Mijn man en ik hebben beide een bril gekocht bij kemkes. Wij zijn uiterst deskundig geholpen door Marjanne en Eliza Mijn echtgenoot heeft een visuele handicap, daar werd perfect op gereageerd Mijn complimenten Heel blij met mijn Theo bril

• De aankoop die u heeft gedaan
  • Zijn er nog verbeterpunten? N.v.t.

Prettige ervaring oogmeting van dochter

Wat een geweldige ervaring hebben we gehad bij Oogwereld van Els! Onze dochter groeit niet alleen in lengte, maar helaas ook in haar min-sterkte. Gelukkig maakten we een afspraak bij Oogwereld van Els in Heemskerk voor een oogmeting. We werden verrast dat we al na twee weken terecht konden voor de oogmeting, en tijdens de afspraak namen ze ruimschoots de tijd om onze dochter op haar gemak te stellen. De oogmeting zelf verliep uiterst professioneel, met een vriendelijke en deskundige optometrist die ons begeleidde. Onze dochter vond de ervaring bij Oogwereld van Els veel prettiger dan bij het Eyescan oogziekenhuis. Na de meting kregen we uitstekende hulp bij het uitzoeken van een mooi en passend montuur. Het werd direct aangepast en er werd zelfs een foto gemaakt van haar oogstand met een nieuw apparaat, zodat de glazen perfect passend zijn. Tot onze vreugde kregen we de glazen zelfs gratis bij het montuur vanwege het juniorplan. Oogwereld van Els biedt een fantastische service met een ruim assortiment aan kindermonturen en, nog belangrijker, vriendelijk en deskundig personeel. De oogmeetapparatuur is uitstekend, en we ontvingen de glazen al na drie dagen, perfect in het montuur gezet. Onze dochter in groep 7 ziet weer haarscherp en is helemaal klaar voor haar fiets-examen! Hartelijk dank aan het hele team!

Specialisme ten top.

Na een goede meeting bij de optometrist bij van Gool. Een afspraak gemaakt voor het uitzoeken van een nieuwe bril. Ook hierbij wederom goed advies en een meting voor de beste glazen. Super blij met m'n nieuwe bril en de service.

Dissapointment

I recently bought a pair of glasses at this store. They made a mistake and used a bigger frame that I ordered. I paid 1600 euros for them. (400 for the frame from Channel) already knowing that it was overpriced, but I, not only buy a product, I buy a service. Since they made a mistake I expected the glasses that I used daily for 3 weeks to be given to me, but the lady took them without explaining to me what would be the use of them. I spoke to a responsable at that day and directly told me that the glass itself will be destroyed, and that they will send back the frame to Chanel. He anyways would discuss it with a higher person and call me back. They offered me the glasses today for 400 euros, which I rejected, as if I want new glasses I will pay a full price, but what it bothers me and makes me loose the trust on them is about the story of the frame returned. If you buy glasses from Chanel, their policy ,due to mainly hygienic reasons ,cant be returned even if the package is opened. That makes me believe that they will use the frame to a new customer. I was excited to wait for the new collection of sunglasses to make me new ones, but regretfully I have a slightly bitter taste about my recent experience with them. The glasses are amazing and the employees very respectful and nice, but sometimes you have to evaluate and decide what kind of level of service/quality you offer upon a narrow benefit, when you make a mistake. Maybe its my fault, and I was wrong thinking that this retailer would offer a white glove treatment.

super

prettige sfeer, professionele opticiens! werd vakkundig geholpen.

Ze bestaan gelukkig nog vakmensen: kennis van zaken

Jaren bij een andere opticien gezeten na vertrek van de oude eigenaren niet meer tevreden helaas. Hoorde goede berichten over Steve en Sander en dat klopt. In de positieve zin vakidioten met kennis van zaken: persoonlijk, heel deskundig en geduldig lenzen echt op gaan verder dan de grote keten opticiens, nemen echt de tijd en dat merk ik nu aan mijn lenzen: scherp zicht. Bedankt een aanrader deze winkel met vader en zoon

• Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Aankoop van een complete bril
  • Zijn er nog verbeterpunten? Knap als je die kan vinden, zijn niet te vinden

vakkennis

Had nog geen ervaring met aankoop eerste brillen zowel gewone als zonnebril ,veel dingen wist ik niet ,en oordeelde snel,maar werd op mijn gemak gesteld en verteld hoe het zit ,gewen proces etc . Kortom zeer proffesioneel geholpen

• Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Aankoop van een complete bril
  • Zijn er nog verbeterpunten? kennis ervaring brilafstelling enkele medewerker .

Positieve en vriendelijke benadering.

