Prima!

Verzorgd, zorgvuldig en netjes.

Prima geholpen met mijn woonwensen

Ben zeer goed geholpen met het uitzoeken van een vloer . En ook met het verfadvies voor de woning er werd de tijd voor genomen En het resultaat is perfect, kwaliteit en prijsverhouding is goed

Zeer goede servise. Vriendelijke en behulpzaam Toppie.

zeer klant vriendelijk

Heeft aandacht en goed advies voor voor ons als klant

Prima klantgerichte service

Vakbekwaam advies, met verstand van zaken wordt de klant geadviseerd

Erg goed

Vriendelijk personeel, geen haast, geen druk, namen de tijd om behang uit te zoeken. Bestelde behang was er binnen een paar dagen. Top zaak , en goede koffie!

Deskundig advies

Prima service!

Prima service!

Prettige samenwerking

Er werd goed naar onze wensen geluisterd waardoor er een prettige samenwerking plaats vond.

Prima werk

Prima opgehangen gordijnrail en mooie stof.

Prettig contact en uitstekend service

Zie boven

Goed bereikbaar. Zeer klantvriendelijk.

Prima, klantvriendelijk, goed advies

Goed advies, vriendelijk, goede afhandeling

Mooie gordijnen en vakkundig gehangen

Prachtige gordijnen, goede service en mooi opgemeten.

Tot de volgende order.

Vriendelijk en goed advies

Vriendelijk personeel Prima advies en denken mee. Goede kwaliteit behang. Ruud heeft bij ons plafond geschilderd en de huiskamer behangen. Secure vakman, heel vriendelijk en gezellig, geeft ook goed advies en denkt mee. Ruud het is prachtig gedaan. Voor een volgende klus komen wij zeker weer bij jullie terug.

Geen klachten tot nu toe

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Prettige contacten, goed advies en een team dat een net eindproduct oplevert, kortom een aanrader!

Mooie winkel,fijn en vakkundig personeel,volgende dag opgemeten,volgende dag offerte,na3 weken geleverd en vakkundig geplaatst.een aanrader.

De producten zijn prima, de levering moeizaam.

Helaas lang moeten wachten op levering van alle fiets.

Er wordt met je meegedacht, goede adviezen, vakmanschap en goede service.

Topklasse!

Kundig advies, prettige communicatie. We zijn super enthousiast over onze nieuwe Marmoleum vloer!

Klantvriendelijk en deskundig!!

Een deskundige maar vrijblijvende ondersteuning om de juiste keuze te maken! Op een heel klantvriendelijke manier. In een winkel met uitstraling!

Staat mooi.

Blijft goed liggen.

Goed advies en fijne service

Alle verf (voor binnen en buiten) en deel van onze stoffering bij Decorette Gabriel gekocht. Onze verbouwing vond plaats tijdens de lockdown. Maar ik kon altijd bellen om verf klaar te laten zetten en op te halen en kreeg daar waar nodig goede adviezen. Dus superfijn geholpen met prachtig resultaat!

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het