Duidelijke uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb een mail gestuurd binnen een uur heb ik een telefoontje Gekregen dat ik kom komen deze week prime opgelost !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op korte termijn een afspraak gemaakt

Op korte termijn een afspraak gemaakt en goed geholpen.

prima, snelle hulp

prima, snelle vakkundige hulp

Meteen geholpen!!

Erg kundige tandarts die mijn kroon er opnieuw heeft opgezet.

Zoals altijd prima

Ben zeer tevreden met alles.

Was een fijne controle

Hij maakte te alle tijd voor je ,en als je vragen had nam hij alle tijd voor je vragen. .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op het altijd weer wachten, perfect.

Ondanks dat ik een tijd heb afgesproken, blijkt het tot nu toe altijd uit te lopen. Hierdoor is het altijd weer wachten.

Uitstekende mondhygiëniste

Manon is een professionele mondhygiëniste, ze stelt je op je gemak en doet uitstekend haar werk.

perfecte behandeling.

Doordat ik slecht ter been ben werd ik in een kamer geholpen. En doordat er wat tijd was gelijk een gaatje gevuld. Heel fijne tandartsen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een positieve, geen lopendebandwerk ervaring.

Rustige en aardige omgeving. Maar het blijft de tandarts natuurlijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede tandarts snel efficiënt en zonder pijn behandeld

Geweldig geholpen door de tandarts. Geen pijn geen water achter in mijn keel, dankzij de assistente. Dus 2 kiezen gevuld zonder verdoving en zonder pijn.

Goed advies

Het was een prettig consult. De tandarts heeft de tijd genomen om tot een goed advies te komen

Vertrouwen in deskundigheid

Rustige uitleg van wat er gaat gebeuren

Toppp

Toppppp

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Als ik een waardering uitspreek in bg. regel zou dat voldoende moeten zijn.

Professioneel en kundig

Sander is geïnteresseerd in zijn klanten en geeft goede adviezen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed behandeld alles oké.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en nooit lang te wachten.

Word goed geholpen altijd op tijd en als het te lang uitloopt word je netjes gebeld of het wat later kan.

professionals

Zeer ervaren personeel,weten wat het vak inhoudt . Een top team!!!!

Prima geholpen

Na heel veel jaren eindelijk weer een goeie tandarts.

Mijn ervaring was super.

Mijn ervaring was het afgelopen half jaar super.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende zorg met fijne persoonlijke aandacht!

Uitstekende zorg met fijne persoonlijke aandacht! Mondzorg Culemborg is zeer goed bevallen mede dankzij prettige contacten zowel aan de balie, telefonisch als over de mail. Organisatie staat richting de patiënt in ieder geval "stevig op de rails". In 1 woord: TOP!

correct zoals altijd

op tijd en vakkundig