deskundig advies en uitvoering

bij planning en uitvoering werd goed met de klant mee gedacht,

Fijne zaak

Mooi assortiment, goede service en vooral aardige en meedenkende medewerkers.

Al 25 jaar trouwe en zeer tevreden klant

Altijd fijne betrokken service en actief meedenken over keuzes om het geheel precies naar jouw wens te maken. Inclusief meedenken in out of the box opties. Aandacht voor soms die dingen waar je zelf niet aan denkt maar zorgen voor de finishing touch!

Teleurgesteld

Bij het zien van de factuur voelde ik mij bedonderd. Waarop ik een gespeficeerde rekening vroeg, werd ik afgescheept met die krijgt u bij het ophalen van de gordijnen. Ik heb nogmaals een gespecificeerde rekening gevraagt waardoor het mij duidelijk was waar ik 120.00 euro meer moest betalen, heel vreemd dat de gordijnen op een hanger 30.00 euro moeten kosten per gordijn en dan hebben wij het over 120.00 euro. Wat ik absurd vind dit is niet overlegd tijdens het kopen van de gordijnen

Bijna alles goed.

Tijdens onze vakantie alles volgens afspraak afgehandeld, behalve.... Bij thuiskomst zagen we dat zonder enig overleg de bedienings stok aan onze veranda was vast geschroefd, voor ons op een ongewenste plek. Verder zeker goede service.

Ondanks duidelijk omschrijving elektrische vloerverwarming tot 3x toe een andere pc vloer moeten u

Slecht tot 3x toe een andere vloer moeten uitzoeken. Leg bedrijf was super ! Meerdere keren wat mis met de rekening Verkoopster wel erg aardig

Beste Margreet, bedankt voor je reactie en beoordeling van Decorette Groningen. Het spijt ons dat er het een en ander mis is gegaan bij het invoeren en bestellen van uw vloer. Het klopt dat wij helaas een verkeerd type vloer hadden besteld, maar gelukkig was dit binnen enkele dagen hersteld en kon de vloerenlegger zonder oponthoud uw vloer met toebehoren bij u leggen. Wij wensen u veel woonplezier toe met uw nieuwe vloer. Met vriendelijke groeten, Decorette Groningen

Goede winkel met ruim assortiment en goed advies

Bij Decorette geweest voor behang/verf en raambekleding. Er is veel keuze, er werd meegedacht en bij het inmeten ook over bijvoorbeeld de kleur en plaatsing van de roeden. Alles is op tijd geleverd en gemonteerd. We zijn blij met onze aankopen.

Uitgebreide collectie, deskundig personeel.

Na een goed advies zijn de gekozen materialen conform afspraak naar wens geleverd en gemonteerd/geplaatst door deskundige en vriendelijke medewerkers.

professionele uitleg en advies

ze vergelden wat de mogelijkheden waren en gaven goed advies

Nog nooit zoiets meegemaakt

Augustus 2021 een zonnescherm laten plaatsen. Februari 2022 is deze er afgewaaid. (door storm of niet goed bevestigd?) Uiteindelijk was alles pas gemaakt in september. Tussendoor nog een ander scherm gekregen. Deze was verkeerd opgemeten waardoor de hele zomer mijn raam niet open kon. Communicatie is slecht, mails worden niet beantwoord, je wordt niet teruggebeld terwijl dat wel beloofd is. Afspraken worden niet nagekomen. Komen niet opdagen. Waren wel snel met de factuur. Zelfs voordat de elektriciteit aangesloten was. Ik zal hier niet zo snel meer iets kopen.

prima service

voor alle drie de opdrachten (2 * dubbelglas en 1 maal vloerbedekking) hebben wij genoten van een een prima service.

Tweeledig

Over het contact met Decorette zijn wij tevreden en worden klachten vlot opgepakt. De klachten hebben voornamelijk te maken met de ingehuurde “monteur”. Heeft weinig tot geen verstand van B&C producten. Jammer want dat geeft onnodig gedoe.

Top winkel

Ik heb gordijnen in de winkel gekocht. Zij hebben mij goed geadviseerd bij de aankoop, de levertijd van de gordijnen zijn ze nagekomen, rails en gordijnen opgehangen en tenslotte prima nazorg gegeven (ivm vouw in gordijn). Alle medewerkers waarmee ik in contact ben geweest waren zeer klantvriendelijk. Ik kan deze winkel aanbevelen.

Prima geholpen

Net gewerkt voor een nette prijs

Goede service, prachtig product

De medewerkers weten wat er “in huis is”, denken goed mee, weten wat er wel of niet mogelijk is of zoeken dat voor je uit. Bedankt!

Goed advies, uitstekende service en prima kwaliteit

Komen al jaren voor verschillende raamdecoratie bij deze winkel. Altijd goed advies en er wordt met je meegedacht. Komen afspraken na, leveren uitstekende service met een hele goede kwaliteit. Kortom altijd tevreden bij jullie. Wij weten waar we volgende keer weer moeten zijn.

Prachtig resultaat!

Nieuwe PVC vloer, vitrage (bottum up/top down) en inbetween laten leggen & plaatsen. Het resultaat is prachtig geworden. Goede adviezen in de winkel gekregen over kleur & materiaal. En tijdens leggen & plaatsen ook met de monteurs overleg over opties en mogelijkheden. Kortom zeer tevreden over het eindresultaat! Absoluut een aanrader!!

Goede service tegen een goede prijs

Goede service Snelle levering Scherpe prijs

Goed en op tijd

Goede voorlichting op de zaak maar ook bij huisbezoek.

uitstekend

goede uitstekende service

Nette en snelle service

Snel en netjes

Top service

Beste Ik ben super tevreden over Decorette Elburg. Ruim assortiment in o.a. vitrage, gordijnen. Service is goed, de gordijnen zijn goed gemaakt en de montage-ophangen is ook goed gedaan. De gordijnen staan super mooi in mijn huis!

Alles goed geregeld

Snelle opmeting aan huis en snelle levering van de producten.

Goede voorlichting, nette montage

Goede voorlichting in de winkel. Overleg bij het inmeten, montage netjes afgewerkt. Top.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het