
Ervaring 1 van L. SINGER: na een gaatje niet netjes afgewerkt en daardoor klachten, werd er gezegd dat het waarschijnljk door klemmen en stress zou komen, werd het na vragen toch iets beter geslepen. Hierna waren de klachten verdwenen, maar ik kreeg wel een factuur. Hierover gebeld, maar geen retour. Terwijl de extra behandeling nog onder garantie zou vallen in mijn ogen. Ervaring 2: Dochter (15) had een losse kies, waar volgens de tandarts geen kies onder zou groeien. Dat zou een gat in haar mond betekenen, waarvoor werd verwezen naar de orthodontist. Vervolgens constateerde de orthodontist dat er WEL een kies onder zat.
Geen mogelijkheid tot toelichting op uitgebrachte offerte / begroting. Kan wel, maar dan een krijg je een consult in rekening gebracht voor uitleg over de offerte. Het gegeven advies en voorgestelde behandeling zou mij niet van het probleem af helpen. (uitkomst second opinion) Op deze site wordt aangegeven dat je in deze praktijk terecht kan voor Orthodontie. Blijkt al jaren niet meer aanwezig te zijn. Dus zeker geen verwijspraktijk voor orthodontie!!
Vriendelijke en zorgzame tandartsen en mondhygienisten die met je meedenken en het beste met je voor hebben
Onpersoonlijk en brutal
Het was gewoon goed
Vandaag was mijn eerste afspraak bij Astrid, de preventie assistent bij Videnti, en ik ben ontzettend tevreden over de behandeling die ik van haar heb gekregen. Vanaf het eerste moment voelde ik me op mijn gemak. Astrid nam de tijd om te luisteren, stelde me gerust en ging op een hele fijne en respectvolle manier met mij om. Normaal gesproken ben ik altijd gespannen in de tandartsstoel, maar dankzij haar rustige en begripvolle benadering voelde ik me deze keer totaal niet gespannen. Wat een verschil maakt dat! Astrid is echt een topper en een grote aanwinst voor Videnti. Astrid, heel erg bedankt voor je professionele en warme aanpak – je bent echt een kanjer!
Erg fijne praktijk. Mijn vorige tandarts ging met pensioen en (waar ik al bang voor was gezien alle recensies en mijn gebit voelende) hij had er de laatste jaren geen zin meer jn. Gevolg: ernstige vorm van parodontitis. Dr Aras is de mondhygiënist en ontzettend aardig en begripvol. Ook tandarts Markarian is aardig, evenals iedereen bij de receptie. Jammer dat ik zoveel behandelingen moet hebben maar erg blij met deze praktijk. Fijn om nu hier geholpen te worden.
Margot is een klantvriendelijke tandarts, luistert goed, is duidelijk. Kortom een deskundige tandarts waar ik zeer tevreden over ben.
Altijd (zeer) goede medewerkers (m/v) en een prachtige fysieke praktijk.
Je wordt goed behandeld
Fijne mensen.
Goed en vriendelijk geholpen
vanaf de eerste keer vind ik het fijn
mijn bezoek aan de tandarts zijn altijd positief en zeker niet te vergeten een prettige omgang
Ik ben zeer tevreden over hoe ik ben geholpen door Margot, zeneemt de tijd om alles goed te behandelen
Eerst de mondhygiëniste en daarna bij de tandarts geweest. De tandarts was snel klaar omdat ik verder geen problemen had.
Fijn om een tandarts te hebben die ook nog even kort vraagt hoe alles met jou als klant gaat.
Vakkundig en ervaren
Je wordt altijd prettig en vriendelijk ontvangen, er wordt ook tijd genomen voor een persoonlijk gesprek van hoe het met je gaat sinds de laatste behandeling en of er ook iets is veranderd in je situatie / gezondheid.
Vakkundig en vriendelijk
Word altijd vriendelijk behandeld
Afspraak is makkelijk in te plannen. Bij de balie word je vriendelijk te woord gestaan. Behandeling was ook naar wens.
Het is jammer dat er vaak ongewenst commentaar gegeven word en ook niet altijd reëel.De tandarts is er voor ons en niet andersom,de ervaring die ik en me zoon hebben opgedaan is niet positief geweest waarom wij moeite hebben opnieuw naar de tandarts te gaan.Het zou fijn zijn er eens met iemand van de praktijk over te kunnen reflecteren en iets mee te doen om ons weer met plezier naar de tandarts te laten gaan.
Op 16 januari stond mijn reis naar Australie gepland. Op maandag 13 jan. krijg ik last van een zeurende pijn in mijn onderkaak. Afspraak bij tandarts kon op 15 jan. De kies gaf al langer problemen, er zat een breukje en er stond een afspraak in maart om de vulling te vervangen. Tandarts vond op 13 jan dat de kies getrokken moest worden. Er vond overleg met Olleke (mijn vaste tandarts) plaats en ook zij was het eens. Kies verwijderen vond ik een nare ervaring. En de kies brak af waardoor ik smiddags naar de kaakchirurg moest voor verwijdering van een wortel. Dit ging gelukkig snel. Met Perioaid (zelf gekocht) en pijnstillers ben ik op reis gegaan en dit heeft goed gewerkt. Achteraf ben ik blij dat deze kies eruit is. Zelfs de gevoeligheid van mijn ondergebit is afgenomen.
Tijdens mijn behandeling voor het plaatsen van 4 kronen ben ik zeer professioneel geholpen door Carmen. Het resultaat is nu al heel mooi en het is nog niet eens klaar.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.