Uitstekende service

Luxaflex duette was kapot gegaan buiten de garantietermijn. Decorette Sassenheim zorgde voor gratis vervanging.

Prima geholpen

Klantvriendelijk ondanks deze periode

Een uitstekende ervaring!

Vriendelijk, betrouwbaar, kortom zeer klantgerichte service. Van harte aanbevolen!

Perfect advies

Zoals altijd, perfect geadviseerd.

Alles van opmeten tot ophangen is verlopen zoals afgesproken. Het ziet er prima uit we zijn dik tevreden.

Goede service!

Hele fijne service. Prima advies en bespreking in de winkel (net voor de lockdown) opvolgend de in-meting en uiteindelijke montage laten verzorgen van onze lamellen. Allemaal correct verlopen. M.v.g. M. Overeem

Uitstekende service ontvangen

Prima klantgericht en flexibel inzake bestelling

Fantastisch

Geweldig goed bedrijf. Komt mooi op tijd afspraken na.

Geweldig geholpen

Veel begrip bij de problemen die wij met het behang hadden, alle medewerking om tot een goede en snelle oplossing te komen. Wij waren zeer tevreden.

Goed advies , zeer professionele stoffeerders, prima service

John stemt goed af op klant Extra complimenten aan de stoffeerders Ronald en Teun. Zeer goede service!

Blij met de gelegde vloerbedekking!

Geweldig!

Altijd meedenkend, goede prijzen en uitstekende service.

Zoals als altijd prima!

Nieuwe rails besteld, werd snel geleverd en aangebracht door twee super mannen, die daarna ook als service onze luxaflex opnieuw bevestigden. En als toetje gezellig met hen koffie drinken en bijpraten.

Zeer goede ervaring

Goed advies, mooie spullen. Tevreden over het plaatsen en het bestellen van de artikelen. Fijn personeel.

prima!!

Goed, deskundig, aardig personeel. Mooi winkel. Fijn geholpen.

Had iets besteld , kwaliteit / prijs verhouding prima , service was prima. Besteltijden duurde lang maar kwam door Corona dus ook in orde.

Vakmanschap met een lach

Ton is een vakman. Hij brengt veel ervaring en kennis met zich mee. De levertijden zijn kort en de service uitstekend!

Uitstekend!!

Snelle levering, vriendelijke mensen.

Uitstekende service

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik ben goed geholpen met het uitzoeken van behang voor de woonkamer en keuken.

Enthousiast en gericht geholpen met inachtneming van de Corona maatregelen!

Een afspraak was gemakkelijk gemaakt! Bij het aangeven van onze behang-wensen werden we snel en gericht geholpen en een mooie selectie gemaakt! De keuze was snel gemaakt! Alles met inachtneming van de afstand en geldende maatregelen! De levering was heel snel! Complimenten!

Uitstekend, servicegericht, kundig

Zie bij score. Al jarenlang uistekende ervaring met Decorette Mijdrecht

Klantvriendelijk en snelle levering!

Heel goed geholpen. Namen rustig de tijd en uiteindelijk behang uitgezocht dat volledig naar wens is!

Ik heb goed ervaringen met Decorette, zowel service als advies

In het verleden ook al goede ervaringen.

altijd eerlijk en meer dan goed advies

Na de begane grond te hebben opgeknapt en te zijn geadviseerd over behang en PVC vloer en (muur) verf keuze nu bezig met de 1e verdieping en wederom een goed advies m.bt. de vloerbedekking en raambekleding, welke weer aansluit met de begane grond. Uitstekende service en producten. Ook compliment voor de vaklieden die zij in dienst hebben!

gewoon goed

Persoonlijk advies en vertrouwen ook na jaren

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het