Ben nu al 8 jaar klant tot volle tevredenheid

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, zonnebril

Prettige bediening

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril
  • Verbeterpunten/tips Geen

Al 30 jaar klant.

Zie eerdere opmerking.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips Geen.

Met mijn lastige ogen al jarenlang klant. Ik kan altijd terugkomen voor de zoveelste oogmeting. Altijd vriendelijk en deskundig advies.

• De manier waarop u bent geholpen
  • De aankoop die u heeft gedaan N.v.t.
  • Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Oogmeting
  • Zijn er nog verbeterpunten? Nee

Niet alleen oogzorg, maar de hele klant is belangrijk!

Je voelt je als klant zeer welkom en gehoord! Kundige meting waar echt de tijd voor genomen wordt. Sympathieke verkoopafdeling die verstand van zaken heeft. Ook hier is er alle tijd voor je. Het besef is er dat je niet elke dag een nieuwe bril koopt. Dat is heel fijn. Deze winkel gaf me vanaf het moment dat ik binnenkwam het gevoel van vertrouwen. Ze zijn niet de goedkoopste, maar kwaliteit heeft nou eenmaal z'n prijs. En ik zie nu veel beter!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting
  • Waar kent u de optiek van? internet
  • Verbeterpunten/tips Ga vooral zo door

Kennis van zaken gecombineerd met klantvriendelijkheid

Saton Katwijk ervaar ik als een winkel waar mensen werken die kennis van zaken hebben met een zeer klantvriendelijke uitstraling. De service, het meedenken en helpen is erg goed.

• Ervaring met: aankoop van een complete bril, Optometrisch onderzoek
  • Waar kent u de optiek van? N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips N.v.t.

Prima metingen en prima brillen

Metingen zijn prima. Afspraken worden netjes nagekomen. Goed advies

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden

Service & kwaliteit

Altijd super vriendelijk, hebben tijd voor je. Iedereen even professioneel. Denken mee! Perfecte service!

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, contactlenscontrole, oogmeting, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen)

Zeer vakkundig en vriendelijk

Kom al sinds mijn kinderjaren bij Haan optiek. Zeer vakkundige mensen en goede service.

• Bereikbaarheid (tel/ email) N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Informatieverstrekking N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.
  • Professionaliteit medewerkers N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Snelheid dienstverlening N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Geen

Optimale service

Inmiddels komen wij al ruim 16 jaar bij Haan. Altijd met optimale aandacht en service voor met name onze kinderen.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van brillenglazen, aankoop van contactlenzen, oogmeting, Optometrisch onderzoek, service (nieuwe neuspad, bril bijstellen), zonnebril
  • Verbeterpunten/tips Nvt

Goede service, waar vind je dat nog!

Goede service daarmee onderscheidt het bedrijf zich.

• Snelheid dienstverlening
  • Ervaring met: aankoop van een complete bril, aankoop van contactlenzen
  • Waar kent u de optiek van? voorbij lopen/rijden
  • Verbeterpunten/tips Ga zo door

Vriendelijk en deskundig.

De klant wordt netjes en vriendelijk ontvangen. Er wordt niks opgedrongen, en goed de tijd genomen voor een oogmeting. En een goede service t.a.v. het nakijken, en schoonmaken van de bril.

• Verbeterpunten/tips Geen verbeterpunten

Echt perfect

Al 2 jaar niet goed kunnen zien en door de reviews bij dhr Tjon gekomen Wat een geweldige Service Alle tijd nemen ze voor je en zijn pas tevreden als jij ook tevreden bent Mijn oude bril was inderdaad niet goed (bij een ander gekocht ) Ik mocht geen auto rijden met mijn oude bril . Daarom is er spoed achter de bestelling gezet Donderdag besteld en de dinsdag daarop werd ik gebeld dat de bril al klaar was Gelijk op mogen halen Wat een verademing en een genot Ik ben dus zeer tevreden en ga nooit meer naar een ander

• Waarmee heeft u ervaring bij EyeCare Oogmeting
  • Zijn er nog verbeterpunten? Ik ben nog nooit zo tevreden geweest

Klantvriendelijk en deskundig

Zeer vriendelijk en deskundig personeel die weten waarover ze praten. Nemen alle tijd voor oogmeting en uitzoeken van een bril. Ook bij ophalen van bril is er alle aandacht en worden er zonodig aanpassingen gedaan. De service houdt niet op als de bril binnen is, deur staat altijd open. Het uitzoeken van een bril bij Van Els is een feestje.

Over EyeCare

Wij zijn zeer benieuwd naar jouw ervaringen met onze winkel. Met de resultaten kunnen wij de kwaliteit van onze producten en dienstverlening blijven verbeteren. Jouw mening is voor ons dan ook zeer waardevol!