Filters

9

Ontzettend goede service

Ik had een duur montuur gekocht bij optiek Kaasschieter, nadat ik de bril kon ophalen zat hij niet goed. Bij “opvlieger” besloegen de glazen zichtbaar. 2x terug geweest. Bleek dat de bril verder niet op de juiste manier gesteld kon worden, vanwege het model. Het zat te dicht op mijn wangen Oplossing: geheel nieuw montuur met ook nieuwe glazen. Heel terecht wat dhr van Leeuwen zei: We hebben er beide wat van geleerd. Ik ben ontzettend blij, omdat ik hem anders niet meer opgezet had. Nogmaals ontzettend bedankt voor deze geweldige service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • De winkel in het algemeen
  • Het assortiment
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Zijn er nog verbeterpunten? Alles is goed opgelost!
4

Dure opticien met teleurstellende service

Na een staaroperatie kwam ik naar onze vaste (dure!) opticien Prummel in Wijk bij Duurstede voor een oogmeting en een nieuw glas voor mijn bril. Nadat ik de bril opgehaald had, gebruikte ik de oogmeting tevens voor een zonnebril op sterkte omdat zonnebrillen bij Prummel heel erg duur zijn. Ik zag de eerste dag niet echt scherp en binnen 3 dagen kreeg ik vervolgens tot 2 x toe last van heftige flitsen in mijn oog; ik moest met spoed naar de oogarts die oogmigraine constateerde als gevolg van overbelasting van het oog. De bedrijfsleidster bij Prummel vond dat ik het nog even aan moest zien maar na mijn aandringen deed ze toch een nieuwe meting en bleek er een cilinder gemeten die er nauwelijks was en er was een licht sterkteverschil. Ik kreeg weliswaar een nieuw glas maar moest hier weer 8 dagen op wachten. Gevolg voor mij was dat ik op vakantie moest zonder goede bril. Ik durfde deze ook niet meer te dragen; ik kreeg er een tijdelijk glas zonder leesgedeelte in. Niet fijn. Aan de bestelde zonnebril had ik niets meer door deze foute meting. U had daar beter even mee kunnen wachten, zei de bedrijfsleidster maar ik ging er vanuit dat men een zorgvuldige oogmeting kan doen bij Prummel. De fout bij Prummel had dus nogal wat vervelende gevolgen voor mij als klant. De ‘ hoogwaardige zorg die verder kijkt dan een bril alleen’ heb ik helaas niet zo ervaren al zijn de medewerksters vriendelijk en beleefd. De bedrijfsleidster vond het weliswaar vervelend voor mij maar mijn oog zou heftig gereageerd hebben, zij had voldoende service geboden vond zij. Een zo dure zaak zou zorgvuldiger oogmetingen moeten kunnen doen en zou een snellere levering van een glas in deze omstandigheden moeten kunnen leveren. Daarnaast was een meer welgemeend excuus en misschien zelfs een kleine tegemoetkoming in de vorm van een schoonmaaksetje of cadeaubon aan mij als vaste klant op zijn plaats geweest. Niets van dit al; wij komen hier niet meer terug.

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • De winkel in het algemeen
  • Het assortiment N.v.t.
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Zijn er nog verbeterpunten? Zie hierboven
4

Vriendelijk maar veel te duur.

Exact dezelfde zonnebril bleek online op meerdere plaatsen (>5) ruim €100 goedkoper te zijn dan de vestiging Heemstede. Toch even teruggegaan en gevraagd aan het vriendelijke (daarom twee sterren ipv één) personeel. "Tja meneer, het hoofdkantoor... etc". Dat was de laatste keer EyeCare voor mij!

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er N.v.t.
  • Professionaliteit van de oogmeting N.v.t.
  • De winkel in het algemeen
  • Het assortiment N.v.t.
  • De manier waarop u bent geholpen N.v.t.
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Zijn er nog verbeterpunten? Wees concurrerend!
10

Wauw... Kempkes Optiek in Gouda

Vandaag geweest. En ik meen het: Wat een fijne, warme, professionele plek. – Alle tijd – Alle rust – Alle aandacht Zelden zo’n prachtige opticien gezien. Grote keuze. Mooie merken. Geen poespas. Ze luisteren écht. Adviseren met verstand van zaken. Niet opdringerig. Gewoon eerlijk. Voelt als thuiskomen. Maar dan mét bril, nouja, drie in dit geval... Als je iets met je ogen hebt – of gewoon zin in een mooi montuur (of drie): Ga hierheen. Je 'ziet' het verschil meteen. Dankjewel Kempkes. Ik kom terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • Het assortiment
  • De winkel in het algemeen
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Zijn er nog verbeterpunten? nog geen verbeterpunten ontdekt ;-)
5

op zich zeer tevreden met saton, alleen de service laat te wensen over

Je wordt goed geholpen en geadviseerd met een nieuwe bril en de dames die helpen zijn vriendelijk en deskundig. Alleen Saton geeft in de winkel aan dat zij jouw eventuele vergoeding met jouw zorgverzekeraar regelen, maar in de praktijk blijkt dat zij dat niet kunnen. Begin maart 2025 bij het kopen van een nieuwe bril zelf moeten declareren bij zorgverzekeraar en eind mei 2025 bij het kopen van een nieuwe bril hetzelfde probleem

  • Aanbevelen? Nee
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • Het assortiment
  • De winkel in het algemeen
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Zijn er nog verbeterpunten? beloften, die gedaan worden, nakomen
2

Zelfs voor een niet-aangepast product mag je hier niet annuleren — belachelijk.

