Dank je wel voor deze topreview voor onze monteur! Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Uitstekend geholpen!

Er waren een paar kleine dingetjes die ik heb gemeld. Binnen no-time opgelost! Zeker een aanbeveling waard.

Beste Sari, Ook onze service is zo te zien een schot in de roos geweest! Dank je wel voor het delen van jouw ervaringen hiermee. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

geweldig

Wij hebben bij KeukenConcurrent een nieuwe keuken besteld. Hij is al geleverd en geplaats. Van begin tot het eind is alles perfect gegaan. In een woord TOP een aanrader voor iedereen.

Beste Harrie, Zo te horen is jou nieuwe keuken een schot in de roos! Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat je lekker kunt genieten van jouw nieuwe keuken. Veel kookplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Prima uitleg

Fijne en goede voorlichting in een prettige sfeer

Beste Arend, Ik wil je hartelijk bedanken voor je mooie beoordeling. Dankjewel! Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

De verkoopster Iris heeft ons in anderhalf uur een droom keuken samen gesteld en verkocht ook het na gesprek was zeer correct daarom Dank aan haar.

Beste Jacques, Dat is ongekend van KeukenConcurrent. Fijn dat jij dat ook zo hebt mogen ervaren. Dankjewel voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

We zijn heel fijn geholpen in de winkel, vriendelijk en met goede uitleg en tips. Tot nu toe verloopt alles snel en goed.

Beste Marja, Dat is ongekend van KeukenConcurrent. Fijn dat alles tot nu toe vlekkeloos is verlopen. Dat horen wij graag! Met vriendelijke groet, Nicole Post - KeukenConcurrent

Grandioos

Wij hebben een kookeiland gekocht, alles is zeer goed verlopen. Wij hadden een zeer fijne verkoper die goed naar onze wensen heeft geluisterd. Alles verliep vlekken loos. Wij hebben dan ook een 10 gegeven.

Beste Gerard, En met deze tien zijn we ook heel erg blij! Dank je wel hiervoor en gefeliciteerd met jullie nieuwe kookeiland. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Prijs kwaliteit en service perfect

Perfect bedrijf

Beste Henny, De klant staat bij KeukenConcurrent ten alle tijden centraal, fijn om te horen dat je dit ook zo ervaren hebt. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Wat een goed bedrijf

Ze lossen het allemaal op wat de klant wilt

Beste meneer/mevrouw Agterberg, De klant staat bij KeukenConcurrent ten alle tijden centraal, fijn om te horen dat je dit ook zo ervaren hebt. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Veel keus in verschillende segmenten

Geweldig geholpen door de verkoper, hij heeft zeer goed geluisterd naar onze wensen en totaal niet opdringerig.

Beste Sietske, Een keuken kopen doe je ook niet elke dag en daar komt stiekem heel veel bij kijken, maar daar helpen wij je graag bij! Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe keuken, leuk dat wij deze voor je mogen verzorgen. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Beste Claudia, Dat klinkt als een perfecte ervaring, fijn om te horen! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Netjes en snel gewerkt.

De monteurs hebben snel, netjes en accuraat gewerkt. Ze den ken mee met de indeling en opstelling. Klasse.

Beste Wim, Wat heerlijk dat je nu lekker kunt genieten van je nieuwe keuken, daar doen we het allemaal voor bij KeukenConcurrent! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zeer vriendelijke verkoper

De verkoper was zeer vriendelijk, geduldig en meedenkend.

Beste Warniah, Zoals je bij KeukenConcurrent kan en mag verwachten, onze adviseurs zijn echte toppers! Fijn om te horen dat je dit ook zo ervaren hebt! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Fijne mensen

Erg blij met de keuken en werd goed geholpen

Beste Anna, Dat vinden wij dan weer erg fijn om te horen! Dank je voor het delen van je positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Dik tevreden

Aardig en vakkundig geholpen in de winkel. Op tijd en goed afgeleverd. Vriendelijke en kundige monteur. Wij zijn dik tevreden

Beste Willy, Kijk, daar doen we het allemaal voor bij KeukenConcurrent! Zo te horen is jouw nieuwe keuken echt een schot in de roos! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Zeer netjes en vriendelijk. En meedenkend

Beste Arno, Zoals je van onze vakmensen kan en mag verwachten! Service staat hoog in het vaandel bij KeukenConcurrent. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Wij hebben een goede ervaring met de levering en plaatsing van de keuken. Alleen erg jammer dat je de dozen en verpakkingsmateriaal allemaal zelf moet afvoeren.

