Ik ben tevreden met wat zij allemaal heeft gedaan voor mij.

Ze was erg betrokken en reageerde snel. Ze heeft mij goed begeleid gedurende de hele periode.

Gewoon super goed

Je bent een topper je hebt ons goed geholpen bedankt daarvoor

Luisterend oor!

Luistert naar allebei de kanten van het stel Geeft daarin wel een steunende mening en advies hoe alles opgelost kan worden zonder enige problemen geeft ook advies hoe je het allemaal kan regelen met elkaar zowel zwart wit als mondeling

• Betrokkenheid

geeft een geruststelling dat het allemaal goed geregeld wordt

Alles wordt erg goed en duidelijk uitgelegd Mogelijkheden worden tegen elkaar afgewogen . Geraldine denkt mee over mogelijkheden., wat rust geeft. Geraldine is zeer betrokken.

• Betrokkenheid

Jan is onafhankelijk en zeer professioneel in zijn vak

De gesprekken met Jan heb ik als zeer prettig ervaren. Jan bekijkt de casus vanuit een neutraal oogpunt. Je kunt merken dat Jan de nodige ervaring heeft. Erg fijn om in een huiselijke omgeving de gesprekken te voeren.

• Betrokkenheid

Ik heb mevrouw gebeld en was zo geregeld

Lief en begrip vol

• Betrokkenheid

Respectvol, deskundig en zeer prettig in de afwikkeling!

Ik heb Esther van Diepen als een zeer fijne mediator ervaren. Ze heeft ons uitstekend geholpen, omdat mijn ex-vrouw en ik op bijna alle punten op 1 lijn zaten is het proces soepel verlopen. Esther heeft ons hierbij zeer professioneel geholpen. Behalve dat ze deskundig is, heeft ze ook een een fijne persoonlijkheid. Ik kan haar van harte aanbevelen! Esther bedankt!

Prima mediatoor.

Prima man met verstand van zaken en mensen. Hij heeft ons prima en vlot geholpen. Zeer goed over te spreken.

• Betrokkenheid

Fijne vriendelijke vrouw met hart voor haar vak.

Ze is een hele vriendelijke en warme vrouw die goed weet hoe ze haar vak uit moet voeren. Denkt mee en probeert alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Het contact verliep goed en de informatie was duidelijk.

• Betrokkenheid

Jan staat altijd voor je klaar

Jan is een persoon die betrouwbaar is en hij staat altijd voor je klaar. Hij doet wat hij zegt. Hij heeft de echtscheiding convenant en het ouderschapsplan naar wens netjes geregeld. Top en dank u wel Jan.

Respectvol en geduldig.

We hebben met Anouk veel online meetingen gehad. Ook vanwege helaas Corona. Anouk vond het geen probleem om het ook online te doen. Het is natuurlijk anders dan live elkaar ontmoeten. Anouk geeft ons rustig de tijd om dingen te bespreken, als partners maar ook in een meeting. Ze wilt het beste voor beide partijen. Wat wij erg fijn vonden was dat Anouk 100% voor onze dochter ging. Wat goed zou zijn voor haar. Zo konden we inleven wat voor onze dochter beter was. Anouk is een fijn persoon om een gesprek mee te voeren. Rustig en begripvol. Ze begrijpt je ook wat je zegt. En voelt ook mee in de situatie. We hebben Anouk als zeer fijn ervaren. De laatste meeting hebben we elkaar live gezien. Het was fijn om elkaar te ontmoeten. Wij zouden zeker je aanraden om Anouk te kiezen.

• Betrokkenheid

We kunnen ons geen fijnere mediator(s) voorstellen als Jo en Ton!

Ik wil jullie beiden, jou en Ton, hartelijk en oprecht bedanken voor de begeleiding in deze, ondanks de goede verstandhouding die er nog tussen ons is (en we gaan er ook vanuit en er alles aan doen, om dat zo te houden), mindere periode. Alhoewel de gesprekken af en toe zwaar van stof waren en soms zelf emotioneel, zijn wij in ieder geval iedere keer met een goed gevoel van tafel gegaan. Het einde van dit proces komt nu langzaam echt in zicht en mede dankzij jullie geweldige begeleiding, vind ik dat wij ons er goed doorheen hebben geslagen (gelukkig niet letterlijk :-)) en straks als alles echt officieel is, een basis hebben gelegd, zodat we beiden, maar vooral de kids weer gelukkig kunnen worden en blijven….. samen maar apart! Nogmaals mijn oprechte dank hiervoor!!!

• Betrokkenheid

Goede uitleg veel geduld en luisterde naar ons verhaal

Het was voor mij zeer vertrouwd, er werd naar mij geluisterd, wat ik persoonlijk heel veel vond. Het was in een rustige omgeving, waar je ook op een prettige manier heen ging ondanks de rede waarom een stuk minder leuk was. Bedankt voor jou hulp.

Professionele en betrokken mediation

Geraldine Mandas is kundig, heeft veel verstand van (ook financiële) zaken en is betrokken. Onafhankelijk maar voor beide partijen aan tafel. Ze is duidelijk en daarnaast zakelijk en menselijk tegelijk. Ik vond het een ongelooflijk zwaar proces maar had het nergens anders willen doen.

• Betrokkenheid

Transparante en heldere mediation met goede uitleg.

Jo is een fijne mediator, rustig en duidelijk. Fijne gesprekken gevoerd, neemt de tijd om te luisteren. Hij denkt mee over mogelijkheden en oplossingen, maar lat ons als ouders hierin het voortouw nemen, zoals het hoort. Op basis hiervan wordt gehoor gegeven.

• Betrokkenheid

De best mogelijke ervaring in een moeilijke situatie

Mijn ervaring met Geraldine was fantastisch! In de moeilijke tijd rond onze echtscheiding was zij een neutrale, maar zeer betrokken partij, die ons bijzonder goed heeft begeleid. Zij heeft ervoor gezorgd, dat wij goed geïnformeerd werden rond alle verwikkelingen die een scheiding met zich meebrengt. Nam ook alle tijd voor onze vragen en zocht met ons naar de juiste oplossingen. Vandaar dat ik haar graag aanbeveel bij mijn kennissen, als zij in eenzelfde situatie zitten. Nogmaals dank, Geraldine!

Prettig en Soepel

Esther is heel rustig, professioneel en neutraal. Maar heel leuk in de omgang.

• Betrokkenheid

Snel en deskundig oordeel zonder gedoe.

Fijn in omgang. Begripvol en luisteren naar beide partijen.

Begripvol en sociaal

Voor de tweede keer een soepel mediationtraject doorlopen

Deskundig en betrokken.

Eddy is een zeer deskundige en betrokken mediator, die voor ons de op dat moment zo nodige rust en orde schepte in een zeer zware en verdrietige tijd. Hij dacht in alles met ons mee zodat we ondanks alle zorgen en verdriet de scheiding op een zo respectvolle manier af konden ronden.

• Betrokkenheid

ervaren, betrokken en persoonlijke begeleiding bij het proces van de scheiding

Ik heb de begeleiding als prettig ervaren. er was een veilig klimaat. voldoende ruimte en eerlijk overleg naar beide partijen. Onze mediation hebben wij gelukkig halverwege stop kunnen zetten, om samen door te gaan.

gewoon goed

op zich goed alleen paar dingen was niet bekend zoals 10 jaar almentatie ipv 5 jaar

• Betrokkenheid

Ik vond de contacten bij jullie thuis erg constructief en prettig. We konden toewerken naar een goede oplossing voor jullie allebei. Hierbij bleek inderdaad dat de alimentatieplicht volgens de nieuwe regels voor jou niet 5 jaar maar 10 jaar was.

Deskundig en prettig geholpen. Er komt veel op je af bij een scheiding. Jan heeft goed geholpen met de te nemen stappen.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Esther als mijn mediator heb ik als heel fijn ervaren.

Esther stond altijd klaar voor mij waar neer ik haar nodig had. Ze maakt haar beloftes waar zodat er een vertrouwensband kon worden opgebouwd. Esther is open, spontaan, direct en toont compassie en begrip. Ze wist mij goed uit te leggen over bepaalde zaken en daar ook eerlijk in te zijn zodat je weet waar je aan toe bent. Esther maakt een deskundige en betrokken indruk zodat je het gevoel hebt dat je in goede handen bent. Zonder haar was het scheidingsproces voor mij nog lastiger en moeilijker geweest. Bedankt Esther voor alles! Groetjes Ellen

Fijne, nuchtere mediator

Wij zijn begeleid door Ivette en zijn erg tevreden over de uitkomst hiervan. Ivette is nuchter, meelevend, onpartijdig en deskundig. Er was ruimte voor emotie, maar er werden ook knopen doorgehakt. Erg fijn om op deze manier begeleidt te worden in een proces wat voor beide een zwart vlak was.

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.