Niet de goedkoopste winkel, maar dan krijg je wel kwaliteit.

Zelfde als boven.

Uitstekend werk geleverd

Marmoleum met ondervloer in toilet gelegd, keurig gedaan.

Klacht goed opgelost

De zomen van onze gordijnen waren verschillend. Dit is netjes hersteld. De dames die de gordijnen hersteld kwamen ophangen deden dit met goede aandacht. Wij zijn nu blij met onze gordijnen. Bedankt!

Prettig en betrouwbaar bedrijf.

Afspraken worden nagekomen , er wordt vlot en netjes gewerkt. Keurig!

Ruime keuze, ervaren personeel, alle zorgen uit handen genomen ... je hoeft alleen nog de kleur te beslissen als het ware .. :-)

Geweldige service. Top

Zoals ik gewend ben van Decorette Mijdracht is onze nieuwe raambekleding super netjes opgehangen!

vakkundig en plezierig

Zowel Renate als Ton zijn professionele vakkundigen die op een hele plezierige manier advies geven en meedenken. Dat is ook de reden dat ik hen aanbevolen heb bij onze buren.

Prima, service mooi product

Ik heb onlangs gordijnen gekocht bij Decorette, ik ben tevreden de gordijnen zijn van mooie stof en de service was erg goed.

Vakwerk

Duidelijke en heldere communicatie vooraf en bij het ophangen zorgvuldig en netjes de gordijnen geplaatst. Erg blij met het eindresultaat en de goede service.

Zeer prettig en correct!!

Zeer prettig, en correct!!

Goede kwaliteit van materialen, maar er is winst te behalen bij plaatsing

Vanwege herhaald verzoek om feedback te geven dan toch maar dit bericht. In algemene zin zijn we niet tevreden over de montage van alles wat we hadden besteld. Het ging om PVC vloeren met plinten in de volledige woning, 4 jaloezieën, gordijnrail voor een wave gordijnen en 2 Luxaflex duettes. Een grote order dus. Over het leggen van de vloer zijn we het meest tevreden. ook hier moesten een paar plankjes nog opnieuw vast getikt, maar verder een prima vloer en mooi gelegd. De twee duettes zouden dezelfde kleur zijn, maar we ontvingen een groene en een bruine duette, dus weer retour en wachten. De jaloezieën werden geleverd en 3 stuks hadden een verkeerde maatvoering, dus weer retour en wachten. De gordijnrails hebben we zelfs laten verwijderen en door een andere ondernemer opnieuw laten plaatsen, twee keer kosten dus. Bovendien hangen ze uiteindelijk te ver de kamer in, de gaten waren nu al in het plafond geboord, dus dat kon nooit meer netjes hersteld worden. De gordijnen hebben we na deze ervaringen dus niet bij Decorette Elburg besteld zoals de lezer zal begrijpen. We kozen voor Decorette Elburg omdat het een plaatselijke ondernemer is. Maar voor wat betreft planning, communicatie, structuur en montage is er voor de onderneming nog de nodige winst te behalen. Nogmaals, deze beoordeling alleen geschreven wegens herhaald verzoek van het bedrijf zelf...

Beste mevrouw Kroese, Wij zijn blij dat onze producten uiteindelijk naar tevredenheid geleverd en geplaatst zijn. Dat er producten in eerste instantie verkeerd geleverd zijn door de fabrikant maar wij zijn er verantwoordelijk voor en hebben hebben wij dit keurig opgelost. Over uw schijnbaar probleem met de rails is ons niets bekend. Jammer dat u ons daar niets over heeft laten weten. In ieder geval blij dat u tevreden bent met het geleverde resultaat.

Prima. Snel en ook bereidwillig.

Deurmat. Inloopmat gelegd. Netjes gedaan

Goeie service, goeie kwaliteit en hangt precies zoals bedoeld

Prima en vakkundig geplaatst

bied vertrouwen voor de toekomst. Komen graag terug

k..

slechte voorlichting, vloer lelijk gelegd en behang gescheurd. allemaal naden tussen de vloerdelen en oplossen ho maar. negatieve reviews worden verwijderd door eigenaar. service 0

Vakkundig en keurig

Keurig op tijd en het hor is vakkundig ingezet. Er wordt meegedacht.

Enorm betrokken personeel!

Het maken van de gordijnen ging langs te veel schijven. Hierdoor heb ik teveel stof moeten kopen ( vergoed door hun, prima) maar alsnog veel te ruim bemeten. De rest perfect. Blijf altijd bij hen kopen en draag dat ook uit.

Onze jarenlange ervaring en service, is gewoon goed. Aardig personeel en deskundig. Mevrouw Mimmer

Klantvriendelijk, goed advies en service.

Goed netjes en snel

Goed zelf meedenken dan komt het goed

Afspraak om mij nog te bellen over bezorging .... Ik heb het niet ontvangen. Drukke tijd november/december. Zelf naar de winkel gegaan om na vraag te doen en het kon gelukkig gelijk goed geregeld worden. Verf verkopen en rollers, maar geen passend verfbakje erbij .... Daardoor moest ik op het advies van het winkelpersoneel zelf ook nog naar de Action, niet handig/veilig voor mij in coronatijd.

Erg goed geholpen,snel klaar dus....

Vriendelijk personeel tevreden naar huis dus.

Goede service en enorm vriendelijk

Snel, vriendelijk, correct!

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het