Beste meneer/mevrouw Guijt de Jonge, Fijn om te horen dat de levering en plaatsing van de keuken goed zijn verlopen. We nemen de feedback over het afvoeren van verpakkingsmateriaal mee voor toekomstige verbeteringen. Bedankt voor de input! Met vriendelijke groet, Babs Klerkx - KeukenConcurrent

Beste Frank, Fijn om te horen dat je tevreden bent! Bedankt voor de beoordeling. Met vriendelijke groet, Babs Klerkx - KeukenConcurrent

Doninic denkt met de klant mee, adviseert en geeft ons de ruimte voor eigen inbreng

We kunnen neits anders zeggen dat we enorm fijn zijn geholpen.

Beste Maykel, Enorm fijn geholpen door onze collega, veel meer kunnen we ons ook niet wensen! Dank je wel voor het delen van jouw ervaringen met KeukenConcurrent. Met vriendelijke groet, Twan Hoekstra - KeukenConcurrent

Ze nemen alle tijd die nodig is

In een vriendelijke en relaxte omgeving werden we geholpen. Verkoper nam alle wensen goed in zich op en daarna ontwierp hij de keuken zoals we wilden. Op diverse antwoorden werd uitgelegd waarom iets wel of niet kon. Ook prijstechnisch zeer aan te bevelen t.o.v. andere zaken.

Beste Frans, Zo staan we al 25 jaar voor goedkope keukens van absolute topkwaliteit! Dank je voor het in KeukenConcurrent gestelde vertrouwen, wij gaan zorgen dat je straks lekker kunt gaan genieten van je nieuwe keuken. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

top service van top mensen

na een gedegen advies , volgde een 2 the point voorbereiding waardoor je als klant van alles op de hoogte wordt gehouden. afspraken voor bezorging en montage perfect volgens afspraak en over onze monteur Don niets dan lof. die heeft in zijn eentje monniken werk verricht. het resultaat mag er zijn. we zijn helemaal trots op onze nieuwe keuken.

Beste Ronald, Zo te horen is jullie nieuwe keuken een schot in de roos! Dank je voor het delen van je positieve ervaring, wij wensen je heel veel kook plezier toe! Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Vriendelijk

Vriendelijk geduldig en zeer deskundig geholpen. Meerdere opties worden op een rustige en vriendelijke manier uitgelegd.

Beste Johan, Zoals je kan en mag verwachten bij KeukenConcurrent. De service van KeukenConcurrent is ongekend. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Vakkundig geholpen

Soepel en vlot

Beste Cees, En daarbij garanderen wij als KeukenConcurrent de laagste prijs voor iedere A-merk keuken! Dank je voor je aanbeveling. Met vriendelijke groet, Inge van Dam - KeukenConcurrent

Over Keukenconcurrent Nederland

Bij KeukenConcurrent kunt u terecht voor een goedkope keuken van absolute topkwaliteit. Sinds de oprichting in 1997 is KeukenConcurrent uitgegroeid tot een van de grootste spelers in de keukenwereld met een ruim assortiment keukens binnen ieder budget. Wij garanderen de laagste prijs voor iedere A-merk keuken. Dankzij de zeven garanties van KeukenConcurrent bent u ook verzekerd van de snelste levertijd van Nederland, een uitstekende service en échte garantie! Daarnaast zijn alle keukens mogelijk en wordt de keuken volledig samengesteld naar uw wens. Bent u op zoek naar een goedkope keuken passend bij uw budget? U vindt uw nieuwe ideale keuken bij KeukenConcurrent.