Fantastisch

Werden ontzettend goed geholpen door een zeer vriendelijke medewerkster. Bestelden fotobehang en werden goed geadviseerd.

Super vriendelijk personeel

Netjes en vriendelijk geholpen, er word meegedacht waar nodig, Mooi en breed assortiment Zeker een aanrader!

Vakwerk

De vakman van de decorette was zeer beleefd en professioneel in het aanbrengen van ons gewenste complexe behang! Het resultaat is fantastisch!

Kundigheid en klantvriendelijkheid

Het was fijn om iemand te laten meedenken die verstand heeft van zaken. Wat ik in mijn hoofd had is door Anita concreet gemaakt...en het is prachtig geworden!

Afwerking en nakomen van afspraken laat zeer te wensen over

Een maand geleden betrok mijn vader een seniorenwoning. De week na de sleutel zouden vloeren, wanden en de trap gedaan worden voor een aanzienlijke bedrag voor een kleine woning. Inmiddels zijn bijna een maand verder en moet er nog steeds van alles worden afgewerkt. Concrete afspraken over wanneer er iemand komt worden niet gemaakt of nagekomen (wanneer het hen schikt?). Initiatief om het af te maken is er niet en moet vanuit ons achteraan gebeld worden. Afwerkplinten ontbreken (op een dure pvc vloer), stukjes muur zijn ''vergeten'' te behangen, omdat de voordeur niet openging is er in de (dure) gerenoveerde trap een deuk en een gat gemaakt (wegschaven had een nettere optie geweest) en de pvc vloer is om(?) een losstaande kast heen gelegd en het schilderwerk van de trap is gewoonweg slordig. Kortom..een specialist waar ik de nodige vraagtekens bij heb. Ik ben van mening dat er van een specialistisch bedrijf / vakman toch iets meer verwacht mag worden. De beschrijving ''we doen het met precisie'' gaat in deze niet op.

Prima en behulpzaam

Het enige wat opviel was dat de eerste offerte niet juist was berekend. Kon merken dat er een aantal nieuwe personeelsleden werken. Verder wel heel aardig en behulpzaam. Goed geadviseerd in soort gordijnen en keurig afgehandeld en gemonteerd.

Vriendelijk en professioneel

Vanaf het bezoek aan de winkel tot en met het plaatsen van onze nieuwe gordijnen alleen maar positieve ervaringen. Zeer snel met vragen beantwoorden, altijd vriendelijk en professioneel, mooie producten en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Er wordt goed mee gedacht zonder opdringerig te zijn. Een bedrijf waar goede service nog heel normaal gevonden wordt!

Vakkundige en plezierig winkel/stofferders

In ons nieuwe appartement heeft Cor en zijn mensen gedurende onze vakantie heel veel gordijnen opgehangen, vloerbedekking gelegd en behangen. Prima vakwerk .afspraken exact nagekomen, heel vertrouwd. Wij bevelen Decorette bij iedereen aan!

Vakkundig, prima service, vriendelijk

Altijd vriendelijk en vakkundig advies in de winkel. Bij kleine en grote aankopen. Reparatie afspraken altijd binnen redelijke termijn en worden vakkundig opgelost. Hun doelstelling is tevreden klanten en niet om zoveel mogelijk aan je te verkopen. Kortom een hele fijne, mooie, vakkundige winkel.

Zie boven

Beste Henk, Bedankt voor uw reactie! Wij wensen u veel woonplezier met uw gordijnen! Vriendelijke groet, Team Decorette BOL

We zijn tevreden over voorlichting enz.

We zijn op een prettige manier ontvangen en voorgelicht zonder opdringerigheid. We konden stalen meekrijgen om het thuis rustig te bekijken, wat als bijzonder prettig is ervaren.

goed geregeld

Partij behang gekocht en besteld en dat verliep allemaal prima

top

ben erg fijn geholpen alles ging super en ook de thuis montage was erg fijn

Beste Dieter, Bedankt voor uw leuke reactie! Wij wensen u veel woonplezier van uw houten jaloezieën en gordijn. Hartelijke groeten, Team Decorette BOL

Prima advies in de winkel, fijne afstemming met installateur

Goed geholpen en fijne adviezen ontvangen

Mijn ervaringen met Anita als woon-adviseuse zijn erg goed. We kwamen al gauw uit op een mooi interieurconcept en het eerste onderdeel daarvan heb ik reeds bij Decorette aangeschaft. Ik kom zeker terug voor het vervolg!

Fantastische professionele service

Goede begeleiding in de winkel, aflevering en het ophangen heel professioneel en uitstekend.

Super geholpen! Goed advies!

zeer goede ervaring

Een mooie winkel met bijzonder vriendelijke en gastvrije mensen. Zeer deskundig geholpen. Ria

Klantvriendelijk of toch niet?

Half november bestelde ik gordijnen voor twee locaties in mijn huis. Ik zocht wat uit, er werd gemeten en geadviseerd, allemaal prima maar.. toen de uitgezochte stof niet op voorraad bleek te zijn moest ik opnieuw komen en nogmaals voor de roede. Ik had half november aangegeven dat ik het belangrijk vond dat de gordijnen voor de Kerst geleverd en opgehangen zouden kunnen worden en terwijl we bezig waren met het her-uitzoeken van de juiste kleur en aanvullend materiaal vroeg ik meerdere malen of de bestelling alvast uit kon gaan want ik vond de termijn van levering belangrijk. Lange tijd hoorde ik niets tot de week NA de Kerst. Toen werd er een afspraak gemaakt om de gordijnen op te hangen. Helaas was ik op dat moment niet thuis, autopech, het ophangen is prima verlopen. In de slaapkamer hangt de roede iets door, dat is misschien nog te verhelpen. Achteraf vond ik het heel jammer dat er niet meer duidelijke en eerlijke communicatie is geweest over de datum van levering. Mijns inziens is er pas besteld toen de hele order duidelijk was terwijl ik anders had gevraagd. Ik begrijp dat er een reden voor kan zijn maar deze is niet met mij gedeeld. Ik voelde me niet serieus genomen en heb minder vertrouwen in jullie diensten gekregen. Met vriendelijke groet, Gerda de Jong Bosjeslaan 1 Beekbergen

Super snel en correct en netjes

Zo als boven keurig netjes en snel

Het is echt wat je van een speciaal zaak verwacht!

Uit ervaring wist ik wat Decorette Gabriël te bieden had, dus toen ik de slaapkamer wilde opknappen wist ik waar ik naar toe moest om een compleet plaatje uit te zoeken voor verf, behang, gordijnen en vloerbedekking. Bij mijn 1e bezoek aan de winkel heb ik uitgelegd wat ik wilde en werd gelijk het goede behangboek uit de kast getrokken, dat is ook de uiteindelijke keuze geworden. Het is een perfect plaatje geworden zoals ik de slaapkamer had bedacht! Met dank aan Decorette Gabriël voor de geweldige service!

Goede service en prettig in de buurt.

Goede service!

Goed advies en kwaliteit!

Je wordt vriendelijk, snel en goed geholpen. Mooie winkel/showroom.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het