Doe geen aankopen bij deze winkel. De prijzen zijn twee keer zo hoog als bij Hans Anders of Pearle. Voor zo’n hogere prijs zou je een betere service verwachten, maar toen ik mijn bestelling wilde annuleren, kreeg ik te horen dat de factuur niet geannuleerd kon worden. Ze hebben geen contract met zorgverzekeraars, maar sturen de factuur naar een derde partij. Zelfs als je zorgverzekeraar de factuur afwijst, probeert deze derde partij alsnog het bedrag bij jou te innen. Uiteindelijk moet je betalen voor lenzen die je nooit hebt ontvangen. Ik had geen maatwerklenzen besteld, maar een standaard product in originele verpakking dat normaal gesproken zonder problemen geannuleerd kan worden. Toen ik vroeg waarom annuleren niet mogelijk was, kreeg ik als antwoord: ‘mensen annuleren normaal gesproken niet’. Maar dat is geen geldig argument. Annuleren of retourneren is een volkomen normaal en redelijk onderdeel van het koopproces. Het hele systeem is onbegrijpelijk en klantonvriendelijk.

  • Would you recommend us? No
  • Zorg voor een duidelijkere annuleringsprocedure en transparantere facturatie.
10

Echt wat een service!

Na passen en meten hebben ze toch voor elkaar gekregen dat ik weer 100% zie met bril. Wat een geduld hebben ze, super bedankt Olga en Bart-Jan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • Het assortiment
  • De winkel in het algemeen
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Zijn er nog verbeterpunten? Het kan altijd beter maar ik ben super tevreden!
10

Geweldig

Mijn man en ik hebben beide een bril gekocht bij kemkes. Wij zijn uiterst deskundig geholpen door Marjanne en Eliza Mijn echtgenoot heeft een visuele handicap, daar werd perfect op gereageerd Mijn complimenten Heel blij met mijn Theo bril

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • Het assortiment
  • De winkel in het algemeen
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Zijn er nog verbeterpunten? N.v.t.
10

Prettige ervaring oogmeting van dochter

Wat een geweldige ervaring hebben we gehad bij Oogwereld van Els! Onze dochter groeit niet alleen in lengte, maar helaas ook in haar min-sterkte. Gelukkig maakten we een afspraak bij Oogwereld van Els in Heemskerk voor een oogmeting. We werden verrast dat we al na twee weken terecht konden voor de oogmeting, en tijdens de afspraak namen ze ruimschoots de tijd om onze dochter op haar gemak te stellen. De oogmeting zelf verliep uiterst professioneel, met een vriendelijke en deskundige optometrist die ons begeleidde. Onze dochter vond de ervaring bij Oogwereld van Els veel prettiger dan bij het Eyescan oogziekenhuis. Na de meting kregen we uitstekende hulp bij het uitzoeken van een mooi en passend montuur. Het werd direct aangepast en er werd zelfs een foto gemaakt van haar oogstand met een nieuw apparaat, zodat de glazen perfect passend zijn. Tot onze vreugde kregen we de glazen zelfs gratis bij het montuur vanwege het juniorplan. Oogwereld van Els biedt een fantastische service met een ruim assortiment aan kindermonturen en, nog belangrijker, vriendelijk en deskundig personeel. De oogmeetapparatuur is uitstekend, en we ontvingen de glazen al na drie dagen, perfect in het montuur gezet. Onze dochter in groep 7 ziet weer haarscherp en is helemaal klaar voor haar fiets-examen! Hartelijk dank aan het hele team!

  • Aanbevelen? Ja
10

Specialisme ten top.

Na een goede meeting bij de optometrist bij van Gool. Een afspraak gemaakt voor het uitzoeken van een nieuwe bril. Ook hierbij wederom goed advies en een meting voor de beste glazen. Super blij met m'n nieuwe bril en de service.

