Zeer prettig en vlot

Fijne gesprekken. Duidelijke aanpak. Oor voor beide partijen en begrip voor sentimentele en moeilijke momenten. Top

Prettig, deskundig, secuur

De samenwerking met Patricia is in een prettige sfeer verlopen. Als mediator heeft ze zich altijd heel secuur gehouden aan de rol die ze heeft: een onpartijdige derde die helpt bij het behartigen van de belangen van mij en van mijn partner. Patricia doet dat deskundig en niet overhaast. Daardoor had ik het gevoel dat we alle zaken groot en klein juist en zorgvuldig hebben doorlopen en dat geeft rust.

Rustgevend en professioneel

De hele ervaring was zeer prettig. Er werd ons duidelijk uitgelegd wat er gaat komen en waaraan we moeten denken. Angelique is zeer flexibel met afspraken en gaf een rustig factor in ons scheiden. Ze heeft ons fijn geholpen in deze moeilijk tijd en toont veel empathie en begrip. Al met al heeft het geresulteerd in een fijne en rustgevende ervaring.

Ervaren, prettige ondersteuning

Afra heeft ons geholpen in het proces van het opstellen en afronden van het ouderschapsplan. Ze is ervaren, betrokken en prettig in omgang.

• Betrokkenheid

Door de professionele begeleiding verliep het hele proces erg soepel!

Richard is zeer professional en behulpzaam, mede dankzij deze eigenschappen verliep het proces erg Soepel. Ik kan Richard echt aanraden hierom en ook de communicatie verliepen efficient en vloeiend.

• Betrokkenheid

Snelle, zorgvuldige afwikkeling met persoonlijke aandacht.

Het is ontzettend fijn als je in een periode vol emoties kan worden ontzorgd. Ik heb Geraldine ervaren als een zeer kundig professional. Ze werkt snel en zorgvuldig, leest zich goed in in de stukken en schenkt te allen tijde volle aandacht aan de client. Die combinatie van haar vakkundigheid en een bijzonder empatisch vermogen is naar mijn idee uniek. Geraldine overziet de casus op juridisch, financieel en fiscaal gebied. Eén loket voor alle issues is heel fijn en voorkomt dat je met je stukken en verhaal op verschillende deuren moet kloppen. Haar uitleg is helder, ze staat open voor alle vragen en is bovenal zeer prettig in de omgang. Ik had niet verwacht dat het convenant en het ouderschapsplan zo snel tot stand zouden komen.

Geweldige begeleiding en meedenken

Voor het legaliseren kinderplan bij de aanvraag voor een urgentiebewijs na een scheiding hadden we de hulp ingeroepen van Afra, wat een geweldige begeleiding hebben we gekregen en wat is er goed meegedacht. Zeker voor herhaling vatbaar bij een volgende keer. Dank je wel!

• Betrokkenheid

Beste keus die je kan maken in moeilijke tijden.

Beste hulp die je kan inschakelen als je in een vechtscheiding dreigt te belanden met jonge kinderen betrokken. Afra heeft hierin zich bewezen de beste oplossingen te kunnen bieden en advies te geven zodat advocaten en procedures bespaard bleven bij de scheiding.

Betrokken en doelgerichte begeleiding

Elma is doelgericht, begripvol en betrokken. Ze verstaat haar vak goed. Zaken die we niet duidelijk hadden , zoekt ze uit en komt ze op terug met een uitleg zodat het allemaal klopt en het proces goed kunnen afronden.

Prettig geholpen

Prettig geholpen

• Betrokkenheid

Een fijne bemiddelaar om tot goede afspraken te komen.

Ik ben zeer tevreden. Vakkundig en snel zijn de woorden die als eerste in mij opkomen. Zeer goed bereikbaar en je kunt met al je vragen terecht. We hebben niet lang hoeven wachten op informatie of antwoorden op vragen. Vaak kregen we binnen een dag al antwoord.

• Betrokkenheid

Wij hebben Richard ervaren als een betrokken persoon.

Richard is rustig, vriendelijk, belangstellend, deskundig. Hij weet veel en als hij niet direct antwoord kan geven, zoekt hij het voor je uit. Richard is de deskundige mediator, maar laat zich ook als persoon zien.

• Betrokkenheid

Op een ontspannen manier spannende dingen bespreken

Het was prettig om met Anouk samen te werken. Zij heeft een rustige en open houding en voelde het goed aan als één van de partijen ergens moeite mee had. Ze was duidelijk in haar communicatie en kwam ook met ideeën en voorbeelden waar wij wat aan hadden.

• Betrokkenheid

Zeer kundige en betrokken mediator

Tijdens de mediation liet Gabrielle duidelijk merken dat ze zeer ter zake kundig, onpartijdig en betrokken bij ons was, dit door houding en gedrag. Daarmee is de mediation prettig en redelijk snel verlopen.

Prima mediator!

Patricia is een prettige persoon om als mediator te hebben. Ze snapt waar ze het over heeft, biedt ruimte voor emoties en let ook nadrukkelijk op het belang van de kinderen. Ze heeft het hele traject op professionele wijze begeleid.

Persoonlijk en kundig

Vanaf het eerste contact met Richard bij mijn ex thuis voelde de mediation persoonlijk en vertrouwd. Richard verstaat zijn vak en zorgt voor een snelle afhandeling als ex partners het er samen over eens kunnen worden. Alle mogelijkheden worden besproken en het convenant zit goed in elkaar. Binnen 3 maanden was alles rond. Ik raad hem zeker aan als mediator

Super service!

Super vakkundig en ook top service een aanrader

• Betrokkenheid

Zeer deskundig in zijn vakgebied, zeer goede communicatie en bereikbaarheid en vlotte afhandeling!

Dhr Richard Gregoire verstaat zijn vak en is heel goed benaderbaar. De gevraagde opdrachten zijn zeer accuraat en vlot behandeld en afgehandeld. Ik heb al vaker gebruik gemaakt van de diensten van dhr. Richard Gregoire en alle keren naar volle tevredenheid.

professioneel

goede ervaring en zeker een aanrader!

• Betrokkenheid

Goede hulp in lastige situaties

Je kan zelf een hoop maar het is heel fijn als er iemand zit die vanaf afstand kan kijken naar de situatie waar je in zit. En ook op die manier je kan begeleiden daarin.

• Betrokkenheid

Goede hulp bij moeilijke zaken

• Betrokkenheid

Ik heb het hele proces als prettig ervaren

We zijn goed geholpen met het hele proces en zeer tevreden over de professionele begeleiding.

• Betrokkenheid

Zeer nette sociale aardige man

Aardige sociale man

• Betrokkenheid

Ik heb een goed gevoel overgehouden aan het hele traject.

Wij zijn goed bijgestaan in het hele proces en hebben in goed overleg alles goed kunnen regelen.

• Betrokkenheid

Een zeer deskundige en onpartijdige vakvrouw

Mevrouw van Nistelrooij heeft ons in zeer korte tijd naar onze scheiding begeleid. Ze is betrokken, transparant, helder in haar bewoordingen en to the point. Ik vond haar in het bijzonder uitgesproken over het welzijn van de kinderen en het in acht nemen dat het vooral om hen moet gaan. Ook het verwerken van de concepten ging in rap tempo. Ze denkt mee en draagt effectief bij aan het proces om op een goede manier uit elkaar te gaan, ook al is het moeilijk als er zoveel emoties spelen. Ik zou haar aan iedereen aanraden.

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.