Wát hebben we geboft met Lily!

Na 29 jaar huwelijk heeft Lily ons scheidingsproces verzorgt. Door haar professionele, persoonlijke en empathische aanpak is dit proces probleemloos doorlopen, met voor beide partijen een heel bevredigend resultaat. Onderweg was er steeds aandacht voor iedere partij en werd elke toezegging of afspraak met veel zorg voldaan. We hadden ons geen betere mediator kunnen bedenken! Lily, heel hartelijk bedankt!

Goed Geregeld

Lily neemt de tijd om alles goed te regelen en de wensen en behoeft goed in kaart te brengen van beide partijen. Bepaald het juiste tempo en werkt alles nauwkeurig en snel af. Alles gewoon goed geregeld!

• Betrokkenheid

De beste mediator die ik mij kon wensen!

Lily is onwijs professioneel en gedreven. Ondanks de complexiteit van mijn scheiding wist zij telkens mijn partner aan tafel te houden en het proces draaiende te houden. Hierdoor hebben we alles binnen een kort termijn afgerond en zijn wij allebei erg tevreden met de uitkomst. Zij heeft oog voor beide partijen en biedt daarnaast de (emotionele) hulp die je op dat moment nodig hebt. Kalmte, rust en mensenkennis zijn haar sterkte punten. Hierdoor had ik het gevoel dat ik gezien werd. Ik had ons echt oprecht geen betere mediator kunnen wensen!

• Betrokkenheid

Lily zet door wanneer het lastig is

Lily heeft ons op een prettige en persoonlijke manier geholpen bij de mediation rond onze scheiding en dit heeft geleid tot een voor beiden partijen zo bevredigend mogelijk resultaat. Dat was niet bepaald een makkelijke opgave omdat de emoties hoog op konden lopen en de situatie tamelijk complex was. Lily ging daar op een tegelijkertijd betrokken als professionele manier mee om, heeft uiteindelijk de angel er toch uit weten te trekken en ons geholpen dit proces in respectvolle samenwerking af te ronden.

Niet geheel tevreden

We hadden op een zakelijkere en snellere aanpak gehoopt. Er ging veel tijd overheen, waardoor het een slepend gebeuren werd. De uitkomst van de mediation voelde niet als een win-win-situatie.

• Betrokkenheid

Dank voor de reactie, ik had jullie een win-win situatie gegund, maar soms is een goede tussenweg het best haalbare. De opmerking over het tempo neem ik ter harte, ik realiseer me dat het traject voor jullie veel impact had. Als ik nog iets kan betekenen in de toekomst hoor ik dat uiteraard graag. Hartelijke groeten, Lily Dekker

Duidelijk en snel

Lily weet waar ze het over heeft. Zeer vakbekwaam en een rustig persoon wat in een situatie als dit erg prettig is. Ze heeft een luisterend oor die de tijd voor ons nam. Ze heeft onafhankelijke oplossingen voor beide partijen. Zeker een aanrader!!

• Betrokkenheid

Lily is iemand met ervaring, geduldig en een neutrale 3e partij.

De Mediation is niet leuk om aan te gaan omdat je in een emotionele en tijd rovende situatie zit. Voor mij en mijn ex was het ook helemaal niet zeker dat we met Mediation onze geschillen konden bijleggen. Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt, dit was zonder Lily Dekker als Mediator mogelijk een Juridische strijd geworden. Het enige minpuntje is dat het 6 maanden heeft geduurd. Maar goed dit getuigd ook van betrokkenheid van Lily! bedankt!..

Meelevend

Lily is zeer meelevend en heeft veel kennis en ervaring. Een scheiding is natuurlijk vreselijk en nooit leuk maar hier voelde ik me gelijk op mijn gemak.

• Betrokkenheid

Goede hulp in lastige situaties

Je kan zelf een hoop maar het is heel fijn als er iemand zit die vanaf afstand kan kijken naar de situatie waar je in zit. En ook op die manier je kan begeleiden daarin.

• Betrokkenheid

Ik heb het hele proces als prettig ervaren

We zijn goed geholpen met het hele proces en zeer tevreden over de professionele begeleiding.

• Betrokkenheid

Fijne vriendelijke vrouw met hart voor haar vak.

Ze is een hele vriendelijke en warme vrouw die goed weet hoe ze haar vak uit moet voeren. Denkt mee en probeert alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. Het contact verliep goed en de informatie was duidelijk.

Over Dé ScheidingsMediator

Dé ScheidingsMediator bestaat uit een selecte groep ervaren MfN-registermediators die allen gespecialiseerd zijn in bemiddeling bij echtscheiding. Vaak zijn ze ook rechtbankmediator en werken ze samen met de Raad voor de Rechtsbijstand. De meesten zijn erkend family mediator en allen zijn als MfN registermediator aangesloten bij de Mediatorsfederatie Nederland (MfN): een waarborg voor kwaliteit. Veel aangesloten mediators hebben een financiële achtergrond en/of zijn juridisch geschoold.