gewoon goede service

Bestelling kwam nog eerder dan ik had verwacht. Deze stond al klaar en hoefde niet uit te leggen wat ik kwam doen.

Bij Decorette in Mijdrecht weten ze waarover ze praten. Als er een afspraak gemaakt is zijn ze altijd op tijd. De kwaliteit van de spullen is super. En is er toch eens een keer iets niet helemaal in orde dan wordt het altijd opgelost. Wij zijn al lang klant en komen iedere keer weer terugl

Altijd goed

Fijne service, mooie producten en flexibel met monteren. Altijd meedenken, heel fijn!

Mooie duettes

Goed ingemeten en gemonteerd. Prima service.

Heel goed

Rails en gordijnen vakkundig opgehangen. Ruimen alles netjes op en afval nemen ze mee.

Prima service, advies en geleverde producten

Goed overleg vooraf. Tijdens opmeting werd het nodige aangepast. Alles geleverd en geplaatst naar tevredenheid.

Prima bedrijf.

Jaloezieen en gordijnen netjes geplaatst en opgehangen. Mooie kwaliteit. Levering duurde een stuk langer, dit i.v.m corona.

Zeer tevreden, goede ervaring.

Super blij mee!

Deskundig en precies

Altijd bereid om mee te denken, betrouwbaar en eerlijk. What you see is what you get!

Heel goed

tot 2 keer ervaring, alle 2 keer super goed . En ze denken met je mee en dat vind ik heel prettig.

Een prima dienstverlening van verkoop tot levering en plaatsing.

Prima service van koop tot plaatsing. Fijne mensen.

goede samenwerking tussen leverancier en klant

het uitgebreide programma bij mijn verhuizing is tot grote tevredenheid van mij verlopen.afspraken werden nagekomen.het missen van een belangrijke factuur lag aan mij. De oorspronkelijke factuur stond op mijn mail op de dag van verhuizing en die heb ik in de drukte totaal gemist. maar alles kwam goed.

Welkom

Wij voelen ons altijd zeer welkom in de winkel en worden altijd fijn te woord gestaan en geadviseerd.

Kwaliteit,prijs en dienstverlening.

Goede service en product geleverd

Uitstekende service geleverd en netjes opgehangen. Al had ik dit zelf gekund.

op tijd volgens afspraak, vriendelijk

Uitstekend geholpen

Zeer tevreden over de adviezen en eind het product

Kwaliteit en Service

Een prachtige hor wat door de medewerker van Decorette met zorg geplaatst is.

Heel vriendelijk en goed geholpen

Niet opdringerig en lekker gewoon

Prettige winkelpersoneel met deskundigen advies.

Wij hebben verschillende producten bij Decorette Elburg besteld. Deze waren op tijd geleverd. Een product kwam wat later, daar hebben ze ons over geïnformeerd . Over een product waren we niet tevreden, daar is nu een oplossing voor gekomen. Tevreden.

top!

Goed geadviseerd voor mijn nieuwbouwhuis. Heel blij met het resultaat! Gr Ruby Beck

Top ervaring!

Super geholpen door Decorette Asten. Zeer deskundige medewerkers! Gr Ria Wentzel

Goed advies in de winkel

Meedenken, oprecht advies en kwaliteitsproducten

De aankoop van een nieuwe woning zet je leven even op zijn kop.....wat een denkwerk, organisatie en geklus gaan er mee gepaard. Wat fijn dat je dan bij de Decorette terecht kunt voor prettig advies, creatieve oplossingen en mooie producten. Dank voor jullie fijne service!

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het