Een uiterst vriendelijke en snelle service

Snelle afhandeling van huur wensen. Vriendelijke en vlotte ontvangst bij afhalen auto. Een snelle opstellen van eindafrekening. Daarbij zijn de huur auto's fijne voertuigen en is de prijs zeer aantrekkelijk.

• Medewerkers

super service, super auto! Heerlijke reis parijs en weer terug gehad!

Een reservering was zo gemaakt en toen bleek dat de online gereserveerde auto niet aanwezig was kreeg ik zelfs een betere optie. De auto zag er super uit en de reis was super comfortabel. In overleg de auto op de afgesproken tijd afgeleverd en de afhandeling was super fijn.

Zeer tevreden!

Een grote bus gehuurd voor onze verhuizing. Vooraf werd samen met ons om de de bus heengelopen. Bus was zeer schoon en bijna nieuw. Alles werd duidelijk uitgelegd, geen verassingen. Bij inleveren samen om de bus gelopen. De borg stond 1 dag later alweer op de rekening.

• Medewerkers

Men is heel begripvol en meedenkend naast het leveren van nette en schone auto's!

Goede prijs en service

Voor een goede prijs een kleine vrachtwagen met laadklep gehuurd

Helemaal prima!

Goede service, prima prijs/kwaliteit. Niks op aan te merken

Gewoon goed

Goeie service

• Medewerkers

Transparant , makkelijk afspraken make n

Snel en makkelijk een bakwagen gereserveerd, het verlengen van een dag deel was geen probleem. Snel netjes en correct

heel erg goed.

wordt zeer vriendelijk geholpen en een prima service.

• Medewerkers

Klantvriendelijk, meedenkend, vriendelijk, service gericht!

Zeer vriendelijke receptionist (locatie Almelo) die mij perfect geholpen heeft!

Groter model en 2 dagen voor de prijs van 1

Zeer goed, het systeem van de contracten werkte helaas niet mee dus op de ouderwetse manier snel een contract opgesteld. Ontving een schone auto die ik het hele weekend kon gebruiken, zolang deze voor maandagochtend terug.

Uitstekende service

Autoverhuur Inqar/Bleeker vind ik uitstekend, uitstekende service en betaalbaar, geen hoge borgkosten en 400 km vrij, in het weekend, kortom een uitstekend autoverhuurbedrijf.

excellent

good company and good staff

• Would you recommend us? Yes

Prima bus voor een redelijke prijs

Had bus met laadklep voor verhuizing een dag nodig. Goed rijdende bus in prima staat, uitstekend dus voor deze klus.

Top service

Snelle en goede service. Huurauto kom direct gehaald worden. En ook eerder inleveren dan voorheen afgesproken was geen probleem. Wij hadden even een auto nodig omdat onze auto plotseling naar de garage moest.

Alles prima geregeld.

Gewoon goed geregeld, en prima service

zoals het hoort.

Zoals het hoort: gereserveerd, opgehaald en afgeleverd. Alles was goed. Netjes afgehandeld prima dus.

Goede auto en netjes onderhouden. (Schoon)

?

Medewerker aan de telefoon was meedenkend. Ook qua kostenplaatje omdat wij de bus van vrijdag tot zaterdag nodig hadden. Ze hebben meegedacht met de prijs, geen volle weekend hoeven te betalen. Erg fijn! Zal ze zeker aanbevelen aan anders. Bedankt.

Goede service en klantvriendelijkheid , top!

Vriendelijk personeel en een goede prijs

Erg vriendelijk personeel met een prima prijs! Ze doen ook niet moeilijk als je de verhuiswagen wat langer nodig hebt dus prima service.

Snel, betrouwbaar en goedkoop

Ik huur vaak een auto bij Inqar Bleeker en de service is perfect. Goed contact via de mail en een snelle afhandeling bij het ophalen van de auto.

Prima en correct geholpen

Prettig en klantvriendelijk! Met dank aan Joost.

Filter op locatie

Over INQAR Bleeker

INQAR autoverhuur & shortlease is een snel groeiend, landelijk franchise netwerk van autoverhuurbedrijven waar passie en kennis hand in hand gaan met excellente dienstverlening op het gebied van mobiliteitsoplossingen zowel voor de consument als het bedrijfsleven. Wij werken voor u, elke dag, met het voornemen het elke dag béter te doen. Door uw ervaring te delen met ons helpt u onze dienstverlening verder te optimaliseren.