Professionele en snelle afhandeling

De hulp die we hebben gekregen is gedaan door een professioneel persoon. Ze had goed oog voor de wensen van ons. Bij verschillende meningen van mijn vrouw en mij kwam Ivette met een passende oplossing. Het was zeer prettig om met haar te werken, ze was duidelijk, meelevend, begripvol en kon het gesprek goed op gang houden. Liepen de emoties even te hoog op bij een iets pijnlijker onderwerp, kon Ivette door middel van een verandering van het gespreksonderwerp het gesprek weer in goede banen leiden, later werd er weer teruggekomen op een wat pijnlijker onderwerp. Er werd duidelijk aangegeven door haar dat als het emotioneel teveel werd, dat we dat moesten aangegeven en dat we het gesprek een vervolg gaven op een ander tijdstip deden. Ik ben zeer tevreden over het verloop van het mediationproces.

Deskundig persoon.

De begeleiding van ons scheidingsproces in goede banen geleid. Zeer deskundige mediator. Alles tot in de puntjes verzorgd.

Netjes en correct

Voldoende geinformeerd.Draai niet om de feiten heen.

Snelle communicatie, snel afgehandeld

Ik vond het erg fijn dat de communicatie snel was!

Fantastisch

Goede communicatie, duidelijke zinsvorming, onderneemt gelijk actie mochten er foutjes instaan

• Betrokkenheid

Aandacht voor de situatie en proffessioneel

Met een grote beslissing in ons leven hebben we dankzij Hans Verbruggen een goede samenwerking gehad in onze scheiding. En is alles goed afgesloten voor beide partijen. We, ik en mijn Ex zijn zijn erg positief over de samenwerking met Hans. En raden hem zeker aan voor andere mensen.

• Betrokkenheid

Zeer fijne begripvolle man. Met goede begeleiding.

Ik heb de samenwerking en contact als zeer prettig ervaren. Er was veel begrip van de mediator naar de ouders toe. Meneer Antonis heeft samen met ons een ouderplan samengesteld, en goed gekeken naar wat beide ouders willen. Het is een man met een warm hart die zijn werk erg goed doet. Je kan altijd terecht met vragen of andere dingen. Ik heb geen stress gehad tijdens het regelen van dit document. En daar ben ik meneer Antonis erg dankbaar voor. Echt een aanrader!

Uitstekend geholpen.

Vakbekwame eerlijke mediator die mij en mijn ex op een volkomen eerlijke manier heeft geholpen met het opstellen van een ouderschapsplan. Nogmaals bedankt!

• Betrokkenheid

Jan denkt mee en geeft goed advies.

Ervaring met Mediator Jan Snijders was erg goed. Hij legde in het eerste gesprek uitgebreid uit wat ik van hem als mediator kan verwachten. Ook gaf hij veel advies over de mogelijkheden van co-ouderschap.

• Betrokkenheid

Vriendelijke, correct, zorgt ervoor dat jouw vragen geen vragen meer zijn

Jan is een vriendelijke en correcte man, probeert op een ontspannen wijze je zo goed mogelijk door dit proces heen te helpen. Staat direct klaar voor je vragen en zoekt dingen uit als hij het zelf niet weet. Antwoord ook snel. Ik kan hem zeker aanbevelen. Hoop hem zelf niet meer nodig te hebben. Haha.

Prettig schakelen

Dé ScheidingsMediator Afra Koning heeft mij geholpen met de mediation. Je kunt online scheiden voor een goedkoop bedrag, maar ik vind het schakelen met een persoon toch prettiger dan online. Je kunt net wat gerichtere vragen stellen en Afra legt goed uit wat de mogelijkheden zijn. Wij hebben binnen 1 afspraak en wat mail contact de scheiding geregeld.

Zeer deskundig en duidelijk.

De scheiding was een moeilijke periode voor mijn partner en voor mij. In beslissingen die genomen moesten worden stonden soms ook onze emoties op de voorgrond naast de zakelijke. Door de mediaton van Jan zijn we er uitgekomen. Zijn gedegen financiële kennis is een groot voordeel voor ons geweest in de zakelijke afwikkeling van de scheiding en zijn rust hielp ons goed om te gaan met onze emoties. Waarvoor onze dank. We kijken terug op een zeer geslaagde mediaton.

Geweldig goede begeleiding

De begeleiding van Chris is me zeer goed bevallen omdat: - er veel tijd genomen wordt om zaken uit te leggen - Chris flexibel is - er rekening gehouden wordt met beider belangen - duidelijkheid geboden wordt tijdens de sessies

Prima en correct

Zo fijn geholpen en vooral heel snel en secuur!

Erg spontane dame die mee dacht en waar nodig aanvulde en de kijk op situaties verbeterde!

Een snelle en correcte afhandeling.

Jan is helder in zijn communicatie en verwerkt aangeleverde documenten snel. Hij neemt je stap voor stap mee door het proces. In ons geval de scheiding met twee kinderen, de verdeling en een duidelijk financieel overzicht ten tijde van de echtscheiding en de situatie daarna. Het contact verliep prettig en hij was altijd beschikbaar als er nog vragen waren.

Ik zou deze mediator van harte aanbevelen. Professioneel, vriendelijk en accuraat.

Ik ben blij dat wij Hans tegen zijn gekomen. Hij is de juiste persoon op de juiste plek. Hij denkt mee, beoordeeld niet, luistert en komt met de juiste oplossingen. De scheiding ging ontzettend snel. Het kantoor zou ik aan iedereen aanbevelen, het zijn mensen die je begrijpen en werken hard zodat je snel verder kan gaan. Ze hebben de scheiding draaglijk gemaakt. Nog eens bedankt hiervoor.

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.