Uitstekende service en zeer vriendelijk.

Gordijnen van enkele jaren oud (gekocht en besteld bij vorige eigenaar) aangepast en vermaakt. Gratis. Prima service. Dit maak je maar zelden mee. Toppie.

Geweldig Hahahahaha

Fijne adviezen , denkt mee. Groetjes Janna en Piet

Alles goed geregeld

Goede uitleg en meedenken met de klant Wij zijn super tevreden

Zoals gebruikelijk goed en klantgericht.

Deskundig, punctueel en klantgericht.

Ruime keuze, prima service

Al vaker bij Decorette aankopen gedaan en telkens zeer tevreden. Luisteren goed naar je en denken mee. Ditmaal gekozen voor pvc-vloer met hoge plinten. Ook nu prima service. Zelf hadden we dit nooit zo netjes kunnen krijgen. Ik krijg veel complimenten. Super blij mee!

Servicegericht en goed

Zeer goed en vriendelijk geholpen in winkel. Communicatie via telefoon of mail perfect en levering goed en snel.

Gewoon goed

Goed geholpen en goed advies gehad.

Prima geregeld

Fijne verkoopsters,vlot besteld. En netjes gemonteerd.

Prettig en goed

Vriendelijke mensen, een fijn bedrijf en je wordt er super geholpen.

Betrouwbaar en deskndig

Gordijnen laten maken en laten ophangen. Veel keus in stoffen. Fout in maatvoering en schade bij levering werden zonder problemen opgelost.

Erg goede ervaring met zowel de snelheid als de kwaliteit. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevel

Ik heb in de winkel een houten jaloezie besteld voor mijn woonkamer. De levering en montage was snel en ook over de kwaliteit van de service en montage ben ik erg tevreden. Vooral ook omdat het kozijn wat scheef loopt. Ik kan Decorette Gabriel dan ook van harte aanbevelen.

Super...uitstekend!

We zijn helemaal tevreden, keurig alles voor elkaar.

Hele goede ervaring zoals we gewend waren.

Vaker gebruik gemaakt van Decorette. Prima service en vriendelijk personeel. Netjes afgehandeld.

Heel fijn geholpen

Eerlijk en prima advies. Neemt de tijd en goede service

Prima geregeld!

Dit was de tweede keer dat wij nieuwe gordijnen bij jullie hebben besteld. Ook nu weer prima geregeld. Ook de monteurs die de gordijnen komen ophangen zijn super vriendelijk en denken ook echt mee met je bij het ophangen ervan. Wij zijn zeer tevreden!

Prima service, meedenkend.

Prima service, meedenkend.

Degelijk en deskundig

Behandeling in de winkel was goed en correct. Montage goed en deskundig. Met andere woorden geen klagen.

Fijne prettige mensen die kwaliteit leveren

Fijne mensen, goede service en kwaliteit

Mijn ervaringen met de Decorette in Hoorn zijn heel positief.

Ik heb geen enkele negatieve opmerking. Ik vind de Decorette in Hoorn zeer klantvriendelijk.

Goede ervaring 100 Procent

Fijn geholpen en goede afwikkeling Kom er zeker terug

John en zijn team zijn professionals

Goede service, meedenken, aardige en professionele mensen

Heel fijn geholpen!

Vitrage uitgezocht en daarbij heel fijn geholpen. De heren die ze kwamen inmeten waren ook erg vriendelijk. En heel fijn dat de vitrage snel geleverd werd en vakkundig zijn opgehangen. Ik ben een zeer tevreden klant!

Zeer snel gekomen ná mijn telefoontje.

Bekwaamheid is fantastisch

Ook al zit het soms niet mee en is het product niet helemaal wat de klant wilde. Door vakbekwaamheid wordt het probleem netjes opgelost.

Wij zijn heel tevreden over alles !!

Goede behandeling en over de werkzaamheden ook heel tevreden !!

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het