Prachtig gebouw, en vriendelijk personeel

Was eerst klant van dental4. Blij dat Peter mee is verhuisd voelt vertrouwd.

Ik had iig geen pijn

Ontspannen

Rachel

Rachel is een topper!!!

Vakkundig, mondhygiëniste Jannie

kennis van praktijk

Mijn ervaring is,personeel altijd vriendelijk en kennis van de praktijk.

Gewoon goed behandeld

X

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk geholpen en op tijd.

Mijn vermoeden was dat ik een gaatje had. Periodieke controle. Er was geen gaatje te vinden.

Ze werkt rustig en goed

Leuke en goede tandarts

De tandarts was een spontane en gezellig man die je erg op je gemak stelt en goed werk levert

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen tot hier toe.

Manon is zeer kundig en precies

Bijzonder klantvriendelijk

Voel mij op mijn gemak.

Prettige en schone omgeving

Er werken lieve mensen en ik heb een zeer fijne vriendelijke tandarts , die ook echt tijd voor je heeft

Altijd fijne behandeling

Het gaat zelfs beter met mijn gebit!

Vriendelijk en netjes geholpen

Goede raad van de assistente en de arts zag onmiddellijk wat er gedaan moet worden.

Fijne eerste indruk

Dit was mijn eerste afspraak in deze praktijk. Tandarts nam alle tijd en bracht, voor zover mogelijk, een duidelijk verhaal!

Heel erg goed

Was de eerste maal, nadat onze tandarts in Rotterdam na 45 jaar patiënt geweest te zijn stopte. De eerste ervaring was bijzonder goed.

prettig contact

Was voor mij weer een nieuwe tandarts. Prettig in de omgang. Qua uitleg niet altijd helemaal duidelijk, wellicht ook door taalbarrière.

Duidelijk en transparant

Fijne ervaring gehad, duidelijk en transparant!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel..voel me op m’n gemak

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wel lange wachttijden als je belt voor een afspraak

fijne medewerkster

Ik vindt het een fijne medewerkster. Was vriendelijk en weet waar ze over praat.

Goede en fijne tandarts

Goede communicatie. Legt alles goed uit wat er aan de hand is en wat ze tijdens de behandeling doen. En geeft goed aan wat de mogelijkheden zijn bij de klachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

hele fijne goede en zeer vriendelijke behandeling

het was heel prettig

Snel en goed behandeld

Snel aane beurt en deskundig behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het zijn goede mensen, ze behandelden me goed en schoon.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6