prima service

aan de balie altijd geweldig ontvangen worden, vermindert meteen de spanning, en leuk om zoveel verschillende tandartsen te ontmoeten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en kundig geholpen!

Hele fijne vriendelijke en kundige tandarts! Hoop dat ze altijd blijft!!

Tevreden

Allemaal goed. Klantvriendelijk en afhandeling prima op tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima snelle controle met het grootste deel van het gezin. Alleen jammer dat de techniek nog steeds niet ver genoeg is zodat ik voor al mijn kinderen tegelijk een afspraak kan maken. Maar wie weet komt dat nog.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op de behandeling heb ik geen aanmerkingen. Prima in orde

Wat betreft het telefonisch contact het volgende. Mijn afspraak werd 3 keer uitgesteld. 2x doordat het brugelement niet geleverd kon worden. 1x door ziekte van de behandelende arts. Het was bekend dat het plaatsen van de brug een hoge urgentie had, gezien de problemen in mijn mond veroorzaakt door een te strak zittend plaatje. Dat gaf pijnlijke bijwerkingen. Bij het verzetten van de afspraken realiseerden de balie medewerkers onvoldoende dat uitstel voor mij erg slecht nieuws was. Men had duidelijk geen inzicht in mijn dossier en men beperkte zich enkel tot het willen maken van een nieuwe afspraak. Ondanks het feit dat ik al op een, niet doorgaande, spoedplek was gezet, werd voorgesteld de volgende afspraak een maand op te schuiven. Op mijn boze reactie werd bestraffend gereageerd. Een slecht nieuws gesprek voeren hoort bij de functie. Hoe dat moet gebeuren valt te leren. Martin van Straaten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles netjes geregeld Naam van de hygiëniste weet ik nie denk Carola

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

geweldige tandarts (Klaas) en mondhygieniste(Pegani)

Ervaren en deskundige tandarts, prettig persoon. Hygiëniste eveneens deskundig en vriendelijk in contact.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zo aangenaam als een tandarts kan zijn

Ik heb een verstandskies laten trekken. De behandeling was prettig in de omgang en pijnloos. De enige reden om geen 5 sterren te geven is dat de wond in mijn kaak vervolgens ontstak. Die ontsteking heeft de tandarts dan wel weer uitstekend aangepakt. Kan de tandarts niet kiezen hier beneden maar dit was Robert Cepo.

Zeer professioneel

In een woord geweldig. Zeer goed geholpen door Ron Steenkist.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, alleen veel verloop.

In ben nu een jaar of 5 / 6 bij XQdent, en heb nu meen ik al de 4e tandarts. Dat is wel vervelend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles perfect geregeld, goeie uitleg en de behandeling: uit de kunst ! Ik ben zeer tevreden !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prettige bejegening door naamloos persoon (m)

Er is een röntgenfoto gemaakt. Dat had ik graag van te voren geweten. Had vermeld kunnen worden bij de herinnering van de afspraak.

Goede zorg

Wordt klantvriendelijk met deskundige zorg geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima en duidelijk advies tav vervolgbrhsnding.

Duidelijk advies voor vervolgbrhandeling.

Geweldige goede praktijk

Goed en klant vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk, persoonlijk en nemen de tijd voor je.

Mondhygiëniste: Haar zag ik voor het eerst. Zeer vriendelijk en vertelde eerst wat over zichzelf. Dat vond ik zeer prettig. Ook moest ik mijn hand omhoog doen, als ik pijn voelde. Ze gaf ook compliment over mijn verzorging. Ik ga zeker bij haar terug. Ook al is dat op een andere dag dat ik normaal kom. Tandarts en assistent. Beiden vriendelijk, persoonlijk( hoe gaat het met U). Mijn vragen werden duidelijk beantwoord. Ook hier gaven ze compliment.

Was goed.

Gebeld met klachten, ertussen gezet en op juiste Tijd behandeld Alleen jammer voor mij ik moet nog een keer terug komen.

Word altijd goed geholpen

Kundig en prima geholpen

Kundig en prima geholpen

Vriendelijk

Vriendelijk en bekwaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Afspraken zijn korrekt en worden duidelijk gecommuniceerd zo ook de behandeling.

Prima, vriendelijk

Eerste ervaring goed verlopen.

goede behandeling

Behandeling goed en ook de voorlichting

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij de mondhygiëniste geweest. Ik weet haar naam niet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.