Goed advies

Enthousiast onthaal in de winkel door Sakia. Deskundig advies, eerlijk en netjes gemonteerd. wij zijn dik tevreden!

prima service

gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Vriendelijke service.

Fantastisch

Geweldige adviezen van de eigenaar Albert. Wat een smaak heeft hij. Alles mooi volgens afspraak gelegd. Vakmensen.

Super service!

Bij mijn plissé gordijnen was de bevestiging afgebroken na 11 jaar. De mevrouw van Decorette heeft voor mij uitgezocht welke bevestiging er gebruikt kon worden en heeft mij keurig geïnformeerd over het verloop van de bestelling. Super fijne winkel en super vriendelijke service.

Rolhor perfect opgehangen..

Een vriendelijke medewerker kwam op tijd en nam nauwkeurig de maten op. Later kwam hij met de nieuwe hor en hing dat volgens onze wensen op. Goed werk!

In een woord top

Bij het uitzoeken in winkel werden wij netjes geholpen werd ook goed meegedacht. Stoffeerders die laminaat en gordijnen kwamen leggen/ophangen werkte netjes en waren voorzichtig. Onze ervaring is erg goed.

Perfect!

Altijd goed advies en geholpen.

super

keurig vriendelijk en klantgericht

Redelijk goed

Jammer dat de schilder nog geen contact heeft opgenomen voor een afspraak. Tel. 071-5412532 Mob. 06-29214384

Beste, Jammer dat u niet helemaal tevreden bent. De schilder is echter niet bij ons in dienst, maar een losstaande ondernemer. We hebben inmiddels contact gehad en naar ik heb gehoord heeft u inmiddels een afspraak met hem kunnen maken, vriendelijke groet, Peter

Hij ziet wat mooi is!

Perfect advies, snelle service. We hebben nu al 4 keer verschillende gordijnen bij hem besteld en altijd top. We komen terug!

Perfecte service, stipte afwikkeling van order

Decorette is een buitengewoon prettige zaak. Er werken betrouwbare deskundige mensen die hun afspaken nakomen en het merk hooghouden. Het zou droevig zijn als deze professionele Decorette uit Mijdrecht verdwijnt!

Betrokken, vrolijke en geduldige mensen.

Wij zijn fan! Echt een fijne winkel.

Doen wat ze zeggen : top service !! top vakmanschap !!

Snel een afspraak kunnen maken in de winkel zelf, herstelwerkzaamheden aan luifel perfect uitgevoerd en ook nog tegen redelijke prijzen .

Goede service, klantvriendelijk en denken met je mee. Gewoon geweldig

Wij zijn geholpen door Hermien Rutten van het filiaal in Asten. Geweldig hoe zij ons heeft geholpen en begeleid.

Tevreden

Maar aan afspraken houden is moeilijk voor ze.

Uitstekende service; fijne mensen

Van begin tot eind prima geadviseerd

Goede kwaliteit, goed verzorgd.

Goed persoonlijk advies op maat die hoort bij een speciaalzaak

Goede persoonlijk advies en service. Prijs/kwaliteit/service waren ditmaal goed in balans, zou ze ook echt aanbevelen want dit team heeft verstand van zaken.

uitstekend

goede service

Slechte communicatie

-20 juni, definitieve offerte ontvangen en aanbetaling van 25% gedaan voor jaloezie met pvc lamellen; -27 juli, bestelling door Decorette bij fabrikant gedaan i.v.m. kortingsactie. Hartstikke leuk, extra korting, maar hierdoor is zonder overleg de bestelling ruim 1 maand uitgesteld; -29 juli, door Decorette geïnformeerd over de verlate bestelling i.v.m. kortingsactie; -9 september, jaloezie opgehangen door monteur die constateerde dat de lamellen krom zijn aan de zijkanten; monteur heeft foto's gemaakt en opgestuurd naar winkel; overeengekomen dat de jaloezie mag blijven hangen en dat de rekening niet wordt voldaan; -18 september, in de winkel geweest en gevraagd naar de verdere gang van zaken, omdat ik niets meer had gehoord sinds 9 september en ook niet wist wat er verder voor actie zou worden genomen; In de winkel is mij verteld dat de klacht over de kromme lamellen is neergelegd bij de fabrikant; de fabrikant heeft gezegd dat er een nieuwe jaloezie geleverd wordt en de fabrikant zou dezelfde dag of de volgende dag weer terugbellen naar de winkel. -29 september (vandaag), nog niets vernomen van de winkel. Ik verwacht van Decorette dat zij hun klanten frequent over de voortgang van de situatie blijven informeren en daar is nu geen sprake van. Ik zou het op prijs stellen als er alsnog vanuit Decorette contact met mij wordt opgenomen over de stand van zaken. Indien er een goede oplossing wordt gevonden, dan ben ik bereidt deze review te herzien.

Niet tevreden over monteren van plissé en gordijnen

De top-down bottom-up plissé die bevestigd is op onze tuindeuren blijft van boven niet vast zitten en zakt steeds naar beneden, ook na melding en check door Decorette. De gordijnen die op de kinderkamer zijn geleverd en opgehangen, hingen scheef en na check van Decorette nog steeds, met te grote en ongelijke afstand tussen onderkant gordijn en vloer.

Beste Marco Het is nooit leuk om een mindere beoordeling te krijgen. Zeker als wij in de laatste jaren je hele huis qua zonwering naar tevredenheid hebben ingericht. Enige tijd geleden hebben wij de gordijnen op hoogte gemaakt en zover als het bij ons bekend is hebben wij geen reactie gehad dat de gordijnen en duette niet goed zijn. Uiteraard zijn wij altijd bereid om dit na te zien. Decorette Elburg

Super, verstaan hun vak. Goed advies .Worden op de hoogte gehouden qua levering. Kwaliteit en goede service. Mooie screen

ER wordt echt geluisterd naar de klant

Prima begeleiding om tot aankoop te komen en niet in de minste plaats bij een probleem een echte oplossing, van harte aan te bevelen

Top service

Mooi kwaliteits behang. De verkoopster nam uitgebreid de tijd om ons te helpen met het uitzoeken van behang

Wat fijn te horen dat u zo tevreden bent over onze service! We hopen dat het behang prachtig staat. Mvg Team Decorette Broek op Langedijk

Een hele goede service.

Alles is heel goed gegaan, niets op aan te merken en heel tevreden.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het