
Het contact met vlotweg verloopt soepel en snel. Op verschillende vragen krijgen we snelle reactie. Ook altijd erg vriendelijk een willen meedenken naar eventuele alternatieven
Heldere communicatie vanuit Marjolijn en Pieter. Er wordt proactief meegedacht en suggesties voor aanpak gedaan zonder dat dit opgelegd wordt. Samenwerking was erg prettig. Ook in informeel contact. Goede sfeer. Samenwerking vanuit betrokkenheid met serieuze toon, maar zeker ook met humor. Rondom contact met binnendienst en factuurafhandeling ben ik niet betrokken geweest. Hierover kan ik dus geen accuraat oordeel geven.
Euromovers denkt goed mee en is zeer behulpzaam. De medewerkers waren heel erg vriendelijk en wilden hun werk goed afronden. Ook toen de situatie niet ideaal bleek, bleven ze geduldig en behulpzaam.
Vlotweg heeft mij volledig ontzorgd bij de verhuizing van mijn kantoor. Iedereen was even vriendelijk. De offerte kwam snel en was duidelijk en redelijk. En de werkzaamheden zijn exact volgens afspraak uitgevoerd. Heel fijn dat Vlotweg ook de zorg voor het demonteren en ter plaatse weer opbouwen van het meubilair uit handen neemt en kleine klusssen (bij ons: repareren van boorgaten in de muur) uitvoert. Hartelijk dank hiervoor. De volgende keer kies ik zeker weer voor Vlotweg.
Nadat er een mooie offerte was gestuurd, was een datum snel gepland, op tijd waren de medewerkers aanwezig en de werkzaamheden werden snel en vakkundig uitgevoerd.
Met de verhuizing van ons kantoor is alles vlekkeloos verlopen, het heeft mij en mijn personeel nauwelijks tijd gekost. Van Hoek stelt zich erg flexibel op en op momenten dat je nog wat wilt afstemmen zijn ze bereikbaar en werd er met ons meegedacht. Erg prettig in de omgang ook. De instructies vooraf waren helder, we kregen volgens afspraak de dozen en kisten en op de verhuisdag zelf ging alles volgens plan. De dag erna konden we weer aan het werk. Het ideale scenario. Ik kan UTS van Hoek van harte aanbevelen! G. de Pater - Fizi
We have been in contact with Hugo who managed the move from the start in a very professional manner. We could together align on the right moving dates, processes and communication within the single locations. We had to move items within Germany but as well to the Netherlands. All moves worked out perfectly and where managed in time and without any issues or damages.
snel mee te schakelen en geweldig om mee samen te werken
Ik ben ontzettend tevreden over dit verhuisbedrijf! Wat mij vooral heeft geholpen is dat ze in heel korte tijd beschikbaar waren en direct konden inspringen. Alles verliep heel soepel: de communicatie was duidelijk, de verhuizers waren vriendelijk, zorgvuldig en werkten snel. Dankzij hun flexibiliteit is de verhuizing zonder stress verlopen.
Dank voor je positieve terugkoppeling! Fijn om te horen dat de kantoorverhuizing zo soepel en professioneel is verlopen. We begrijpen dat snelheid en flexibiliteit bij een zakelijke verhuizing cruciaal zijn, dus het is mooi dat dit goed is ervaren. Bedankt voor het vertrouwen en graag tot een volgende samenwerking!
In begin goed geholpen snelle reactie maar begin verhuizing liep stroef en werd later goed opgepakt.
Komt afspraken na, reageert vlot, goede prijs/kwaliteit
Wij zijn heel blij met de verhuisbedrijf Apollo Verhuizingen B.V.. Zij hebben een gouden ploeg in dienst die ons echt ontzorgd hebben. Als onderwijsinstelling met 2 hoofdgebouwen en een tijdelijke huisvesting, hebben we te maken met 3 verhuizingen. De medewerkers van Apollo hebben er alles aan gedaan om de verhuizingen goed te laten verlopen en dat is ze met verve gelukt.
goede ervaring met medewerkers erg meedenkend
Verhuizing is prima verlopen, prettige samenwerking, flexibel, klantvriendelijk en oplossingsgericht.
