Hele goede tandartsenpraktijk

Personeel is vriendelijk en geduldig en doen hun werk goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd en prima behandeld.

Goede ervaring. Was kundig en snel.

hele goede ervaring

In alle rust behandeld.

Prima service en vakkundig

Vakkundig en erg vriendelijk

Goed geholpen.duidelijk advies

Prima tandarts, erg vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Werkelijk een hoogtepunt in dit voorjaar !

Halfjaarlijkse contrôle.

Is goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet gehoord voelen en ook niet geholpen op geen enkele wijze

Ik kon snel terecht met afgebroken kies. Fijn ! Ik vroeg ( 2x ) wilt u de kies voor nu vullen. Verdere actie is me nu teveel, uitgelegd waarom. De verdoving besproken, prima, hij ging schoonmaken, en foto en zonder verder overleg, ik stuur u door om de laten trekken, ik viel compleet stil, mond vol tanden ?? Ik zeg ik heb best wel last en de tandarts zei , 10 maanden wachtlijst ongeveer, hou er rekening mee. Met een afgebroken kies naar huis gestuurd, u heeft toch geen last ( wat ?!?!?! ) ik vertelde dat ik last had met kauwen en warm en koud en pijnlijk. ( kleine aantasting bleek , diverse keren al gemeld bij eigen tandarts, nee u heeft gevoelige tandhalzen , nu blijkt toch dat... ) Zit ik voor niks op de afspraak ? En u heeft geen beestjes in de kies ernaast, hoe weet je dat er zit een kroon overheen, zoals u collega ooit zei, toen ik alle amalgaam eruit wilde, ze kon er niet onder kijken... Ik ontredderd naar huis, een mail gestuurd met mijn vragen, geen enkel antwoord meer...Kortom, in de steek gelaten voelen en niet zo zuinig ook! Wat als er amalgaam in zit.... ik heb daar wel de klachten van... ik schrik hier echt van. Dan moest ik zelf het ziekenhuis bellen, het ziekenhuis zegt, nee u kunt niet bellen, uw tandarts moet bellen, weer een !?!?#%@ moment... Zeker in mijn toestand.... Daarbij gevraagd of narcose mogelijk is, en of mijn aandoening in de verwijzing kan. Er staat gewoon helemaal niets !! En dat in mijn toestand.... Op dit moment niet gelegen dat u contact opneemt, geef maar antwoorden in de mail aub

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Cliëntgerichte professionele aanpak met persoonlijke aandacht.

Zeer prettige man

Hij nam de tijd om mijn medische gegevens door te nemen

Toptandarts

Heel goed geholpen, vriendelijk, behulpzaam, ervaren. Al met al een echte aanrader.

Fijne praktijk

Fijne praktijk, tandartsen en assistenten erg vriendelijk.

Gewoon goed, vriendelijk

Vriendelijk en goed geholpen, bij tandartskosten en mondhygiëniste geweest. Foto's gemaakt, alles was goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts, goede uitleg. Te weinig stoelen beneden helaas, ik moest eerst staan.

Professioneel en adequaat geholpen

Ik kwam voor een second opinion en werd snel en zeer adequaat geholpen.

?

meelevend

goed geholpen ondanks het groot verlies van onze zus

Personeel is super

Snelle afspraak als je iets hebt

heel vriendelijk en zorgzaam

Oprecht uitstekend

Zeer begripvolle omgang met angsten.

Voldoende

Ben tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima praktijk, het was de eerste keer dus heel veel kan ik niet zeggen, ze namen de tijd en goede uitleg wat ze gingen doen.

Prettige kennismaking

Leuk om tandarts en assistente als een team te zien werken. Excuus dat ik vergeten ben me ook voor te stellen aan de assistente.

zorgvuldig en klantvriendelijk

iedereen van de receptie tot aan de medewerkers in de behandelkamer is vriendelijk. tandarts zeer zorgvuldig en bekwaam