  • Aanbevelen? Ja
5

Dissapointment

I recently bought a pair of glasses at this store. They made a mistake and used a bigger frame that I ordered. I paid 1600 euros for them. (400 for the frame from Channel) already knowing that it was overpriced, but I, not only buy a product, I buy a service. Since they made a mistake I expected the glasses that I used daily for 3 weeks to be given to me, but the lady took them without explaining to me what would be the use of them. I spoke to a responsable at that day and directly told me that the glass itself will be destroyed, and that they will send back the frame to Chanel. He anyways would discuss it with a higher person and call me back. They offered me the glasses today for 400 euros, which I rejected, as if I want new glasses I will pay a full price, but what it bothers me and makes me loose the trust on them is about the story of the frame returned. If you buy glasses from Chanel, their policy ,due to mainly hygienic reasons ,cant be returned even if the package is opened. That makes me believe that they will use the frame to a new customer. I was excited to wait for the new collection of sunglasses to make me new ones, but regretfully I have a slightly bitter taste about my recent experience with them. The glasses are amazing and the employees very respectful and nice, but sometimes you have to evaluate and decide what kind of level of service/quality you offer upon a narrow benefit, when you make a mistake. Maybe its my fault, and I was wrong thinking that this retailer would offer a white glove treatment.

  • Aanbevelen? Ja
10

super

prettige sfeer, professionele opticiens! werd vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ze bestaan gelukkig nog vakmensen: kennis van zaken

Jaren bij een andere opticien gezeten na vertrek van de oude eigenaren niet meer tevreden helaas. Hoorde goede berichten over Steve en Sander en dat klopt. In de positieve zin vakidioten met kennis van zaken: persoonlijk, heel deskundig en geduldig lenzen echt op gaan verder dan de grote keten opticiens, nemen echt de tijd en dat merk ik nu aan mijn lenzen: scherp zicht. Bedankt een aanrader deze winkel met vader en zoon

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • De winkel in het algemeen
  • Het assortiment
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Aankoop van een complete bril
  • Zijn er nog verbeterpunten? Knap als je die kan vinden, zijn niet te vinden
10

vakkennis

Had nog geen ervaring met aankoop eerste brillen zowel gewone als zonnebril ,veel dingen wist ik niet ,en oordeelde snel,maar werd op mijn gemak gesteld en verteld hoe het zit ,gewen proces etc . Kortom zeer proffesioneel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • De winkel in het algemeen
  • Het assortiment
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan
  • Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Aankoop van een complete bril
  • Zijn er nog verbeterpunten? kennis ervaring brilafstelling enkele medewerker .
8

Positieve en vriendelijke benadering.

Ben nu al 8 jaar klant tot volle tevredenheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
9

Zeer goed

Prettige bediening

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Al 30 jaar klant.

Zie eerdere opmerking.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? anders
  • Verbeterpunten/tips Geen.
10

Top!

Met mijn lastige ogen al jarenlang klant. Ik kan altijd terugkomen voor de zoveelste oogmeting. Altijd vriendelijk en deskundig advies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Klantvriendelijkheid
  • Deskundigheid medewerk(st)er
  • Professionaliteit van de oogmeting
  • De winkel in het algemeen
  • Het assortiment
  • De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan N.v.t.
  • Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Oogmeting
  • Zijn er nog verbeterpunten? Nee
10

Niet alleen oogzorg, maar de hele klant is belangrijk!

Je voelt je als klant zeer welkom en gehoord! Kundige meting waar echt de tijd voor genomen wordt. Sympathieke verkoopafdeling die verstand van zaken heeft. Ook hier is er alle tijd voor je. Het besef is er dat je niet elke dag een nieuwe bril koopt. Dat is heel fijn. Deze winkel gaf me vanaf het moment dat ik binnenkwam het gevoel van vertrouwen. Ze zijn niet de goedkoopste, maar kwaliteit heeft nou eenmaal z'n prijs. En ik zie nu veel beter!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips Ga vooral zo door
10

Kennis van zaken gecombineerd met klantvriendelijkheid

Saton Katwijk ervaar ik als een winkel waar mensen werken die kennis van zaken hebben met een zeer klantvriendelijke uitstraling. De service, het meedenken en helpen is erg goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
8

Prima metingen en prima brillen

Metingen zijn prima. Afspraken worden netjes nagekomen. Goed advies

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Service & kwaliteit

Altijd super vriendelijk, hebben tijd voor je. Iedereen even professioneel. Denken mee! Perfecte service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.
10

Zeer vakkundig en vriendelijk

Kom al sinds mijn kinderjaren bij Haan optiek. Zeer vakkundige mensen en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Professionaliteit medewerkers N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Optimale service

Inmiddels komen wij al ruim 16 jaar bij Haan. Altijd met optimale aandacht en service voor met name onze kinderen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Waar kent u de optiek van? via vrienden/kennissen/familie of relaties
  • Verbeterpunten/tips Nvt
9

Goede service, waar vind je dat nog!

Goede service daarmee onderscheidt het bedrijf zich.

  • Aanbevelen? Ja
  • Bereikbaarheid (tel/ email)
  • Klantvriendelijkheid
  • Informatieverstrekking
  • Communicatie
  • Professionaliteit medewerkers
  • Assortiment
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
  • Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Ga zo door

Over EyeCare

Wij zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen met onze winkel. Met de resultaten kunnen wij de kwaliteit van onze producten en dienstverlening blijven verbeteren. Jouw mening is voor ons dan ook zeer waardevol!

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.