Helemaal goed

Top! ,goed en aardig tandarts.bedankt Rody.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 9

Efficiënt en vriendelijk

Op tijd aan de beurt, professioneel geholpen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 8

Kan niet beter

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 10
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op afgesproken tijd, klantvriendelijk zeer vakkundig Top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mooi dat het met spoed kon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekend, zowel bij de tandarts als bij de mondhygiëniste

Ik had een combi afspraak bij de mondhygiëniste en de tandarts en dit was zo goed afgestemd dat ik in een kamer ben kunnen blijven liggen. Daarbij werden er foto’s gemaakt en was hier ook nog iets anders op te zien waar de tandarts mij op attendeerde (wat niets met de tanden te maken had) en ik hierdoor meteen een afspraak bij de kaakchirurg heb kunnen maken. Chapeau

Voorlopig erg tevreden

Voorlopig reguliere controle gehad. Zeer tevreden over intense controle en akkoord met de gedane adviezen en uitgezette akties.

Alert

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

A. Zanyani is een kundige tandarts

Ik voel me altijd gehoord en goed geholpen door A. Zanyani. Hij geeft advies, denkt mee en de behandelingen verlopen prettig met goed resultaat. Hij is ook voor mijn zoontje een vriendelijke, prettige tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel gereageerd en goed als altijd.

Respectvol

Ondanks de jaren dat ik niet ben geweest. Was iedereen vriendelijk en vroegen ze ook naar mijn gezondheid. Goed behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De mondhygiëniste werkt zorgvuldig en houdt rekening met mijn ‘angst’ / ongemak.

Vriendelijk en kundig personeel

Goede en geduldige mondhygiëniste. Ze nam ruim de tijd voor de behandeling. Na de behandeling gaf ze nog advies ten aanzien van aanvullende ziektekosten verzekering. De tandarts heeft na snelle beoordeling van de röntgenfoto’s geconstateerd dat er een vulling moest worden vervangen. Hij had tijd om deze gelijk te vervangen, dus hoefde ik niet weer een nieuwe afspraak te maken.

Prima lekker gemoedelijk

Altijd een welkom gevoel Goede adviezen en goed overleg met elkaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn dat ik zo goed geholpen ben

Heel professioneel en fijn. Ik ben keurig correct en vakkundig geholpen!

Gaat wel

Eerst werden je tanden altijd gepolijst maar tegenwoordig helemaal niet meer,dat vind ik toch een beetje jammer.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 7

rustig, zorgvuldig, goede communicatie

vriendelijkheid, respect, goede zorg

ik heb goede ervaring in deze praktijk. van de balie medewerkster tot assistentes en tandartsen zijn vriendelijk, service gericht en respectvol

Tevreden

Goed opgevangen door de tandarts en assistente,( vriendelijk )alles goed uitgelegd wat er gaat gebeuren .

Goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

uiteindelijk was het goed geweest te zijn.

Zie er altijd erg tegen op, moet dan ook nog een heel poosje wachten... maar goed als ik weer naar buiten ga denk ik, goed geweest te zijn.

Hele goede ervaring

Beleefd ,en vriendelijk

Ik voelde me op mijn gemak

in alles goed

wachtijden niet langer dan 10 minuten, medewerkers bij de balie informatief/vriendelijjk. Communicatie via de mai prima. Mijn behandeling van dr. Huuskens meer dan tevreden

Prima geregeld

Alles was prima geregeld en uitgevoerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.