Goede hulp in lastige situaties

Je kan zelf een hoop maar het is heel fijn als er iemand zit die vanaf afstand kan kijken naar de situatie waar je in zit. En ook op die manier je kan begeleiden daarin.

• Betrokkenheid

Ik heb het hele proces als prettig ervaren

We zijn goed geholpen met het hele proces en zeer tevreden over de professionele begeleiding.

• Betrokkenheid

Fijne vriendelijke vrouw met hart voor haar vak.

Ze is een hele vriendelijke en warme vrouw die goed weet hoe ze haar vak uit moet voeren. Denkt mee en probeert alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Het contact verliep goed en de informatie was duidelijk.

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.