Ivette is een professionele, maar ontzettend vriendelijk ondersteuner in een lastige periode.

Ivette heeft met ons heel prettig alle stappen doorlopen om een goed plan en convenant op te stellen waar wij beide ons in kunnen vinden. Ivette is erg professional, maar ook een lief persoon. Er was genoeg ruimte om ook even stil te staan bij persoonlijke momenten. Ondanks de niet leuke situatie, heb ik Ivette het hulp als zeer prettig ervaren.

Fantastisch!

Ik ben enorm tevreden. Ontspannen sfeer. Uitstraling van rust. Fijne gesprekken, goede adviezen.

• Welke mediator heeft u geholpen? Ivette Folkers

In een periode van scheiding heb je geen idee wat je allemaal op papier moet zetten voor je kind(eren). Ik ben blij dat we daar hulp bij gezocht en gekregen hebben en nu alles goed besproken hebben. De manier waarop dit ging was effectief en efficiënt, open en eerlijk. We konden altijd terecht aan het einde van de middag, waardoor het goed te regelen was met werk en opvang. We hadden weinig sessies nodig, konden al dingen "voor" bespreken omdat we wisten wat de opzet van het plan ging worden etc. Een hele prettige ervaring al met al.

• Welke mediator heeft u geholpen? Ivette Folkers

en fijn duidelijk contact.

Mijn ervaring met Annette,was zeer postief,erg betrokken fijn om mee te praten,dacht goed mee. En heeft ons/mijn heel goed geholpen,in de gehele afhandeling van de medeation.

• Welke mediator heeft u geholpen? Annette Lenderink

Ivette heeft een hele warme persoonlijke benadering

Ik heb Ivette als heel professioneel ervaren met kennis van zaken en toch ook de persoonlijke interesse bij ieder gesprek over de voortgang van alles. Zaken die geregeld moesten worden. De belangstelling m.b.t. het vinden van een woning voor mijzelf vond ik erg fijn. Ik ben blij dat wij voor Ivette hebben gekozen.

Prima geholpen

Prettig en rustig.

• Betrokkenheid

Rustige vrouw, duidelijk en alles is goed geregeld.

Mijn ervaring is goed. Word goed geholpen. Komt afspraken naar. Alles word goed uitgelegd.

Goed Geregeld

Lily neemt de tijd om alles goed te regelen en de wensen en behoeft goed in kaart te brengen van beide partijen. Bepaald het juiste tempo en werkt alles nauwkeurig en snel af. Alles gewoon goed geregeld!

Snel geregeld

Betrokken , duidelijk en snel geregeld

Geweldig goed geholpen!

Professionele en persoonlijke begeleiding tijdens een nare periode. Geraldine heeft alles voor ons uitgerekend, was duidelijk en maakte ruimte voor de emoties die af en toe boven kwamen.

• Betrokkenheid

Duidelijke raadgeving zodat alles soepel verloopt

Mijn evaring was goed .

Top keuze

Via de scheidingsmediator bij Annette terecht gekomen. We waren zeer tevreden over haar kunde. Annette reageerd lekker snel op vragen die je stelt dat vonden we erg fijn. Door Annette zijn we zeer snel door het hele proces heen gegaan.

Fantastisch

Esther heeft ons ontzettend goed geholpen. Wij zijn samen met Esther tot een bemiddeling gekomen qua ouderschapsplan en alimentatie. Esther werkt snel en denkt echt aan beiden partijen. Ze luistert echt naar de wensen en behoeftes van beiden kanten wat wij als zeer prettig hebben ervaren. Ik/wij raden Esther zeker aan.

Zeer prettige mediation bij Ivette in Emmen

Ondanks dat mediation niet een leuk iets is, heb ik het als zeer prettig ervaren. Een Warm en 'lekker normaal' ontvangst. Ze is duidelijk en onpartijdig. Ze stelt je goed op je gemak. We hebben snelle stappen gezet samen met Ivette. Ik beveel haar zeer zeker aan. Nogmaals Bedankt!

Super.

Top! In hoeverre scheiden top kan zijn.. Geraldine heeft een heel groot gedeelte van onze zorgen weggenomen, nogmaals dank daarvoor. Duidelijk, kort en krachtig waar nodig, maar toch met veel empathie en zorg. Zeker aan te bevelen!

