Uitmuntend

Goeie service Zeer flexibel Zeer vriendelijk Meehelpen oplossingen zoeken mocht het net even anders gaan.

prima /uitstekend

prima gedaan hoor afspraken nagekomen

Goede en persoonlijke service

Goede ervaring bij de koop en montage van 3 duettes op maat voor de bovenverdieping. De medewerker dacht goed met ons mee en wees ons op een aankomende kortingsperiode, waardoor we voordeliger uit waren. Omdat de levertijd een stuk vlotter was dan verwacht en ze binnen 1 week de geleverde duettes al kwamen monteren hingen ze er 2 weken nadat de bestelling was geplaatst, waar wij hadden gerekend op 2 maanden.

Klantbeleving staat op nummer 1

Inmiddels hebben wij al diverse orders geplaatst bij Decorette Roelofarendsveen. Altijd weer een top service, goed advies en mooie materialen. Mocht iets niet naar tevredenheid geleverd zijn, staan Rai en Danielle direct klaar om een oplossing te bieden. Niet verder zoeken, gewoon bij Decorette Roelofarendsveen bestellen!

Zeer tevreden met klant vriendelijkheid

Zeer efficiënt

Prima ervaring bij Decorette in Roelofarendsveen

Het was voor de eerste keer dat wij gingen kijken bij de Decorette in Roelofarendsveen. We werden op een bijzonder gastvrije manier te woord gestaan. De verkoopster maakte een enthousiaste indruk. Het contact was een prettige ervaring. Na wat behangboeken en gordijnstalen mee naar huis te hebben genomen zijn we na een week weer teruggegaan om onze bestelling door te geven. Er werd direct een datum geprikt voor het behangen en aflevering van de gordijnen. Keurig op tijd werden zowel behang als gordijnen op een vakkundige wijze geplaatst. Tot volle tevredenheid. We gaan zeker als het van toepassing is weer terug naar Decorette in Roelofarendsveen. Onlangs werden door de filiaalhouder als dank voor het vertrouwen in de zaak 2 flessen wijn bezorgd. Bijzonder attent.

in een woord "geweldig"

We zijn zeer vriendelijk en goed geholpen. We hebben goede adviezen gekregen en de leveringen zijn snel en vakkundig gedaan.

Goed advies gekregen en goed geholpen!

Wij zijn heel fijn geholpen, zowel in de winkel als bij de montage en dus zeer tevreden!

Vriendelijke mensen, denken met je mee, je mag staaltjes meenemen . Eigenlijk zoals het hoort als klant sta je op nr 1

Goede service en vriendelijk!

We kwamen binnen voor behangboeken en een RAL kleuren staal. Was allemaal geen probleem. We werden door een vriendelijke en vakkundige dame geholpen.

Fijne communicatie en prachtig vakwerk

De communicatie verliep weer fijn en ook het resultaat van de werkzaamheden is wederom prachtig, zoals we inmiddels gewend zijn van Decorette!

Goed!

Goed geleverd en vriendelijke behandeling in de winkel. De monteur vriendelijk en kundig

Geweldig.

Heb een fijne ervaring gehad, omdat er alle tijd werd genomen, met veel uitleg en kennis van zaken. Kon ook nog een boek met behang meenemen om thuis e.e.a. beter te bekijken. Bestelling gedaan en de levering was binnen vier dagen binnen, dus geweldig.

IK zal iedereen deze Decorette aanraden.

Ze zijn zeer klantvriendelijk, behulpzaam en hebben kennis van zaken.

De klant hoog in het vaandel

Betrokken medewerkers die meedenken en pro actief zijn. Prima geholpen.

Een monteur van grote klasse heel klantvriendelijk perfect werk geleverd zoals altijd. Wij zijn ook zeer tevreden over de service van Joke en Nico we zijn al jaren klant en nog steeds heel tevreden.

Perfect van begin tot eind

Fijn geholpen met advies, verrassende andere opties werden aangehaald, vlot besteld en netjes volgens afspraak geleverd. Wij zijn zeer tevreden!

Veel keuze, goede service

Enorm veel keuze in behang. Ik kon een paar boeken mee naar huis nemen en door per mail door te geven wat we hadden gekozen nog profiteren van de woonmaandactie. Behang was er in een paar dagen en goed advies gehad over de lijm.

Top geholpen

Super goed geholpen, en ongelooflijk veel keus De kwaliteit van de gekochte spullen zijn zeer goed, met de juiste instructies.

Leuk geholpen en mooi resultaat.

Wij zijn leuk en duidelijk geholpen en montage ook perfect gegaan.

Groot assortiment en fijn geholpen

Fijne zaak met heel veel keus aan behang. Aardig en professioneel personeel.

Ruime keus

Vakkundig advies, leuke merken!

Uitstekend geholpen

Genoeg informatie gekregen, veel keus, goed advies over wat voor ons het meest geschikt zou zijn. Snelle levering en goede service: de bestelde pakken PVC lagen al klaar in de leen-bus toen we het kwamen ophalen. Top!

Snel, netje, correct!

Netje geholpen in de winkel. Ook het inmeten, werd keurig gedaan. Zoals afgesproken, een paar week later, werd mijn inbetweens keurig op gehangen. Een aanrader, ik kom zeker weer terug!

Snel en perfecte service

Snel en perfecte service

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het