
Hallo, Na jaren klant van jullie te zijn heb ik toch besloten om over te stappen naar een ander praktijk, i.v.m. rekeningen waar ik behoorlijk van schrok! Ik had namelijk een tandvleesontsteking, bij de behandeling heb ik dat duidelijk aangegeven. Helaas werd het erger op na de behandeling, i.p.v. minder. Toen heb ik nog paar keer een afspraak in moeten plannen omdat het niet in een keer kon. Ik had behoorlijk last en werd uiteindelijk door de arts naar een ander mondhygiënist doorverwezen. Ik moest dus paar keer langs komen uiteindelijk. Na de behandeling kreeg ik gelijk de rekeningen maar achteraf heb ik dus weer rekeningen moeten betalen. Toen ik belde over de rekeningen was de meisje die ik aan de telefoon had niet vriendelijk, ik kreeg constant chagrijnige antwoorden terug. Ik vind dat dit duidelijk erbij gezegd moest worden, i.p.v. zo onduidelijk te zijn. Nu ga ik toch naar een ander praktijk waar ik wel een beter gevoel bij heb. Graag wil ik mij afmelden, moet ik hiervoor nog iets invullen? Met vriendelijke groet, Seda Yilmaz 04-12-1992
Uitstekend
Voelde me op mijn gemak en kreeg antwoord op alle vragen. Tandarts was begaan met de klant.
Zeer kind onvriendelijk Mijn oudste moest zo hard huilen en jullie gingen gewoon door zonder te stoppen of hem gerust te stellen Toen het klaar was ook nors en totaal niet vriendelijk Ook toen ik daarna belde dat we gingen overstappen omdat we deze ervaring hadden was jullie reactie : ok we sturen de gegevens door Dus het boeit jullie totaal niet
De beste
De behandeling die ik heb gehad heb ik niks over te klagen. Maar de afrekening achteraf heb ik alles over te klagen. Mijn aller eerste rekening die ik kreeg was meten met 40 of 50 euro extra aanmaningskosten. Als ik fout zat begreep ik dat. Maar ik zat niet fout. Ik heb hier meerdere keren over gebeld en aangegeven als ik een rekening krijg zonder die extra kosten wordt die meteen betaald. Nadat het wel beloofd was heb ik die nooit ontvangen. Hierdoor heb ik helaas de overstap gemaakt naar een andere tandarts die wel de afspraken na komt
Ik heb eigenlijk in de zomerperiode al een hele slechte ervaring gehad, wat me al heel lang dwars zat. Tijdens corona ben ik niet naar de tandarts geweest en het gevolg zijn meerdere gaatjes. Kiezen moeten er zelfs uit. Ik had voor de coronaperiode al gehoord dat er gaatjes aan ontwikkelen waren. Ik had niet in de gaten hoe snel dat ging. Ik had er verder ook geen last van en tijdens de coronaperiode ging dit natuurlijk ook niet Toen ik in de zomer kwam kreeg ik eigenlijk in zeer negatieve bewoordingen te horen dat ik simpelweg moest luisteren. Ik ben er verder niet op in gegaan om een conflict te voorkomen. Vervolgens moest er snel een kies getrokken worden. Mijn kies brak namelijk tijdens het boren. Maar er was maar 1 uur de tijd voor alles. Alles bij elkaar duurde het 1 uur en 10 minuten en de sfeer werd er nog vervelender op, omdat het uitliep. Want een kies trekken was niet gepland bij dit bezoek. (niet dat ik met die bedoeling er naartoe gegaan was) Ondertussen moet er nog veel gebeuren aan mijn gebit, maar ik ben eigenlijk naar aan andere tandarts aan kijken. Gewoon omdat ik geen zin heb om weer zo toegesproken te worden.
Ik was erg bang om een bitje te maken, maar ben op mijn gemak gesteld en daardoor is het gelukt.ik ben behandeld door wallie.
Bij deze praktijk heb je gelijk door dat geld belangrijker is dan de patiënt of de behandeling.
Er word naar me geluisterd en leggen goed uit wat ze gaan doen
Laatste moment afspraak verzetten!
Korte wachttijden
Ik heb mijn behandeling bij Mieke Hunfeld als super ontspannen ervaren, zij legt altijd alles heel goed uit, geeft je opties waar je uit kan kiezen en het is altij Gezellig!
Zie hierboven.
Er is grote betrokkenheid van de medewerkers in het algemeen en van Mieke in het bijzonder. Alle handelingen werden goed uitgelegd en ik heb het idee dat een hoge mate van kwaliteit wordt nageleefd bij de kliniek voor parodontologie.
Zeer professioneel en accuraat. Het persoonlijke contact is zeer prettig en geruststellend. Het resultaat is zeker zoals verwacht en naar wens.
Professioneel en plezierig, door alle professionals.
Uitermate precieze behandeling. Goede contactuele benadering.
Goede aandacht en service bij problemen met implantaat of kronen.
Ik heb altijd erg aardige medewerkers getroffen. Er was gelegenheid om het behandelplan door te nemen en tijd voor alternatieven te bespreken. Inspraak over kleur en vorm, waardoor je tevreden bent over het resultaat.
Ik voelde mij op mijn gemak. Behandeling verliep goed.
Mieke ging keurig te werk en gaf duidelijke instructies. Er werd ook goed doorgevraagd wat ik wel en niet wil.
Goed & blij met de tanden.
Vakmanschap is meesterschap. Zeer vakkundige tandarts. Heel vriendelijk en prettig persoon.
Hele goede tandarts. Goed behandeling, vriendelijk.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd