Ze zijn goed :)

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10

Vriendelijke professionels

Altijd geduldig en persoonlijke benadering.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Bedankt :)

Duidelijk en geduldig

Rustige en duidelijk tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Goede behandeling

Fijn behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen na breuk kies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig geholpen en geen overbodige behandelingen

Zie boven

Vriendelijk en goede adviezen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

Top tandarts

Fijne tandarts, stelt je op je gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben goed geholpen bij

Goed geholpen

Voelt vertrouwd

De controle en behandeling worden goed uitgelegd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles goed behalve het lange wachten

Ik ben prima geholpen,alleen is het minder dat je twee maanden moet wachten op een behandeling

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 6

Goede kontrole,geen wachttijd

Halfjaarlijkse kontrole goed en prettig uitgevoerd

Zeer goed en relaxt

Lennart Wardenaar als tandarts is een aardig en rustig persoon. Was mijn eerste keer bij hem. J. Müller (heb de voornaam niet goed verstaan, Jeromy?) is een leuke, vrolijke mondhygieniste.

plotseling hogevrekeningen

de titel zegt het al he

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 0

Alles was prima.

Alles was prima.

Prima tandarts

Rustig en deskundig tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede tandarts. Goede uitleg wat ze gaat doen. Haar naam staat niet in het lijstje. Maar heeft een Duits accent

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede voorlichting ,leuk personeel.

Geweldige praktijk

Ik heb het zelf ervaren ik werd daar niet lekker en er werd goed voor mij gezorgd. Ze hebben mijn dochter gebeld kon zelf niet meer naar huis rijden. Daarom geweldig bedankt allemaal.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

een goede en snelle behandeling

een snelle en goede behandeling

tandvriendelijke specialisten

fijne mensen die er werken

Vriendelijk

Snel gehandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kwalitatief en recht door zee!

Afgelopen 20 maanden een beugel gehad en alles is zeer soepel verlopen. Het advies was gericht op het resultaat en niet altijd op wat ik wilde horen en dat is alleen maar goed. Verder duidelijk in de communicatie en behulpzaam als er tussentijds iets los raakte. Als met al erg tevreden, zeker ook met het resultaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.