als vanouds

vriendelijkheid, ervarenheid. Een tip. Wanneer je rolgordijn d.blauw is en je wilt deze niet helemaal omhoog open doen, dan mis je duidelijk een bepaalde lichtinval.

Prima goede behandeling

Goede sfeer in zaak en bij het plaatsen super

Service als altijd

Fijn meegedacht met keuze mogelijkheden gordijnen

Prima service.

leuk geholpen met uitzoeken van gordijnenen daarna keurig opgehangen. Vriendelijk en meedenkend personeel.

Prima geen op of aanmerkingen, alles prima geregeld

Alles prima

Goed advies en nette installatie

Luxaflex van eigen merk Decorette laten inmeten en plaatsen. Levering was snel. Advies in de winkel en het plaatsen was netjes geregeld.

Uitermate ontevreden

Bestelde vitrage werd geleverd en doel was: ophangen....maar dat lukte niet, ook niet na meerdere pogingen. Ze zijn verkeerd ,door decorette zelf, opgemeten. De roe kon niet door zoom... Er werd geen excuus aangeboden de volgende dag, dus ik heb zelf gebeld de daarop volgende dag. Toen werd er wel sorry gezegd. Nu dus weer 5 weken wachten....

Geweldig.

Fijn contact. Luisteren goed wat je wil. Komen afspraken na.

Netjes, goede communicatie, vertrouwensvol

PRIMA !!!!!

prima en deskundig geholpen

Renate heeft ons heel goed ondersteund bij het kiezen van de kleuren en het behang. Ook zijn wij vriendelijk in de winkel ontvangen en is er veel tijd aan ons besteed. Het werk zelf is vlot en deskundig uitgevoerd. Hartelijk dank hiervoor.

Goed werk!

Fijne winkel

Mooie vloer, prima gelegd en afgewerkt

Zoek tocht naar een mooie pvc vloer is hier goed gelukt, voor een nette prijs. Vloer is netjes gelegd op een geëgaliseerde ondergrond. Afwerking met een hoge en gelakte plint, is een goede en aan te raden optie. Zeer tevreden over het advies en het uiteindelijk resultaat.

Goede service, zorgvuldige plaatsing

Zowel het contact met de winkel als het opmeten en plaatsen ging geheel naar wens.

Ik kan nog geen beoordeling geven, het is nog niet afgerond.

Ik heb jaloezieën besteld en ontvangen. Ze waren opgehangen, maar de touwtjes waren te kort. De onderkant van een van de jaloezieen zou met haakjes worden vastgezet en dat kon nog niet en 2 klosjes aan het eind van de touwtjes lieten de eerste 2 dagen al los. Vervolgens heb ik 2x hierover gebeld. De eerste keer een dag later en de 2e keer een paar weken later. Gisteren ontving ik de rekening. Ik heb weer gebeld en het wordt donderdagmiddag 10 juni opgelost, is me verzekerd. De afspraak is dat ik niet hoef te betalen voor het is opgelost, en dus wacht ik het rustig af.

Super service !

Super service en keurig geplaatst volgens afspraak keurig. Niet de aller goedkoopste maar de service maakt veel goed. Al jarenlang klant.

Decorrette is een zonnetje in de Winkelhof!

Prima klantgerichte oplossing van mijn luxaflex. Opmeting en aflevering volgens afgesproken tijden. Klasse

Betrouwbaar en goed

Zo als een goed bedrijf hoort te zijn. Top.

Goed meegedacht!

De styliste luisterde goed naar onze wensen en dacht op een heel prettige manier mee. De monteur kwam aan huis om de situatie op te nemen en te adviseren welk gordijn het beste bij onze constructie paste. Tussendoor konden we nog een keer de uitgekozen staal stof meenemen om naast andere materialen te kunnen houden. Ook toen werd er leuk meegedacht en geadviseerd, terwijl het niet eens om een Decoretteproduct ging. Onze complimenten!

Super fijne mensen, qua communicatie ruimte voor groei, maar t komt altijd goed.

Bijzonder fijn team in de omgang, dat is voor mij ook wel de reden om hier te willen blijven als klant. Reden waarom ik niet hoger scoor: De communicatie kan wat mij betreft veel beter. Het duurt enorm lang voordat er gereageerd wordt, kostte mij herhaalde herinneringen. Ook op de mails waarin ik aangaf niet tevreden te zijn met de montage. Het team komt inmeten voordat er besteld wordt, prima op zich, echter kwam de verkeerde maat bij teveel insectenhorren en ook bij de shutter. Het team kwam telkens terug, is dan ook weer geduldig en vriendelijk en het probleem wordt opgelost. Je krijgt de factuur ook pas nadat je volledig tevreden bent. Wat me wel verbaasde is dat er in geen van de gevallen, schriftelijk, telefonisch en face-to-face een excuus werd gemaakt. Zoals gezegd, er zit een grote gun factor bij ons vanwege de mens achter de medewerker. Als je hier niet tegen denkt te kunnen en snelle pro-actieve communicatie verwacht, zonder fouten, raad ik ze niet aan. Maar als je zoals wij zijn bent, en snapt dat ze enorm druk zijn en dat fouten kunnen gebeuren zolang ze altijd maar opgelost worden, raad ik ze zeker aan!

Goed geholpen

Een goede vakman die de jaloezie heeft opgehangen en creatief in oplossingen.

Ervaren mensen, prettige communicatie, meedenkend en goed adviserend.

Mooie materialen en goed advies

Vriendelijke mensen, meedenkend en hulpvaardig.

Hubo heeft tijd en capacitiet voor "kleine" klant

Waar diverse bedrijven geen tijd hebben voor simpele, minder grote, opdrachten helpt Hubo wel. In samenspraak en goede communicatie opdracht geformuleerd en uitgevoerd. Dank je wel

Alles netjes geregeld

Alles netjes geregeld

Klantvriendelijk alijd vrolijk en correct

Zeer tevreden over de uitgevoerde werkzaamheden

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het