Wij hebben de Haan gebruikt voor het verhuizen van onze bibliotheek. Hierbij was de uitdaging dat er heel veel kasten opgebouwt moesten worden en de dozen per kast geplaatst moesten worden. Hier was secuur werken dus belangrijk. De mannen hebben heel hard gewerkt om alles op tijd af te krijgen en hebben alles netjes achter gelaten. Tevens was al bij de offerte de creatieve oplossing geboden om een interne verhuislift te plaatsen wat het verhuizen versnelde. Dit hadden andere verhuizers niet gedaan.
Even een paar kenmerken die me als eerste te binnen schieten: Goed advies, Nette verhuizers die graag meedenken, afspraak is afspraak, flexibel, goede prijs / kwaliteit verhouding. Ik zou van den Eijnden iedereen aanbevelen.
Goede besprekingen vooraf, zichtbaar in de aanloop van de verhuizing. Ook het nagesprek vol aandacht voor de klant. Heel fijn om mee samen te werken!
Fijne medewerkers die altijd mee kijken en meedenken in oplossingen
Zoveel respect voor de verhuizers. Ze werken zorgvuldig netjes en zijn Toppers. Wil zonder zorgen verhuizen, neem van den Eijnden Euromovers en je verhuizing komt goed. Vakmensen.
Het was een warme dag, maar dat hield de jongens niet tegen om keihard te werken. Helaas liep het wat uit, maar ze bleven doorgaan. Helemaal super!
Verhuizing van ons kantoor verliep vlekkeloos. Afspraken op tijd. Enige opmerking is dat er dag twee andere medewerkers bij waren, waardoor extra communicatie noodzakelijk was. Verder geen probleem.
Wij ervaren PA Van Rooyen als een prettige en betrokken partner voor zowel warehousing als meubelinstallaties op locatie. Wat voor ons belangrijk is, is dat zij niet alleen uitvoeren, maar ook actief meedenken over hoe processen slimmer en efficiënter kunnen verlopen. Wij ontwikkelen veel nieuwe tools en werkwijzen, PA Van Rooyen is hierin flexibel en denkt mee over hoe deze optimaal binnen het team kunnen worden toegepast. Ook is het altijd fijn en duidelijk samenwerken met onze accountmanager
Dank voor deze mooie feedback! We waarderen het enorm dat u ons ziet als een partner die verder gaat dan alleen de uitvoering. Het meedenken over slimmere en efficiëntere processen doen we graag, zodat onze samenwerking echt waarde toevoegt aan uw groei. Fijn om te horen dat onze flexibiliteit en de ondersteuning van onze accountmanager hierbij het verschil maken. Bedankt voor het vertrouwen – we blijven ons inzetten om samen met u telkens een stap vooruit te zetten!
Het was allemaal snel geregeld. Op korte termijn een afspraak kunnen maken en was goed bereikbaar voor evt aanvullingen of nog overgebleven vragen. De verhuizers hebben prima en netjes werk geleverd.
Dank voor uw fijne terugkoppeling! Geweldig om te horen dat u onze communicatie als snel en duidelijk heeft ervaren en dat alles zonder wachttijden geregeld kon worden. Ook dat onze verhuizers netjes en zorgvuldig te werk zijn gegaan, doet ons veel plezier. Bedankt voor uw vertrouwen – we staan graag weer voor u klaar bij een eventuele volgende verhuizing!
Ik heb ruim 2 jaar een opslagbox bij Bernardt VAD gehad en ik kan het iedereen adviseren; super service, vriendelijke mensen die niets teveel is en wat mij betreft een juiste prijs voor het geleverde. Indien ik weer externe opslag nodig heb, zal ik zeker opnieuw voor opslag bij Bernardt VAD kiezen!" Groet, John L. (uit B.)
Twee verhuizingen kort achter elkaar zijn beide keurig volgens planning verlopen.
Een verhuisbedrijf met het EPV keurmerk biedt u de zekerheid dat u in zee gaat met de absolute specialist in zakelijk verhuizen. Of het nu gaat om een grote, complexe en risicovolle verhuizing van een kantoor, bedrijf of instelling waar ook in Nederland of om een kleine locale bedrijfsverhuizing.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.