Heel goed

Alle informatie gehad die nodig was Wat ik fijn vond Dat er heel veel rekening gehouden werd met het emotioneel aspect wat een scheiding met zich meebrengt Yvette stelde je echt op gemak en was heel betrokken

Goed gedaan

Goed gedaan. Rustig. Luistert goed. Duidelijk. Too

• Betrokkenheid

Een betrokken, sympathieke en efficiënte werkwijze.

De gesprekken zijn duidelijk genoeg geweest. Na ontvangst van de documenten vanuit ex-partner en mij werd er snel gehandeld. Zowel telefonisch als per mail werd er ook snelle reacties ontvangen. Fijn dat zo een bedrijf doet wat er wordt gezegd.

Gestructureerde en professionele aanpak

Ondanks de reden waarom wij naar Geraldine moesten hebben wij het als zeer prettig ervaren. Geraldine heeft kennis van zaken, is professioneel en erg gestructureerd. Zij kon de dingen duidelijk aan ons uitleggen en op een rijtje zetten. Zij heeft een overal kennis ook op financieel vlak wat erg handig is. We konden de onderwerpen snel met haar behandelen en de gehele scheiding was binnen een paar maanden maanden rond waarbij alles duidelijk op papier door haar is gezet.

• Betrokkenheid

Warm, betrokken, deskundig, en vakkundig.

Ik heb Anouk tijdens het mediationproces als een fijne mediator beschouwd. Ze liet zowel mij als mijn ex-partner zeggen wat we wilden zeggen, gaf daar geen oordeel over, en liet ons continu reflecteren op onszelf maar ook op de ander. Tussendoor gaf ze waardevolle tips of werd er even concreet samengevat zodat we verder konden gaan in het proces. Anouk is betrokken geweest, ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik 'één van de casussen' was. Ze dacht met ons mee, vanuit een vakkundig, professioneel maar zeker ook vanuit 'menselijk' standpunt. Buiten het hele proces om kregen we van Anouk tips toegestuurd omtrent goede communicatie, ze dacht met ons mee over onderliggende oorzaken van misverstanden; pakte het probleem bij de kern aan in plaats van door te stomen en zo snel mogelijk naar het eindplan te gaan. Heel fijn! Natuurlijk hoop ik niet nogmaals in een traject als dit terecht te komen, maar mocht dat wel het geval zijn dan zou ik zonder twijfel weer het vertrouwen in Anouk hebben.

• Betrokkenheid

Zeer deskundig en grote mate van betrokkenheid

Wederom een zeer goed ervaring met Geraldine. 2 Jaar na de scheiding die mede door haar bemiddeling goed verlopen is (uiteraard naar omstandigheden) een belangeloos beroep op Geraldine mogen doen. I.v.m. de verkoop van de woning moest er e.e.a. voor beide partijen goed geregeld worden en wederom heeft Geraldine hier haar deskundigheid én betrokkenheid laten zien. Dus logisch dat ik dit met 5 sterren waardeer, gewoon ontzetten blij met haar!

Mediation volgens het boekje

Richard is een mediator zoals het hoort. Professioneel, deskundig en betrokken, zonder ook maar op enig moment partij te kiezen. Vervalt niet in nodeloze details, laat de scheidende lieden veel keus en vrijheid, maar houdt tegelijkertijd heel goed de touwtjes in handen. Hierdoor is (in mijn geval) alles zeer snel en goed verlopen. Van een dergelijke aanpak kunnen veel advocaten nog wat leren.

• Betrokkenheid

De beste mediator die ik mij kon wensen!

Lily is onwijs professioneel en gedreven. Ondanks de complexiteit van mijn scheiding wist zij telkens mijn partner aan tafel te houden en het proces draaiende te houden. Hierdoor hebben we alles binnen een kort termijn afgerond en zijn wij allebei erg tevreden met de uitkomst. Zij heeft oog voor beide partijen en biedt daarnaast de (emotionele) hulp die je op dat moment nodig hebt. Kalmte, rust en mensenkennis zijn haar sterkte punten. Hierdoor had ik het gevoel dat ik gezien werd. Ik had ons echt oprecht geen betere mediator kunnen wensen!

• Betrokkenheid

Prettige en warme hulp tijdens een nare periode

Angelique heeft ons zeer kundig begeleid. Dankzij haar vakkundigheid en onpartijdigheid heeft ze ons in korte tijd naar beide tevredenheid ondersteund. Blij dat het op deze manier heeft kunnen gaan ipv tegen over elkaar te staan hebben we samengewerkt aan de oplossing.

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.