Zeer vriendelijk, snel en mee denkend.

Prettig hoe men hier met de klanten om gaat. Vriendelijk, snelle service en mee denkend bij eventuele reparaties.

In zijn geheel goed enige opmerking zou kunnen zijn om standaard een gratis keen auto aan te bieden. Ik heb mij namelijk laten vertellen dat men deze nu moet betalen.

Goede service en klantgericht

Mijn DS4 moest terug ivm een terugroepactie. Dit was in combinatie met een onderhoudsbeurt. Ik kreeg netjes een sms-bericht dat er een e-mail was verzonden met bijzonderheden. Prima en overzichtelijk. Ik kan helaas alleen op "winkelmandje"(= uitvoeren) of "bellen" klikken. De optie "niet uitvoeren" stond er niet bij. Ik werd echter direct gebeld en dit was een prettig gesprek. Vervangend vervoer was goed geregeld. Minpunt (ergernis!) was dat de auto vies van binnen was. Oa gebruikte tissue in middenconsole en er hing een rooklucht in de auto. Maar ondanks dat deze garage niet bij mij in de directe omgeving is, ga ik er zeker naar terug!

We zijn snel en goed geholpen

We zijn snel en goed geholpen

Zeer klantvriendelijke mensen, goed geholpen

Zeer klantvriendelijke mensen, goed geholpen

plezierig geholpen.

Vriendelijke,correcte deskundige informatie en communicatie

Vriendelijke,Correcte deskundige informatie en communicatie

DS service en beleving in optima forma

Allereerst steeds weer een verademing om het pand in Amersfoort te betreden. Een DS Salon waar PSA trots op mag zijn. Perfecte ontvangst en evaluatie van het geplande onderhoud met een prijsopgave vooraf. Hulde hiervoor. Optimale communicatie met de service adviseur, die mij tussentijds op de hoogte hield van het beloop. Na afloop werd de auto keurig op tijd tip top en blinkend afgeleverd. Eenmaal in de auto was ik weer blij voor DS en Emerpark te hebben gekozen. Men voelt zich absoluut geen nummer bij dit bedrijf. Tenslotte wil ik nog benadrukken dat het Corona protocol keurig werd gevolgd.

Wel jammer dat de auto niet is gewassen, is de vorige keer ook niet gebeurt en de keer daarvoor werd er gezegd dat de wasstraat stuk was en het met de volgende beurt verrekend zou worden

Ervaring is goed, moet nog wennen aan nieuwe gezichten van Emerpark

Zoals je verwacht.

Makkelijk zelf een afspraak maken voor service/onderhoud via de site. Bevestiging mail retour ontvangen. Op afgesproken datum/tijd, staat eventueel vervangend vervoer klaar. Je wordt op de hoogte gehouden wanneer de auto gereed is. En wat zeker niet onbelangrijk is, de betrokkenheid van de medewerkers van Emerpark.

Heb met mijn DS3 Crossback alleen maar goede ervaring

Door vriendelijke service en goede uitleg van mijn DS3 Crossback ben ik zeer tevreden met deze garage

Meedenken

Ik merk dat er altijd meegedacht wordt en gekeken wordt naar een goede oplossing.