Vakmanschap en klantgericht

Decorette heeft ons vanaf het begin begeleid en geadviseerd over de aanschaf en over de plaatsing van de verticale lamellen. Bevestiging van extra latten was noodzakelijk. Deze zijn gelakt in de kleur van ons kozijnhout en gemonteerd. Noodzakelijke, kleine correcties maakten deel uit de montage. Klasse!

Heel goed!

Hele goede ervaring met de Decorette! Prima service, vriendelijke meedenkende medewerkers met kennis en ervaring.

Zeer positief

Wat er fout ging werd goed opgelost

Uitstekend !!

Wij waren op zoek naar behang voor ons nieuwe appartement...Het behang moest bij onze bank en tv meubel en eethoek passen...De verkoopster was heel geduldig en dacht goed met ons mee. We zijn goed geslaagd . Het geduld en het meedenken ervaren wij als zeer prettig !!

Goed geholpen, problemen werden prima opgelost.

Zie boven.

Goed maar met iets meer kennis van de vriendelijke dames had het beter gekund

Geholpen door zeer vriendelijke dames maar met te weinig kennis van het ophangsysteem. Het lukte mijzelf niet en ben toen teruggegaan en heb uitgelegd waarom het mij niet lukte. Toen maar besloten om een monteur te laten komen. Kosten € 130. Uitdrukkelijk gevraagd om extra schroeven mee te nemen omdat ik dacht dat ze misschien niet kaarsrecht in de muur zaten. Monteur komt heeft verkeerde schroeven bij zich en gaat terug om de goede te halen. Jammer kost tijd en geld ! Toen ik aan de monteur uitlegde zei hij direct dat de rails er niet ingeschoven moet worden maar van bovenaf in de rails geklikt moet worden. Toen was het een fluitje van een cent en zo gepiept. Conclusie : De dames die mij geholpen hadden waren zeer vriendelijk maar wisten eigenlijk niet hoe het gedaan moest worden.. Ik heb de factuur onmiddellijk betaald zoals het hoort. De schilderijen hangen en daar is het om begonnen maar toch jammer dat het - onnodig - € 130 gekost heeft en de aanschaf bedroeg ca € 75 Met vriendelijke groet, J. R. Tromp Wildforstlaan 2G 8162 ER Epe

Beste heer Tromp, Renate, een van onze stylisten heeft u in de showroom wel degelijk aangegeven hoe een en ander bevestigd moest worden. Zij heeft zeker niet aangegeven dat u de lijsten op de schroeven moest schuiven Wij weten dat als er geen ervaring is de lijst wat moeilijk te monteren zijn. Daarom hebben wij in overleg de lijsten voor gemonteerd en zijn blij dat u nu tevreden bent

Deskundig, behulpzaam en vriendelijk!

Goed!

Mooi gelegd. Pvc in visgraat gelegd, keurig

Keurig conform afspraak gelegd, door een kundig en vriendelijk persoon

Een fijne winkel

het personeel is vriendelijk en deskundig in het vakgebied waar ze voor staan.

Plezierig en vakkundig bedrijf

We zijn bij de Decorette in Elburg terecht gekomen omdat ze het complete pakket konden bieden, - Muren stucen - Plafond witten - Vloerverwarming leggen - Pvc visgraat leggen - Behang Na een vakkundig advies aan huis is het een prachtig geheel geworden, zeer tevreden over de strakke planning, de vakmensen en het plezierige contact. Kortom een aanrader!

Goed en behulpzaam

Voldoet aan de verwachting

Alles volgens afspraak geregeld.

Ontzettend leuk personeel.

Alle tijd nemen voor je. Vriendelijk personeel. Stalen mee naar huis mogen nemen.

Prima winkel en personeel

Velux raambekleding besteld, werd netjes gebeld dat het binnen was, prima zaak!

Zeer tevreden. Goed advies en ruime keuze!

Zeer tevreden. Heel goed geholpen en geadviseerd! Ruime keuze bovendien

Goede Service, aardige mensen

Ik ben goed geholpen qua advies, communicatie van de status was ook goed, en kwaliteit van de gordijnen zijn mooi. De meneer die het heeft opgehangen was heel professioneel en vriendelijk. 1 verbeterpunt voor naai atelier, de verzwaar ijzertjes zaten per gordijn set van twee, maar in 1 gordijn, en de gordijnen bevatten nietjes in de bovenkant, dat vond ik wat minder. Maar winkel en installatie meneer, mooi gedaan

Topservice

Adequaat en zeer vriendelijk behandeld in de winkel. Zonder problemen kregen wij diverse stalen mee om thuis te bekijken. Nadat de bestelling binnen was is deze op korte termijn vakkundig geplaatst, waarbij de monteur ook nog een attentie voor ons had meegekregen. Als wij nog iets nodig hebben komen wij zeker terug.

Trapbekleding zeer professioneel gelegd.

Van offerte tot levering prettig contact en vakwerk geleverd!

Goede service en deskundige installatie

Op bezoek in de showroom en later aan huis werden wij goed voorgelicht en geholpen bij onze keuzes. Na levering werd deskundig geïnstalleerd, inclusief goede service om de laatste problemen te verhelpen.

Very good

I am a continuous customer so I value your work, thanks.

• Would you recommend us? Yes

Kwaliteit en vakkunde!

Schitterende gordijnen voor 3 kamers gekocht bij Decorette Elburg. Zelf niets aan hoeven doen. Vakkundig rails aangebracht en de gordijnen hangen heel mooi in plooi!

Geweldige service en goede kwaliteit!

Het was weer top geregeld, zoals altijd!

Prima ervaring

Klantvriendelijk personeel, duidelijke uitleg en offerte met mogelijkheden en prijzen, flexibel in het lenen van materiaal en snelle service.

Hele fijne ervaring

Zoals alle bestellingen die ik heb geplaatst ben ik ook nu weer zeer tevreden. Snelle levering en goed advies.

Je wordt snel en professioneel geholpen.

Ook voor moeilijke ophangsituatie van gordijnen hebben ze een oplossing, die afwijkt van de standaard oplossing. Offerte komt snel, gordijnen waren er snel en de stoffeerders doen hun werk goed en rustig, prettige samenwerking.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het